کسب درآمد از سایت 99designs

کسب درآمد از سایت 99designs

توسط : تیم محتوا
1,179

99designs بستری برای ارتباط با طراحان وب و گرافیک برای ایجاد هر نوع طرحی مانند آرم، طراحی وب، تصاویر و بسیاری موارد دیگر است. طبق این سایت طراحی، سه مرحله در روند طراحی وجود دارد. برای آن که بتوانید از امکانات و ویژگی های این سایت استفاده کرده و به کسب درآمد ارزی از این سایت بپردازید، می توانید از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

مراحل سایت 99designs در روند طراحی

مرحله یک : خلاصه طراحی

شما با ایجاد یک خلاصه طراحی شروع می کنید که پروژه شما را برای طراحان توضیح می دهد. خلاصه باید تمام مشخصات پروژه شما مانند سبک ها، رنگ ها و عناصر بصری مورد نظر شما را ارائه دهد. 99designs یک فرایند ایجاد خلاصه مبتنی بر وب دارد که به شما کمک می کند اجزای مناسب خلاصه طراحی خود را بگنجانید.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد از سایت hubStaff

مرحله دوم : استخدام

می توانید یک طراح استخدام کنید یا یک مسابقه طراحی ایجاد کنید که در آن از چندین طراح بخواهید ایده خود را ارسال کنند و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

مرحله سوم : همکاری

تا زمانی که از نتیجه کار راضی نباشید، می توانید در مورد یک طرح بازخورد ارائه دهید و تکرار کنید. پس از رضایت، می توانید پرداخت را آزاد کرده و پرونده های آماده تولید را برای چاپ دیجیتال و چاپ دریافت کنید.

کسب درآمد از سایت 99designs

طراحی لوگو

یکی از دسته بندی 99designs طراحی آرم و لوگو است. می توانید یک مسابقه طراحی آرم برگزار کنید یا یک طراح مستقل برای ایجاد آرم خود استخدام کنید. این سایت در ابتدا کار خود را با مسابقات طراحی لوگو آغاز کرد. آرم ها برای برخورداری از تنوع گسترده ای از انتخاب ها، از منابع گسترده ای ارائه می شود.

در پایان مسابقه، یک آرم کاملاً سفارشی با حق چاپ کامل قانونی و پرونده های تصویری منبع به صورت آنلاین و چاپی دریافت خواهید کرد. این به معنای فایل های اصلی EPS قابل ویرایش EPS در هر دو CMYK و RGB برای چاپ و وب و فایل های بهینه سازی شده وب JPG و PNG است. این سایت تضمین می کند مسابقات لوگو با ضمانت بازگشت پول نیز ارائه می شود. وقتی مسابقه شما تمام شد، می توانید به صورت اختیاری به یک افزونه اضافه کنید و از طراح برنده برای ایجاد آرم جدید خود استفاده نمایید.

هزینه سایت 99designs

در این سایت 99designs  قیمت طراحی بسته به نوع پروژه طراحی و اینکه آیا شما یک مسابقه را شروع می کنید یا یک طراح گرافیک مستقل استخدام می کنید، متفاوت است. قیمت طراحی آرم از 299 دلار شروع می شود و تا 1،299 دلار می رسد. بسته های با قیمت بالاتر با مفاهیم آرم بیشتر و طراحان دارای امتیاز بالاتر نیز ارائه می شوند. 

قیمت طراحی صفحات وب از 599 دلار شروع می شود. بسته های با قیمت بالاتر در زمینه طراحی وب و طراحان دارای بالاترین رتبه ارائه می شوند. تولید ویدئو و قیمت عکس به ترتیب از 499 و 299 دلار شروع می شود. انواع دیگر پروژه ها مانند مواد تبلیغاتی، رسانه های اجتماعی، کالاها، کتاب ها و تصاویر در قیمت گذاری متفاوت هستند.

همچنین می توانید در بیش از 90 مهارت طراحی، یک فریلنسر برای یک پروژه استخدام کنید. هر پروژه منحصر به فرد است بنابراین قیمت گذاری براساس بودجه شما و آنچه طراح شما برای کار انجام می دهد، تعیین می شود. شما به عنوان مشتری، برای پرداخت هزینه پرداخت 99designs ، حفاظت از بازار و پشتیبانی مشتری، مبلغی ثابت 5٪ برای پلتفرم پرداخت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد از سایت hubStaff

طراحی چقدر طول می کشد؟

برای همه دسته های طراحی به جز طراحی وب، این مسابقه به مدت 7 روز ادامه خواهد داشت. شما در هر زمان با اعلام برنده مسابقه را به پایان می برید، در غیر این صورت مسابقه در 3 مرحله برگزار می شود :

مرحله 1 - دور مقدماتی 4 روزه : طراحان طرح هایی را ارسال می کنند و شما بازخورد ارسال کرده و حداکثر 6 طراح نهایی را برای رقابت در مرحله نهایی انتخاب می کنید.

مرحله 2 - دور نهایی 3 روزه : شما برای انتخاب و تجدید نظر در طرح ها تا زمان رضایت و انتخاب یک برنده، از نزدیک با نامزدهای نهایی همکاری می کنید.

مرحله 3 - نهایی شدن حداکثر 5 روزه : هنگامی که یک برنده را انتخاب کردید، طراح شما پرونده های نهایی را برای شما ارسال می کند.

کسب درآمد از سایت 99designs

نکاتی برای اجرای موفقیت آمیز مسابقه طراحی

در اینجا چند نکته برای اجرای یک مسابقه طراحی 99designs و کسب نتیجه مورد علاقه شما آورده شده است. وقت مناسب را از قبل به خلاصه طراحی خود اختصاص دهید. یک خلاصه دقیق نه تنها به نتایج نزدیک به انتظار شما خواهد بود، بلکه طراحان بهتری را نیز به خود جلب می کند. طراحان اغلب بر اساس کیفیت مختصر طرح تصمیم می گیرند که شرکت کنند یا خیر.

نمایه شخصی خود را تنظیم کنید. اگر توانایی پروژه های آینده وجود داشته باشد، طراحان برای ارسال کار مناسب ترند. پرداخت مسابقه طراحی خود را تضمین کنید. پرداخت تضمینی مشخص می کند، اگر طراحان خوب کار خود را انجام دهند، مبلغ خوبی را دریافت می کنند. طراحان با کیفیت، به احتمال زیاد در یک مسابقه تضمینی شرکت می کنند تا یک مسابقه رایگان که در آن زمان ممکن است اتلاف شود.

زمان دعوت از طراحان برای شرکت در مسابقه خود را اختصاص دهید. با جستجوی طراحان، نه تنها موارد ارسالی بیشتری دریافت خواهید کرد، بلکه ممکن است طراحان دریابند که شخصاً از آنها درخواست شده است و نه اینکه در مسابقه طراحی تصادفی شرکت کنند.

پیشنهاد مطالعه: کسب درآمد از سایت Upwork

یک مسابقه خصوصی را به جای یک مسابقه عمومی در نظر بگیرید. این بدان معناست که طراحان شما قادر به دیدن آرم های مسابقه نخواهند بود. برخی معتقدند که مزیت یک مسابقه عمومی این است که همه طراحان می توانند نظرات شما را در مفاهیم خود بگنجانند.

با این حال، شما هنوز هم می توانید در یک مسابقه خصوصی بازخورد بدهید، اما به احتمال زیاد ایده های کاملا منحصر به فردی خواهید داشت که می تواند نتیجه نهایی بهتری داشته باشد. از دوستان خود نظرسنجی کنید. ممکن است فکر کنید خود به هنر علاقه زیادی دارید، اما آنها متفاوت هستند و شما می خواهید طراحی های شما برای مخاطبان گسترده  ای جذاب باشد. 

برچسـب هـا : سایر ، 99designs ، سایت 99designs
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد