بهترین وب سایت های نمونه کار برای طراحان

بهترین وب سایت های نمونه کار برای طراحان

توسط : تیم محتوا
2,472

اگر شما یک هنرمند یا طراح هستید، اینترنت مکان مناسبی برای به نمایش گذاشتن کارهای شما است و مخاطبان بیشتری را از میان مشتریان بالقوه و دوستان ایجاد خواهد کرد. بدین ترتیب می توانید نمونه کارهای خود را نشان داده و به راحتی آنها را در دسترس همگان قرار دهید. سایت های نمونه کار طراحان ، کار را بسیار ساده کرده اند. 

اگر می خواهید در یک صنعت تصویری فعالیت کنید، نمونه کارهای خوب ارائه شده بسیار مهم است. پرداختن و استفاده از این سایت ها باعث می شود تا فرصت های شغلی مناسب را از دست ندهید. سایت میزبان نمونه کارها چه یک شبکه اجتماعی گسترده باشد و چه یک محیط انحصاری تر، باید به همان اندازه کار شما شیک باشد تا توجه مخاطبان را جلب کند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت hubStaff

سایت نمونه کار Behance

فراتر از اینکه فقط یک سایت نمونه کارها برای هنرمندان و طراحان باشید، از انیماتورها گرفته تا عکاسان در Behance به عنوان یک شبکه اجتماعی بسیار فعال و فرصتی برای جستجوی هنرمندان است که باعث می شود بتوانید به درستی کار خود را انجام دهید و حتی بخشی از گالری های آن باشید. ثبت نام و بارگذاری پروژه های شما بسیار ساده است و داشتن Behance برای هر استعداد تازه ای که می خواهد مورد توجه قرار گیرد ضروری است. ثبت نام در این سایت رایگان است.

بهترین وب سایت های نمونه کار برای طراحان

نمونه کارها Adobe

Behance Pro به عنوان یکی از سایت های نمونه کار طراحان ، جای خود را به Adobe Portfolio داده است، بستری که می توانید با سرعت و آسانی سایتی کاملاً پاسخگو برای نمایش کارهای خلاقانه خود بسازید. همه چیز آسان است. یک طرح را انتخاب کنید، آن را سفارشی کنید.

از جمله نام دامنه خود و کل کتابخانه Adobe Fonts را انتخاب کرده و سپس با Behance همگام سازی کنید. اگر می خواهید یک نمونه کار کاملاً شخصی و پیچیده ایجاد کنید، این ابزار مناسبی نیست. اما امکانات خوبی را دارد. سایت شما به طور خودکار برای هر دستگاهی بهینه می شود و شما می توانید از نام دامنه خود استفاده کنید و همچنین به شبکه های عکاسی و عکس های Lightroom دسترسی داشته باشید.

به علاوه، در میان سایت های نمونه کار طراحان ،با نسخه گران قیمت، کل مجموعه برنامه های خلاق Adobe را از Photoshop گرفته تا Illustrator دریافت می کنید. بدین ترتیب می توانید قراردادها و پروژه های بزرگی را دریافت کنید.

Adobe Portfolio همراه با دسترسی به کتابخانه کامل Adobe Fonts با Creative Cloud رایگان است. توجه داشته باشید که تنها برای 60 روز رایگان است. زیرا Adobe قصد دارد از اعضا برای کسب اطمینان بیشتر پشتیبانی کند. فراتر از 60 روز هزینه اشتراک، برای دسترسی به همه برنامه های خلاقانه Adobe ، 9.99 دلار در ماه یا 52.99 دلار در ماه است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت hubStaff

سایت نمونه کار Wix

Wix نوآورانه و در حال پیشرفت است و از سایت های نمونه کار طراحان می باشد که می تواند کارآیی مناسبی را برای طراحان داشته باشد. Wix رایگان است، اما برنامه های برتر فضای ذخیره سازی، پهنای باند و موارد دیگر را ارائه می دهند. اگرچه هر کسی که می خواهد وب سایتی ایجاد کند را جلب می کند، اما طراحان را به عنوان مخاطب هدف اصلی خود نگه می دارد.

همچنین Wix یک سرویس رایگان با فضای ذخیره سازی 500 مگابایت برای بازی ارائه می دهد، تعدادی گزینه برتر وجود دارد. محبوب ترین طرح با قیمت 10 دلار در ماه آغاز می شود که پهنای باند نامحدود و فضای ذخیره سازی 10 گیگابایت را ارائه می دهد.

بهترین وب سایت های نمونه کار برای طراحان

سایت نمونه کار JournoPortfolio

نادیده گرفتن نام JournoPortfolio به عنوان یک گزینه عالی برای نویسندگان ساده نیست، اما هر کسی که می خواهد مجموعه ای از کارهای بصری را به نمایش بگذارد، می تواند از این بستر فوق العاده استفاده کند. نسخه رایگان سایت به شما امکان می دهد تا حداکثر ده پروژه را در یک صفحه اصلی به نمایش بگذارید که کار را برای بازدیدکنندگان ساده و آسان می کند.

به عنوان یکی از سایت های نمونه کار طراحان ، این سایت گزینه های پولی به شما امکان می دهد از هر تصویری که در قالب PDF اضافه می کنید، بلافاصله پشتیبان تهیه کنید و هر گزینه پولی برای بارگذاری نامحدود ارائه می دهد. اگر می خواهید پیوندهایی به سرمقاله ها یا وب سایت های دارای تصاویر تجسمی خود اضافه کنید، اینها نیز به PDF تبدیل می شوند.

حتی پاداش پرداخت برای حساب ایمیل 8 گیگابایتی شخصی و گزینه سفارشی کردن سبک های صفحه و نام دامنه نیز وجود دارد. نسخه Basic را به صورت رایگان امتحان کنید. در غیر اینصورت ببینید آیا نسخه Plus با 7 روز استفاده آزمایشی رایگان و هزینه 4.99 دلار در ماه که برای دانشجویان رایگان است، مناسب شما است یا خیر. هزینه بیشترین بسته ماهیانه 7.99 دلار خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت 99designs

سایت نمونه کار Fabrik

اگرچه هنوز یک سایت جدید است، اما Fabrik به عنوانی یکی از سایت های نمونه کار طراحان به طور خاص برای خلاقان طراحی شده است تا بهترین کار خود را به نمایش بگذارد. در مراحل اولیه خود، سایت های نمونه کارها را برای شرکت های تولیدی مانند Absolute Post و Academy ایجاد کرد و از آن زمان هزاران پروژه توسط طراحان، تصویرگران، استودیوها و فیلمسازان را به خود جلب کرده است.

با استفاده از Fabrik می توانید بیش از 9000 ترکیب طرح ممکن را در مضامین مختلف انتخاب کنید و می توانید بدون تأثیر بر کار خود هر چند بار که بخواهید آنها را تغییر دهید. این مضامین مطابق با حرفه های مختلف طراحی شده اند، بنابراین مضامین مربوط به طراحان برای مثال با تصویرگران متفاوت خواهد بود. 

هر یک از آنها دارای هشت گزینه مختلف رنگی با یک کلیک برای کمک به شما در شروع کار است. از یک دوره آزمایشی رایگان به مدت 14 روز استفاده کنید یا از بسته های معمولی 8.16 دلار ، حرفه ای 10.34 دلار یا نامحدود 19.58 دلار ماهانه یا سالانه استفاده کنید.
اگر به دنبال بهترین سایت های نمونه کار طراحان هستید، می توانید به موارد معرفی شده مراجعه کرده و نمونه کارهای خود را برای عرضه و فروش در سطح جهانی  در آن ها قرار دهید. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد