معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

توسط : تیم محتوا
1,158

سرمایه گذاری یا تجارت در بیت کوین یا سایر ارزهای رمزپایه می تواند در ابتدا نگران کننده باشد. اخبار مکرر درباره کلاهبرداری و از دست دادن پول افراد شنیده می شود. البته باید گفت که این درست بوده و کلاهبرداری های زیادی اتفاق افتاده است، اما اکنون تجارت و سرمایه گذاری در رمز ارزها بسیار ساده تر شده است و اکنون از طریق بهترین صرافی های ارز دیجیتال ، می تواند تجارتی ایمن تر را تجربه نمود.

مهم ترین نگرانی هنگام خرید و فروش بیت کوین یا سایر ارزهای رمزپایه، امنیت است. اگر قصد خرید و نگهداری طولانی مدت رمز ارزها را دارید و یا می خواهید مرتباً تجارت کنید و به ناشناس ماندن یا حفظ حریم خصوصی علاقه مند هستید، مبادلات زیر بهترین گزینه برای این کار است.

بهترین صرافی های رمزنگاری سال 2021

این لیست بهترین مبادلات برای معامله گران به شمار می آید. روش های متعددی جهت تجارت و سرمایه گذاری در بیت کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری شده می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت انواع مبادله، می توانید با کارشناسان 20پیمنت مشورت داشته باشید. هنگامی که تصمیم به مبادله گرفتید، مهم است که از ذخیره سازی ایمن نیز استفاده کنید. 

معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین صرافی Coinbase و Coinbase Pro

یکی از معروفترین و بهترین صرافی های ارز دیجیتال در ایالات متحده Coinbase است. Coinbase در سال 2012 تأسیس شد، اندکی بعد از انتشار کد Bitcoin’s در سال 2009 راه اندازی گردید و یک صرافی کاملاً تنظیم شده و دارای مجوز ارز رمزپایه شد. Coinbase در حال حاضر مجوز فعالیت در بیش از 40 ایالت و سرزمین ایالات متحده را دارد.

این صرافی انواع مختلف گزینه های altcoin را پشتیبانی کرده و رابط کاربری بسیار ساده ای دارد که می تواند برای مبتدیان این صنعت نیز مناسب باشد. همچنین نقدینگی بسیار بالایی داشته و هزینه های آن متناسب با ارزش دلاری خرید بین 0.99 تا 2.99 دلار می باشد.

در حالی که صنعت ارزهای رمزنگاری شده با سکه های تقلبی و مبادلات سایه دار همراه بوده است، Coinbase تا حد زیادی از هرگونه بحث و جدال جلوگیری کرده است و توانسته است مبادله ای ساده را برای کاربران ایجاد نماید. همچنین کیف پول های نگهداری بیمه شده را به سرمایه گذاران و بازرگانان برای ذخیره سرمایه گذاری های خود ارائه می دهد. 

پیشنهاد مطالعه0 تا 100 صنعت ماینینگ را بشناسید (راهنمای جامع)

این به عنوان بهترین صرافی های ارز دیجیتال بیمه ای در برابر نقض داده ها و هک کردن دارند و پول نقد شما در حساب های بانکی بیمه FDIC ذخیره می شود. این حساب های حضوری برای کاربران جدید بسیار راحت است، اما کلیدهای خصوصی سکه های آنها متعلق به Coinbase است و به سرمایه گذار تعلق نمی گیرد.

همچنین نسخه رایگان Coinbase Pro را نیز ارائه می دهد که دارای ساختار هزینه ای متفاوت، اما ارزان تر است. Coinbase Pro برای کسانی که معامله را با استفاده از Coinbase آموخته اند، مرحله بعدی خوبی است و با افزودن ویژگی هایی که کاربر پیشرفته تر می خواهد، به جمع آوری داده های کلی کمک می کند.

معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

Cash App بهترین برای مبتدیان

Cash App به عنوان یکی از سیستم انتقال نقدینگی از روش نظیر به نظیر می باشد که خدماتی همچون خرید آنلاین و امکان پرداخت را که از این مبادله پشتیبانی می کنند، راهم می نماید. Cash App را می توان به عنوان حساب بانکی منظور کرده و در این روش، کاربران قادر هستند کارت های بدهی خود را داشته باشند. 

Cash App به عنوان بهترین صرافی های ارز دیجیتال ، برای هر معامله هزینه خدمات دریافت می کند. همچنین هزینه ای را تعیین می کند که با نوسان قیمت تعیین می شود. این هزینه ها بسته به فعالیت بازار تغییر می کند. در این صرافی امکان برداشت بیت کوین بوده و رابط کاربری بسیار ساده ای دارد. البته در این زمان فقط سرمایه گذاری بیت کوین را مجاز می داند و هیچ ارز رمزپایه دیگری ندارد.

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

Cash App همچنین به کاربران خود امکان سرمایه گذاری در سهام، ETF و ارز رمزنگاری شده را می دهد. رابط همراه که این تبادل از آن استفاده می کند، بسیار آسان و قابل استفاده است و برای یک سرمایه گذار مبتدی ایده آل خواهد بود.

در حالی که سیستم پرداختی و یک پلتفرم سرمایه گذاری را ارائه می دهد، Cash App به کاربر اجازه می دهد سرمایه گذاری ارزهای رمزنگاری شده را به کیف پول خود منتقل کند. دلیل اصلی است که Cash App را به عنوان بهترین صرافی های ارز دیجیتال برای مبتدیانی که قصد خرید بیت کوین دارند، انتخاب کرده اند.

معرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

Binance بهترین برای آلت کوین ها

صرافی Binance در سال 2017 تاسیس شده و تمرکز خود را بر روی مبادلات آلت کوین ها قرار داده است. این صرافی اکنون یکصد جفت رمز ارز را پشتیبانی کرده و پشتیبانی از ارزهای فیات را نیز ارائه می دهد. هزینه ها در این صرافی معادل 0.1٪ برای طرف گیرنده و 0.1٪ برای طرف سازنده است که با حجم تجارت برای هر دو طرف تجارت به 0.02٪ کاهش می یابد. 

بدین ترتیب می توان گفت که هزینه کمتری نسبت به سایر صرافی های متداول داشته و طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه و جفت معاملاتی را به همراه نمودارهای پیشرفته تر ارائه می نماید. این را باید اشاره کنیم که این مبادلات به عنوان بهترین صرافی های ارز دیجیتال آماده برای کاربران پیشرفته تر می باشد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی ارز رمزپایه ریپل Ripple و بررسی آن

از آوریل 2021 ، Binance بر فضای مبادلات جهانی مسلط است و روزانه بخش قابل توجهی از حجم معاملات رمزنگاری را تشکیل می دهد. این صرافی فقط به سپرده های دلار آمریکا توسط کاربران جهانی از طریق SWIFT اجازه می دهد، اما به شما این امکان را می دهد که مستقیماً تعداد مشخصی از ارزهای رمزپایه را با کارت اعتباری یا بدهی خریداری کنید. سپرده گذاری با استفاده از 19 ارز فیات دیگر از جمله یورو مجاز است.

Binance برای افرادی مناسب است که مایل به تجارت یا سرمایه گذاری در altcoin های کمتر شناخته شده هستند. بیش از 50 ارز رمزنگاری شده مختلف را برای تجارت ارائه می دهد و مبادله ایده آل برای هر کسی است که می خواهد نمودار پیشرفته تری نسبت به سایر صرافی ها داشته باشد. 

منبع : investopedia

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد