شرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال

شرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال

توسط : تیم محتوا
1,904

 PayPal به فروشندگان آنلاین این امکان را می دهد تا کارت اعتباری و چک الکترونیکی پرداخت اقلام خود را به صورت آنلاین انجام دهند. در حالی که این فرآیند معمولاً بدون دردسر کار می کند، اما ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که پی پال پرداختی را که دریافت کرده است، معوق کند. در چنین شرایطی با on hold کردن پرداخت پی پال مواجه خواهید شد.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است این تعویق صورت گیرد. این بازداشت حداکثر تا 21 روز قبل از آزاد شدن وجوه به فروشنده قابل پرداخت است. بنابراین لازم است هرگونه مبلغ بزرگ فروش را به پی پال اطلاع دهید. PayPal آن را در حسابی نگهداری می کند که به طور ناگهانی مقدار زیادی فروش دریافت می کند.

یکی از راه های مطمئن هنگام عدم پرداخت وجه شما، تماس مستقیم با PayPal است. از تبلیغاتی جدیدی که انجام می دهید و ممکن است منجر به افزایش فروش شود، به آنها اطلاع دهید یا هنگامی که کالای بزرگی را برای فروش لیست می کنید آن را به اطلاع پی پال برسانید. برای افتتاح حساب پی پال خود می توانید با 20پیمنت در ارتباط باشید.

شرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال

اقدامات مناسب برای پرداخت های بزرگ پی پال

در شرایط on hold کردن پرداخت پی پال ، کل معامله فروش را مستند کنید. برای تأیید ارسال کالا ، کپی از توضیحات کالا، رسید خریدار و رسید حمل کالا را آماده داشته باشید. به طور معمول، هنگامی که خریدار مورد را دریافت می کند، مبلغ پرداختی برداشته می شود.

همچنین در هر مرحله از معاملات خریداران، با آنها در تماس باشید. در صورتی که خریدار در مورد شرکت شما مطمئن نباشد یا ادعایی علیه شما ایجاد کرده باشد، ممکن است در معامله پرداخت انجام  شود. اطمینان حاصل کنید که مشتری شما هنگام خرید به طور خودکار رسید خود را دریافت می کند و در صورت داشتن هر گونه سوال یا نگرانی، سریعاً این مشکلات را مرتفع کنید تا از سوء تفاهم جلوگیری شود.

حساب PayPal خود را در وضعیت خوبی نگه دارید. جبران پرداخت برای فروشندگان آنلاین جدید که کمتر از یک سال از PayPal استفاده می کنند یا فروشندگانی که شکایت، ادعا یا بازخورد منفی زیادی درباره سایت های شریک  PayPal  مانند ایبی دارند، معمول است. 

پیشنهاد مطالعهتغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

در شرایط on hold کردن پرداخت پی پال اطمینان حاصل کنید که مانده حساب شما همیشه در حساب PayPal مثبت است و هرگونه مشکلی را که برای آنها پیش آمده است به سرعت حل و فصل کنید. وقتی عضوی با سابقه باشید و سابقه خوبی داشته باشید، احتمال توقف پرداخت کاهش می یابد.

در صورت امکان از ارائه موارد با ریسک بالا خودداری کنید. فروش مواردی مانند بلیط، تلفن های همراه یا موارد غیرقابل لمس، مانند گواهی های هدیه، ممکن است یک دارایی PayPal را علامت گذاری کند، به خصوص اگر قبلا این موارد را نفروخته باشید. اگر قصد فروش این موارد را دارید یا فقط چند مورد برای فروش دارید، این را به پی پال اطلاع دهید. برقراری ارتباط برنامه های فروش شما با PayPal به آنها امکان می دهد تجارت شما را درک کرده و هرگونه سردرگمی احتمالی را برطرف کنند. توجه داشته باشید که PayPal با بیش از 100 میلیون کاربر ، برای بسیاری از مشکلات خریدار راه حل دارد.

نحوه پیگیری درخواست بررسی پی پال

در بررسی بیشتر on hold کردن پرداخت پی پال ، باید گفت که پی پال مانند هر سرویس پرداخت آنلاین، مستعد ابتلا به مشکلات تراکنش بین کاربران است. خریدارانی که با روش پرداخت می کنند ممکن است با فروشندگان سهل انگار، کالاهای از دست رفته، تبلیغات کاذب و هزینه های غیر مجاز روبرو شوند. برای هر نوع معامله ای که خریدار ممکن است با PayPal داشته باشد، پروتکل هایی وجود دارد. بسیاری از مشکلات معاملات PayPal را می توان با استفاده از مرکز حل و فصل پی پال برطرف کرد.

شرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال

خریدهای دریافت نشده

وقتی کالایی را از طریق پی پال خریداری می کنید، ممکن است با رسید خود شماره پیگیری دریافت کنید. مواردی که از طریق پست ارسال می شوند، می توانند با شماره های ردیابی، در حمل و نقل پیگیری و بررسی شوند. اگر شماره پیگیری دارید و کالای خود را دریافت نمی کنید، بهتر است با فروشنده یا شرکت مخابراتی تماس بگیرید.

 اگر اطلاعات ردیابی نشان می دهد که مورد هرگز ارسال نشده است، یا شماره پیگیری دریافت نکرده اید، با مرکز حل و فصل پی پال صحبت کنید. پی پال ادعاهای مربوط به فروشندگان را بررسی می کند و پس از بررسی ادعای شما اختلافات را حل می کند. این ممکن است بسته به شرایط خرید کالا، بازپرداخت یا اعتبار به حساب شما باشد. این امر باعث می شود که از  on hold کردن پرداخت پی پال جلوگیری شود.

پیشنهاد مطالعهچگونه پسوورد پی پال را تغییر دهیم

سفارشات نادرست یا ناقص

مشکل دیگری که خریداران می توانند با خریدهای PayPal داشته باشند، سفارشات ناقص است. گاهی اوقات چندین مورد به صورت یک خرید واحد بسته بندی می شوند و یک یا چند کالا تحویل داده نمی شوند. سفارشات و محموله های ناقص که حاوی موارد نادرستی هستند، مانند مدل یا سبک اشتباه محصول، از طریق مرکز حل و فصل پی پال نیز قابل اصلاح هستند. 

اگر فروشنده کالای اشتباهی ارسال کند یا کالایی را که از توضیحات اصلی آن متفاوت است، بفرستد، در PayPal حل خواهد شد. حتماً از این مورد به عنوان مدرک عکس بگیرید. زیرا ممکن است پی پال از هر طرف بخواهد مدرک ارائه دهد. اقلام تقلبی باید بلافاصله به پی پال و سازمان های دولتی قابل اجرا گزارش شوند که این می تواند در on hold کردن پرداخت پی پال موثر باشد.

شرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال

معاملات غیر مجاز

ممکن است معاملات غیر مجاز در حساب PayPal انجام شود. این شامل خریدهایی است که شما شروع نکرده اید و چندین بار هزینه برای یک خرید داده اید. اگر خریدی که انجام داده اید در حساب PayPal شما نشان داده نمی شود، با PayPal تماس بگیرید. توافق نامه کاربری PayPal شامل بخشی است که به خریداران پیشنهاد حمایت از خریدار را ارائه می دهد که با امکان بازپرداخت معاملات غیرمجاز می باشد که منجر به on hold کردن پرداخت پی پال فروشنده خواهد شد. 

خریدهای انجام شده از طریق eBay اغلب واجد شرایط پیشنهاد حمایت خریدار هستند. برای اطمینان از تحت پوشش بودن این پیشنهاد، قبل از مناقصه یا پرداخت هر مورد، شرایط خرید را با دقت بخوانید.

پیشنهاد مطالعهآموزش غیر فعال کردن پرداخت خودکار پی پال

انتقال پول و پرداخت

نقل و انتقالات و پرداخت های PayPal گاهی اوقات موفق به انجام معاملات نمی شوند. برای جلوگیری از چنین مشکلی، اطمینان حاصل کنید که پرداخت خود را به آدرس ایمیل صحیح ارسال کنید. توجه داشته باشید که بسیاری از مشاغل دارای آدرس ایمیل جداگانه برای پرداخت و سوالات هستند.

 پرداخت های ارسالی به حساب های تایید نشده پی پال ممکن است موفقیت آمیز نباشد. برای تأیید حساب خود، وارد PayPal شوید و سپرده های اعتبار خود را در کارت اعتباری یا اظهارات حساب خود تأیید کنید. این کار را می توان با گزینه منوی تأیید حساب یا از طریق افزودن حساب بانکی در منوی نمایه انجام داد. در این حالت on hold کردن پرداخت پی پال می تواند یک گزینه مناسب برای خریداران و فروشندگان باشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد