خرید انواع SSL به صورت ارزی

خرید انواع SSL به صورت ارزی

توسط : تیم محتوا
1,038

باید اشاره کنیم که امروزه سه نوع گواهینامه SSL موجود است که شامل اعتبار سنجی گسترده (EV SSL) ، سازمان معتبر (OV SSL) و دامنه معتبر (DV SSL) می باشد. البته سطح رمزگذاری برای هر گواهینامه یکسان است، آنچه متفاوت است مراحل تأیید مورد نیاز برای به دست آوردن گواهینامه است. برای خرید ارزی انواع SSL می توانید از طریق 20پیمنت اقدام نمایید.

طی چند سال گذشته تعداد سازمان هایی که از گواهینامه SSL استفاده می کنند، به طرز چشمگیری افزایش یافته است. از سویی دیگر برنامه های SSL نیز توسعه داشته است. با رمزگذاری، می توانید ارتباطات هکر را مسدود کنید. اما نمی توانید جلوی آنها را بگیرید تا ارتباطات را متوقف کنند و به عنوان وب سایت خود برای سرقت اطلاعات از مشتریان ظاهر شوند.

 با دور شدن مردم از فروشگاه های فیزیکی و افزایش عادت های خرید آنلاین، مصرف کنندگان باید به وب سایت فروشگاهی که در آن خرید می کنند، اعتماد نمایند که  اثبات آنلاین این کار دشوارتر است. با داشتن شخص ثالث خارجی، هویت اطلاعات شخصی و شرکتی خود را می توانید ثابت کنید. بر اساس این روش تأیید، گواهینامه های SSL را می توان به سه دسته تقسیم کرد که هنگام خرید ارزی انواع SSL در نظر داشته باشید.

خرید انواع SSL به صورت ارزی

گواهینامه های اعتبار سنجی گسترده EV SSL

با استفاده از EV SSL ، مرجع صدور گواهینامه CA حق متقاضی را برای استفاده از یک نام دامنه خاص بررسی می کند که یک بررسی کامل از سازمان را انجام می دهد. بنابراین صدور این گواهی نامه مطابق با قوانین EV خواهد بود. تمام مراحل مورد نیاز برای CA قبل از صدور گواهینامه در اینجا مشخص شده است که از جمله :

- تأیید وجود حقوقی، فیزیکی و عملیاتی موجودیت
- تأیید  و تطابق هویت نهاد با سوابق رسمی 
- تأیید استفاده انحصاری نهاد از دامنه تعیین شده در گواهی 
- تأیید اعطای مجوز نهاد برای صدور گواهینامه EV SSL 

هنگام خرید ارزی انواع SSL ، آخرین و احتمالاً چشمگیرترین پیشرفت در فناوری SSL از بدو تأسیس اولیه، از رهنمودهای استاندارد اعتبار سنجی پیشرفته پیروی می کند. مرورگرهای جدید با امنیت بالا را شناسایی کرده و پیشرفت های امنیتی رابط مرورگر را فعال می کنند. برای مشتریانی که مایل به بالاترین سطح امنیت هستند، این یک راه حل ایده آل است.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

گواهینامه های EV SSL جهت استفاده شرکت ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در دسترس است. از سویی دیگر مطابق با ضوابط، لازم است که مطابق با گواهینامه های EV SSL ، حسابرسی ها صورت گرفته و از صحت فرآیند صدور اطمینان حاصل شود.

در خرید ارزی انواع SSL ، ویژگی انحصاری یک گواهینامه EV این است که بخشی از نوار آدرس مرورگر را سبز می کند. همچنین نام سازمان را در کنار نماد قفل قرار می دهد. این امر به بازدیدکنندگان اطمینان می دهد که تعامل با وب سایت بی خطر است. اعتبار سنجی گسترده گواهینامه های SSL کاملا مناسب شرکت ها ، موسسات مالی و فروشگاه های تجارت الکترونیکی است.

مزایای گواهینامه های EV SSL

• محافظت درجه یک در برابر حملات فیشینگ ، حملات صید نهنگ ، کلاهبرداری از طریق ایمیل و سایر حملات
• با بیان صریح نام شرکت ، گواهینامه های EV SSL تأیید می کنند که تجارت معتبر شده است

معایب گواهینامه های EV SSL

• گرانترین گواهی SSL موجود در بازار
• روند تأیید ممکن است چند هفته طول بکشد

خرید انواع SSL به صورت ارزی

گواهینامه های معتبر سازمان OV SSL

با خرید ارزی انواع SSL  و به خصوص این نوع از آن، متقاضی حق استفاده از یک نام دامنه خاص که می تواند بررسی های سازمان را انجام دهد ایجاد می نماید. اطلاعات اضافی تأیید شده شرکت هنگام کلیک بر روی مهر و موم سایت امن به مشتریان نشان داده می شود، از سویی دیگر افرادی که در پشت سایت هستند و اعتماد بیشتری را به شما نشان می دهد، قرار دارند. گواهینامه های OV SSL یک گزینه ایده آل برای شرکت ها و سیستم عامل های کوچکتر است که اطلاعات حساس کاربر را جمع آوری می کنند.

مزایای گواهینامه های OV SSL

• امنیت همه جانبه قوی
• معتبرتر از گواهینامه های DV SSL زیرا بازدید کنندگان اطلاعات بیشتری در اختیار دارند

معایب گواهینامه های OV SSL

• شما باید اسناد مربوط به تجارت را تهیه و به CA تحویل دهید
• گرانتر از گواهینامه DV SSL

پیشنهاد مطالعهشارژ حساب Paypal

گواهی های معتبر دامنه DV SSL

در خرید ارزی انواع SSL ، این نوع از گواهی اس اس ال،  هیچ اطلاعات هویتی شرکت تأیید نمی شود و هیچ مشخصاتی غیر از اطلاعات رمزگذاری در Secure Site Seal نمایش داده نمی شود. اگرچه می توانید از رمزگذاری شدن اطلاعات خود اطمینان داشته باشید، اما نمی توانید یقین داشته باشید که واقعاً چه کسی دریافت کننده این اطلاعات است.

گواهینامه های DV SSL کاملاً پشتیبانی می شوند و از همان مرورگر مشترک با OV SSL برخوردار هستند، اما این مزیت ها تقریباً بلافاصله و بدون نیاز به ارائه مدارک شرکت صادر می شوند. 

با داشتن یک گواهینامه DV SSL ، آدرس وب دارای پیشوند HTTPS است و مرورگرها نماد قفل را نمایش می دهند. با کلیک بر روی قفل بازدیدکنندگان اجازه می دهند گواهی را بازرسی کرده و اطلاعات اولیه مربوط به مالکیت وب سایت را مشاهده کنند. گواهی های SSL معتبر دامنه برای وب سایت ها و وبلاگ های کوچکتر ایده آل است. در خرید ارزی انواع SSL می توانید به آن توجه داشته باشید.

مزایای گواهینامه های DV SSL

• فرآیند تأیید به صورت آنلاین انجام می شود و معمولاً خودکار است
• CA هیچگونه مدارکی نمی خواهد
• این گواهی را در همان روزی که درخواست می کنید دریافت می کنید
• گواهینامه های DV SSL ارزانترین گزینه در بازار هستند

خرید انواع SSL به صورت ارزی

معایب گواهینامه های DV SSL

• سطح پایین اعتبار سنجی می تواند کاربران نهایی را برای اشتراک اطلاعات بی میل کند
• آنها به اندازه سایر گزینه ها ایمن نیستند زیرا هر کسی می تواند یک گواهینامه DV SSL دریافت کند و از وب سایت شما تقلید کند

انواع گواهینامه های SSL بر اساس تعداد دامنه ها

هنگام خرید ارزی انواع SSL ، عامل دیگری که بر نوع صدور گواهینامه SSL شما تأثیر می گذارد تعداد دامنه هایی است که می خواهید محافظت کنید.

پیشنهاد مطالعه:  آزمون دولینگو

پنج نوع SSL بر اساس تعداد دامنه ها عبارتند از:

مجوزهای SSL تک دامنه
گواهی های SSL Wildcard
گواهی SSL چند دامنه
گواهی SSL چند دامنه Wildcard
گواهی SSL ارتباطات متحد

برچسـب هـا : سایر ، SSL ، خرید SSL
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد