نحوه رفع خطای پرداخت PayPal پی پال

نحوه رفع خطای پرداخت PayPal پی پال

توسط : تیم محتوا
2,658

اگر حساب جدید شما به طور کامل تنظیم نشده باشد یا PayPal آن را قفل کند، می تواند در پرداخت پی پال خطا رخ دهد. ممکن است مشتریان در هنگام پرداخت آنلاین با استفاده از پی پال با مشکلاتی روبرو شوند. در حالی که برخی از این مشکلات مربوط به درج نادرست جزئیات کارت اعتباری یا به دلیل مشکلاتی در حساب پی پال پرداخت کننده است، اما گاهی اوقات مشکل در حساب PayPal شما نیز می تواند منجر به عدم پرداخت شود که در این جا در خصوص رفع خطای پرداخت پی پال صحبت خواهیم کرد.

در این شرایط لازم است از کاربران خود بخواهید پیام خطایی را که در وب سایت پی پال دریافت کرده اند، دقیق توصیف کنند تا بتوان پشتیبانی موثر دریافت نمود. در اینجا لیستی از پیام های خطای رایج توسط PayPal و رایج ترین دلایل اساسی آنها را شرح می دهیم.

پیام های رایج در خطای پی پال 

یکی از پیام هایی که ممکن است دریافت شود این است که از کارتی که وارد کرده اید، نمی توان برای این پرداخت استفاده کرد. بنابراین لازم است که شماره کارت اعتباری یا بدهی دیگری وارد کنید. پیام رد توصیف شده توسط خریدار شما یک پیام کلی PayPal است که می تواند تعدادی از مشکلات را نشان دهد. برخی از دلایل رایج که چرا PayPal می تواند کارت ها را رد کند و این پیام را نمایش دهد شامل این است که کارت اعتباری پیوند داده شده یا به یک حساب PayPal مرتبط است.

پیشنهاد مطالعهخرید انواع SSL به صورت ارزی

در جهت رفع خطای پرداخت پی پال اگر از کارت اعتباری استفاده می کنید که به یک حساب PayPal متصل یا اختصاص داده شده است، سعی کنید در مرحله پرداخت به پی پال وارد شوید. برای استفاده از کارت اعتباری به جای مانده PayPal می توانید پس از ورود به سیستم، منبع وجه خود را برای پرداخت انتخاب کنید.

حتی اگر کارت اعتباری قبلاً از حساب این حساب برداشته شده باشد، یا قبلاً به یک حساب بسته یا حذف شده مرتبط باشد، جزئیات کارت اعتباری را به خاطر می آورد. در این حالت، لازم است از یک کارت اعتباری دیگر استفاده کنید یا کارت اعتباری دیگری را به حساب خود پیوند دهید و سپس به حساب PayPal خود وارد شده و با استفاده از کارت تازه اضافه شده خود پرداخت کنید.

نحوه رفع خطای پرداخت PayPal پی پال

محدودیت PayPal در استفاده از کارت اعتباری غیر عضو

طبق منبع پی پال، محدودیتی براساس تعداد دفعات، میزان معاملات، نوع کالای فروخته شده وجود دارد که می توان از کارت اعتباری بدون نیاز به تأیید مالکیت با باز کردن حساب در سیستم استفاده کرد. این محدودیت به دلایل امنیتی و محافظت از تقلب است. هیچ مشخصه ای برای این محدودیت وجود ندارد، اما شما باید بتوانید از کارت اعتباری دیگری استفاده کنید. اگر مشکلی وجود دارد، سعی کنید از آدرس ایمیل دیگری استفاده کنید. در غیر این صورت، یک حساب PayPal جدید ثبت کنید.

برای رفع خطای پرداخت پی پال  پیوند نزدیک با دلایل بالا، جایی است که بخشی از معامله را در سرور ایجاد می کند که پرداخت را متوقف می کند. دو موضوع احتمالی در کارت اعتباری یا آدرس ایمیل وجود دارد. هنگام تلاش برای پرداخت مجدد، کارت اعتباری یا آدرس ایمیل یا هر دو را تغییر دهید. 

عدم پردازش حساب 

در شرایطی دیگر، پیام ( اکنون نمی توانیم پرداخت شما را پردازش کنیم، لطفاً بعداً دوباره امتحان کنید) دریافت می شود. دلایل اصلی این خطای خاص با توجه به پشتیبانی فنی PayPal هنگامی است که مشتری حساب پی پال ندارد، کارت اعتباری در کل معاملات حدود 4000 دلار دارد. 

این مقدار مجموع کل پرداخت های انجام شده از طریق PayPal Guest Checkout Experience در آن کارت اعتباری است. حتی اگر کل معامله زیر 4000 دلار باشد، آنها فقط می توانند 15 بار به عنوان مهمان از آن کارت استفاده کنند. اگر کارت توسط PayPal علامت گذاری شده باشد، به دلایل امنیتی یک حساب کاربری (نام کاربری و رمز عبور) لازم است. در هر صورت، خریدار شما برای استفاده از آن کارت اعتباری باید در حساب PayPal ثبت نام کند.

 برای رفع خطای پرداخت پی پال  اگر مشتری شما یک حساب PayPal موجود دارد و کارت اعتباری یا آدرس ایمیل شناخته شده است، باید ابتدا به دلایل امنیتی وارد PayPal شود. متأسفانه این محدودیت هایی است که به دلایل امنیتی اعمال می کند و کاملاً مربوط به حساب کارت اعتباری خریدار است. تنها راه حل این است که شما به آنها توصیه کنید با استفاده از آن کارت اعتباری حساب PayPal ایجاد کنند یا اگر حساب PayPal موجود خود را برای تکمیل معامله دارند، از حساب موجود خود استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برترین دانشگاه های استرالیا

پرداخت های رمزگذاری شده

پیام و خطای دیگری که در پی پال با آن مواجه خواهید شد شامل این است که (فروشنده فقط پرداخت های رمزگذاری شده در وب سایت را می پذیرد. از طریق دکمه های رمزگذاری نشده نمی توانید به فروشنده پرداخت کنید. لطفا برای اطلاعات بیشتر با فروشنده خود تماس بگیرید.) 

اگر مشتریان شما این پیام خطا را دریافت می کنند، می توانید ویژگی PayPal Encrypted Website Payments را در نمایه حساب پی پال خود خاموش کنید. برای خاموش کردن آن، ابتدا وارد حساب PayPal خود شوید. روی نمایه کلیک کنید. از ستون تنظیمات برگزیده فروش، روی تنظیمات برگزیده پرداخت وب سایت کلیک کنید. سپس در بخش پرداخت های رمزگذاری شده وب سایت، خاموش را انتخاب کرده و ذخیره را کلیک کنید.

نحوه رفع خطای پرداخت PayPal پی پال

عدم پرداخت در پی پال 

یکی دیگر از مواردی که باید برای رفع خطای پرداخت پی پال  اقدام شود، پیام ( پرداخت شما امکان پذیر نیست. لطفاً به وب سایت شرکت کننده برگردید و دوباره امتحان کنید) خواهد بود. بر اساس پیام این خطا ، اگر شما یک کاربر PayPal Standard شخصی یا تجاری هستید و خطای PayPal فوق را دریافت می کنید، برای بهبود وضعیت ممکن است لازم باشد این مراحل را دنبال کنید.

ابتدا وارد حساب PayPal خود شوید، روی نمایه کلیک کنید، گزینه های بیشتر را انتخاب کرده و ابزارهای فروش من را برگزینید، سپس روی مسدود کردن پرداخت ها کلیک کنید. پس از آن در بخش تنظیمات دریافت پرداخت، بخش جلوگیری از پرداخت از کاربران را پیدا کنید. گزینه شروع پرداخت از زیرگروه پرداخت ارسال پول را بردارید و دخیره کنید. این می تواند در جهت رفع خطای پرداخت پی پال  عمل کند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت CDN EasyWP

ورود اطلاعات پرداخت اشتباه 

ممکن است شما آدرس ایمیل PayPal یا شناسه خود را اشتباه وارد کرده باشید. لطفاً تأیید کنید که آدرس ایمیل و شناسه PayPal شما به درستی در بارگیری تنظیمات دروازه های پرداخت Standard استاندارد PayPal وارد شده است

در صورت روشن بودن پرداخت های رمزگذاری شده در وب سایت، ممکن است مشتریان شما پیام پرداخت های وب رمزگذاری شده را مشاهده کنند. با تنظیم آن روی خاموش، مشکل حل می شود. با دنبال کردن این مراحل، می توانید از داخل حساب PayPal خود آن را  تنظیم کنید.

از حساب PayPal خود ، بر روی دکمه گوشه سمت راست بالای صفحه بروید و روی تنظیمات حساب کلیک کنید. در صفحه بعدی، روی Website Payments در پایین سمت چپ کلیک کرده و در سمت راست صفحه، روی به روزرسانی در کنار تنظیمات برگزیده وب سایت کلیک کنید. اطمینان حاصل کنید که گزینه پرداخت های وب رمزگذاری شده روی OFF تنظیم شده باشد شما می توانید در این خصوص از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد