بهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین

بهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین

توسط : تیم محتوا
813

برخلاف سهام و کالاهای تجاری، بازار ارزهای رمزپایه در صرافی تنظیم شده و محدود معامله نمی شود. در عوض، بازار بیت کوین و سایر بازارهای ارز رمزنگاری شده به طور تمام وقت در تعداد زیادی از صرافی ها باز است. جهت برآورد بهترین زمان خرید و فروش بیت کوین ، لازم است که ابتدا با این صنعت به خوبی آشنا شده و روند حرکتی آن را مطالعه کرد.

معامله گران رمزنگاری موفق می دانند، اگرچه بازار ارز دیجیتال بدون توقف است، اما در صورت بالا بودن فعالیت بازار جهانی، معاملات بیشتری موفقیت آمیز خواهد بود. خارج از ساعات این بازارهای جهانی، تجارت می تواند اندک باشد که به طور بالقوه منجر به ضعف نرخ ارز و مشکل در فروش سکه های شما می شود.

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

مبدل زمان برای تجارت رمز ارزها 

مبدل زمان می تواند به خوبی زمان باز و بسته بازارهای جهانی را در منطقه زمانی و محلی شما نمایش دهد تا بتوانید برای سهولت در مبادله ارزهای رمزپایه، میزان بالاترین حجم را بسنجید. البته توجه داشته باشید که این اطلاعات مشاوره مالی یا تأیید ارز رمزنگاری شده یا ارائه دهنده، خدمات یا پیشنهاد خاصی نیست. ارزهای رمزپایه بسیار ناپایدار و پر خطر هستند. قبل از خرید خود تحقیق کنید و به دنبال مشاوره مالی باشید. می توانید در این خصوص از کارشناسان 20پیمنت سوال کنید.

اوج ساعات معاملات یک بازار ارز رمزنگاری شده، معمولاً 8 صبح تا 4 بعدازظهر است. به وقت محلی خود این ساعات معاملاتی است که معمولاً بیشترین حجم تجارت را در هر منطقه به وجود می آورد. اگرچه یک بازار می تواند بسته شود، اما ممکن است متناسب با اخبار و گمانه زنی ها، حرکت های عظیمی در بازار جهانی ایجاد شود و بهترین زمان خرید و فروش بیت کوین فراهم گردد.

بهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین

مفید بودن مبدل زمان 

بنابراین اگر بازار معاملات رمزنگاری تمام روز باز است، چرا مبدل مفید است؟ باید گفت حجم معاملات رمزنگاری در حالی که مردم در بازارهای عظیم جهانی تجارت می کنند، کاهش یافته و اوج می گیرد. این بازارهای جهانی دارای ساعات معاملاتی ثابت هستند که اگر یک ارز دیجیتال خاص را در برابر پیش بینی قیمت تجزیه و تحلیل کنید، می تواند مفید باشد.

همچنین باید اضافه کرد که واکنش بازارهای جهانی به اخبار متفاوت است. به عنوان مثال، عناوین تجاری که ممکن است واکنش سریع آمریکایی ها را تحت تأثیر قرار دهند، بر قیمت یک سکه خاص تأثیر می گذارد. ممکن است به همان اندازه در بازار محلی شما موجی ایجاد نکند. اگر تصمیم گرفتید که به دلیل بی ثباتی بدنام ارز رمزنگاری شده استفاده کنید، از مبدل زمان بازار استفاده کنید تا ساعات باز و بسته بازارهای سراسر دنیا را به منطقه زمانی خود ترجمه کنید و بهترین زمان خرید و فروش بیت کوین را بیابید.

پیشنهاد مطالعهچه چیزهایی را می توان با بیت کوین خرید ؟

مقایسه و شروع به معامله ارز رمزپایه 

با مقایسه روش های سپرده گذاری، ارزهای فیات پشتیبانی شده و کارمزد، لازم است که یک صرافی برای خرید، فروش و تجارت ارزهای رمزپایه پیدا کنید. برای ثبت نام مستقیم با ارائه دهنده، رفتن به سایت را انتخاب کنید. کارشناسان اقتصادی از دانشگاه معتبر ییل، روشی را برای پیش بینی قیمت بیت کوین با توجه به الگوها و رفتارهای گذشته BTC ارائه داده اند. 

یوكون لیو و آله تسوینسكی هفت سال ارزش پولی BTC را مورد بررسی قرار دادند تا مشخص كنند كه از كدام پیش بینی می توان برای تعیین قیمت نزدیك BTC استفاده كرد. کشف آنها ، منتشر شده در اداره ملی تحقیقات اقتصادی، ثابت می کند که ارز رمزنگاری شده با سهام ، ارز و سایر کالاهای پولی از نظر عناصر موثر بر پیشرفت بازار آنها کاملا متفاوت است.

در این گزارش، نشان می دهد که بازده ارز رمزنگاری شده و بهترین زمان خرید و فروش بیت کوین را می توان با عواملی که خاص بازارهای ارزهای رمزنگاری شده است پیش بینی کرد. به طور خاص، تعیین می شود که یک سری موانع زمانی قوی وجود دارد و پروکسی های سرمایه گذار، متناسب با شدت بازده ارز رمزنگاری شده را پیش بینی می کنند.

طبق روش پیش بینی آنها، خریدار اگر ارزش BTC در هفته قبل بیش از 20 درصد افزایش یابد، فقط باید سرمایه گذاری کند. زیرا اگر بیت کوین عملکرد خوبی داشته باشد، در کوتاه مدت انجام می شود. اگرچه آنها پاسخ این سوال را ارائه نداده اند، اما بیشتر معامله گران می پرسند آیا باید قیمت بیت کوین را کم کرد. همانطور که اکثر معامله گران دوست دارند وقتی قیمت آن کم است، خرید کنند.

بهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین

 مناسب ترین روز در هفته جهت خرید بیت کوین 

برای اینکه یک سرمایه گذار بتواند بهترین زمان خرید و فروش بیت کوین  و بهترین روز هفته برای خرید آن را تشخیص دهد، لازم است که حرکت بیت کوین را با استفاده از سایتی معتبر در این خصوص مطالعه کند تا روز دقیق هفته از هر خط را ارزیابی کرده و سپس قیمت BTC را محاسبه کند. برای هر روز هفته با استفاده از حرکت وابسته به روند می توان عمل کرد.

بنابراین آیا بیت کوین آخر هفته ها افزایش می یابد؟ تنها می توان با تجزیه و تحلیل داده های تاریخی بازار بیت کوین به این موضوع پی برد. معمولاً قیمت بیت کوین در روزهای جمعه کمترین و در روز دوشنبه بالاترین قیمت است.  در یک وضعیت صعودی، بیت کوین در روز شنبه بالاترین و در روز دوشنبه در کمترین حد است. 

بنابراین، اگر می خواهید بیت کوین بخرید و بهترین روز هفته را نمی دانید، از تجزیه و تحلیل معتبری استفاده کنید. بنابراین، شما می توانید در ابتدای هفته در یک روند صعودی خرید کنید یا در پایان هفته در هنگام رکود، فروش کنید. زیرا احتمال زیاد شما بهترین قیمت را خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

بهترین خرید بیت کوین 

دشوار است پاسخ دهید که بهترین زمان خرید و فروش بیت کوین چیست، اما می توانید امتحان کنید. ارزهای رمزنگاری می تواند در زمانی به شدت ارزش یافته یا در مدت زمانی کوتاه، ارزش خود را از دست بدهند. 

پیشنهاد می شود در  این خصوص از ابزارهای هشدار دهنده در صنعت رمزنگاری استفاده نمایید تا در خصوص حرکت قیمت به شما اعلان هایی را ارائه نماید. این به شما کمک می کند تا بهترین قیمت را برای خرید بیت کوین بدست آورید. همچنین بهترین زمان برای خرید بیت کوین همچنین بهترین زمان برای فروش بیت کوین را مشاهده کنید. این بدان دلیل است که اگر شما خرید می کنید، پس شخصی می فروشد.

به عنوان یک سرمایه گذار، تمرکز شما باید بر عملکرد طولانی مدت قیمت باشد تا ذهنیت کوتاه مدت معمول. این برای شما و به طور کلی سرمایه گذاری ناسالم است. پذیرندگان رمزنگاری به سود کوتاه مدت اهمیت نمی دهند و هرکسی که می خواهد به سرمایه گذاری بیت کوین بپردازد، باید همین کار را انجام دهد. نباید بیت کوین را با یک طرز فکر سریع کسب ثروت مشاهده کرد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد