بهترین هاست برای مبتدیان و استارتاپ های کوچک

بهترین هاست برای مبتدیان و استارتاپ های کوچک

توسط : تیم خبری
713

بهترین هاست برای مبتدیان و میزبانی وب در سال 2021 که سریع، ایمن و قابل اعتماد عمل کرده و بتواند به طور کامل از شما پشتیبانی کند، این قابلیت را دارد تا کسب و کار شما را رونق دهد. البته خدمات میزبانی وب به هر شکل و اندازه ای ارائه می شوند که می توان از آن جمله به میزبانی مشترک، میزبانی اختصاصی، VPS ، میزبانی مدیریت شده، هسته سرور، RAM مختلف، CDN ، گواهینامه SSL و ... اشاره کرد. در بررسی های دقیق، نکاتی برای صرفه جویی در هزینه، بهترین نوع میزبانی برای موقعیت های مختلف و روش مناسب برای انتخاب میزبان وب در نظر گرفته شده است.

ارائه دهنده برتر میزبانی وب برای کسب و کارهای کوچک

بهترین هاست برای مبتدیان و استارتاپ های کوچک

Bluehost بهترین میزبان وب برای مبتدیان

Bluehost یکی از محبوب ترین و بهترین بهترین هاست برای مبتدیان برای میزبانی وب است. این بدان دلیل است که آنها راه حل های عالی میزبانی وب مشترک با قیمت های فوق العاده مقرون به صرفه ارائه می دهند. آنها همچنین برای افرادی که در ساخت وب سایت تازه وارد هستند ساخته شده است.

اگر گیر افتادید یا مشکلی دارید، آنها پشتیبانی کامل در تمام وقت را از طریق تلفن یا چت زنده دارند. آنها شماره پشتیبانی و گزینه های چت زنده خود را مستقیماً در سایت خود قرار داده اند که می توانید با دو کلیک به آن دسترسی پیدا کنید. 

این میزبان وب همچنین ابزارهای تجزیه و تحلیل و SEO فوق العاده ای را برای کمک به شما در بهینه سازی عملکرد سایت خود ارائه می دهند. در حالی که بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جلب می کنند. ابزار سئو آنها امتیاز وب سایت شما را برای کلمات کلیدی خاص رتبه بندی و ردیابی می کند. این به شما ایده خوبی می دهد که چگونه باید سایت خود را برای بهترین رتبه بندی جستجو بهینه کنید.

آنها همچنین بهترین هاست برای مبتدیان را ارائه می دهند که از هر جهت کسب و کار شما را پشتیبانی می کند. به عنوان مثال شما با یک برنامه میزبانی مشترک شروع می کنید و می خواهید وردپرس را نصب کنید. برای انجام این کار آنها با یک کلیک ساده آن را نصب می کنند. 

اگر سایت شما مدام در حال رشد است و می خواهید برای سرعت بخشیدن به سایت خود و ارتقاء امنیت را به میزبانی مدیریت شده وردپرس اضافه کنید، آنها نیز این ویژگی را دارند. یا اگر می خواهید با به روزرسانی به VPS یا هاست اختصاصی کنترل بیشتری به دست آورید، آنها برای هر دو برنامه دارند. نکته این است که Bluehost همه مواردی را که احتمالاً از یک میزبان نیاز دارید را پوشش می دهد. این همان چیزی است که آنها را برای سازندگان وب سایت مبتدی بهترین می کند. اگر با آنها شروع کنید، هرگز نیازی به مراجعه به میزبان دیگری نخواهید داشت.

بهترین هاست برای مبتدیان و استارتاپ های کوچک

DreamHost مقرون به صرفه ترین برنامه میزبانی 

DreamHost یک طرح میزبانی وب مشترک خارق العاده و بهترین هاست برای مبتدیان با قیمت های بسیار مقرون به صرفه را ارائه می دهد. در واقع، برنامه های ماهانه آنها از 3.95 دلار در ماه شروع می شود. این طرح شامل 1 وب سایت با بازدید نامحدود، همراه با گواهینامه SSL رایگان و معاملات بسیار خوبی است.

در کنار قیمت های عالی ، DreamHost به خاطر نحوه مدیریت میزبان های وب خود نیز متمایز است. آنها از cPanel استانداردی که بیشتر میزبان ها مورد استفاده قرار می دهند، استفاده نمی کنند. در عوض ، DreamHost یک کنترل پنل کاملاً سفارشی برای مدیریت وب سایت شما ارائه می دهد. این برای توسعه دهندگانی که خواهان کنترل بیشتر وب سایت های خود هستند، بسیار مناسب است.

یک جذابیت دیگر نیز وجود دارد، مهاجرت از DreamHost کارها را بسیار دشوارتر می کند. با این حال، مهاجرت به DreamHost از هر زمان دیگری آسان تر است. افزونه مهاجرت رایگان آنها به شما امکان می دهد در چند مرحله این کار را انجام دهید. همچنین با رشد سایت می توانید میزبانی خود را مقیاس بندی کنید.

DreamHost یکی دیگر از بهترین هاست برای مبتدیان و سه میزبان توصیه شده وردپرس است و برخی از میزبانی های مدیریت شده وردپرس را در برنامه های اشتراکی قرار داده است. همچنین یک طرح مدیریت شده با امکانات بیشتر به نام DreamPress ارائه می دهد. این یک دوره آزمایشی رایگان پیشرو در صنعت و یک تضمین کامل برگشت پول 97 روزه  و قیمت گذاری شفاف دارد که پس از قرارداد اولیه شما افزایش نمی یابد.

دوره آزمایشی رایگان در این میزبان 97 روز است. از آنجا که DreamHost قیمت گذاری تبلیغاتی را انجام نمی دهد، پس از پایان قرارداد اول، قیمت جهشی نخواهد داشت. این یکی از پایین ترین قیمت های میزبانی است که گزینه بسیار خوبی است.

بهترین هاست برای مبتدیان و استارتاپ های کوچک

HostGator

HostGator میزبان وب دیگری است که به مشاغل کوچک می پردازد. با این حال آنها برای هر کسب و کاری که به دنبال وب سایت های ساده هستند، بهترین هستند. اگر نیازی به امکانات اضافی ارائه دهنده میزبانی وب خود ندارید، این میزبان بهترین هاست برای مبتدیان است.

HostGator لیستی گسترده از راهنماهای پشتیبانی فنی ارائه می دهد. اگر پاسخ های لازم را پیدا نکردید، می توانید به پشتیبانی تلفنی، گفتگوی زنده و ایمیل مراجعه کنید. برخلاف برخی از میزبان ها ، HostGator پشتیبانی را در همه برنامه های خود دارد. اگر می خواهید یک برنامه میزبانی ارزان و دارای پشتیبانی باشد، این میزبان شماست.

HostGator علاوه بر لینوکس، میزبان ویندوز و همچنین گزینه های مختلف برای به روزرسانی از جمله میزبانی ابری، میزبانی VPS ، مدیریت وردپرس و سرور اختصاصی را ارائه می دهد. میزبان دارای رتبه بالایی است. اگر می خواهید HostGator را امتحان کنید، از تضمین بازگشت 45 روزه به طور کامل استفاده کرده و پشتیبانی آنها را قبل از اشتراک به طور کامل آزمایش کنید.

به طور کلی، این یک میزبان وب عالی و بهترین هاست برای مبتدیان و استقرار ساده است و مانند یک وب سایت شرکتی استفاده می شود که لزوماً ماهانه تعداد زیادی بازدید از آن مشاهده نمی شود. با این وجود ، با گزینه های VPS به شما امکان می دهد در صورت نیاز مقیاس بندی کنید. می توانید برای تهیه این میزبان ها ، با 20پیمنت در ارتباط باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد