معرفی آزمون TELC آلمان

معرفی آزمون TELC آلمان

توسط : تیم محتوا
957

افرادی که قصد رفتن به آلمان و کار در آنجا را دارند، باید در آزمونTELC  شرکت کنند. آزمون Telc B1 آزمونی برای افرادی است که قبلاً دانش پایه ای از زبان آلمانی را دارند و علاقه مند به ادامه تحصیل یا شروع آموزش حرفه ای در این کشور هستند.

در سطح B1 می توانید در همه شرایط مهم ارتباط برقرار کنید. وقتی از زبان استاندارد مشخصی استفاده می شود و هنگامی که مکالمه در مورد موضوعات آشنایی مانند کار، مدرسه یا اوقات فراغت است، می توانید محتوای اصلی را درک کنید و به روشی ساده اما منسجم صحبت کنید. 

هنگام مسافرت در کشورهای آلمانی زبان می توانید اکثر موضوعات روزمره را بدون مشکل درک کنید. در زندگی روزمره خود می توانید بدون زحمت درباره موضوعات آشنا و علایق شخصی صحبت کنید. شما می توانید تجربیات مختلف، رویاها ، امیدها و اهداف خود را توصیف کرده و توضیحات کوتاهی ارائه دهید. در سطح telc B1 از مهمترین ساختارهای دستوری به درستی استفاده می کنید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی آزمون LSAT و نحوه برگزاری آن

ثبت نام در آزمون Telc

می توانید برای ثبت نام و دریافت قیمت آزمون TELC با 20پیمنت همراه باشید. توصیه می شود حداقل 31 روز قبل از امتحان ثبت نام کنید. اگر در دریافت نتایج خود عجله دارید، از اصلاح سریع استفاده کنید. این کار 70 یورو هزینه دارد و زمان اصلاح را از شش هفته به سه هفته کاهش می دهد.

معمولاً در پنج قرار ملاقات در روزهای جمعه و شنبه امتحانات telc را ارائه می دهند. شما می توانید همان روز به صورت شفاهی و کتبی امتحان دهید. نتایج معمولاً پس از آزمون تقریباً در شش هفته بعد دسترس هستند. 

معرفی آزمون TELC آلمان

آزمون کتبی Telc

هنگام نوشتن درباره اقدامات گذشته، باید ابتدا نام و آدرس خود را در گوشه بالا سمت چپ نوشته و سپس نام و آدرس موسسه را در گوشه سمت چپ بالا و درست در زیر نام و آدرس خود بنویسید. مکان و تاریخ، باید در سمت راست صفحه در یک خط قرار گرفته و با کاما از هم جدا شوند.

در آزمون TELC اولین خط زیر آدرس ها عنوان موضوع است. این باید به گونه ای باشد که مشخص می شود چرا می نویسید. همچنین باید از افرادی که برای آنها نامه می نویسید،  نام ببرید و سپس ویرگول را قرار دهید زیرا بلافاصله بعد از آن به نوشتن ادامه خواهید داد.

اولین جمله متن نامه شما باید یک مقدمه باشد. سپس باید شرایط را توصیف کنید، از همان ابتدا شروع کنید و زمینه را شرح دهید. در پایان آنچه را می خواهید بگویید به صورت نتیجه ثبت کنید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی برترین دانشگاه های استرالیا

آزمون شفاهی

این قسمت آزمون TELC حدود 15 دقیقه طول می کشد. شما آن را به صورت دو به دو انجام می دهید. بعبارتی شریکی را پیدا خواهید کرد که دقیقاً مانند شما در امتحان شرکت می کند. این قسمت از آزمون شامل 3 بخش است که ارائه کوتاه، بحث و برنامه ریزی را در بر می گیرد.

بعد از معرفی خود، قسمت اول یک سخنرانی کوتاه است، سپس باید بحث را شروع کنید و قسمت سوم برنامه ریزی چیزی با شریک زندگی خود است. بسیار مهم است جملاتی که به شما در ساختار گفتار کمک می کند را برای قسمت های بعدی یاد بگیرید و یادآوری کنید، زیرا به شما فرصت می دهد تا درباره محتوای واقعی جملات خود فکر کنید.

در آزمون TELC بعد از معرفی خود و ارائه یک سخنرانی کوتاه، با قسمت بحث شروع خواهید کرد. شما و شریک زندگی خود یک یا دو متن با موضوع مشابه دریافت خواهید کرد و باید در مورد آن صحبت کنید. لازم نیست از تمامی موارد استفاده کنید. فقط مواردی را که بیشتر دوست دارید و برای آن متن خاص نیاز دارید، انتخاب کنید و پس از آن، می توانید نظر خود را بیان کنید. 

ممکن است اتفاق بیفتد که شما در مورد موضوعی که در مورد آن صحبت می کنید حرف زیادی برای گفتن نداشته باشید. در این صورت شما فقط می توانید چیزی مانند نقشه ذهنی را ببینید. این محبوبیت زیادی ندارد زیرا شما البته باید در امتحان شفاهی صحبت کنید و توانایی های خود را نشان دهید، با این حال، با استفاده از این می توانید وقت بخرید و در حالی که به موضوع و آنچه می توانید در مورد آن بیان کنید، صحبت کنید.

معرفی آزمون TELC آلمان

بخش برنامه ریزی آزمون Telc

برای قسمت 3 آزمون TELC می توانید از قسمت پایین نقشه ذهن استفاده کنید. پیشنهادی را ارائه دهید، در مورد آن واکنش نشان دهید و نتیجه را جمع بندی کنید. شما 20 دقیقه وقت خواهید داشت تا خود را برای آزمون شفاهی آماده کنید. از آن زمان عاقلانه استفاده کنید. متن قسمت 2 را بخوانید و یادداشت کنید و مطمئن شوید که تجربه شخصی خود را ذکر کرده اید و وضعیت خانواده، مدرسه، کشور و غیره را به تصویر می کشید. 

برای شروع آزمون شفاهی باید یک سخنرانی کوتاه تهیه کنید. این باید حدود یک دقیقه طول بکشد، در حالی که یک دقیقه دیگر به سوالات شریک زندگی مربوط به ارائه شما اختصاص می یابد. اطمینان حاصل کنید که موضوعی را انتخاب کنید که واقعاً شما را بیشتر مورد توجه و هیجان قرار دهد. 
شرح امتحان رسمی

می توانید برای انجام آزمون Telc ، یک مرکز امتحانی مجاز را در سطوح A1 ، A2 ، B1 ، B2 ، C1 و C2 انتخاب کنید. در این خصوص از کارشناسان مجرب 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید. هر کسی که می خواهد دانش خود را در مورد زبان آلمانی با گواهی رسمی تأیید کند، می تواند در این آزمون شرکت کند، اما آنها باید 18 ساله باشند.

شما باید حداقل 36 روز قبل از تاریخ امتحان ثبت نام کنید. شما می توانید به صورت حضوری ثبت نام کرده یا از طریق فرم ثبت نام بصورت آنلاین آنرا انجام دهید. هنگام ثبت نام، هزینه آزمون Telc باید پرداخت شود. 

پیشنهاد مطالعهتفاوت میان آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک

داوطلبان باید برای ثبت نام و شرکت در امتحانات از شرایط و ضوابط آزمون های TELC آگاهی داشته و آنها را انجام می دهند. همچنین دوره آمادگی آزمون چهار جلسه 4 ساعته در طی چهار هفته قبل از تاریخ امتحان است که در آن قسمت های مختلف امتحان شبیه سازی شده است. هزینه این آزمون 180.00 یورو است که شما می توانید هنگام ثبت نام اطلاعات مربوط به دوره آمادگی آزمون TELC را به صورت PDF بارگیری کنید.

اهمیت آزمون Telc

امتحانات TELC برای کسی که با زبان و ارتباطات سر و کار دارد از اهمیت بالایی برخوردار است: در زندگی روزمره، محل کار یا تحصیل بسیار کاربرد دارد. سازمان غیرانتفاعی TELC gGmbH به انجمن مراکز آموزش بزرگسالان آلمان تعلق دارد و در زمینه گواهینامه های زبان تخصص دارد. این شرکت بیش از 45 سال تجربه در زمینه توسعه آزمون های استاندارد زبان را جستجو می کند.

در حال حاضر، بیش از 17 آزمون زبان ارائه می شود که از دوره های زبان عمومی بیش از دوره های آمادگی برای کنکور دانشگاه گرفته تا دوره های زبان برای اهداف و حرفه های خاص را انجام می دهند. گواهینامه های TELC نه تنها توسط موسسات دولتی و آموزشی بلکه توسط شرکت های مختلف در سراسر جهان شناخته شده است.

برچسـب هـا : دانشگاهی ، TELC آلمان ، آزمون TELC
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد