بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور برای سرمایه گذاری

توسط : تیم محتوا
2,065

در عصر جدید، بیش از 4000 ارز رمزپایه وجود دارد و زمینه های پیشنهادی آنها همیشه در حال گسترش است، اگرچه بیت کوین همواره در اخبار قرار دارد، اما به وضوح تنها انتخاب در این صنعت نیست. بازار ارزهای رمزنگاری شده گزینه های زیادی دارد. با این حال، بسیار دشوار است که بتوانید از این طریق بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور را یافته و تصمیم خود را در مورد بهترین آن ها برای سرمایه گذاری بگیرید. از همین رو  لیستی از بهترین ارزهای رمزپایه را برای بررسی در سال 2021  که بیش از همه به ارزهای نوظهور آن پرداخته ایم. 

سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه 

اپل، گوگل، تسلا، سامسونگ، فیس بوک و پی پال از جمله مجموعه های معروفی هستند که اخیراً ارزهای رمزپایه را به بخشی از برنامه های استراتژیک بلند مدت خود تبدیل کرده اند. ارز رمزپایه از یک دارایی دیجیتال خوب به چیزی تبدیل شده است که به دلایل مختلف در بین اقشار مختلف جامعه پذیرش گسترده ای را تجربه می کند.

با توجه به اینکه معامله گران و موسسات اصلی به طور فزاینده ای به دارایی های دیجیتال چشم دوخته اند، شکی وجود ندارد که ارزهای رمزپایه، محبوب بودن و موفقیت خود را ثابت کرده اند و بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور توانسته اند مسیری هموارتر را نسبت به پیشینیان کسب کنند.

بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور برای سرمایه گذاری

چند مزیت تجارت رمزنگاری

اگر در سال 2010 یک هزار دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کرده بودید، ارزش تقریبی امروز 287.5 میلیون دلار خواهد بود. نمی توان گفت که معاملات رمزنگاری به عنوان یک طرح ثروتمند شدن در نظر گرفته شود یا باید مورد توجه قرار گیرد، این آمار صرفاً برای نشان دادن فرصت های خارق العاده ای که ارز رمزپایه مانند بیت کوین برای معامله گران ارائه می دهد، ذکر می شود.

معامله گران رمزنگاری به دلایل مختلفی به دارایی دیجیتال کشیده می شوند. آنها می توانند به عنوان ذخیره ارزش عمل کنند. آنها یک دارایی مفید هستند و می توانند به عنوان روش مستقیم پرداخت استفاده شوند. برخلاف طلا که دارای مزایای مشابه است، ذخیره ارز رمزنگاری آسان تر، انتقال و تجارت آن آسان تر است. در بسیاری از کشورها خریدهای روزمره را می توان با ارز رمزنگاری شده خریداری کرد. 

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

برترین ارزهای دیجیتالی نوظهور

تجارت رمزنگاری می تواند نشاط آور باشد، اما بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور می توانند میزان ریسک پذیری شما را نیز آزمایش کند که آگاهی از آن ها می تواند مثمر ثمر باشد. 

Chainlink (LINK)

(Chainlink (LINK رمز اتریوم است که شبکه غیرمتمرکز (Chainlink (DON را تأمین می کند، یک ارائه دهنده برجسته زنجیره ای که به قراردادهای هوشمند در Ethereum اجازه می دهد تا به طور امن به منابع داده خارجی، API ها و سیستم های پرداخت متصل شوند. در ابتدای سال 2021 ، Chainlink یک افزایش جدی را پیش رو داشت و بازار رمز ارزها را تحت تأثیر قرار داد و از پایین ترین سطح 11 دلار به بالاترین قیمت خود در 36.9 دلار رسید. 

Chainlink در ابتدا برای پلتفرم Ethereum طراحی شده و توسط دیگران مانند Tezos و Polkadot به تصویب رسید. توسعه دهندگانی که از شبکه Chainlink استفاده می کنند با رمز بومی پروتکل، LINK پرداخت می کنند. بنابراین، نشانه ای که به تسهیل رشد اکوسیستم درون زنجیره ای کمک می کند ، ممکن است به مرور زمان از اهمیت بیشتری نسبت به بیت کوین برخوردار شود، زیرا به طور فزاینده ای برای عملکرد زیرساخت های زنجیره بلوک حیاتی می شود.

بنابراین در حال حاضر می توان در میان بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور ، یک سکه مرتبط با تجارت یا زیرساخت را متصور شد که در نهایت ممکن است بیت کوین را تسخیر کند. ممکن است چنین احتمالات بیشتری پدیدار شود. نوآوری در اکوسیستم مبتنی بر زنجیره به سرعت ادامه دارد و پیشنهادات امروز ممکن است جای خود را به یک اختراع جدید بدهند که بیش از بیت کوین توجه و دارایی را به خود جلب می کند. 

بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای دیجیتالی نوظهور Uniswap

Uniswap یک تبادل رمزنگاری غیرمتمرکز پیشرو است که بر روی بلاک چین Ethereum اجرا می شود. این مدل از نوع معاملاتی نسبتاً جدید به نام پروتکل نقدینگی خودکار استفاده می کند که انگیزه دادن به افراد جهت معامله در بورس را فراهم می کند تا به ارائه دهندگان نقدینگی تبدیل شوند. 

با استفاده از این سیستم، یک خریدار یا فروشنده نیازی به انتظار برای حضور طرف مقابل برای انجام معامله ندارد. آنها قادر هستند تا معاملات را بلافاصله و با قیمتی مشخص صورت دهند. Uniswap’s UNI در سپتامبر سال 2020 معرفی شد که توکن حاکمیتی است که طبق یک برنامه زمان بندی شده برای انتشار توزیع می شود. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

Cardano

پلتفرم بلاکچین Cardano که در سال 2017 به عنوان رقیبی برای بلاکچین Ethereum راه اندازی شد، توسط  یک شرکت غیرمتمرکز طراحی شد. این رمز ارز به عنوان یکی از بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور از سال 2015 شروع به کار کرد و بلاک چین و ارزهای رمزپایه را برای مشاغل ، موسسات آموزشی و دولت ها ایجاد نمود.

سکه های ADA که برای اولین بار در سپتامبر 2015 برای فروش ارائه شد، همان افت و خیزهای ارزهای رمزپایه دیگر را تجربه کرده اما از مارس 2021 ، سقف بازار آنها در حدود 39 میلیارد دلار است. در مورد معرفی قابلیت قرارداد هوشمند در Cardano سر و صدا وجود داشته است که به توسعه دهندگان گزینه های ایجاد و استقرار برنامه های غیرمتمرکز DApps خود را ارائه می دهد. 

پیش بینی ADA همچنان صعودی است و بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند تا پایان سال به 2 دلار برسد. برخی حتی در مورد اوج 10 دلار تا پایان سال صحبت می کنند. گوش به زنگ باشید.

بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور برای سرمایه گذاری

بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور TRON

TRON یک ارز رمزنگاری شده است که توسط بنیاد TRON تاسیس شد و در حال حاضر یکی از پرهیاهوترین پروژه هایی است که امروزه خبرساز است. TRON قصد دارد یک شبکه سرگرمی دیجیتال بدون هزینه در سراسر جهان ایجاد کند که به کاربران امکان می دهد مطالب را بدون زحمت و ارزان توزیع و به اشتراک بگذارند.

TRON با از بین بردن نیاز به واسطه، به هر کسی این امکان را می دهد که محتوای خود را در اکوسیستم ساخته شده در بلاک چین خود قرار دهد و قیمت کانال های توزیع را برای ناشران پایین بیاورد، در حالی که احتمال هزینه های کمتر مصرف کننده هنگام دسترسی به آن محتوا را ذکر می کند. 

پیشنهاد مطالعهبهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین

قابل توجه است که TRON به عنوان بهترین ارزهای دیجیتال نوظهور میزبان dApps بیشتری نسبت به Ethereum است، همین امر باعث شده است که بسیاری از سرمایه گذاران حدس بزنند که TRON در سال 2021 گزینه ای سودآور برای سرمایه گذاری خواهد بود. باید دید آیا آنها می توانند مأموریت اعلام شده خود را برای عدم تمرکز وب دنبال کنند و حرکت پایدار و یک طرفه را به حرکت رو به بالا در سال آینده تبدیل کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد