روش استفاده از سایت بایننس

روش استفاده از سایت بایننس

توسط : تیم محتوا
1,124

سایت Binance یکی از سریع ترین رشد مبادلات در بازار ارزهای رمزنگاری است که در سال گذشته دهمین ارز بزرگ رمزنگاری شده است. محبوبیت فزاینده بایننس از عوامل مختلفی ناشی می شود که شامل ارائه خدمات تا چندین زبان، داشتن یک رابط کاربری تمیز و از همه مهمتر، توان عملیاتی بسیار بالا و سرعت پردازش داده ها می باشد. توجه به این نکته مهم است که Binance تنها یک مبادله رمزنگاری است و معاملات فیات را برآورده نمی کند.

سرمایه گذاری در رمز ارزها

می توانید به سادگی بیاموزید که چگونه بیش از 100٪ سرمایه گذاری در Crypto انجام دهید. برای این کار می توانید مشاوره های لازم را از 20پیمنت بخواهید. باید اشاره کنیم که سایت Binance با سرعتی حیرت انگیز در حال رشد است و اگر این روند ادامه یابد، یکی از بزرگترین مبادلات رمزنگاری بر اساس حجم معاملات خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

علاوه بر این، بسیاری از سکه ها و یا توکن های تازه که دارای ICO هستند، تمایل بیشتری به لیست در Binance در مقایسه با سایر بورس های بزرگ می باشند. بنابراین اگر ICO را از دست داده اید و می خواهید یک سکه خاص را بگیرید، Binance به دلیل حجم بالای معاملاتی که معادل قیمت های بهتر و احتمال بالاتر سفارشات خرید و فروش شما است، گزینه پیشنهادی صرافی است. 

روش استفاده از سایت بایننس

ایجاد حساب Binance 

برای آن که بتوانید حساب در بایننس را داشته باشید، ابتدا باید به سایت Binance مراجعه کنید. حتماً صفحه را علامت گذاری کنید، زیرا موارد زیادی از سایت های فیشینگ وجود دارد که سایت واقعی را کپی می کنند. برای احتیاط، باید URL را نیز بررسی کنید و برای تأیید صحت این سایت اصلی به دنبال گواهی Secure باشید.

در گام بعدی، می بایست مراحل ثبت نام را کامل کنید. بر روی زبانه ثبت در گوشه سمت راست بالای صفحه وب کلیک کنید و اطلاعات لازم را وارد کنید. داشتن یک رمز ورود طولانی و دلخواه برای امنیت بهتر حساب کاربری سایت Binance خود، خوب است.

برای ادامه کار ، اطلاعات ثبت شده خود را تأیید کنید و روی ثبت نام کلیک نمایید تا یک ایمیل تأیید دریافت کنید. پس از این مرحله لازم است که برای فعال کردن احراز هویت 2 عاملی 2FA اقدام نمایید. برای اولین بار ورود به سیستم باید یک پنجره بازشو روی صفحه ظاهر شود و بلافاصله 2FA را فعال کنید تا امنیت شما را افزایش دهد. اکنون می توانید سکه ها یا رمزهای ارز رمزنگاری شده خود را به حساب Binance خود واریز کنید. 

پیشنهاد مطالعهبهترین ارزهای دیجیتال نوظهور برای سرمایه گذاری

واریز به حساب Binance 

در صورتی که در سایت  Binanceحساب ایجاد کردید، باید برای واریز یا برداشت به صفحه سپرده بروید. در داشبورد خود، یا اولین صفحه ای که هنگام ورود به سیستم مشاهده می کنید، روی دکمه واریز یا برداشت در زیر برگه وجوه در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید.

سکه ای سکه مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را جستجو کنید و دکمه سپرده را فشار دهید. بسیار مهم است که فقط بر روی دکمه واریز کلیک کنید که مخصوص سکه ای است که می خواهید واریز کنید. بنابراین اگر سپرده گذاری بیت کوین (BTC) می کنید، مطمئن شوید که فقط بر روی دکمه سپرده برای بیت کوین (BTC) کلیک کنید. به این دلیل که آدرس هر سکه متفاوت است. برای تسریع در فرآیند می توانید سکه را در قسمت جستجو، پیدا کنید.

در این مرحله، سکه های خود را به آدرس تولید شده منتقل کنید. آدرسی که به آن ارسال می کنید در قسمت آدرس سپرده BTC با فرض سپرده گذاری BTC ایجاد می شود. بنابراین اگر در حال انتقال BTC از کیف پول خود یا از صرافی های دیگر به سایت Binance هستید، این همان آدرسی است که در آن BTC خود را ارسال می کنید.

در نهایت برای کنترل روند صحیح کار، لازم است که تاریخچه خود را مشاهده کنید. سابقه واریز شما در برگه صندوق ها، سپرده ها یا برداشت ها نشان داده می شود. اگر در نحوه ارسال یا دریافت تراکنش مطمئن نیستید، می توانید برای تأیید معاملات ارز رمزنگاری شده با کارشناسان 20پیمنت مشورت کنید.

روش استفاده از سایت بایننس

Binance Coin (BNB) چیست ؟

Binance احتمالاً اولین صرافی است که واحد پول خاص خود را دارد که BNB نامیده می شود. BNB به شما امکان می دهد انواع مختلف هزینه ها را در صرافی ها و سایت Binance پرداخت کنید که شامل مواردی همچون هزینه های معاملاتی  که شامل هزینه های ناشی از خرید و فروش سکه است و هزینه های برداشت می باشد.

لیست هزینه ها سایت Binance

با استفاده از سکه های BNB برای پرداخت هزینه های فوق، تخفیف قابل توجهی دریافت خواهید کرد که در سال اول 50٪ تخفیف به شما تعلق می گیرد. این جدول تخفیف است که با استفاده از سکه های BNB دریافت خواهید کرد. شما همچنین می توانید از BNB برای سرمایه گذاری در ICO هایی استفاده کنید که در مبادله Binance ذکر شده اند.

پیشنهاد مطالعهبهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین

سایت Binance بستر ICO مخصوص به خود را دارد که فقط دارندگان BNB اجازه سرمایه گذاری در ICO های ذکر شده در آنجا را می دهند و ICO معمولاً کمتر از 60 ثانیه طول می کشد.

BNB همچنین یک ارز تورمی است زیرا Binance از 20٪ سود برای خرید BNB از بازار آزاد و از بین بردن آنها استفاده خواهد کرد، بنابراین عرضه کلی BNB را کاهش می دهد. به نوبه خود، با فرض وجود تقاضای ثابت یا بیشتر برای عرضه کمتر BNB ، قیمت BNB را افزایش می دهد. 

روش استفاده از سایت بایننس

موارد استفاده از سکه Binance

دقیقاً مانند سایر ارزهای رمزپایه در حال تکامل، Binance Coin چندین مورد استفاده می کند که فراتر از سایت Binance است، این موارد را می توان به شرح ذیل بیان نمود.

معاملات : Binance Coin بسته به محدودیت های تعیین شده توسط صرافی، با ارزهای رمزنگاری شده دیگر در صرافی های مختلف قابل معامله است.

هزینه های معامله در صرافی  Binance: از BNB می توان برای پرداخت معاملات در SHDJ Binance استفاده کرد و همچنین کاربران با این کار تخفیف دریافت می کنند.

پرداخت کارت اعتباری : BNB می تواند نوعی پرداخت قبض کارت اعتباری رمزنگاری باشد.

پردازش پرداخت : بازرگانان با ارائه انعطاف پذیری بیشتر در روش های پرداخت، BNB را به عنوان وسیله پرداخت برای مشتریان ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

رزرو ترتیبات سفر : BNB می تواند برای رزرو هتل و پرواز در وب سایت های انتخابی استفاده شود.

سرگرمی : سایت Binance از پرداخت هدیه مجازی گرفته تا خرید بلیط لاتاری ، BNB اهداف مختلفی را در فضای سرگرمی ارائه می دهد.

سرمایه گذاری : چندین سیستم عامل به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا با استفاده از Binance Coin در سهام ، ETF و دارایی های دیگر سرمایه گذاری کنند.

وام و نقل و انتقالات: BNB می تواند به عنوان وثیقه وام در سیستم عامل های خاص مورد استفاده قرار گیرد. همچنین، برنامه هایی وجود دارد که به کاربران امکان تقسیم صورتحساب ها و پرداخت دوستان و خانواده از طریق سایت Binance  را می دهد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد