بهترین زمان ثبت نام آزمون تافل

بهترین زمان ثبت نام آزمون تافل

توسط : تیم محتوا
1,077

اگر به فکر ثبت نام در آزمون تافل با هدف تحصیل در خارج از کشور بوده اید، لازم است اشاره کنیم که روند ثبت نام آزمون تافل بسیار بهبود یافته است. ثبت نام، دسترسی به آمادگی آزمون، بررسی تاریخ و مکان آزمون قبل از ثبت نام و موارد دیگر برای شما آسان تر شده است. اکنون، می توانید در این آزمون ثبت نام کنید و در سه مرحله آسان، رویاهای خود را به واقعیت تبدیل نمایید.

ایجاد حساب برای آزمون تافل

با ارائه برخی اطلاعات اصلی، قادر خواهید بود حساب شخصی سازی شده خود را ایجاد کنید تا بتوانید تنظیمات برگزیده خود را مدیریت کنید. در هنگام ثبت نام، می توانید در سرویس جستجوی TOEFL شرکت کنید، این به مراکز و دانشگاه ها این امکان را می دهد تا نام شما را در لیست کسانی که آمادگی در زبان انگلیسی را با مدرک آزمون تافل دارند، بیابند. اگر با مشخصات استخدام دانشگاه های شرکت کننده مطابقت داشته باشید، ممکن است اطلاعاتی در مورد برنامه های تحصیلی، شرایط پذیرش، فرصت های کمک مالی، کمک هزینه های تحصیلی و سایر موارد برای شما ارسال شود.

پیشنهاد مطالعهثبت نام در آزمون SAT و پرداخت هزینه آن

انتخاب مراکز و تاریخ های آزمون 

مراکز آزمون و تاریخ هایی را که مناسب شما هستند جستجو کنید. پس از انتخاب مرکز آزمون، 20 دقیقه وقت برای تکمیل رزرو خود خواهید داشت. اگر کد رزرو قبلی دارید، می توانید قرار آزمون آزمایشی خود را با کد تنظیم کنید. اکنون ثبت نام خود را کامل کنید. از شما خواسته می شود، در بخش قبل از ثبت نام شرایط و ضوابط را مرور کنید و سپس بعدی را برای ادامه انتخاب کنید.

توجه به این نکته مهم است که همه داوطلبان آزمون تافل باید اسناد معتبر (ID) معتبر و قابل قبولی را ارائه دهند. شرایط شناسنامه شما به کشور تابعیت شما و محل آزمایش شما بستگی دارد. قبل از شروع مراحل ثبت نام، الزامات شناسنامه را برای کشوری که قصد آزمون آن را دارید بررسی کرده و شناسنامه خود را آماده کنید. نام شما باید دقیقاً همانگونه که در شناسه روز آزمون با خود آورده اید، وارد شود.

این زمان خوبی برای به دست آوردن منابع مقدماتی رسمی برای موفقیت در آزمون و برجسته شدن در دانشگاه ها است. از آزمون های آزمایشی، راهنماهای آزمون و دوره های آمادگی ایجاد شده توسط سازندگان آزمون تافل استفاده کنید. با پرداخت هزینه آزمون می توانید آماده شروع مراحل این تست باشید.

بهترین زمان ثبت نام آزمون تافل

مزایای بزرگ آزمون تافل 

اکنون روند ثبت نام بهبود یافته است که تنها یکی از روش های ایجاد تجربه بهتر در آزمون TOEFL است. آزمون تافل نیز با تغییر در قالب آزمون یا انواع سوالات، با 30 دقیقه کاهش به 3 ساعت رسیده است. علاوه بر این، آزمون TOEFL اکنون دارای امتیازات MyBest است که بهترین نمرات آزمون دهنده را برای هر بخش از تمام آزمون های انجام شده در 2 سال گذشته ترکیب می کند. بنابراین شما واقعاً می توانید در برابر مسئولین پذیرش برجسته باشید.

اگر آماده اید که هدف خود را برای تحصیل در خارج از کشور دنبال کنید، آزمون TOEFL آزمایشی است که می تواند به شما در رسیدن به آنجا کمک کند. آزمون تافل در دانشگاه های جهان از جمله ایالات متحده ، انگلستان ، استرالیا و کانادا به شما امتیاز می دهد. با پیشرفت های عالی جدید از جمله ثبت نام راحت تر، هرگز زمان بهتری برای شرکت در آزمون تافل نبوده است.

تاریخ آزمون تافل در سال 2021

بنابراین می توانید به راحتی در آزمون TOEFL شرکت کنید. اما چه زمانی باید آن را انجام دهید. البته این بستگی زیادی به تاریخ های TOEFL دارد. همچنین به نیازهای مطالعه و جدول زمانی آمادگی شما بستگی دارد. بسته به موقعیت مکانی شما ، TOEFL تا شصت بار در سال در دسترس است. 

برای یافتن تاریخ های موجود در مکان های نزدیک خود ، می توانید مشاوره های لازم را از 20پیمنت دریافت کرده و مکان خود را وارد کنید و همچنین دوره زمانی دو ماهه را که می خواهید در آزمون شرکت کنید، مشخص نمایید. با این حال ، گزینه راحت تر TOEFL Home Edition است که در 24 ساعت شبانه روز و 4 روز هفته در دسترس است. 

وقتی تصمیم گرفتید چه موقع و کجا در این آزمون تافل شرکت کنید و در آن ثبت نام نمایید، باید دوره آنلاین آمادگی TOEFL را بررسی کنید.

پیشنهاد مطالعهتفاوت میان آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک

در دسترس بودن تافل 

همانطور که به تاریخ امتحانی که انتخاب نموده اید، فکر می کنید. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید در دسترس بودن آزمون تافل است. همه تاریخ امتحانات در یک مکان مشخص در دسترس نیستند. این نکته را به خوبی بررسی کنید. نزدیکترین مرکز آزمون در تاریخ امتحان معین ممکن است یک یا دو ساعت با شما فاصله داشته باشد یا احتمالاً حتی دورتر باشد. 

در همان زمان، ممکن است سایر تاریخ های امتحان نزدیک تر به شما ارائه شود. در تاریخ های مناسب، TOEFL ممکن است در نزدیکی شما موجود باشد. شما می توانید در کشورهای همسایه برای انتخاب بهترین گزینه از هر دو جهت مکان و تاریخ آزمون تافل ، بررسی های لازم را انجام دهید.

بهترین زمان ثبت نام آزمون تافل

آزمون تافل به صورت آنلاین

در سال 2020 ، ETS ارائه نسخه TOEFL Home را آغاز کرد، به طوری که شرکت کنندگان در آزمون می توانند با خیال راحت از خانه های خود امتحان دهند. این در طول سال 2021 در دسترس است، زیرا ETS اعلام کرده است که اکنون این یک گزینه ثابت است.

TOEFL Home Edition یکسان با TOEFL  است، این آزمون دارای یک پروکتور زنده است که از طریق رایانه و میکروفون روی دستگاه شما امتحان را کنترل می کند. در حال حاضر، TOEFL Home Edition به جز در چین و هند در سراسر جهان در دسترس است. توجه داشته باشید که برای شرکت در آزمون به رایانه ای با مشخصات فنی خاص نیاز دارید. برای برنامه ریزی این آزمون تافل ، باید یک حساب کاربری در ETS و هم در ProctorU داشته باشید. ProctorU سازمانی است که با اطمینان کار می کند تا آزمایشات صادقانه انجام شود و می تواند به عنوان ارزیابی معتبر به حساب آید. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی آزمون TELC آلمان

برای این کار وارد حساب ETS TOEFL خود شوید. روی نوار آبی ثبت نام و یافتن مراکز آزمون و تاریخ ها در وسط سمت چپ صفحه کلیک کنید. دستورالعمل ها را دنبال کنید و روی نسخه ویژه خانه کلیک نمایید و هزینه ثبت نام را با کارت نقدی یا کارت اعتباری پرداخت کنید.

پس از پرداخت هزینه، ایمیلی از ProctorU دریافت خواهید کرد. دستورالعمل های موجود در آن ایمیل را برای ثبت نام در یک حساب کاربری با آنها و برنامه ریزی واقعی آزمون TOEFL Home Edition دنبال کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد