نحوه عضویت در Clubhouse کلاب هاوس

نحوه عضویت در Clubhouse کلاب هاوس

توسط : تیم خبری
975

برنامه Clubhouse مبتنی بر صدا می باشد که برای گوش دادن به تماس تلفنی شخص دیگری، به طور قانونی است. در اینجا هر آنچه باید در مورد این برنامه در سیستم های آیفون و آندروید بدانید آورده شده است، از جمله اینکه الون ماسک محبوبیت آن را چگونه ارائه می دهد.

اخیراً درباره Clubhouse چیزهای زیادی می شنوید. دقیقاً مانند جنجال Gamestonk ، می توانیم تا حدی ایلان ماسک را دلیل این کار بدانیم. با عضویت در کلاب هاوس ، آیلان ماسک به عنوان ثروتمندترین مرد جهان در حال حاضر، خدمات آن را مورد توجه بسیاری قرار داد. بیل گیتس نیز همین کار را کرد و از آن زمان به بعد سرعت بیشتری گرفته است. در اینجا مواردی است که باید درباره برنامه چت اختصاصی که همه از آن صحبت می کنند، بدانید.

درباره برنامه Clubhouse

نکته اصلی اینجاست که تصور کنید برنامه ای در تلفن خود دارید که به شما امکان می دهد مکالمه های زنده دیگران را گوش دهید. اما نه به صورت غیررسمی. این افراد ممکن است معروف یا آگاه باشند و ممکن است به شما فرصت عضویت در چت داده شود. می توانید آن را چت صوتی که در شبکه اجتماعی ارائه می شود، متصور باشید. 

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

برنامه Clubhouse در مارس 2020 راه اندازی شد. بخشی از آن به دلیل انحصار فقط دعوت کردن، مانند عضویت در باشگاه در دنیای واقعی، استفاده کردند. در آن روزهای اولیه، این یک جامعه کوچک بود که عمدتاً متشکل از سرمایه گذاران خطرپذیر می شد.
 از این گذشته، شرکتی که در پشت کلاب هاوس قرار دارد، Alpha Exploration Co است که پس از دو ماه از فعالیت، 12 میلیون دلار سرمایه از آندرسن هورویتس دریافت کرد. این در حالی است که دارای ارزش یکصد میلیون دلار به همراه یک هزار و پانصد کاربر بود.

نحوه عضویت در Clubhouse کلاب هاوس

عضویت در برنامه Clubhouse 

برنامه Clubhouse در حال حاضر در iOS و Android در دسترس است. این سیستم عامل از سال گذشته در iOS راه اندازی شد و این شرکت در اوایل ماه می عرضه Android را آغاز کرد. اکنون در سراسر جهان در Android ارائه می شود. بارگیری نسخه Android در کمتر از دو هفته از 1 میلیون عبور کرد.

البته می توان از Clubhouse در iPad استفاده نمود، اما برای iPadOS بهینه نشده است. این امکان فراهم است تا در پنجره ای کوچک، برنامه خود را استفاده کرده و با بزرگنمایی دو برابر آن را مشاهده نمایید. همچنین این امکان را دارید تا در تبلت های اندروید نیز آن را دریافت نمایید.

برای دسترسی به این برنامه Clubhouse به یک دعوت نامه از کاربران موجود کلاب هاوس احتیاج دارید. هر کاربر جدید دو دعوت دریافت می کند و با استفاده از برنامه درآمد بیشتری کسب می نماید. در صورتی که قصد عضویت در این برنامه را دارید می توانید از ایبی یک دعوت نامه خرید کرده و یا زنجیره دعوت پرداخت را انتخاب نمایید.

چرا ساخت برنامه اندروید خیلی طولانی شد؟

توسعه دهندگان می خواستند به آرامی مقیاس بندی کنند. توجه به این نکته مهم است که کاربران اندروید در مقایسه با کاربران آیفون در دنیا، بیشتر هستند. شروع کار با Android ممکن است باعث سرورهای برنامه Clubhouse بعد از یک تبلیغ شود. با این حال این شرکت توانست به 3 میلیون کاربر در مدت زمان کوتاهی که فقط در iOS دست یابد که رشد زیادی است. 

به طور طبیعی، افرادی وجود دارند که از این رشد و محبوبیت سوء استفاده خواهند کرد. به عنوان مثال یک وب سایت جعلی، یک برنامه Trojan را به نام برنامه کلاب هاوس برای اندروید معرفی کرد. این تلاش برای سرقت اطلاعات ورود به سیستم، برای تقریباً 500 سرویس آنلاین است. بنابراین بسیار محتاط باشید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت 99designs

وب سایت کلاب هاوس

تنها وب سایتی که این شرکت در اختیار دارد joinclubhouse.com است و به سادگی نشانگر فروشگاه اپل و Google Play است. این سرویس را با clubhouse.io اشتباه نگیرید. این یک مدیر پروژه است. برنامه تنها راه گوش دادن یا شرکت در مکالمات صوتی است.

ضمن آنکه برنامه Clubhouse نماد آرم رسمی ندارد. طراحی آن به گونه ای است که بایک پرتره سیاه و سفید که به صورت پیوسته در حال چرخش است، به عنوان نماد استفاده شده است که بر روی نمایشگر گوشی هوشمند مشاهده می شود. هر شخص یک کاربر واقعی Clubhouse است. معمولاً این کسی است که تأثیر مهمی روی سیستم عامل داشته است، یا حداقل کسی است که کلاب هاوس معتقد است درک عمیقی از آنچه انجام می دهد دارد. 

برخی Clubhouse را به خاطر این انتخاب طراحی به عنوان شکستن یکنواختی تحسین کرده اند، اما برخی دیگر فکر می کنند که با تغییر نماد، پیدا کردن برنامه در تلفن شما دشوار است. تا به امروز، برنامه Clubhouse هشتمین فرد شاخص خود است. 

نحوه عضویت در Clubhouse کلاب هاوس

داده های لازم برای عضویت در Clubhouse 

برای عضویت در این برنامه لازم است که شماره تلفن و نام کامل خود را ارائه کنید. پیش از دعوت به این برنامه، این امکان را دارید تا نام کاربری خود را وارد کرده و ثبت نمایید. بنابراین شخص دعوت کننده، نیاز به شماره تلفن شما خواهد داشت. پیوندی از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد و به شما می گوید از joinclubhouse.com/app بازدید کنید و با آن شماره وارد سیستم شوید.

اگر نمی خواهید از ابتدا نمایه ای تنظیم کنید، حساب Twitter خود را به برنامه Clubhouse پیوند دهید. همچنین به شما کمک می کند تا مخاطبین خود را به هم پیوند دهید تا پیدا کردن افراد برای پیگیری راحت تر باشد. اگر لیست مخاطبی ندارید، خود را اذیت نکنید. هنگامی که به سیستم وارد می شوید، لازم است که آدرس ایمیل خود را تایید نمایید. هنگامی که مساله ای رخ داد می توانید از آن به عنوان راهی برای اتصال دوباره استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از SimplyHired

 امکانات در برنامه Clubhouse 

وقتی سرانجام دسترسی پیدا کردید، برنامه صفحه ای پر از موضوعات گفتگو را برای دنبال کردن ارائه می دهد، از ورزش گرفته تا فناوری، امور جهانی و موارد دیگر. در هر یک از این دسته بندی های برنامه Clubhouse ، افراد علاقه مند همان چیز را پیدا کرده و آنها را دنبال می کنند. لازم به ذکر است که با دنبال کردن افراد و موضوعات بیشتر، می توان به پیشنهاداتی متناسب با خواسته های خود دست یافت. برای عضویت در این برنامه می توانید از کارشناسان 20پیمنت راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، Clubhouse ، کلاب هاوس
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد