نحوه درآمد منفعل برنامه نویسان در سال 2021

نحوه درآمد منفعل برنامه نویسان در سال 2021

توسط : تیم محتوا
1,009

امروزه تقاضا برای توسعه دهندگان نرم افزار سال به سال افزایش می یابد و کسانی که مهارت خاصی در این حرفه دارند، می توانند درآمد کسب کنند. اگرچه فرصت ها به وفور یافت می شود و به طور کلی برای کسانی که از توانایی توسعه کامپیوتر برخوردار هستند، پول به دست می آید. اما ایجاد درآمد پسیو برنامه نویسان می تواند بسیار پیچیده باشد. 

باید گفت که در تولید درآمد منفعلانه برای توسعه دهندگان نرم افزار فرصت های زیادی وجود دارد. مهم نیست که به چه زبانی تخصص دارید یا در حال یادگیری کدامیک هستید، همواره کاری برای ایجاد درآمد برای شما وجود دارد، حتی وقتی که کار نمی کنید.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

اکثر مردم فکر می کنند هنگامی که درآمد منفعلانه ایجاد می کنند، به تلاش کمی نیاز دارند یا به هیچ وجه احتیاج ندارد. اگرچه این در بعضی موارد می تواند درست باشد، اما شما فقط در صورت سرمایه گذاری قادر خواهید بود مبلغ مناسبی کسب کنید. هنگام تصمیم گیری در مورد یک استراتژی درآمد منفعل، باید تصمیم بگیرید که چگونه برای این کار سرمایه گذاری می کنید. اگر می خواهید چیزی از تلاش خود خارج کنید ، باید سرمایه گذاری کنید. 

نحوه درآمد منفعل برنامه نویسان در سال 2021

جریان های درآمد پسیو برنامه نویسان 

وبلاگ

به یاد دارید که چه زمانی این بخش از دانش خود را شروع کردید؟ میلیون ها نفر از برنامه نویسان مشتاق دقیقاً مانند شما وجود دارند، همه به دنبال این هستند که در کار خود پیشرفت کنند. اگر دانش لازم برای انتقال آن را دارید، وبلاگ نویسی می تواند یکی از بهترین درآمد پسیو برنامه نویسان باشد.

با حداقل یک پست وبلاگ در هفته، می توانید دانش برنامه نویسی را ارائه دهید که برای توسعه دهندگان مشتاق جالب خواهد بود. هرچه بیشتر خود را به عنوان یک متخصص در زمینه فعالیت خود ارائه کنید، بازدیدکننده بیشتری خواهید داشت.

یک میزبان خوب انتخاب کنید. از وبلاگ خود درآمد کسب کنید. اینجا جایی است که شما شروع به تولید پول خواهید کرد. هنگامی که وب سایت شما دارای محتوای عالی است، می توانید در مورد بهترین استراتژی کسب درآمد تصمیم بگیرید. شما می توانید Google Ads را اجرا کنید و برای هر کلیک پول دریافت کنید، بازاریابی شرکت های وابسته را امتحان کنید و از هر محصول یا خدماتی که بینندگان شما خریداری می کنند، کمیسیون دریافت کنید یا از بازدیدکنندگان خود برای دسترسی انحصاری به محتوای خود، ماهیانه حق عضویت بگیرید.

پیشنهاد مطالعهنحوه عضویت در Clubhouse کلاب هاوس

وب سایت، برنامه یا دامنه بخرید

جریان جذاب دیگر درآمد پسیو برنامه نویسان شامل خرید وب سایت، برنامه یا دامنه است. از طریق سیستم عامل هایی مانند Flippa ، می توانید وب سایت ها یا برنامه های آماده و در حال اجرا را خریداری کرده و خود آنها را مدیریت کنید. پس از مالکیت، می توانید درآمد ماهانه وب سایت یا برنامه ای را که از طریق خرید برنامه یا بازاریابی شرکت های وابسته خریداری کرده اید، حفظ کنید.

شما می توانید به عنوان یک میانبر برای ساخت وب سایت یا برنامه خود، به فکر خرید یک وب سایت باشید. از آنجا که قبلاً یک وب سایت تاسیس شده خریداری کرده اید، می توانید فوراً به قسمت درآمدزایی بروید. ممکن است هنوز کار لازم باشد. ایجاد جریان پول نقد از وب سایت ها دقیقاً به اندازه افتتاح حساب پس انداز بانکی نیست. در اینجا، شما باید چند ساعت کار انجام دهید که شامل تولید محتوای جدید یا بهبود برخی از جنبه های وب سایت است.

برای درآمد پسیو برنامه نویسان ، مدل کسب و کار باید ارزیابی شود. بعضی از وب سایت ها با فرآیندهای کاملاً خودکار واقعاً منفعل هستند، در حالی که فقط شما را مجبور می کنند تنها ماهانه چند ساعت کار کنید. با این حال، دیگران نیاز به مشارکت بیشتر دارند. منفعل بودن یا نبودن یک وب سایت به ابزارها و فرایندهایی که وب سایت از آنها استفاده می کند بستگی دارد.

چت بات ها 

چت بات ها شروع به تبدیل شدن به یک قسمت اساسی از فعالیت یک تجارت آنلاین می شوند. از جمع آوری اطلاعات کاربر گرفته تا استقبال از بازدید کنندگان و ارائه پاسخ سریع به سوالات متداول. چت بات ها ضمن بهبود فروش، خرید را ساده می کنند.

توسعه دهندگان نرم افزار می توانند با استفاده از تقاضای BAAS (ربات ها به عنوان سرویس) ، چت بات ها را به زبان های مختلف برنامه نویسی ایجاد کنند. هزاران شرکتی را پیدا خواهید کرد که به دنبال چت بات ها می گردند تا سخت ترین کارهای خود را در بازارهای آزاد ساده کنند. 

یک چت بات ایجاد کنید و کمیسیون دریافت کنید. اگر به دنبال روش برای درآمد پسیو برنامه نویسان از چت بات ها هستید، می توانید آنها را بصورت رایگان دراختیار داشته باشید و از هر مشتری که به شما معرفی می کند، کمیسیون اضافی بدست آورید. 

برای تبلیغات از chatbots استفاده کنید. اگر می خواهید درآمد خود را بهبود ببخشید، می توانید جعبه گپ خود را در صفحه مقصد خود جاسازی کنید و تبلیغاتی را در اطراف آن قرار دهید. این تبلیغات می توانند تبلیغات اسپانسری باشند یا با هر کلیک Google Ads پرداخت کنند. سپس می توانید از طریق کلیک یا نمایش آگهی درآمد کسب کنید.

نحوه درآمد منفعل برنامه نویسان در سال 2021

فروش جلوه ها یا انیمیشن ها

اگر در گذشته جلوه های ویژه، عملکردها یا انیمیشن هایی ایجاد کرده باشید، حتی پس از سالها که آنها را برای خرید در دسترس قرار داده اید، می توانند باز هم برای دیگران مفید باشند. بنابراین، فروش آنها می تواند یکی از بهترین جریان های درآمد پسیو برنامه نویسان باشد. همچنین می توانید فروش کارهای خود را در سیستم عامل هایی مرتبط به فروش برسانید. همچنین می توانید برای اشتراک سالیانه، به روزرسانی های کد پیش فرض خود را بفروشید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی ابزارهای افزایش سرعت وب سایت

فروش برنامه های وب

مشاغل به برنامه های وب نیاز دارند که بهره وری آنها را افزایش می دهد، مدیریت پروژه را افزایش داده و مدیریت پول را ساده می کنند. اگر بدون نیاز به ایجاد محتوای جدید به دنبال منبع درآمد منفعل هستید، ممکن است خرید و فروش برنامه های وب را در نظر بگیرید.

توجه داشته باشید که بسیاری از مشاغل اطمینان ندارند که چه نرم افزاری به بهترین شکل به آنها کمک می کند. شما می توانید وارد این کار شوید و ویژگی ها و افزودنی هایی را برای این مشاغل پیشنهاد دهید و در حین انجام آن درآمد پسیو برنامه نویسان را کسب کنید. در این خصوص و دسترسی به برنامه های کاربردی می توانید با 20پیمنت همراه باشید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد