معرفی پرستاشاپ PrestaShop

معرفی پرستاشاپ PrestaShop

توسط : تیم محتوا
720

PrestaShop یک راه حل تجارت الکترونیکی منبع باز بسیار غنی از ویژگی ها می باشد که به صورت رایگان است. شما می توانید از آن برای راه اندازی فروشگاه ها در فضای ابری یا از طریق میزبانی خود استفاده کنید. در حال حاضر توسط 250،000 مغازه در سراسر جهان استفاده می شود و به 65 زبان مختلف در دسترس است. اگرچه برای راه اندازی فروشگاه کمی کار لازم است، اما از آنچه این پلتفرم ارائه می دهد تحت تأثیر قرار خواهید گرفت.

مدل کسب و کار پرستاشاپ ، به فروش خدمات تجاری به مشتریان خود از جمله ویژگی ها و موضوعات اضافی اختیاری بستگی دارد. به نظر می رسد این امکان را برای آن فراهم کرده است که گزینه تجارت الکترونیکی پیچیده ای را برای هر کسی که علاقه مند به فروش آنلاین کالاهای دیجیتالی یا فیزیکی است، ارائه دهد.

البته استفاده از PrestaShop نسبتاً آسان است، این پلتفرم رابط فروشگاهی قدرتمندی را برای خریداران فراهم می کند، مجموعه ای جامع از ویژگی ها را ارائه می دهد و رایگان است. اگر می خواهید نگاهی سریع بیندازید و آن را بررسی کنید، در فروشگاه نسخه ی نمایشی این برنامه گشت بزنید که شامل فروشگاه و داشبورد مدیریت است. توجه داشته باشید که پرستاشاپ ، بدون در نظر گرفتن نوع محصولی که می خواهید بفروشید، یک رابط وب شبیه وردپرس با قابلیت های بسیار پیچیده تر ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

آموزش استفاده از PrestaShop

در این جا در خصوص ثبت نام و ایجاد فروشگاه با پرستاشاپ راهنمایی های لازم ارائه می شود. همچنین در مورد سیستم عامل و راه های دسترسی به آن اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار خواهیم داشت. می توانید برای دریافت اطلاعاتی جامع تر در این خصوص و ثبت نام در این برنامه، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

معرفی پرستاشاپ PrestaShop

ویژگی های اصلی پرستاشاپ

PrestaShop از ویژگی های قدرتمند و با کیفیت بالا برخوردار است که بسیار چشمگیر است. می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

Cloud یا خود میزبان : می توانید در عرض چند دقیقه برای یک فروشگاه رایگان در cloud PrestaShop ثبت نام کنید یا می توانید کد PHP منبع باز را بارگیری کرده و خود میزبان آن باشید.

الگوها : مشابه ThemeForest Envato ، این برنامه انواع موضوعات با کیفیت بالا را برای شخصی سازی حرفه ای فروشگاه شما به فروش می رساند.

فروشگاه ساز : PrestaShop با یک داشبورد وردپرس مانند، یک رابط ساخت فروشگاه غنی از ویژگی ها ، از جمله لیست دقیق محصولات، ناوبری و جستجو را ارائه می دهد.

سبد خرید : پرستاشاپ با انواع ارائه دهندگان پرداخت، شرکت های حمل و نقل عمده و قوانین مالیاتی ادغام می شود.

موبایل : فروشگاه های پاسخگو و سیستم های پرداخت آن را فوق العاده مفید می کنند. حتی داشبوردهای پشتی آن نیز پاسخگوی مدیریت پویا هستند.

پیشنهاد مطالعهخرید انواع SSL به صورت ارزی

فروش آنلاین با امکانات پرستاشاپ

eMarketing یکپارچه سازی SEO و محصولات داخلی را برای بهینه سازی جستجو فراهم می کند و کوپن های داخلی، تبلیغات، ادغام ایمیل و غیره را ارائه می دهد.

بین الملل : PrestaShop  65 ترجمه زبان برای فروشگاه شما از جمله ارز انعطاف پذیر و قوانین حمل و نقل بر اساس مکان فراهم می کند. داشبورد اداری ابری آن به هشت زبان انگلیسی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ایتالیایی، پرتغالی، لهستانی و هلندی در دسترس است.

ادغام ها : پرستاشاپ انواع موضوعات و افزودنی ها را ارائه می دهد، اگر می خواهید فروشگاه خود را راه اندازی کنید، این فروشگاه موجود است.

همچنین می تواند حدود دو میلیون تم و افزونه وردپرس، الگوهای وب و ایمیل، کیت های رابط کاربر و موارد دیگر را در این سایت داشته باشید. هزاران موضوع و افزونه وردپرس، الگوهای وب ، عناصر رابط کاربر و موارد دیگر را با عضویت در این برنامه بارگیری کنید. دسترسی نامحدود به یک کتابخانه در حال رشد، به میلیون ها دارایی خلاق و کد دار را PrestaShop  برای شما فراهم می کند.

کیت های UX و UI

به راحتی می توانید در پرستاشاپ ، کیت های UX و UI را برای الهام بخشیدن به پروژه بعدی خود تنظیم کنید. همچنین بیش از 2500 قالب برنامه خیره کننده iOS برای پروژه بعدی شما در اختیار است. می توانید با استفاده از الگوهای طراحی برنامه، نقطه شروع کاملی برای طراحی برنامه بعدی تلفن همراه خود داشته باشید. اگر کمک بیشتری می خواهید اما ترجیح می دهید مستقل کار کنید ، برنامه های پشتیبانی PrestaShop بهترین برنامه برای شماست.

طرح های پشتیبانی پولی

تالارهای گفتگوی پرستاشاپ مکانی را ارائه می دهند که کاربران می توانند آزادانه از یکدیگر پشتیبانی کنند و سوالات دیگران را پاسخ دهند. برای پشتیبانی بیشتر ، می توانید فهرست شرکای آنها را نیز بررسی کنید.

معرفی پرستاشاپ PrestaShop

راه اندازی فروشگاه در Cloud 

اکنون، هنگام راه اندازی فروشگاه شخصی خود با PrestaShop است که خواهید دید چقدر آسان است. در ابتدا روی دکمه شروع فروشگاه من در صفحه اصلی کلیک کنید. از شما نام فروشگاه و آدرس ایمیل شما خواسته خواهد شد. سپس، یک زیر دامنه برای URL فروشگاه انتخاب کنید.

لازم است که در PrestaShop آدرس اینترنتی فروشگاه را ذخیره کنید. بعداً می توانید یک نام دامنه سفارشی تهیه کنید و بتوانید تنظیمات DNS CNAME را در فروشگاه ابری ترسیم کنید. در حال حاضر، از شما خواسته می شود پیکربندی حساب را به عنوان مدیر فروشگاه ارائه دهید که شامل اطلاعات مالک فروشگاه خواهد بود.

در ایمیل خود، درخواست فعال کردن حساب من را دریافت خواهید کرد. پس از آن نیز شما را به داشبورد فروشگاه یا رابط مدیریت آن هدایت خواهد نمود. همانطور که مشاهده می کنید ، پرستاشاپ 30٪ تخفیف در ثبت نام دامنه ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهنحوه عضویت در Clubhouse کلاب هاوس

قالب فروشگاه پیش فرض 

در ابتدا صفحه ای با نمونه محصولات و طراح تهیه شده توسط ابر PrestaShop را خواهید داشت. هنگامی که وارد داشبورد back-end می شوید، یک نشانگر، شروع کار به شما پیشنهاد می شود که آنرا باید دنبال کنید. ظاهر فروشگاه خود را سفارشی کنید. به شما تم پیش فرض نشان داده شده و تنظیمات سفارشی سازی ارائه شده است.

اما همچنین می توانید تم های حرفه ای خریداری کنید که به پشتیبانی از پلتفرم منبع باز و سرویس ابری PrestaShop کمک می کند. محصولات و جزئیات آن را به کاتالوگ خود اضافه کنید. رابط کاربری شبیه وردپرس است که برای اکثر موارد آشنا و آسان می باشد. در این خصوص می توانید از کارشناسان 20پیمنت نیز راهنمایی دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، پرستاشاپ ، PrestaShop
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد