پردرآمدترین مشاغل در کانادا

پردرآمدترین مشاغل در کانادا

توسط : تیم محتوا
1,985

همانطور که می دانید، کانادا با طیف گسترده ای از مشاغل پردرآمد، یکی از کشورهای مورد علاقه مهاجران است و در استان های مختلف کانادا شرایط برای این کار فراهم است. با بررسی فرصت های شغلی با بهترین پرداخت می توانید به سادگی زندگی و کار خود را در کانادا آغاز کنید و با دست یابی به پردرآمدترین مشاغل در کانادا به آنچه در رویا داشته اید برسید.

البته دشوار است که تعریف کنید بهترین شغل واقعاً چیست. عوامل مختلفی مانند مهارت ها، تحصیلات، سطح تجربه و علاقه شخصی شما در شغل مناسب تأثیر می گذارد. اما لیستی از بهترین مشاغل پردرآمد در کانادا را بر اساس متوسط حقوق، مزایای اشتغال، رشد شغلی، پیشرفت و چشم انداز آینده ارائه کرده ایم، شما می توانید لیستی از مشاغل عالی را بدست آورید. 

قبل از بررسی و مطالعه لیست پردرآمدترین مشاغل در کانادا ، باید توضیح دهیم که چرا کانادا برای بسیاری از مهاجران چنین مقصد عالی برای تحصیل، کار و زندگی است. کانادا از نظر مساحت دومین کشور بزرگ جهان است. اما از نظر نیروی کار، این کشور با کمبود نیروی متخصص و غیر متخصص روبرو است.

پیشنهاد مطالعهچگونگی تعیین وقت سفارت کانادا

برای از میان بردن این مساله ، دولت کانادا اعلام کرده است که برنامه های مهاجرت مختلفی مانند برنامه Express Express Entry و برنامه های نامزد استانی (PNP) را ارائه می دهد. این برنامه ها باعث جذب سریع کارگران خارجی در کانادا و تأمین تقاضای کار و نیاز بازار کار کانادا می شود.

پردرآمدترین مشاغل در کانادا

شغل های پردرآمد در کانادا 

علاوه بر در دسترس بودن پست های شغلی کافی، شرکت کانادایی حقوق و دستمزد جذاب با مزایای شغل و مزایای رقابتی را ارائه می دهد. این بدان معناست که بیشتر مشاغل با حقوق در کانادا به اندازه کافی در دسترس است و بسیاری از کارگران خارجی برای کار در کانادا تشویق می شوند. زیرا احتمال دارد برای همان عنوان شغلی که در کشور خودشان کار می کنند، درآمد بیشتری کسب کنند.

میانگین حقوق بیشترین مشاغل مورد تقاضا در کانادا یا پرداخت حقوق خوب به این معنی است که شما یک ایده کلی در مورد میزان درآمد خود از مشاغل پردرآمد بدست آورید. درآمد شما همچنین در دانش، مهارت، تجربیات و حتی گاهی شانس شما متفاوت است. در کنار مشاغل معمول، شغل هایی مانند مراقبت های بهداشتی، فناوری اطلاعات، بانکداری و امور مالی، صنایعی مانند ساخت و ساز، تولید، نفت و گاز و معدن همه در حال رونق هستند. با استفاده از این موضوع، نگاهی به برخی از پردرآمدترین مشاغل در کانادا می اندازیم.

لیست فرصت های شغلی پردرآمد در کانادا

روند اخیر نشان می دهد که کانادا قطعاً به یکی از کشورهای مورد علاقه مهاجران تبدیل شده است. مزایای سیاست های مهاجرت کانادا یکی از مهم ترین عوامل جذب افرادی است که کانادا را به عنوان مقصد مهاجرت ترجیح می دهند. علاوه بر این، در دسترس بودن مشاغل پردرآمد در کانادا ، سطح بالای زندگی، مزایای پزشکی و آموزشی، امنیت، چشم اندازهای خیره کننده جغرافیایی و فرصت های شغلی مهاجران را به خود جلب می کند.

از نظر پردرآمدترین مشاغل در کانادا ، برخی از مشاغل ظرف پنج تا ده سال آینده درآمد بالایی دارد. دلیل این امر آن است که کارفرمایان کانادایی هنوز با کمبود کارگران ماهر روبرو هستند. طبق این نظرسنجی، بیش از 450،000 شغل خالی با درآمد بالا در بخش خصوصی وجود دارد که به دلیل بیماری های همه گیر Covid-19 پر نشده است و کارفرمایان قادر به یافتن کارکنان ماهر و واجد شرایط نیستند. 

تقاضای پردرآمدترین مشاغل در کانادا

از سویی دیگر، اجازه تحصیل در کانادا تا 90 روز پس از اتمام دوره دانشگاه معتبر است. این دانشجویان می توانند با استفاده از این اوقات فراغت با برنامه ریزی برای یافتن شغل های پردرآمد در کانادا و ارائه درخواست مجوز کار پس از فارغ التحصیلی، از آنها استفاده کنند.

پیشنهاد مطالعهصفر تا صد اپلای کانادا

اداره مهاجرت 180 روز در اختیار دانشجویان بین المللی قرار می دهد تا پس از اعلام نتایج نهایی، درخواست آنلاین مجوز کار پس از تحصیل در کانادا را ارسال کنند. از این رو، اگر به زمان بیشتری برای یافتن مشاغل نیمه وقت پردرآمدترین مشاغل در کانادا ، برای دانشجویان نیاز دارید، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

در اینجا معیارهای واجد شرایط بودن برای درخواست کار پس از تحصیل در کانادا آورده شده است. شما باید تحصیلات خود را در یک کالج، دانشگاه یا موسسه آموزشی تعیین شده به پایان رسانده باشید. همچنین باید حداقل در 8 ماه گذشته ثبت نام کرده و گذرنامه معتبر برای کل مدت مجوز کار پس از تحصیل را اخذ نموده باشید. دولت کانادا برخلاف سایر کشورها مانند ایالات متحده، اجازه کار پس از تحصیلات تکمیلی را با وجود COVID-19 برای دانشجویان اعطا می کند.

مشاغل پردرآمد با مدرک دیپلم

دوره های کوتاه مدت حرفه ای در کانادا از محبوبیت بیشتری در بین دانشجویان خارجی برخوردار هستند. زیرا هزینه کمتری دارند. این دوره های کوتاه مدت می توانند طی 6 ماه تا 1 سال به پایان برسند و مسیری آسان برای اقامت دائم کانادا را فراهم می کنند. دانش آموزان پذیرفته شده کلاس دهم نیز می توانند برای این برنامه های حرفه ای درخواست دهند و پردرآمدترین مشاغل در کانادا را بدست آورند.

پردرآمدترین مشاغل در کانادا

خدمات یارانه ای دولت

جدا از حقوق جذاب و پردرآمد و مزایای شغلی، یارانه دیگری که برای کارگران خارجی برای مهاجرت و کار در کانادا در نظر گرفته شده است، خدمات بهداشتی و درمانی رایگان با هزینه صفر است. تمام پوشش های مراقبت های بهداشتی توسط دولت تأمین می شود، از جمله نسخه های بهداشتی و پزشکی و داروهای بدون نسخه تا سن 25 سالگی انجام می شود.

برای زوج هایی که بچه دار می شوند، کانادا به دلیل سیستم آموزش یارانه ای دولت تا زمان دبیرستان، یک گزینه جذاب است. بعلاوه، کانادا چهارمین مقصد تحصیلی در بین 20 دانشگاه برتر جهان است ، بنابراین فرزندان شما به موسسات آموزشی کلاس جهانی دسترسی خواهند داشت.

فرصت های زیادی وجود دارد که ممکن است منجر به اشتغال با درآمد بالا و وضعیت اقامت دائم پس از فارغ التحصیلی در کانادا برای دانشجویان خارجی شود. انتخاب عالمانه این برنامه اولین قدم برای دستیابی به پردرآمدترین مشاغل در کانادا است.

بنابراین، دانش آموزان باید در مورد اینکه کدام یک از برنامه های تحصیلی برای شما مناسب است ، آرزوهای شغلی و مهارت هایی که ایجاد کرده اید ، هوشمندانه برنامه ریزی کنند. سپس پتانسیل بازار آن دوره را تجزیه و تحلیل کنید و که چه شغل های پردرآمدی در کانادا وجود دارد که در صنعت مورد نظر شما تقاضای کار دارد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی دانشگاه‌ های کانادا بدون اپلیکیشن فی

لیست پردرآمدترین مشاغل در کانادا

از جمله مشاغلی که در کانادا در دسته پردرآمدترین آن ها به شمار می آید می توان به موارد ذیل اشاره نمود. این مشاغل شامل ، نصب و بهره برداری از منابع انرژی ساکن ، فناوری های نگهداری تجهیزات سنگین و صنعتی ، فن آوری های مهندسی برق و الکترونیک، حمل و نقل زمینی ، فن آوری های مرتبط مهندسی مکانیک است.

همچنین فن آوری های فنی مهندسی محیط زیست، معدن و نفت ، فنی و مهندسی عمران ، فن آوری های طراحی، معماری، نقشه برداری، تجارت و تولید فلزات دقیق ، جنگلداری ، تعمیرکاران و مکانیک های عمومی ، منابع طبیعی و حفاظت ، علوم کامپیوتر ، پرستاری و معاملات ساخت و ساز و برخی دیگر نیز شامل خواهد بود که در دسته پردرآمدترین مشاغل در کانادا به شمار می آیند که می توانند گزینه هایی مناسب برای دریافت اقامت در این کشور باشند.

برچسـب هـا : مهاجرتی ، مشاغل کانادا
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد