نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

توسط : تیم محتوا
1,290

آیا استخراج ارز دیجیتال با موبایل ، می تواند سود کافی داشته باشد؟ این سوالی است که بسیاری از افراد با آن روبرو بوده اند. اگر در مورد ارزهای رمزپایه اطلاعاتی دارید، حتماً در مورد استخراج رمزنگاری چیزی شنیده اید، حتی اگر نمی دانید دقیقا آن ها چه هستند. 

با این حال، یک نوع استخراج که ممکن است برای شما عجیب باشد، استفاده از تلفن های هوشمند برای استخراج ارزهای رمزپایه است. آگاهی از معایب و محاسن این روش، می تواند در تصمیم گیری بهتر کمک باشد. لازم به ذکر است که نرم افزاری وجود دارد که می توانید برای استخراج ارز دیجیتال روی تلفن همراه خود نصب کنید. 

اصول اولیه این برنامه ها اتصال شما به استخر استخراج است. در برخی از برنامه ها، این کار به صورت خودکار انجام می شود. اما در دیگر پلتفرم ها ، شما حق انتخاب استخر مورد نظر خود را دارید. استخرها مکان هایی هستند که ماینرها از قدرت پردازش دستگاه های خود برای استخراج رمزها استفاده می کنند. سپس هر یک از اعضا بر اساس میزان نیرویی که برای استخر فراهم می کنند، پاداش دریافت می نماید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برترین ارزهای رمزپایه

کاهش عمر باتری  

یکی از پیامدهای استخراج ارز دیجیتال برای گوشی شما کوتاه شدن عمر باتری آن است. به دلیل فعالیت مداوم تلفن همراه، باید روزانه دو یا سه بار آن را شارژ کنید. این برای باتری شما خیلی جالب نخواهد بود. حتی اگر می خواهید تلفن را برای مدتی خاموش کنید و سپس از آن برای استراحت باتری استفاده نمایید، باید اشاره کنیم که درآمد زیادی کسب نخواهید کرد.

نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

قدرت پردازش موبایل

قدرت پردازش تلفن های همراه هنگام استخراج ارز دیجیتال با موبایل ، بسیار کمتر از رایانه ها و دستگاه های استخراج ارز دیجیتال است. از طرف دیگر سرعت استخراج کاملاً به قدرت پردازش دستگاه بستگی دارد. بنابراین هرچه قدرت پردازش کمتری داشته باشید، زمان بیشتری برای استخراج نیاز دارید. اگر بخواهیم واقع بین باشیم، تلفن های همراه نمی توانند با دستگاه های قدرتمند استخراج رقابت کنند.

خرابی قطعات موبایل

استفاده از تلفن همراه برای انجام عملیات استخراج نیز اجزای آن را مستهلک می کند. علاوه بر باتری که قبلاً ذکر شد ، CPU و RAM گوشی نیز به دلیل استفاده مداوم فرسوده می شوند. حتی اگر نخواهید دائماً از آن استفاده کنید، نمی توانید عملیات استخراج را به روشی قابل قبول انجام دهید. بنابراین مراقب باشید که بیشتر برای تلفن جدید خود هزینه نکنید.

بدافزار مخرب

برخی از نرم افزارهای استخراج ارز دیجیتال با موبایل ممکن است به سخت افزار موبایل شما آسیب برسانند. آنها حتی ممکن است به عنوان نرم افزارهای مخرب و جاسوسی در تلفن شما عمل کنند. بنابراین سعی کنید از نرم افزارهای معتبری برای این کار استفاده کنید.

توجیه اقتصادی استخراج ارز دیجیتال با موبایل 

با توجه به هزینه انرژی و اینترنت که باید تأمین کنید و همچنین تعمیراتی که ممکن است تلفن شما به آن نیاز داشته باشد، می توان گفت که این چندان صرفه اقتصادی ندارد. در عین حال، قدرت پردازش گوشی برای استخراج بیت کوین بسیار کم است. با این وجود احتمالاً در آینده نزدیک شاهد توسعه تلفن های همراه خواهیم بود. با این وجود بعید به نظر می رسد که این گوشی ها بتوانند با دستگاه های قدرتمند استخراج ارز دیجیتال رقابت کنند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

استخراج Crypto 

استخراج بیت کوین با دستگاه اندرویدی امکان پذیر است حتی اگر دلایل زیادی برای دوری از آن داشته باشید. استفاده از تلفن همراه برای استخراج سکه های رمزنگاری، به روش کار نرم افزار یا سخت افزار سنتی استخراج نیست. همچنین استفاده از برنامه ساعت موبایل مخالف ساعت عادی است. استخراج ارز دیجیتال با موبایل احتمالاً سود خوبی به شما نمی دهد تا با توجه به وضعیت فعلی، ارزش صرف تلاش و وقت شما را داشته باشد

دلیل این امر این نیست که این تلفن های هوشمند از قدرت کافی برخوردار نیستند تا بتوانید از آنها برای استخراج رمزنگاری استفاده کنید. دلیل این امر این است که سایر ماینرها از ابزار قدرتمندتری استفاده می کنند که تقریباً استفاده از تلفن های هوشمند را بی فایده می کند. افرادی که از رایانه های شخصی قدرتمندتری استفاده می کنند، انگیزه های استخراج را می گیرند.

نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

استخراج با دستگاه های قدرتمند آی سیک

برای انجام فرآیند استخراج، ماینرها از توان پردازنده گرافیکی یا پردازنده رایانه ای استفاده می کنند که مقدار زیادی انرژی مصرف می کند. استخراج رمزنگاری یک فعالیت صنعتی بزرگ است. البته نرم افزاری وجود دارد که به طور خاص برای استخراج ساخته شده است. کارگران استخراج اکنون پول خود را در دستگاه های استخراج ASIC سرمایه گذاری می کنند تا حاشیه سود خود را افزایش دهند. این امر باعث استخراج استخرها نیز شده است. هدف از این نوآوری ها جمع آوری قدرت محاسباتی بیشتر برای بهبود شانس استخراج کنندگان در حل مسئله الگوریتم و دریافت پاداش است.

همچنین استخراج ارز دیجیتال با موبایل نیز به همین ترتیب عمل می کند، اما در مقیاس قابل توجهی کوچکتر است. شما می توانید با تلفن هوشمند یا مزرعه استخراج همراه خود به استخر استخراج معدن بپیوندید با این وجود، در مقایسه با سایر استخراج کنندگان، مقدار ناچیزی از انرژی را با شبکه خود تقسیم خواهید کرد. بنابراین، هنگامی که پاداش در شبکه به اشتراک گذاشته می شود، درصد شما در مورد قدرت محاسبات بسیار ناچیز خواهد بود.

استخراج انفرادی اندروید

استخراج رمزنگاری در اندروید چندان آسان نیست. محبوبیت بیت کوین همچنان به طور چشمگیری افزایش می یابد و اکنون برای استخراج کنندگان رمزنگاری بسیار جذاب است. هر بیت کوین دارای یک آدرس 64 بیتی است که به صورت رمزنگاری تولید می شود و یک کلید خصوصی و عمومی دارد که ماینرها تولید می کنند. با این حال، محدودیت واحد ارزی بیت کوین 21 میلیون کدگذاری شده است و یک گوشی اندرویدی چند ماه طول می کشد تا کسری بیت کوین تولید کند.

نحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

برنامه های معروف استخراج رمز ارز در تلفن هوشمند

اگر تصمیم گرفته اید استخراج ارز دیجیتال با موبایل را شروع کنید، باید یک برنامه استخراج تهیه کنید و مطمئن شوید که تلفن شما منبع نوری ثابت دارد. همچنین می توانید در این باره مشاوره کارشناسان 20پیمنت را نیز داشته باشید. برخی از محبوب ترین برنامه ها که در برخی از سرویس ها برای استخراج رمزنگاری در تلفن های هوشمند ذکر شده است، شامل :

 MinerGate Mobile Miner: 

با استفاده از این برنامه موبایل، قادر خواهید بود چندین آلت کوین را جدا از بیت کوین استخراج کنید. برخی از آلت کوین هایی که استخراج می کنید، شامل دش، مونرو، دیجیتال نوت و... هستند. در این خصوص کیف پول های قدرتمندی نیز ارائه می شود که می توانید درباره آنها از 20پیمنت راهنمایی بخواهید.

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

Bitcoin Miner: 

این احتمالاً محبوب ترین برنامه اندرویدی برای استخراج ارزهای رمزپایه در حال حاضر است و برای اکثر دستگاه ها در دسترس است. رابط کاربری بسیار کاربر پسند است و همانطور که بررسی های مثبت متعدد تایید می کند، عملکرد فوق العاده ای دارد. اگرچه در این نام به صراحت بیت کوین ذکر شده است، اما شما می توانید از این برنامه برای استخراج چندین سکه استفاده کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد