کشورهای ارزان و مناسب برای سفر

کشورهای ارزان و مناسب برای سفر

توسط : تیم محتوا
1,189

آنچه که روشن است، سفر به دیگر کشورها به لطف واکسن کووید 19 در سال جدید، ساده تر شده است. اما هنوز کاملا مشخص نیست که به کجا و چه زمانی می توانیم سفر کنیم، زیرا بسته شدن مرزها ، قرنطینه ها و سایر اقدامات احتمالاً برای مدتی دیگر با ما خواهند ماند. در این جا لیستی از کشورهای ارزان برای سفر آورده شده است که در حال حاضر مشخص نیست که کدام کشورها برای گردشگری باز هستند، یا چه زمان مناسب سفر کدام است. بنابراین، پیش از هر اقدامی برای شروع سفری دلپذیر، با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید. امیدوارم که سال 2021 چند فرصت دیگر برای سفر، بهبودی و دور هم جمع شدن به ما بدهد.

پیشنهاد مطالعهاجاره خانه در سایت AirBNB

ارزان تری کشورها برای سفر

اگر می خواهید با هزینه کمتری سفر کنید، بهترین راه این است که واقعا عاقلانه مقصد خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال، با قیمت یک وعده غذایی واحد در لندن یا زوریخ، شما می توانید به راحتی سفر یک روزه در کشورهای ارزان قیمت مانند اندونزی، آرژانتین، ویتنام، مکزیک یا ترکیه را پوشش دهید. کشورهای ارزان قیمتی که در اینجا عنوان شده است، فقط گزینه ای عالی برای سفرهای ارزان نیستند، بلکه مقاصد عالی برای سفر به شمار می آیند.

کشورهای ارزان برای سفر در آسیا را می توان ویتنام ، نپال ، تایلند ، کامبوج ، لائوس ، اندونزی ، فیلیپین برشمرد. این در حالی است که کشورهای ارزان در اروپا و نزدیک آن شامل کشورهای بالتیک ، رومانی ، گرجستان ، ارمنستان ، اوکراین ، ترکیه است و کشورهای ارزان قاره آمریکا را کشورهای مکزیک ، کلمبیا ، گواتمالا ، برزیل ، کوبا ، بولیوی در بر می گیرد و مراکش و کیپ ورد نیز از کشورهای ارزان آفریقا هستند.

کشورهای ارزان و مناسب برای سفر

سفر به مکزیک از کشورهای ارزان برای سفر

به دلیل نوسانات مبادله ارز، مکزیک یکی از ارزان ترین مکان ها برای سفر در سال 2021 است. مکزیک اغلب با استراحتگاه های ارزان ساحلی در ارتباط است، بسیاری از گردشگران به مکان هایی مانند کانکون، کابو یا تولوم می روند. این مکان ها با قیمت مناسب و ارزان برای گردشگری هستند که اگر آنها را با میامی یا هاوایی مقایسه کنید، کاملا متوجه خواهید شد. اگر واقعاً کشورهای ارزان برای سفر را می خواهید، باید در مناطق مکزیک گشت و گذار کنید.

چه به دنبال تعطیلات ساحلی باشید و چه بخواهید در فرهنگ محلی غرق شوید، چیزهای زیادی برای کشف در این کشور عظیم وجود دارد. یک مسیر سفر کلاسیک از مکزیکو سیتی به اواخاکا ادامه دارد و در شبه جزیره یوکاتان پایان می یابد. این کشور پر از جنگل، آبشار و ویرانه های حماسی مایا است و هزینه های سفر بسیار کم است.

سفر رویایی به کلمبیا

کلمبیا کشوری شگفت انگیز برای سفر است. شما هم سواحل اقیانوس آرام و اقیانوس اطلس، جنگل بارانی آمازون و هم رشته کوه های آند را دارید. در اینجا هنوز دو شهر پر سر و صدا آن در Medellín و Bogota همراه با گرمای کلمبیایی و فرهنگ زنده است. نرخ ارز بین پزوی کلمبیا و دلار آمریکا یا یورو در حال حاضر بسیار مطلوب است

پیشنهاد مطالعهرزرو سوئیت ارزان قیمت در استانبول

کشور رومانی مقصدی مناسب و ارزان 

هرچه انتظار دارید در سفر به رومانی خواهید داشت. منطقه تماشایی ترانسیلوانیا ، به ویژه با شهرهای زیبا قرون وسطایی، کلیساهای مستحکم باستانی و رشته کوه دیدنی کارپات ، انتظارات را برآورده می کند. در واقع یکی از مقصد های مورد علاقه گردشگران در اروپا است و از کشورهای ارزان برای سفر می باشد.

به راحتی می توانید با بودجه حدود 30 تا 40 دلار در روز کنار بیایید. اگر در تعطیلات به سر می برید، می توانید B&B شیک را از 30 دلار در هر شب پیدا کنید. حتی در یک رستوران شیک در براسوف، تا بیش از 25 دلار برای هر شخص هزینه ندارید.

کشورهای ارزان و مناسب برای سفر

جمهوری گرجستان

در آستانه کشف شدن به عنوان یک مقصد سفر بین المللی، گرجستان نه تنها یکی از ارزان ترین مقصد در اروپا بلکه از جالب ترین مقاصد آن است. در پایتخت عجیب و غریب آن، نمای خانه های گرجستانی و چوبی متلاشی در کنار معماری دوره شوروی و طراحی های جسورانه معاصر قرار دارد. 

از تفلیس می توانید رشته کوه خیره کننده قفقاز را کشف کنید، در دریای سیاه غوطه ور شوید، یا از صومعه های باستانی بالای تپه در سراسر کشور دیدن کنید. این کشور فوق العاده ارزان است. در قسمت هایی ، حتی ارزان تر از جنوب شرقی آسیا است و در لیست کشورهای ارزان برای سفر قرار دارد.

سفر به برزیل

پنجمین کشور بزرگ جهان مملو از مقصد سفرهای شگفت انگیز است. از آبشارهای بزرگ اگواچو گرفته تا دیدن خلیج ریودوژانیرو از بالای کوه Sugarloaf و در شهرهای ساحلی رنگارنگ ساحل باهیا، برزیل یک دنیای کامل برای کشف است  و این فقط برجسته کردن یک بخش کوچکی از این زیبایی هاست.

برزیل از اوضاع سیاسی متلاطمی رنج برده و اوضاع بدی با بیماری همه گیر داشته است، اگرچه مرزهای آن باز است و به دلیل نرخ ارز بسیار مطلوب است و اکنون سفر به آنجا ارزان تر از سالهای پیشین است. وقتی شرایط اجازه دهد، زمان مناسبی برای استفاده از هزینه های پایین سفر در برزیل خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Expedia و کسب درآمد از آن

تایلند یکی کشورهای ارزان برای سفر

تایلند همچنان یکی از کشورهای ارزان برای سفر و ارزان ترین مقصدهای تعطیلات در جهان است. در حالی که سواحل جنوبی دارای چند استراحتگاه مجلل با قیمت های بالاتر هستند، اما اگر با بودجه ای بالا در سفر باشید، ارزش آنها بسیار عالی است. اگر بیشتر اهل سفر ارزان هستید، باید بدانید که با رفتن به داخل کشور هزینه های سفر در تایلند کمتر می شود.

می توانید راهی منطقه شمال چیانگ مای شوید و در بهشت سفر مناسب خواهید بود. در میان مزارع برنج ، معابد بودایی و قبایل تپه می توانید بهترین مکان ها را در هر مکان پیدا کنید. خواه به دنبال خوابگاه ارزان یا یک هتل راحت با استخر باشید، آن را خواهید یافت. جای تعجب نیست که چیانگ مای همچنان مکان عشایر و مهاجرینی است که به دنبال هزینه های زندگی بسیار کم همراه با کیفیت بالای زندگی هستند.

سفر به ویتنام

ویتنام از کشورهای ارزان برای سفر بوده و در میان ارزانترین کشورهای آسیایی است. خلیج مشهور Ha Long مطمئناً چشمگیر است، اما ویتنام واقعاً در بهترین حالت خود قرار دارد. به دور از مکان های شلوغ توریستی، ویتنام از برخی از مکان های جالب در جنوب شرقی آسیا برخوردار است. استان شمالی ها گیانگ هنوز به همان اندازه خالص است و مناظر آهکی در Tam Coc را از دست نخواهید داد. شهر Phong Nha یک نقطه گردشگری ماجراجویی خارق العاده است که بزرگترین غار جهان را در خود جای داده است.

هزینه های ویتنام بسیار کم است. می توانید از غذاهای محلی بخورید و با صرف هزینه ای بیش از چند دلار برای هر وعده غذا اقدام کنید. اتاق های هتل ارزش باورنکردنی ای دارند. با پرداخت 10 دلار، مکانی تمیز و راحت برای اقامت در اختیار شما قرار می دهد.

کشورهای ارزان و مناسب برای سفر

اندونزی یکی از کشورهای ارزان برای سفر

جزایر کومودو ، یکی از مقصد های برتر اندونزی است. بیشتر مردم، اندونزی را کاملا با بالی مرتبط می دانند، یک جزیره تفریحی زیبا. اما مجمع الجزایر اندونزی از ایالات متحده گسترده تر است و کشف یک جهان کامل را ارائه می دهد. جزایر همسایه بالی ، لومبوک و جاوا ، جزایر دیدنی کومودو و فلورس روستایی را در نظر بگیرید یا بیشتر به سوماترا ، غرب نوسا تنگگارا یا سولاوسی بروید.

از سواحل ماسه سفید گرفته تا جنگل ها و دشت های ساوانا و از شعله های آبی که آتشفشان ها را پرتاب می کند تا جنگل های بارانی دوردست که می توانید با اورانگوتان ها در طبیعت ملاقات کنید.اندونزی آرزوی یک مسافر ارزان و از  کشورهای ارزان برای سفر است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی جاذبه های گردشگری کشور زیبای سنگاپور

ارمنستان

یک اتفاق باورنکردنی در ارمنستان در سال 2018 اتفاق افتاد. مردم به روشی مسالمت آمیز به دیکتاتور آن اعتراض کردند، وی بلافاصله استعفا داد. اکنون یک احساس مثبت در ارمنستان احساس می شود که علی رغم درگیری مختصر در سال گذشته، اکنون فرصتی عالی برای سفر است. البته هنوز یک کشور فقیر است. مناظر آن مملو از یادگارهای دوران اتحاد جماهیر شوروی است. شاید هنوز جذابیت اصلی گرجستان را نداشته باشد، اما اگر در مکان هایی بکر باشید، ارمنستان را دوست خواهید داشت. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد