ابزار بازاریابی لینکدین برای تقویت فروش

ابزار بازاریابی لینکدین برای تقویت فروش

توسط : تیم محتوا
777

روزهایی که کارمندان برای فروش محصول تجارت خود مجبور بودند وقت زیادی را بگذارند، گذشته است. این روزها، همه چیز در مورد بازاریابی در شبکه های اجتماعی است. افراد و مشاغل به طور یکسان از شبکه های اجتماعی برای یافتن شغل، فروش محصول یا خدمات خود یا فقط ارتباط با افراد در زمینه خود استفاده می کنند.

دلیل آن کاملاً روشن است. این روشی آسان و راحت است، تجارت شما را برای مخاطبان جهانی باز می کند و برای همه اینها ، شما دارای بسیاری از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام و LinkedIn هستید که بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین را برای آزمایش و اصلاح استراتژی های بازاریابی خود در اختیار خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

ابزار بازاریابی لینکدین

این روزها بازاریاب ها از LinkedIn به عنوان ابزار اصلی خود برای بازاریابی استفاده می کنند. دلایل آن نیز واضح است. لینکدین ماهانه 675 میلیون کاربر و 30 میلیون شرکت دارد و به شما امکان دسترسی به بزرگترین بازار حرفه ای جهان را می دهد، این بدان معناست که این یک بستر عالی برای تولید محتوا و ایجاد بازاریابی موثر است. ضمن آنکه هزینه بازار یابی در لینکدین در مقایسه با گوگل ادورز ، بیست و هشت درصد کمتر است.

از سال 2019 ، LinkedIn دارای 90 میلیون نفوذ در سطح ارشد، تصمیم گیرندگان با 63 میلیون نفر و رهبران نظر با 17 میلیون نفر بود که به این معنی است که تجارت شما قدرت دستیابی به فرد مناسب را دارد و بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین در اختیار شماست.

این آمار در واقع ثابت می کند که LinkedIn می تواند یک ابزار بازاریابی باورنکردنی باشد. اما برای استفاده از تمام مزایایی که به شما ارائه می دهد، به ابزارهای خاصی برای مدیریت محتوای خود، کشف محتوای برتر، مدیریت نمایه یا صفحه LinkedIn و موارد دیگر نیاز دارید. 

ابزار بازاریابی لینکدین برای تقویت فروش

بهترین ابزارهای بازاریابی LinkedIn 

ابزار SocialPilot

SocialPilot یکی از این ابزارهای بازاریابی LinkedIn است که از کلیه نیازهای بازاریابی لینکدین شما از زمانبندی پست های انبوه، مدیریت تیم رسانه های اجتماعی و کار آن، کشف محتوای مرتبط و شگفت انگیز که باعث ایجاد مشارکت در راه اندازی کمپین های رسانه های بصری شما می شود، مراقبت می کند.

بهترین قسمت در مورد یکی از بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین SocialPilot این است که به شما تجزیه و تحلیل LinkedIn را ارائه می دهد که می تواند به راحتی به یک گزارش PDF تبدیل شود و از طریق ایمیل با مشتریان و همکاران به اشتراک گذاشته شود. ویژگی تجزیه و تحلیل جامع این است که بینش مخاطبان، اطلاعاتی راجع به نوع محتوایی که بیشترین جذابیت را در اختیار شما قرار می دهد، کشف تأثیرگذارها و یافتن بهترین زمان برای ارسال و موارد دیگر را به شما ارائه می دهد.

SocialPilot به شما کمک می کند از LinkedIn به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده کنید اما در اینجا تمام نمی شود. SocialPilot نه تنها در LinkedIn بلکه در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانندTikTok ، Facebook ، Twitter ، Instagram به تعامل کمک می کند.

به عنوان یکی از بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین ، برای سیستم عامل های مختلف رسانه های اجتماعی پست های سفارشی ایجاد کنید. می توانید با تجزیه و تحلیل دقیق رسانه های اجتماعی، عملکرد رسانه های اجتماعی خود را مستند کنید. همچنین محتوای اجتماعی خود را با تقویم سازماندهی و تجسم نمایید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی پرستاشاپ PrestaShop

می توانید پیشنهادات محتوای جدید با ویژگی تنظیم محتوا را به همراه برنامه ریزی انبوه تا 500 پست را یک بار بارگذاری کنید و یا پست های جذاب بصری ایجاد کنید. بدین ترتیب چندین حساب کاربری مشتری را بدون دردسر مدیریت کرده و از قدرت صندوق ورودی اجتماعی برای دسترسی به همه مکالمات صفحه در یک مکان استفاده کنید.

ابزار بازاریابی LinkedIn - Crystal

Crystal به عنوان بزرگترین پلت فرم ارزیابی شخصیت در جهان شناخته می شود که به شما کمک می کند تفاوت های شخصیتی را در خود، همکاران و مشتریان خود درک کنید. از آنجایی که فروش اجتماعی به شخصیت، شخصی سازی و تعامل معنادار مربوط می شود، این به عنوان یکی از بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین ، با دسترسی به پروفایل های شخصیتی که می تواند از آنها برای هدفمند کردن بازاریابی خود استفاده کرده و به این مهم کمک می کند. این به شما کمک می کند ارتباطاتی مانند ایمیل را به گونه ای ایجاد کنید که با چشم انداز شما متناسب باشد. همچنین می توانید از این ابزار برای ارزیابی نقاط قوت حرفه ای خود استفاده کنید.

ابزار بازاریابی لینکدین برای تقویت فروش

ابزار بازاریابی LinkedIn - IFTTT

IFTTT مخفف If This then That است. این ابزار به شما امکان می دهد کارهای خاصی را بین برنامه های شخص ثالث به طور خودکار انجام دهید. با دستورات خاص، می توانید پست های شبکه های اجتماعی خود را دقیقاً به ساعت دقیق برنامه ریزی کنید، وقتی از هشتگ خاصی استفاده می کنید، پست LinkedIn خود را در فیس بوک به اشتراک گذاشته و هر بار که یک پست را منتشر می کنید، یک توییت به اشتراک بگذارید و غیره.

این با خودکارسازی فرآیندهای شما و تلفیق چندین راه حل و سیستم عامل نرم افزار باعث صرفه جویی در وقت می شود. این یکی از بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین است که جریان اتوماسیون موجود را در سیستم تنظیم کرده است تا کاربر جدید بتواند به راحتی این ابزار را بفهمد و امکانات مختلف را کشف کند. 

این یک جامعه بزرگ دارد که در آن می توانید چیزهایی یاد بگیرید و استراتژی هایی را که برای دیگران به خوبی کار کرده است، اجرا کنید. رابط کاربری و برنامه به راحتی قابل درک و استفاده بوده و ادغام خدمات به آسانی ورود به سیستم با کلیک یک دکمه است.

پیشنهاد مطالعهنحوه عضویت در Clubhouse کلاب هاوس

ابزار بازاریابی LinkedIn Elevate

LinkedIn Elevate که هم به عنوان یک برنامه دسک تاپ و هم به عنوان یک برنامه تلفن همراه عمل می کند، منابع خبری را جستجو می کند تا محتوای قابل اطلاع رسانی را پیدا کند که می تواند در نمایه LinkedIn شما برنامه ریزی و به اشتراک گذاشته شود. این ابزار بازاریابی LinkedIn به شما کمک می کند در وقت خود صرفه جویی کنید تا بتوانید روی جنبه های دیگر استراتژی بازاریابی خود تمرکز کنید.

با استفاده از این ابزار بازاریابی LinkedIn ، می توانید پیشرفت خود را با بینش هایی مانند تعداد افرادی که به آنها دسترسی پیدا کرده اید، تعداد افرادی که با پست شما درگیر هستند و غیره بسنجید. این یک روش آسان برای کارمندان برای به اشتراک گذاشتن داستان در مورد شرکت است که به افزایش آگاهی کلی برای شرکت کمک می کند. شما می توانید پست هایی را درمورد موضوعاتی به اشتراک بگذارید که دیدگاه های مختلفی را فراهم می کند که باعث افزایش دید اجتماعی و حضور در سیستم عامل می شود.

Elevate بعنوان بهترین ابزار بازاریابی در لینکدین ، یک بستر آسان برای استفاده و مدیریت است که کارکنان را ترغیب می کند تا محتوای مربوط به شرکت و صنعت را در کانال های اجتماعی تصحیح و به اشتراک بگذارند. در صورتی که در این خصوص نیاز به اطلاعاتی کامل تر دارید، می توانید از کارشناسان 20 پیمنت دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، بازاریابی لینکدین
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد