اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون

اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون

توسط : تیم محتوا
1,297

شما می توانید با برنامه تلفن همراه PayPal پول ارسال و دریافت کنید. این یک برنامه همه کاره برای معاملات مالی است که خریدار از برنامه پی پال خود برای ارسال پول استفاده می کند. از زمان راه اندازی پی پال و اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون ، PayPal به یک سیستم پرداخت آنلاین تبدیل شده است که توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان استفاده می شود. برنامه تلفن همراه آن برای اندروید و آیفون راهی مناسب برای ارسال و دریافت پول فراهم می کند. PayPal نیز به حساب های تجاری، سخت افزار فروش موبایل ارائه می دهد.

ارسال و دریافت پول با برنامه موبایل PayPal 

برنامه تلفن همراه PayPal ، مانند سایر برنامه های پرداخت، به شما امکان می دهد فقط با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود، پول را از یک حساب به حساب های دیگر PayPal ارسال و دریافت کنید. هنگام ارسال یا دریافت پول از دوستان و خانواده هیچ هزینه ای وجود ندارد. لازم است که برای ارسال یا درخواست پرداخت، فقط شماره تلفن یا آدرس ایمیل گیرنده را وارد کنید.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

PayPal شما را ملزم می کند تا یک حساب بانکی را برای افتتاح حساب پیوند دهید، سپس این امکان را دارید تا پس از افتتاح حساب خود، کارت نقدی و اعتباری را نیز به جهت روش پرداخت، انتخاب کنید. شما می توانید از حساب PayPal خود برای جمع آوری پول با سایر کاربران PayPal (Money Pool) ، کمک مالی به امور خیریه و ارسال پول به خارج از کشور استفاده کنید.

 بنابراین تنها کافیست اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون را نصب کنید. در هر زمان می توانید از طریق تلفن iPhone یا Android به حساب PayPal خود دسترسی پیدا کنید. این برنامه به شما امکان می دهد، مانده حساب و فعالیت های اخیر خود را بررسی کنید، انتقال وجه به حساب های بانکی خود داشته و کارت های اعتباری و نقدی را اضافه یا حذف کنید. از صورتحساب خود گزارش تهیه کرده و با حساب PayPal خود خرید و پرداخت آنلاین کنید.

اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون

خرید با نصب اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون

اگر حساب PayPal دارید می توانید بدون استفاده از کارت اعتباری بصورت آنلاین خرید کنید و پرداخت کنید. برای این کار، هنگام پرداخت، گزینه PayPal را انتخاب می کنید. PayPal به شما این امکان را می دهد که با موجودی خود یا کارت اعتباری مرتبط، کارت بدهی یا حساب جاری پرداخت کنید.

پی پال، یک طرح محافظتی ارائه می دهد که در صورت عدم رسیدن خرید به صورت مشخص، قیمت خرید و هزینه حمل و نقل را به شما جبران می کند. بدین ترتیب این امکان فراهم است که از کارت نقدی پی پال برای پرداخت در فروشگاه ها بهره ببرید. پی پال، یک روش ساده برای پرداخت در فروشگاه ها ارائه می دهد.

 کارت نقدی PayPal Cash Card که برای تأمین هزینه خرید از موجودی PayPal شما استفاده می کند. می توانید از آن در هر جایی که Mastercard پذیرفته شده استفاده کنید و می توانید تمام خریدهایتان را از تلفن خود پیگیری کنید که با نصب اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون امکان پذیر است.

PayPal همچنین دو کارت اعتباری PayPal Cashback Mastercard و PayPal Extras Mastercard ارائه می دهد و همچنین Pay in 4 ، یک طرح خرید دیگر است که بعداً پرداخت می شود و خریدها را به چهار مرحله بازپرداخت شده در طی شش هفته تقسیم می کند. 

پیشنهاد مطالعهنحوه رفع خطای پرداخت PayPal پی پال

اتصال حساب PayPal خود به Google Pay

با نصب اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون و اگر تلفن Android دارید، می توانید حساب PayPal خود را به حساب Google Pay خود متصل کنید. سپس، می توانید از این سیستم پرداخت آنلاین،  برای پرداخت در فروشگاه هایی که پرداخت های Mastercard بدون تماس را می پذیرند، استفاده کنید. هنگامی که از خانه خارج می شوید، کافیست روی تلفن فعال شده Google Pay خود در پایانه پرداخت ضربه بزنید.

متأسفانه، شما نمی توانید از طریق PayPal به عنوان منبع پرداخت در Apple Pay با تلفن ها و تبلت iOS استفاده کنید. اما، شما می توانید PayPal را به عنوان روش پرداخت خریدهای درون برنامه ای اضافه کنید.

خرید و فروش ارز رمزنگاری شده با پی پال

صرافی ارز رمزنگاری شده PayPal به مشتریان خود اجازه می دهد تا با نصب اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون و با استفاده از حساب های PayPal خود Bitcoin ، Bitcoin Cash ، Ethereum و Litecoin را خریداری کرده و بفروشند. با این حال، شما نمی توانید ارزهای رمزپایه را به داخل یا خارج از حساب خود منتقل کنید.

پی پال، شرکت تجارت رمزنگاری را به سیستم عامل دیگر خود، Venmo گسترش داده و با برنامه ریزی برای توسعه بازارهای بین المللی اعلام کرد که اکنون به کاربران امکان می دهد خریدهای واجد شرایط را با استفاده از ارز رمزنگاری شده با استفاده از بیت کوین، Litecoin ، Ethereum یا Bitcoin Cash تأمین کنند. کاربرانی که به اندازه کافی رمزنگاری در حساب های خود دارند، در هنگام تسویه حساب گزینه ظاهر می شود.

اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون

هزینه های رمزنگاری

PayPal براساس تفاوت قیمت بازار از طرف ارائه دهنده خدمات بازرگانی خود، Paxos ، و نرخ ارز بین دلار آمریکا و دارایی رمزنگاری شده هزینه ای را دریافت می کند. PayPal قبل از اینکه معامله خود را انجام دهید، این هزینه را که به عنوان گسترش شناخته می شود، مشخص می کند. علاوه بر گسترش، برای خرید و فروش رمزنگاری هزینه معامله وجود دارد. 

هزینه های معامله PayPal

خارج از معاملات ارزهای رمزنگاری شده با نصب اپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون ، در بیشتر موارد، استفاده از برنامه PayPal رایگان است. خرید آنلاین یا فروشگاه هیچ هزینه ای برای شما نخواهد داشت. ارسال و دریافت مستقیم پول از حساب PayPal یا دریافت آن رایگان است، اما اگر بخواهید از کارت اعتباری یا نقدی برای ارسال پول استفاده کنید، این مبلغ 2.9٪ بعلاوه 30 سنت در هر تراکنش را به شما تحمیل می کند. 

پیشنهاد مطالعهشرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال

شخصی که وجه را ارسال می کند می تواند تصمیم بگیرد که آیا این هزینه را جذب می کند یا آن را به گیرنده تحویل می دهد. معاملات بین المللی هزینه های بالاتر و در عین حال قابل تحمل دارند که می توانید آن را در صورتحساب PayPal بیابید. برای افتتاح حساب پی پال می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : پی‌پال ، اپلیکیشن پی پال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد