پرفکت مانی و کیف پول آن

پرفکت مانی و کیف پول آن

توسط : تیم محتوا
825

Perfect Money یکی از محبوب ترین سیستم های پرداخت در اینترنت است که کار خود را از سال 2007 آغاز کرد. این شرکت خود را به عنوان یک سرویس ایده آل معرفی می کند که به شما امکان می دهد به سرعت و با اطمینان امور مالی خود را مدیریت کنید. ویژگی اصلی آن حفظ حریم خصوصی کامل کاربران است. از همین روست که یکی از اولین انتخاب های کاربران کیف پول پرفکت مانی می باشد.

امروزه ، پرفکت مانی به مشتریان اجازه می دهد تا انتقال پول ناشناس، از جمله پرداخت منظم برای مبالغ ثابت، پرداخت کالاها و خدمات در اینترنت، ذخیره فیات و ارزهای رمزنگاری شده با بهره مناسب را در اختیار داشته و از عملکرد وام جداگانه سیستم بهره مند شوند. این سیستم پرداخت آنلاین، دارای محبوبیت زیادی است. بنابراین، جزئیات بیشتری را در مورد ویژگی های استفاده از این سیستم پرداخت را در 20پیمنت بررسی خواهیم کرد و بازخورد کاربران واقعی را تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

ثبت نام در پرفکت مانی

یکی از مزایای Perfect Money این است که در آن یک روش ساده ثبت نام در نظر گرفته شده است. برای شروع کار با سیستم پرداخت، باید به وب سایت رسمی Perfect Money ، بروید. در پانل بالای صفحه اصلی، روی دکمه ثبت کلیک کنید. در مرحله بعدی ، شما باید فرم ثبت نام را پر کنید. لطفاً توجه داشته باشید، هنگام پر کردن داده ها، باید اطلاعات موثقی را ارائه دهید، در غیر این صورت در آینده ممکن است در دریافت اعلان ها، پرداخت ها یا اقدامات مختلف با حساب یا کیف پول پرفکت مانی ، مشکل داشته باشید.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

برای ایجاد نمایه، باید نام مستعار را ثبت کرده، نام و نام خانوادگی و اطلاعات مربوط به محل اقامت، ایمیل، شماره تلفن خود را مشخص کنید، نوع حساب خصوصی یا شرکتی را انتخاب کنید، یک رمز عبور وارد کرده و علامت پذیرش شرایط استفاده از سایت را قرار دهید. پس از وارد کردن تمام داده ها، بر روی دکمه ثبت کلیک کنید.

در مرحله بعد، سیستم برای شما دو نامه به ایمیل شما ارسال می کند. مورد اول حاوی کد شناسایی است که باید برای ورود به حساب خود استفاده کنید و مورد دوم شامل راهنمای مختصری در مورد نحوه واریز به حساب شما خواهد بود.

پرفکت مانی و کیف پول آن

نحوه ورود به سیستم Perfect Money

برای ورود به سیستم Perfect Money ، باید موارد زیر را انجام دهید. روی زبانه ورود کلیک کنید. شناسه و رمز ورود مشتری را وارد نموده و اقدامات خود را تأیید کنید. برای ورود به سیستم باید از ترکیبی از اعداد استفاده کنید که قبلاً از طریق ایمیل و رمز عبور مشخص شده هنگام ثبت نام ارسال شده است.

به قسمت ورود در صفحه اصلی سایت بروید و داده های لازم را وارد کنید. برای تأیید اقدامات خود، کد امنیتی نشان داده شده روی صفحه را وارد کنید و روی دکمه ورود کلیک کنید. پس از ورود موفقیت آمیز، کاربر صفحه حساب شخصی را باز می کند. در بالای صفحه یک نوار ابزار برای حرکت سریع به بخش مورد نظر از حساب شخصی شما وجود دارد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی پرستاشاپ PrestaShop

با ورود به قسمت سرویس گیرنده، هر کاربر توسط بخش حساب من مورد استقبال قرار می گیرد. در اینجا اطلاعات مرجع متمرکز درباره حساب های شما، داده های مربوط به همه حساب های باز، سابقه معاملات و گزارشات مربوط به کیف پول پرفکت مانی وجود دارد و همچنین می توانید تنظیمات امنیتی ایجاد شده را مشاهده کنید.

تایید سیستم پرداخت

توجه به این نکته مهم است که تأیید صحت در سیستم پرداخت Perfect Money اجباری نیست. اما علاوه بر این واقعیت که یکی از مولفه های مهم محافظت از حساب خوب است، تأیید امکان دسترسی به ویژگی های پیشرفته سیستم، به ویژه توانایی ارسال و دریافت نقل و انتقالات بانکی را فراهم می کند. 

برای تأیید حساب خود، به تنظیمات و تأیید مدیریت بروید. روش تأیید برای مشتریان Perfect Money شامل 3 مرحله است و شامل تأیید اسناد هویتی و تأیید شماره تلفن می شود. وضعیت تأیید را می توان در صفحه مدیریت تأیید کنترل کرد.

پرفکت مانی و کیف پول آن

درخواست واریز به کیف پول پرفکت مانی

برای واریز انواع ارز و ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین به کیف پول پرفکت مانی ، لازم است که ابتدا به منوی Enter بروید. بخش Bitcoin را انتخاب کنید. فرم درخواست واریز را پر کنید.پس از دریافت ملزومات، انتقال را انجام دهید. برای انتقال سکه های بیت کوین به حساب خود، به منوی Input در نوار ابزار بالا بروید و گزینه Bitcoin را انتخاب کنید.

برای ایجاد برنامه ای برای پر کردن حساب، باید روی پیوند ایجاد سپرده جدید کلیک کنید. در پنجره باز شده، یک حساب را برای پر کردن انتخاب کنید، مقدار واریز را وارد کنید و روی دکمه پیش نمایش کلیک کنید. سپس داده های وارد شده را بررسی کرده و تأیید را برای ایجاد درخواست کلیک کنید. شما می توانید بدون کارمزد به حساب خود واریز کنید.

سیستم Perfect Money روش های ساده ای را برای جبران مجدد تعادل در اختیار مشتریان خود قرار می دهد که شامل موارد انتقال بانکی، سپرده نقدی و e-Voucher است. 

پیشنهاد مطالعهابزار بازاریابی لینکدین برای تقویت فروش

مزیت کیف پول پرفکت مانی 

کیف پول پرفکت مانی ، به طور گسترده توسط کاربران برای فعالیت های خصوصی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. این با عملکرد گسترده سرویس و همچنین توانایی انجام معاملات با استفاده از یک برنامه تلفن همراه مناسب تأیید می شود.

بعلاوه ، برخی از مشتریان از کیف پول نیز به منظور تجمع استفاده می کنند. این سیستم هزینه ماهانه 4٪ در سال را از موجودی حساب شما تأمین می کند. هر کیف پول با شماره منحصر به فردی رمزگذاری شده است که متشکل از اعداد و حروف نشان دهنده واحد پول حساب است.  برای افتتاح حساب پرفکت مانی و تهیه کیف پول پرفکت مانی ، می توانید به سادگی از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

برچسـب هـا : سایر ، Perfect Money ، پرفکت مانی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد