چگونگی انتشار مقاله در مجلات خارجی معتبر

چگونگی انتشار مقاله در مجلات خارجی معتبر

توسط : تیم محتوا
1,186

یکی از بزرگ ترین اهداف بسیاری از نویسندگان با انگیزه های متفاوت، این است که بتوانند بابت نشر مقاله در مجلات خارجی اقدام کنند. این یک قدم ضروری است و یک عنصر اصلی برای موفقیت و چشم انداز مشاغل نویسندگی  است.

به عبارتی اعتبار یک نویسنده، تا حد زیادی به کار منتشر شده بستگی دارد، بنابراین هرچه موفقیت بیشتری در آن پیدا کند، از رتبه بالاتری نیز برخوردار خواهد شد. انتشار به معنای گذراندن مراحل ارسال، ویرایش، بازنویسی و غیره است. این فرایندها بخشی حیاتی از رشد شما به عنوان نویسنده است و کارهای مجله این فرصت را برای رشد، به وفور به شما می دهد در صورتی که از راه درست به آن نزدیک شوید.

مجلات یکی از بزرگ ترین راه های انتشار است که این صنعت ارائه می دهد، بنابراین، لازم است بدانید چگونه می توانید مقاله خود را در یک مجله معتبر چاپ کنید. البته باید اشاره کنیم که این کار چندان هم سخت و پیچیده نیست. می توانید برای انجام مراحل صحیح آن از طریق کارشناسان 20پیمنت اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعهبهترین دانشگاه ها و کالج های هلند

چگونه می توان مقاله را در یک مجله منتشر کرد؟

در اینجا مراحل نشر مقاله در مجلات خارجی را خواهیم گفت تا با استفاده از آن بتوانید مقالات خود را در بهترین شرایط در این مجلات معتبر به چاپ برسانید. با دنبال کردن مسیر صحیح، می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید.

چگونگی انتشار مقاله در مجلات خارجی معتبر

تصمیم بگیرید که از کجا شروع کنید.

اولین چیزی که باید از آن مطمئن باشید این است که کجا می خواهید اثر خود را منتشر کنید. یک راه ساده برای راهنمایی در این تصمیم، جستجوی مجله ای است که از خواندن آن لذت می برید. مجلات موردعلاقه شما جایی خواهد بود که علایق شما در آن نهفته است و بنابراین مقالات ارائه شده به احتمال زیاد همان چیزی است که شما خود به دنبال آن هستید. این یک نویسنده مستقل است که می تواند موضوعات مورد علاقه ما را انتخاب کند و درباره آنها بنویسد. بنابراین فرصت را از دست ندهید، وقتی می توانید درباره احساسات خود بنویسید.

البته باید اشاره کنیم که هر مجله سبک منحصر به فرد خود را خواهد داشت. به این فکر کنید که چه نوع نوشتاری به طور طبیعی برای شما ایجاد می شود. ممکن است متوجه شوید که نشریه ای در آن جا متناسب با سبک نوشتن شما وجود دارد.

معمولاً شما هنگام نشر مقاله در مجلات خارجی ، باید سبک نوشتن خود را متناسب با فضای یک نشریه خاص تنظیم کنید. این بخشی از رشد شما به عنوان نویسنده است. نوشتن در سبک های مختلف قابلیت انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد، همچنین به شما کمک می کند تا بهترین کار را انجام دهید. هر چند

که برای بسیاری از فریلنسرها، روند انتشار ممکن است گیج کننده و پیچیده به نظر برسد. 

موضوع مناسب خود را انتخاب کنید.

موضوعی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید. قبل از اینکه بتوانید ردیف خود را در یک مجله یا وب سایت مشاهده کنید، باید یک ایده مقاله عالی ارائه دهید. هنگامی که تلاش می کنید تا سوژه ای برای مقاله ارائه دهید، طوفان فکری را برای ایده هایی که در آن منطقه به آن علاقه دارید، ایجاد کنید. 

پیشنهاد مطالعهبهترین رشته ها در تحصیل آنلاین

هنگام نشر مقاله در مجلات خارجی ، از نوشتن یک داستان شخصی نترسید. اغلب اوقات، داستان های شخصی بهترین فرصت را برای نویسندگان جدید فراهم می کنند تا دیدگاه منحصر به فرد، مهارت های نوشتاری و سبک نوشتن خود را به نمایش بگذارند. از طرف دیگر، اگر علاقه مند به نوشتن مقالاتی هستید که نیاز به تحقیق و تجزیه و تحلیل عمیق دارند، باید ایده های داستانی را در نظر بگیرید که به شما این امکان را می دهد. آنچه مهم است این است که شما مشتاق ایده خود هستید. این کار خلاقیت را بسیار ساده تر می کند.

در خصوص موضوع خود تحقیق کنید.

قبل از شروع به نوشتن باید زمان مناسبی را برای تحقیق اختصاص دهید. حتی اگر حوزه موضوعی شما برای بخش نوشتن نیاز به تحقیق گسترده یا منبع خارج نداشته باشد، باید با نوع کار عمومی پذیرفته شده توسط انتشاراتی که قصد ارسال آن را دارید، آشنا شوید. 

اگر قصد ارسال مقاله به نشریات آنلاین را دارید، به صفحه اصلی فروشگاه بروید و مقالات منتشر شده آنها را جستجو کنید. اگر آنها قبلاً مقالات مربوط به کار یا ژورنال را منتشر کرده اند که مشابه مقاله شما هستند، شاید لازم باشد زاویه جدیدی را کشف کنید. سپس، می توانید نوشتن مقاله خود را شروع کنید.

برای نشر مقاله در مجلات خارجی ، لازم است آن را ویرایش کنید پس از نوشتن اولین پیش نویس، زمان ویرایش است. هرگونه اصلاح لازم را انجام دهید تا قبل از ارسال مقاله به سردبیران مجله، از بهترین شکل ممکن مطمئن شوید. از یک دوست معتمد یا نویسنده همکار و ترجیحاً شخصی که خود مقاله چاپ کرده است، بخواهید مقاله شما را مرور کند. 

اگر مقاله شما از نظر تحقیق بسیار سنگین است، ممکن است در نظر داشته باشید که به شخصی که در آن زمینه تحقیق داشته و متخصص باشد بخواهید کار شما را مرور کند. اگر کسی را ندارید که بتوانید کارهای خود را برای آن ارسال کنید، خدمات ویرایشی بصورت آنلاین در دسترس هستند که با پرداخت هزینه ناچیزی، ویرایش لازم را ارائه می دهند.

چگونگی انتشار مقاله در مجلات خارجی معتبر

نوع نشریه خود را انتخاب کنید.

برای نشر مقاله در مجلات خارجی ، ابتدا تعیین کنید که به کدام نشریات ارسال شود. انتخاب صحیح مجلات یا نشریات آنلاین مناسب جهت ارسال می تواند در وقت و تلاش شما صرفه جویی کند. ارسال یک مقاله خبری سخت به ژورنالی که بیشتر داستان های کوتاه و مقالات شخصی را منتشر می کند، ارزش زیادی را نخواهد داشت. 

اگر می خواهید مقاله خود را به صورت آنلاین منتشر کنید، به وب سایت انتشارات بروید و به خط تحریریه آنها و همچنین داستان هایی که آنها در سال گذشته منتشر کرده اند، نگاه کنید. ببینید آیا نویسندگان یا همکارانی دارید که آنها را تشخیص دهید. اگر قصد شما برای ارسال به یک مجله چاپی است، جدیدترین نسخه چاپی آن را از بردارید و به دنبال همان اطلاعات بگردید. در مجلات چاپی اغلب اطلاعات تماس با ما در صفحات اول یا عقب ذکر شده است که ارائه آنها برای ارسال ها مفید است.

پیشنهاد مطالعهبهترین زمان ثبت نام آزمون تافل

ارسال و نشر مقاله در مجلات خارجی معتبر

اکنون لازم است که برای نشر مقاله در مجلات خارجی اقدام کرده و مقاله خود را ارسال کنید. وقت آن رسیده است که لحظه حقیقت را دریابید. مقاله خود را به یک نشریه یا ژورنال آنلاین ارسال کنید. هرکدام از آنها دستورالعمل های ارسال خاص خود را دارند، بنابراین مطمئن شوید که قبل از ارسال دقیق دستورالعمل ها را بخوانید. 

بعضي از نشريات به عنوان بخشي از فرآيند ارسال، به نامه حمايتي يا پرس و جو نامه نياز دارند، در حالي كه برخي ديگر از محدوديت هاي سخت شمارش كلمات برخوردارند. اگر از طریق ایمیل ارسال می کنید، ممکن است مجله شرایط خاصی در مورد اینکه چه چیزی باید در عنوان قرار دهد و کدام ویرایشگر آن را بررسی کند، داشته باشد. 

می توانید پس از گذشت حدود دو هفته، نشر مقاله در مجلات خارجی را پیگیری کنید. این نشریات به احتمال زیاد موارد ارسالی زیادی دریافت می کنند و نادیده گرفتن آن در یک ایمیل آسان است. به ویژه اگر این اولین مقاله ای باشد که برای آنها ارسال کرده اید. اگر آنها درخواست شما را قبول نمی کنند، ناامید نشوید. شما همیشه می توانید دوباره سعی کنید یا مقاله خود را از طریق یک بستر وبلاگ نویسی منتشر کنید. برای انتشار و چاپ مقاله علمی و یا داستانی خود در مجلات خارجی، می توانید از خدمات برجسته 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : دانشگاهی ، انتشار مقاله
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد