بهترین وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی

بهترین وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی

توسط : تیم محتوا
1,182

اگر به دنبال بهترین سایت یادگیری زبان انگلیسی است، باید اشاره کنیم که چندین سایت عالی برای یادگیری آنلاین انگلیسی وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را متناسب با انتظارات خود انتخاب کنید. در این خصوص و برای ثبت نام در این برنامه های آموزشی، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لازم به ذکر است که تمامی این سایت ها تعاملی هستند. وب سایت های تعاملی به شما کمک می کنند تا تمام مهارت های خود را تمرین کرده و شما را برای استفاده از زبان انگلیسی در زندگی واقعی آماده کنند. به جای اینکه فقط کلمات جدید واژگان یا قوانین گرامری را بخاطر بسپارید، گوش دادن، خواندن و نوشتن را تمرین خواهید کرد و به سادگی به صحبت نیز خواهید نمود.

بهترین سایت یادگیری زبان انگلیسی، فعالیت هایی دارند که در آنها مهارت های جدید انگلیسی خود را به کار خواهید انداخت. بنابراین آماده شوید تا برای یادگیری زبان انگلیسی مناسب، جستجو در بهترین وب سایت ها را شروع کنید. به عبارتی اکنون می توان به روش های مختلف انگلیسی را به صورت آنلاین یاد گرفت. شما می توانید به تنهایی، با یک معلم بومی یا غیربومی، دوره های رایگان یا پولی را یاد بگیرید و حتی می توانید از موسیقی برای بهبود زبان انگلیسی خود کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

تکنیک های لازم برای یادگیری زبان انگلیسی 

هنگامی که در حال آموزش هستید، همیشه مهم است که بر روی قسمت های یادگیری زبان انگلیسی تمرکز کنید. در ابتدا سطح خود را بدانید. اگر درس خیلی آسان باشد، خسته خواهید شد و یاد نمی گیرید. بنابراین قبل از شروع یادگیری آنلاین انگلیسی، سطح خود را بدانید و صادق باشید.

بدانید چگونه بهتر یاد می گیرید. بهترین سایت یادگیری زبان انگلیسی را پیدا کنید که به شما کمک می کند از طریق سبک یادگیری مورد علاقه خود بیاموزید. از کامپیوتر یا تلفن دارای میکروفون استفاده کنید. بسیاری از این وب سایت ها و برنامه ها فعالیت هایی دارند که می توانید در آن صحبت کنید. برای این کار به یک میکروفون نیاز خواهید داشت.

موضوعات مورد علاقه خود را پیدا کنید. وقتی از موضوعات مورد علاقه خود استفاده می کنید، می توانید یاد بگیرید و گوش دهید یا بخوانید. همچنین هر روز برای مطالعه زمان بندی کنید. برای بهتر شدن باید مرتبا و منظم تمرین کنید. هر روز یک ساعت مشخص را برای مطالعه انگلیسی برنامه ریزی کنید، مانند زمانی که صبحانه می خورید یا برای کار به قطار می روید.

فراموش نکنید که همچنین آفلاین شوید. حتی اگر با بهترین سایت یادگیری زبان انگلیسی چیزهای زیادی یاد می گیرید، تمرین با افراد واقعی را نیز فراموش نکنید.

بهترین وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی

بهترین وب سایت برای یادگیری انگلیسی 

British Council

http://learnenglish.britishcouncil.org/skills

منابع بسیاری برای تمرین 4 مهارت انگلیسی و دستور زبان و واژگان وجود دارد. در این وب سایت روش های زیادی برای یادگیری زبان انگلیسی ارائه می کند. پادکست های حرفه ای، یک مجله Business و حتی مهارت ها و نکات مصاحبه آیلتس را در خود دارد.

Cambly 

https://www.cambly.com

Cambly بهترین وب سایت در اینترنت برای یادگیری زبان انگلیسی است. شما می توانید با معلمان بومی انگلیسی صحبت کنید، بر نیازهای خاص خود تمرکز کنید و کلاس های خود را دوباره تماشا کنید تا از اشتباهات خود یاد بگیرید.

BBC 6 Minute 

http://www.bbc.co.uk/learningenglish/english/features/6-minute-english

یک وب سایت عالی که در آن می توانید گوش دادن، خواندن و واژگان را تمرین کنید. شما می توانید در مورد موضوعات مختلف واژگان را بیاموزید.

پیشنهاد مطالعهبهترین سیم کارت بین المللی

ExamEnglish

https://www.examenglish.com/

اگر علاقه مند به شرکت در یک آزمون انگلیسی هستید این وب سایت عالی است. می توانید در نمونه امتحانات شرکت کرده و سطح خود را به زبان انگلیسی تست کنید. شما همچنین می توانید گرامر خود را با تمرین ها تکرار کنید و توضیحات واضح را دریافت نمایید.

MyEnglishpages

https://www.myenglishpages.com/

بسیاری از تمرینات و توضیحات و یک منبع واقعا خوب برای یادگیری گرامر است. این مکان برای تمرین مواردی است که از فیلم های EngVid آموخته اید.

Ello.org

http://www.elllo.org/

درس های ویدیویی و صوتی عالی را در این سایت خواهید داشت. 

بهترین وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی

Perfectly spoken

https://perfectlyspoken.com/

دوره های انگلیسی به صورت رایگان برای هر سطح را می توانید در بهترین سایت یادگیری زبان انگلیسی بیاموزید. همچنین دوره های پولی نیز برگزار می شود. شما باید با یک آدرس ایمیل وارد شوید.

coursera

https://www.coursera.org/

بسیاری از دوره های انگلیسی به عنوان مثال گرامر ، نوشتن ، انگلیسی تجاری. اگر سطح بالایی در زبان انگلیسی دارید ، می توانید بسیاری از دوره های دیگر را در سایر مناطق مورد علاقه خود مانند Science یا Business تماشا کنید.

Reddit

https://www.reddit.com/r/EnglishLearning/

یک انجمن عالی برای پرسیدن سوال و یافتن نکاتی در مورد یادگیری زبان انگلیسی است. انگلیسی زبانان بومی زیادی وجود دارند که اشتباهات شما را اصلاح می کنند و در صورت داشتن هر گونه سوال به شما کمک می کنند.

Word reference 

https://www.wordreference.com/

این فرهنگ لغت به شما کمک می کند تا بفهمید مردم چطور از کلمه یا عبارتی که شما بدنبال آن هستید استفاده می کنند.

بهترین وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی

بهترین سایت های پولی آموزش زبان انگلیسی 

وب سایت های پولی که می توانید به تنهایی مطالعه کنید، شامل سایت  Espresso English می شود که دوره های عالی که موضوعات خاصی مانند صحبت کردن، گوش دادن، واژگان و موارد دیگر را پوشش می دهند. همچنین سایت  Rachel’s English به عنوان بهترین سایت یادگیری زبان انگلیسی مطرح است که آکادمی انگلیسی است که بر تلفظ انگلیسی آمریکایی متمرکز است.

Italki سکوی یادگیری زبان انگلیسی با معلمین از سراسر جهان است. ایتالکی به شما امکان می دهد کلاس هایی را با اسکایپ با معلمان رزرو کنید و می توانید در هر مکان و زمانی که بخواهید کلاس داشته باشید. همچنین Cambly نیز یکی از سایت های مناسب است که بسیاری از معلمان بومی انگلیسی در اینجا با تمرکز بر صحبت انگلیسی قرار گرفته اند. می توانید 10 دقیقه یا 2 ساعت صحبت کنید. بسیار انعطاف پذیر است.

پیشنهاد مطالعهابزار بازاریابی لینکدین برای تقویت فروش

برای ثبت نام در دوره های آموزشی در بهترین سایت یادگیری زبان انگلیسی ، می توانید از کارشناسان 20پیمنت یاری گرفته و در جهت پرداخت هزینه های آن به صورت ارزی اقدام نمایید. 

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد