بررسی صرافی CoinEx کوینکس

بررسی صرافی CoinEx کوینکس

توسط : تیم محتوا
1,578

در حالت کلی، یک راهنمای تبادل رمزنگاری باید بررسی همه مبادلات خارج از آن را ارائه دهد تا بتوانید مورد مناسب خود را پیدا کنید. این بررسی صرافی CoinEx شامل چهار قسمت است که شامل اطلاعات عمومی، هزینه ها، روش های سپرده گذاری و امنیت می باشد تا جامع ترین اطلاعات را در خصوص این صرافی در اختیار شما قرار دهد. در صورت کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان 20پیمنت در ارتباط باشید.

اطلاعات عمومی صرافی CoinEx

CoinEx یک ارز مبادله ای است که در هنگ کنگ مستقر است و بسیاری از مبادلات سکه از هنگ کنگ در آن وجود دارد. این مهم است که سرمایه گذاران بتوانند ارزیابی مستقلی از تجارت خود انجام دهند. بنابراین لازم است با بررسی های خود، در یک یا چند صرافی که می تواند بهترین سایت صرافی ارز رمزنگاری شده برای آنها باشند، تجارت کنند.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

در سال 2019 ، صرافی CoinEx راه اندازی شده و شروع به کار کرد که در جهت کمک به پروژه های بلاکچین ایجاد شده و کارشناسان بورس اعتقاد دارند که پروژه ای با قابلیت های بالا می باشد. معامله گران در این بستر می توانند در بورس شرکت کنند و با مشارکت در پروژه، بخشی از سود پروژه را نیز بدست آورند، به شرطی که به خوبی پیش رود. این تقریبا مانند شرکت در ICO است. به خاطر داشته باشید که CoinEx به طور طبیعی به عنوان یک برنامه تلفن همراه نیز در دسترس است. آن را به صورت رایگان در AppStore برای iPhone یا Google Play برای Android دانلود کنید.

ثبت نام فوری در CoinEx

بررسی صرافی CoinEx کوینکس

معاملات اهرمی  CoinEx

از  ژوئن 2019 ، صرافی CoinEx معاملات اهرمی را آغاز کرد. معاملات اهرمی می تواند منجر به بازدهی کل شود اما برعکس می تواند به ضررهای عظیم نیز منجر شود. به عنوان مثال، شما 10،000 دلار در حساب معاملاتی خود دارید و 100 دلار در BTC طولانی مدت خواهید داشت که با اهرم یکصد برابر انجام می شود. اگر ارزش BTC در این صورت با 10٪ افزایش یابد، 10 دلار درآمد کسب می کنید. بنابراین، همانطور که تصور می کنید، پتانسیل یک صعود بزرگ اما همچنین یک نزول بزرگ وجود دارد.

نمای تجارت CoinEx

صرافی های مختلف دیدگاه های تجاری متفاوتی دارند. و برای هیچ یک نمای کلی بهترین، وجود ندارد. این انتخاب شما خواهد بود که با بررسی های انجام شده، کدام صرافی مناسب شما خواهد بود. آنچه که معمولاً در این دیدگاه ها مشترک است این است که همه آنها کتاب سفارش یا حداقل بخشی از کتاب سفارش، یک نمودار قیمت رمزنگاری انتخاب شده را داشته و تاریخ سفارش را نشان می دهند. قبل از اینکه صرافی CoinEx را انتخاب کنید، سعی کنید نگاهی به نمای معاملات بیندازید تا ببینید احساس خوبی را به شما منتقل می کند.

پیشنهاد مطالعهعوامل موثر در قیمت بیت کوین

CoinEx Chain

این صرافی همچنین دارای یک رمز بومی به نام CoinEx Chain است. مقاله سفید CoinEx Chain رسماً در  ژوئن 2019 منتشر شد. ادعا می شود که اولین زنجیره عمومی جهان است که به ویژه برای DEX طراحی شده است. CoinEx Chain با هدف ایجاد یک سیستم تجارت غیرمتمرکز با فعالیت های مبتنی بر جامعه، قوانین تجارت شفاف و دارایی های کاربر خود کنترل می شود.

علاوه بر زنجیره DEX ، CoinEx Chain شامل یک زنجیره هوشمند پشتیبانی از قراردادهای هوشمند و یک زنجیره حریم خصوصی است که از حریم خصوصی کاربران محافظت می کند. در نهایت، با توجه به مبادله ، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل خواهد شده است که از معماری زنجیره های عمومی موازی تأمین می شود.

بررسی صرافی CoinEx کوینکس

هزینه های معاملاتی CoinEx

سیستم عامل صرافی CoinEx هزینه های متفاوتی بین گیرندگان و سازندگان دریافت نمی کند. مدل هزینه آنها در عوض چیزی به نام مدل هزینه مسطح است. هزینه ثابت ارائه شده 0.20٪ است که مطابق با هزینه های میانگین صنعت جهانی است. ميانگين صنعت در حدود 0.20-0.25٪ است، اگرچه در بازار ارزها، شاهد ارزهاي بيشتر به سمت كارمزدهاي حتي پايين تر (مانند 0.10٪) هستيم.

هزینه های برداشت صرافی CoinEx

هزینه برداشت در این صرافی 0.00021 BTC برای هر برداشت است. این هزینه کمتر از متوسط صنعت است. متوسط هزینه جهانی برداشت BTC در صنعت جهانی 0.0006 BTC در هر برداشت بود. بنابراین می توان ادعا کرد که 0.0005 BTC در حال تبدیل شدن به متوسط صنعت جدید است. در مجموع ، سطح کارمزد این ارز با متوسط صنعت جهانی مطابقت دارد یا حتی کمی کمتر از آن است.

روش های سپرده گذاری

این مبادله صرافی CoinEx به جز رمزنگاری هیچ روش سپرده گذاری دیگری را نمی پذیرد، بنابراین سرمایه گذاران جدید رمزنگاری در این تجارت محدود شده اند. در صورتی که رمز ارز ندارید اما تصمیم دارید تجارت خود را در اینجا آغاز نمایید، ابتدا باید رمز ارزهای خود را از دیگر صرافی ها تهیه کنید و سپس ، آنها را در CoinEx واریز کنید.

پیشنهاد مطالعهبهترین زمان برای خرید و فروش بیت کوین

سیاست کاری صرافی CoinEx

CoinEx یک صرافی ارز رمزنگاری شده است که هدف آن ساخت یک بستر ارز رمزپایه بسیار مطمئن، کاربر پسند، کم هزینه و پرسرعت برای تجارت طیف گسترده ای از ارزهای رمزپایه است. این از چندین زبان پشتیبانی می کند و از بیش از 100 کشور کاربر را می پذیرد. CoinEx هنوز در هیچ قانونی ثبت نشده است.

CoinEx اعلام کرده است که از دارایی های مشتری در هیچ جای دیگری استفاده نخواهد کرد و 100٪ آنها محفوظ است. از همین روست که تنها در مدت چند دقیقه و به سرعت برداشت ها انجام شده و وجه دریافت می گردد.

بررسی صرافی CoinEx کوینکس

امنیت CoinEx

از آنجا که CoinEx نسبتاً جدید است و تاکنون هیچ گونه تلاش برای هک نشده است، بنابراین می توان آن را بی خطر دانست. ضمن آنکه گزینه استاندارد 2FA را برای محافظت از وجوه مشتریان فراهم می کند. همچنین، از ابزارهای امنیتی دیگری برای ایجاد محافظت بیشتر از منابع مالی مشتریان، همچون چند امضایی و HTTPS استفاده می کند تا به درستی از داده ها مراقبت و نگهداری شود.

صرافی CoinEx خدمات مبادله ارز دیجیتال جهانی را ارائه می کند که با بهره مندی از موتور سریع تطبیق خود قادر است تا حداکثر ده هزار تراکنش در ثانیه را به سادگی پردازش نماید. از این رو، می تواند به سرعت معاملات ارز رمزنگاری شده را پردازش کند تا کاربران بتوانند ظرف چند دقیقه واریز و برداشت وجه کنند. به خاطر داشته باشید که خرید رمزنگاری با فیات با CoinEx امکان پذیر نیست.

CoinEx Wallet

CoinEx یک کیف پول کامل مانند ارز Coinbase با کیف پول رمزنگاری سفارشی خود ندارد. کیف پول CoinEx می تواند برای واریز سکه به طور موقت، برای اهداف تجاری استفاده شود. به شما امکان دسترسی به کلید خصوصی خود داده نمی شود، بلکه فقط به آدرس کیف پول عمومی خود دسترسی خواهید داشت. می توانید برای ذخیره رمز ارزهای خود از کیف پول های معتبر استفاده کنید. برای این منظور می توانید راهنمایی های لازم را از 20پیمنت دریافت کرده و کیف پول خود را تهیه کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین صرافی های ارز دیجیتال

ایجاد حساب کاربری در صرافی CoinEx

ایجاد یک حساب کاربری در صرافی CoinEx بسیار ساده است و در عرض یک یا دو دقیقه قابل انجام است. از آنجا که هیچ محدودیت جغرافیایی تعیین نکرده است، هر کسی می تواند فقط با ارائه آدرس ایمیل در آن حساب ایجاد کند. درصورتی که کاربران رمز ورود خود را فراموش کنند، پس از کلیک بر روی پیوند رمز عبور خود را فراموش کرده اید که در صفحه ورود به سیستم وجود دارد، می توانید با وارد کردن کد تأیید دریافت شده در ایمیل خود، آن را به راحتی تنظیم کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری در این صرافی ، موارد زیر را انجام دهید:

به سایت اصلی بروید و روی پیوند ثبت نام واقع در سمت راست بالای صفحه کلیک کنید. سپس آدرس ایمیل و گذرواژه خود را وارد کنید و روی دکمه دریافت کد کلیک کنید. در عرض چند دقیقه، باید کد احراز هویت را از طریق ایمیل از صرافی CoinEx دریافت کنید. کد دریافت شده را وارد کنید و با شرایط اتمام ایجاد حساب موافقت نموده و نهایتا دکمه ثبت نام را انتخاب کنید. اکنون شما با موفقیت حساب خود را در CoinEx ایجاد کرده اید.

بررسی صرافی CoinEx کوینکس

ورود به حساب CoinEx

برای ورود به حساب CoinEx خود، مراحل اشاره شده را دنبال کنید. به سایت اصلی وارد شده و روی پیوند ورود به سیستم واقع در سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید. آدرس ایمیل یا شماره تلفن همراه و گذرواژه خود را وارد کنید و روی دکمه ورود به سیستم کلیک کنید. به دلیل کلاهبرداری فیشینگ ، CoinEx پیامی را نمایش می دهد که از شما می خواهد URL مورد بازدید خود را دوباره بررسی کنید و به سیستم حساب خود وارد خواهید شد.

شرایط تأیید در صرافی CoinEx

صرافی CoinEx به کاربران اجازه می دهد بدون ارائه هر نوع اسنادی تجارت خود را آغاز کنند. حتی اگر هنوز محدودیتی برای سپرده گذاری تعیین نکرده باشد، محدودیت برداشت براساس سطح راستی آزمایی پایه یا پیشرفته متفاوت است. برای تأیید حساب در این صرافی، می بایست کاربران شناسه معتبری مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی را ارائه کنند که به همراه تصویری سلفی با همراه شناسنامه و متن نوشته شده CoinEx با تاریخ مشخص داشته باشند. 

پیشنهاد مطالعهبهترین کیف پول سخت افزاری

نحوه واریز سکه در CoinEx

قبل از شروع تجارت با این صرافی، کاربران باید هر ارز رمزنگاری شده ای مانند BCH ، BTC ، ETH و غیره را برای خرید سایر altcoins یا رمز ارزها واریز کنند. علاوه بر این، کاربران باید حداقل سکه های ذکر شده در بخش هزینه ها را واریز کنند و تقریباً 6 یورو برای بیت کوین است. برای واریز وجه وارد حساب CoinEx خود شوید و روی پیوند Wallet واقع در نوار پیمایش کلیک کنید.

نام سکه را وارد کرده و آدرس سکه ای را که انتخاب کرده اید کپی کنید. اکنون، باید این آدرس را روی کیف پول وارد کنید یا از جایی که سکه ها را ارسال می کنید، مبادله کنید. اگر کیف پول شما دارای برنامه تلفن همراه است، می توانید از کد QR برای درج آدرس استفاده کنید. هنگامی که معامله شما در شبکه بلاک چین تأیید شد، بودجه موجود در کیف پول صرافی CoinEx شما در دسترس خواهد بود که می تواند برای خرید سایر altcoins یا رمز ارزها استفاده شود.

بررسی صرافی CoinEx کوینکس

نحوه خرید ارز دیجیتال در CoinEx

کاربران می توانند همه ارزهای رمزپایه همانند اتریوم، بیت کوین، ریپل و غیره را از این صرافی مبادله کرده یا معامله نمایند. در حال حاضر، از پرداخت های مبتنی بر فیات پشتیبانی نمی کند. بنابراین تنها راه این است که ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین و اتریوم و یا دیگر سکه های پشتیبانی شده از طریق صرافی ها خریداری شود. از این رو، کاربران باید قبل از شروع تجارت با این صرافی ، از برخی صرافی های دیگر رمز ارز را خریداری کنند.

شما نمی توانید با ارز فیات از صرافی CoinEx پول نقد کنید. اما می توانید پول را به صرافی یا کیف پول دیگری ارسال کنید. همچنین برای هر ارز رمزنگاری شده حداقل مبلغ برداشت را تعیین کرده است. قبل از ثبت درخواست برداشت، کاربران باید اطمینان حاصل کنند که مقدار آنها از حداقل مقدار برداشت بیشتر است.

پیشنهاد مطالعه0 تا 100 صنعت ماینینگ را بشناسید (راهنمای جامع)

ارزهای رمزپایه پشتیبانی شده

صرافی CoinEx به اعضای خود این امکان را می دهد تا تعداد زیادی رمز ارز و رمز ارز را خریداری کنند. برترین ارزهای رمزپایه ذکر شده در بورس شامل Bitcoin (BTC) ، Ethereum (ETH) ، Litecoin (LTC) ، Ethereum Classic (ETC) ، Bitcoin Cash (BCH) ، Dash (DASH) ، Ripple (XRP و ... است. همچنین این صرافی از همه کشورهای جهان کاربران را می پذیرد و هیچ کشوری را از تجارت در سیستم عامل خود خارج نکرده است. 

برچسـب هـا : ارز دیجیتال ، کوینکس ، CoinEx
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد