قوانین مهم در آزمون دولینگو

قوانین مهم در آزمون دولینگو

توسط : تیم محتوا
949

اگر قصد شرکت در آزمون انگلیسی Duolingo را دارید، بهتر است پیش از هر اقدامی، قوانین آزمون دولینگو را به درستی مطالعه کرده و مراحل این آزمون را بررسی کنید تا بتوانید به بهترین شکل آن را پشت سر بگذارید. از شما خواسته می شود کارهای مختلفی را امتحان کنید که مهارت های گفتاری، خواندن، شنیدن و نوشتن را شامل می شود که با استفاده از سیستم نمره Duolingo به دست آورده اید. بنابراین لازم است تا مطابق با قوانین و مراحل آزمون عمل نمایید.

مطابق با قوانین آزمون دولینگو ، کلمات واقعی را از یک لیست نوشته شده انتخاب کنید. در این آزمون لیستی از کلمات به شما داده می شود که برخی از آنها واقعی و برخی دیگر ساخته شده ست و از شما خواسته می شود که فقط کلمات صحیح را انتخاب کنید. در انتخاب کلمه صحیح دقت کنید و مطمئن شوید که هجی را چک می کنید. زیرا به نظر می رسد برخی از کلمات درست هستند اما در واقع ساخته شده اند.

نحوه قبولی در آزمون انگلیسی Duolingo

همچنین لازم است که کلمات واقعی را از لیست صوتی انتخاب کنید. این مرحله نیز مشابه وظیفه قبلی است. اما به جای خواندن، قبل از انتخاب کلمات واقعی به کلماتی که به صورت شفاهی داده می شوند، گوش می دهید. در مورد این امتحان همان توصیه قبلی است. تلفظ ممکن است مانند یک کلمه واقعی به نظر برسد اما در واقع خیلی دقیق شنیده نمی شود.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

از سویی دیگر در قوانین آزمون دولینگو است که کلمات را در یک پاراگراف کامل نمایید. برای این کار لازم است حروف مخفی در کلمات انتخاب شده را در یک پاراگراف مشخص تکمیل کنید. شما در حال آزمایش واژگان، شکل گیری جملات و ساختارهای دستور زبان هستید. می توانید برخی از ساختارهای دستور زبان خاص یا حروف اضافه وابسته را برای کمک به آماده شدن برای این قسمت از آزمون اصلاح کنید.

در ادامه باید جمله ای را که می شنوید تایپ کنید. یک کار ساده برای نوشتن آنچه که می شنوید با گزینه تکرار صدا سه بار است. در اینجا شما در حال درک مهارت شنیداری، واژگان و املای خود هستید. لهجه هایی که می شنوید آمریکایی است، اگر با این لهجه آشنا نیستید، شروع به تماشای تلویزیون و فیلم آمریکایی یا گوش دادن به پادکست آمریکایی می کنید.

برای ادامه آزمون دولینگو، لاز است که صدای خود را ضبط کنید و جمله ای را بیان کنید. این وظیفه همه در مورد تلفظ شما از کلمات منفرد است. اما همچنین در مورد استرس جمله و دانش لحن شما است. به یاد داشته باشید که انگلیسی یک زبان با زمان تنش است به این معنی که برخی از هجاها برخلاف زبان های دیگر مانند اسپانیایی، فرانسوی طولانی تر یا کوتاه تر می شوند.

قوانین مهم در آزمون دولینگو

مراحل و قوانین آزمون دولینگو

بنابراین لازم است که جملات کوتاه را بگویید و به آنها گوش فرا دهید تا ببینید آیا می توانید تلفظ خود را بهبود ببخشید. برای اطمینان از صحیح بودن کلماتی که در حال تمرین هستید می توانید بصورت آنلاین بررسی کنید. پس از آن نیز مطابق با قوانین آزمون دولنیگو ، برای هر تصویر کلمه انگلیسی را بگویید. 

این بار به جای اینکه کلمه ای برای تلفظ به شما داده شود، از نظر دانش لغات و همچنین تلفظ عمومی خود آزمایش می شوید. اگر نسبت به آنچه می بینید از کلمه اطمینان ندارید، همیشه می توانید حدس بزنید. به دلیل پاسخ های اشتباه نمره منفی ندارید، بنابراین اگر نمی دانید همیشه حدس بزنید.

بایستی حداقل یک جمله در مورد تصویر داده شده بنویسید. این وظیفه از شما می خواهد که با استفاده از زبان توصیفی درباره ساختارهای نوشتاری خود فکر کنید. شما باید جملات کاملی را بنویسید که دارای علائم نگارشی مناسب باشد و از آنچه در تصویر نشان داده شده است به خواننده ایده دهید. هرچه بتوانید در مدت زمان کوتاه بیشتر بنویسید، نمره بالاتری دریافت خواهید کرد.

پیشنهاد مطالعهبهترین سیم کارت بین المللی

آماده شوید حداقل 30 ثانیه در مورد سوال داده شده صحبت کنید. این وظیفه در مورد موضوعی، دستورالعمل هایی را ارائه می دهد که مورد علاقه شما بوده و باید در مورد آنها صحبت کنید. هنگامی که این آزمون از طریق وب کم ضبط می گردد، مورد ارزیابی واقع می شود تا میزان توانایی شما در خصوص تسلط، تلفظ و دقت در زبان انگیسی محک زده شود. دقت کنید که اگر نمی توانید به جوابی درست برای این سوال فکر کنید، می توانید یک سوال را ابداع کنید. به عنوان مثال، فکر نکنید که سرگرمی مورد علاقه شما چیست، فقط یکی را که می شناسید انتخاب کنید.

قوانین مهم در آزمون دولینگو

فرصت های مناسب با قوانین آزمون دولینگو 

در شرایط مربوط به قوانین آزمون دولینگو ، یک موضوع را برای صحبت در مورد 1-3 دقیقه انتخاب کنید. مشابه وظیفه قبلی، هدف این کار این است که شما تا آنجا که ممکن است زبان گفتاری خود را به نمایش بگذارید. آنها می خواهند شما خود را تحت فشار قرار دهید و انگلیسی خود را به نمایش بگذارید. سعی کنید زبان جالب، ساختارهای گرامری پیچیده و نشانگرهای گفتاری را در آن بگنجانید. این قسمت در واقع مشخص نشده و بخشی از نتیجه امتحان شماست، اما برای موسساتی که درخواست می کنید ارسال می شود. 

هنگام صحبت در یک مونولوگ تلفظ و تلفظ جمله خود را فراموش نکنید. سپس یک موضوع را انتخاب کنید تا 3-5 دقیقه در مورد آن بنویسید. این وظیفه جایی است که شما قادر خواهید بود مهارت عالی نوشتن خود را در مورد هر یک از عناوین داده شده به نمایش بگذارید. 

پیشنهاد مطالعهبهترین وب سایت های یادگیری زبان انگلیسی

همچنین به شما دستور داده می شود که چه چیزی را در آن بگنجانید تا مهارت های لازم را نیز طبق دستورالعمل خود آزمایش کنید. سعی کنید تا آنجا که ممکن است حداکثر 5 دقیقه و 500 کلمه بنویسید تا مطمئن شوید که سبک نوشتاری و دانش عمومی انگلیسی خود را نشان می دهید. 

در صورتی که قصد دارید در آزمون دولینگو شرکت کرده و فرصت های شغلی و تحصیلی مناسبی را در سرتاسر جهان برای خود کسب نمایید، می توانید مقدمات ثبت نام و پرداخت ارزی این آزمون را مطابق با قوانین آزمون دولینگو ، از طریق 20پیمنت پیش ببرید.

برچسـب هـا : سایر ، دولینگو ، آزمون دولینگو
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد