همه چیز درباره بانک Revolut و ارسال پول با آن

همه چیز درباره بانک Revolut و ارسال پول با آن

توسط : تیم محتوا
11,994

Revolut یک بانک دیجیتال است که فعالیت خود را از سال 2015 به عنوان کارت مسافرتی با نرخ ارز ارزان آغاز نمود و اکنون به آرامی تبدیل به بانک Revolut شده است. این بانک سریع ترین رشد دیجیتال با گسترده ترین ویژگی را دارد و گزینه ای برتر برای کسانی است که مرتباً مسافرت می کنند. 

Revolut با دریافت مجوز بانکی در دسامبر 2018 به یک بانک تبدیل شده است. این بانک می تواند چندین ارز را تکمیل و نگهداری کند. همچنین مجموعه ای از ویژگی های اضافی در حال گسترش را مانند تجارت رمزنگاری و کارت های مجازی یکبار مصرف را ارائه می دهد. ضمن آنکه گزینه های اشتراک حق بیمه با مزایای مفید را در خود جای داده است.

از سویی دیگر، هنگام استفاده از بانک Revolut این نکته را باید در نظر داشته باشید که حساب مشتری به دلایل امنیتی می تواند به طور موقت مسدود شود. همچنین مجوز بانکی دارد، اما هنوز حساب جاری ندارد و باید اشاره کنیم که افتتاح حساب رایگان است و نگهداری حساب شما نیز بدون هزینه ماهانه رایگان صورت می گیرد.

همه چیز درباره بانک Revolut

روند رو به رشد بانک Revolut

Revolut یک روش عالی برای جلوگیری از هزینه های پنهان هنگام پرداخت با کارت خود به ارزهای خارجی یا برداشت پول نقد در خارج از کشور است. همچنین می تواند یک حساب دیجیتالی دوستانه برای معاملات مالی در خانه نیز باشد. 

Revolut یک تجارت نوآورانه بانکی و مبادله ارز است که از یک برنامه موبایل پیشرفته و چندین رویکرد جالب دیگر استفاده می کند. آنها حساب های جاری و طیف گسترده ای از انتقال پول و سایر خدمات را به مشتریان شخصی و تجاری ارائه می دهند.

بانک Revolut خیلی زود محبوبیت زیادی پیدا کرد. زیرا انتقال بین المللی پول بین المللی بدون هزینه و با نرخ رقابتی را به بیش از 140 کشور ارائه می داد. این بانک با هزینه اضافی آخر هفته، محدودیت مبادلات بین المللی رایگان خود را از 5000 یورو به 1000 یورو کاهش داد. 

در اوایل سال 2021 ، آنها اعلام کردند که انتقال مرزی و انتقال SWIFT خود را ادغام می کنند و Revolut دیگر هیچ نوع پرداخت بین المللی رایگان برای دارندگان حساب Revolut Standard و Revolut Plus ارائه نمی دهد.

در عین حال، دارندگان حساب Revolut Premium ماهانه یک پرداخت بین المللی رایگان دریافت می کنند و دارندگان حساب Revolut Metal سه بار پرداخت بین المللی رایگان در هر ماه مجاز خواهند بود. کاربرانی که پول خود را با ارز متفاوتی از کشور گیرنده ارسال می کنند با یکی از دو هزینه اضافی متفاوت روبرو می شوند.

پیشنهاد مطالعهآموزش خرید از آمازون ترکیه

هزینه های مربوط به خدمات

در بانک Revolut ، برای تحویل گرفتن اولین کارت فیزیکی، در برنامه رایگان 5.99 یورو هزینه دارد. این به صورت رایگان در حساب Premium گنجانده شده است. همچنین برداشت پول از هر دستگاه خودپرداز تا 200 یورو در هر ماه رایگان است و هزینه آن پس از آن 2٪ می باشد. لازم به ذکر است که برای دریافت هزینه های به روز شده این بانک، لازم است تا با کارشناسان 20پیمنت مشورت نمایید. توجه داشته باشید که می توانید توسط 20پیمنت برای انتقال ارز از طریق بانک  Revolut اقدام نمایید.

انتقال پول از حساب Revolut خود به هر بانک بین المللی دیگر با نقل و انتقال عادی رایگان است و انتقال با همان ارز نیز رایگان می باشد. با این وجود استفاده از SWIFT هزینه ای در بردارد. نرخ ارز در این بانک همیشه واقعی است، به این معنی که هیچ تفاوتی بین خرید و قیمت فروش وجود ندارد. این امر هم هنگام انجام انتقال بین المللی و هم هنگام استفاده از دستگاه خودپرداز برای برداشت پول صادق است.

ضمن آنکه مبادله ارز با Revolut در روزهای هفته تا 1000 یورو رایگان می باشد. اما تعطیلات آخر هفته بین 0.5 تا 2.0 یورو هزینه دارد که هم در حساب های رایگان و هم در حساب های پرداخت شده منظور می شود. همچنین هنگامی که حساب خود را با استفاده از کارت بانکی دیگری شارژ می کنید، بانک Revolut هزینه ای دریافت نمی کند.

همه چیز درباره بانک Revolut

افتتاح حساب در بانک Revolut

افتتاح حساب در Revolut بسیار آسان است. انجام این کار از طریق تلفن فقط چند دقیقه طول می کشد و فقط چند روز بعد کارت فیزیکی خود را دریافت خواهید کرد. توجه داشته باشید که می توانید برای این کار از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید.

ضمن آنکه وقتی صحبت از مدیریت ارزها می شود، اختلافاتی در ارزهای موجود، ارزهای ارائه شده به آنها در یک حساب جاری، ارزهایی که می توانید در برنامه نگه دارید و ارزهایی که می توانید برای تکمیل حساب خود استفاده کنید وجود دارد. البته حساب های جاری در 28 ارز موجود است و 35 ارز وجود دارد که می توانید برای مبادله پول در داخل برنامه استفاده کنید. همچنین می توانید حساب Revolut خود را با 15 ارز شارژ کنید.

بدون بررسی اعتبار، در عرض چند دقیقه یک حساب از تلفن خود باز کنید. برای شروع کافیست 20 دلار سپرده اضافه کنید و کارت رایگان خود را سفارش دهید. می توانید ارزهایی  مانند MXN ، CAD و EUR را در چند ثانیه نگه دارید، مبادله کنید، ارسال و دریافت نمایید.

بنابراین می توانید بلافاصله و بدون هزینه های پنهان به سراسر جهان پول ارسال کنید. با دوستان و خانواده خود بلافاصله برای درخواست پول یا تقسیم صورتحساب ارتباط برقرار کنید. انتقال پول به خارج از کشور با بیش از 28 ارز با نرخ ارز بین بانکی، با هزینه 0.5٪ کم برای هر چیزی که بیش از 1000 دلار در هر ماه است، امکان پذیر است.

پیشنهاد مطالعهنحوه خرید از alibaba علی بابا

کارت های Revolut

کارت های بانک Revolut از Mastercard و Visa در دسترس هستند. نمی توانید اولویت خود را انتخاب کنید، بنابراین موارد تصادفی خواهد بود. اگرچه در هر دو طرح حق بیمه، می توانید طرحی را برای کارت های خود از چند رنگ مانند خاکستری یا رزگلد انتخاب کنید که در طرح رایگان موجود نیست.

روش های شارژ Revolut

در بانک Revolut می توانید از روش های حواله بانکی، کارت های اعتباری یا Apple Pay برای شارژ کارت خود استفاده کنید. 

همه چیز درباره بانک Revolut

ویژگی های بانک Revolut

گرچه این بانک، هنوز یک بانک تمام عیار نیست، اما در برخی جنبه ها به طور مشابه یا حتی بهتر از بانک کار می کند. شما می توانید هزینه های خود را بر اساس نوع معامله دسته بندی کنید. همچنین این امکان را دارید تا بودجه ماهانه و هزینه را ، هم به طور کلی و هم برای دسته های مختلف هزینه تعیین کنید.

می توانید بلافاصله و به صورت رایگان برای سایر کاربران Revolut پول ارسال کنید. همچنین می توانید برای کاربر دیگری درخواست پول ارسال کنید. پس انداز هوشمند نیز در دسترس است، جایی که بانک Revolut مبالغی را که واقعاً هزینه می کنید، جمع می کند و تفاوت را به عنوان پس انداز ذخیره می کند.

پیشنهاد مطالعهبررسی صرافی CoinEx کوینکس

این پس اندازها همچنین می توانند برای مرور آسان تر و مدیریت به طور جداگانه ذخیره شوند. ضمن آنکه این بانک از بدهی های مستقیم به یورو پشتیبانی می کند. می توانید Apple Pay و Google Pay را در برخی کشورها راه اندازی کنید و از پرداخت های آنلاین 3D Secure استفاده کنید.

ویژگی های اضافی  Revolut

گرچه فقط می توانید از طریق برنامه تلفن همراه خود از بانک Revolut استفاده کنید و در رایانه رومیزی به عنوان وب سایت در دسترس نیست، چندین ویژگی اضافی دیگر را نیز دریافت خواهید کرد که شامل وام های شخصی، بیمه تلفن، بیمه سفر، کارت های مجازی و خرید ارز رمزنگاری شده است که می توانید در این خصوص به سادگی از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

همه چیز درباره بانک Revolut

خدمات گسترده بانک 

هم افراد و هم مشاغل می توانند از حساب های چند ارزی لذت ببرند و به مردم اجازه می دهند تا پول خود را با ارزهای مختلفی نگهداری، انتقال و مبادله کنند. این نقل و انتقالات داخل حساب، نزدیک به نرخ مبنای مبادله انجام می شود. برنامه موبایل پیشرفته و غنی از ویژگی های آنها به شما امکان انتقال سریع پول، دریافت اعلان و تقسیم صورتحساب را می دهد.

بانک Revolut در حال حاضر به حدود 500000 مشتری تجاری خدمات ارائه می دهد. علاوه بر حساب های چند ارز، آنها همچنین انتقال سریع بین المللی پول به مشاغل دیگر، کارت های شرکتی، ادغام با نرم افزارها و سیستم عامل های حسابداری، تسویه حساب های فوری و گزارش هزینه ها را ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعهبهترین سیم کارت بین المللی

مزایای حساب Revolut Premium

Revolut دارای دو ردیف برتر است. اولین مورد Premium است و هزینه آن 7.99 یورو در هر ماه می باشد. سطح بالاتر که Metal نام دارد، 13.99 یورو هزینه دارد. مزیت اضافی این است که کارت فیزیکی به جای کارت پلاستیکی استاندارد، یک کارت فلزی است.

این بانک، با وجود افزایش در سال 2021 ، همچنان یک سرویس بانکی راحت و کاربردی است که مخصوصاً برای مسافرت ، خدمات کارت و حساب های مختلف حق بیمه آن بسیار مفید است. با این حال، با توجه به افزایش متفاوت کارمزد، قبل از استفاده از بانک Revolut برای ارسال پول از یک کشور به کشور دیگر، از کارشناسان 20پیمنت مشورت گرفته و برای بررسی هزینه ها و نرخ ارز در نقل و انتقالات بین المللی از تجربه و تخصص آن ها استفاده نمایید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد