تفاوت حساب های پی پال

تفاوت حساب های پی پال

توسط : تیم محتوا
1,573

PayPal به دلیل سهولت استفاده و توانایی تسهیل حتی معاملات بین المللی، یک راه حل پردازش پرداخت برای صاحبان کسب و کار بوده است. با این حال، بیش از یک گزینه برای کسانی وجود دارد که حساب پی پال را انتخاب می کنند. یک حساب شخصی و یک حساب تجاری یا بیزینس وجود دارد که در اینجا هرکدام را تجزیه می کنیم تا به شما کمک کنیم تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال را دریابید و تصمیم بگیرید کدام نوع حساب برای شما مناسب است.

تفاوت های مهم حساب های پی پال 

یک حساب تجاری PayPal تمام ویژگی های یک حساب شخصی آن را به علاوه سایر موارد کاربردی دیگر ارائه می دهد که می تواند هم به حرفه ای های تازه کار و هم به شرکت های موفق در رشد و گسترش کمک کند. در اینجا تفاوت های اساسی بین دو نوع حساب PayPal وجود دارد.

تفاوت حساب های پی پال

حساب شخصی پی پال

حساب های شخصی پی پال برای کسانی طراحی شده است که در درجه اول از این روش پرداخت، برای خرید آنلاین یا ارسال پول به دوستان و خانواده خود استفاده می کنند. این نوع حساب همچنین می تواند برای فروش کالاها و خدمات استفاده شود. یک حساب شخصی ممکن است برای هنرمندی که گهگاه کارهای خود را می فروشد، مناسب باشد.

در بررسی تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال ، یک اشکال در حساب شخصی این است که خریدار نام کامل شما را در هر خرید می بیند. علاوه بر این، شما قادر نخواهید بود به همان اندازه که می توانید با یک حساب تجاری، پرداخت را بپذیرید. 

پیشنهاد مطالعهتغییر حساب پرسونال پی پال به حساب بیزینسی

به عنوان مثال، نمی توانید به مردم اجازه دهید از طریق فاکتور پرداخت کنند یا از بسیاری از ویژگی های دیگر حساب تجاری PayPal استفاده کنید. به طور خلاصه، یک حساب شخصی PayPal برای فروشندگانی ایده آل است که قصد دارند فقط گاهی یا غیررسمی کالاها و خدمات خود را به بازار عرضه کنند.

آنچه شما برای راه اندازی یک حساب شخصی PayPal نیاز دارید، نام و نام خانوادگی شما، نشانی، شماره تلفن، آدرس ایمیل، اطلاعات کارت بدهی یا کارت اعتباری (اختیاری)، بررسی شماره حساب و شماره مسیریابی (اختیاری) است. برای افتتاح حساب پی پال شخصی خود می توانید از خدمات پی پال بهره مند شوید.

حساب تجاری پی پال

برای آن که بتوانید درک کامل از تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال داشته باشید، لازم است که در خصوص حساب تجاری پی پال نیز اطلاعاتی داشته باشید. حساب های تجاری PayPal شامل همه کارهایی است که یک حساب شخصی انجام می دهد و البته مواردی اضافی نیز ارائه می نماید. حساب های تجاری یک مجموعه خدمات قوی برای همه صاحبان کسب و کار است که به یک راه حل پردازش پرداخت بدون دردسر و مقرون به صرفه نیاز دارند.

به طور خاص، یک حساب تجاری PayPal برای تبدیل کردن وب سایت شما به یک درگاه تجارت الکترونیکی است که آن را ساده می کند تا مشتریان را برای پرداخت به پی پال هدایت کند. یک حساب کاربری همچنین به شما امکان می دهد خدمات اشتراکی را تنظیم کنید که به مشتریان امکان می دهد تا در یک معامله تنها برای محموله های مکرر ثبت نام کنند و همچنین معاملات شخصی را به صورت کامل انجام دهند.

برای شرکت های دارای کارمند، مزیت دیگر حساب تجاری پی پال این است که اجازه ورود به سیستم برای حداکثر 200 کارمند را می دهد و به آنها امکان دسترسی به ویژگی های PayPal مانند امکان تنظیم روش ها و هزینه های ارسال، موجودی کالا و پیگیری سود را می دهد.

حساب های تجاری PayPal همچنین مجموعه ای از محصولات و خدمات را برای کمک به کسب و کارها در کارهای روزمره فروش آنلاین مانند امکان چاپ برچسب ها، پیگیری پرداخت ها و دریافت پشتیبانی مستقیم از مشتری ارائه می دهد. در تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال ، یک حساب تجاری می تواند به جای نام شخصی شما با نام شرکت ثبت شود که در زمان خرید مشتری، از حریم خصوصی شما محافظت می نماید.

تفاوت حساب های پی پال

راه اندازی حساب تجاری پی پال 

آنچه شما برای راه اندازی یک حساب تجاری PayPal نیاز دارید شامل نام و آدرس صاحب حساب PayPal، آدرس ایمیل صاحب حساب، نام و آدرس تجارت، اطلاعات تماس خدمات مشتری تجاری، اطلاعات عمومی کسب و کار به عنوان مثال، نوع کسب و کار، کلمات کلیدی مرتبط با تجارت شما و غیره می باشد. همچنین نام بانک، شماره حساب بانکی تجاری یا شخصی، شماره مسیریابی بانک لازم است و برای شروع پذیرش کارت های اعتباری مراحل اضافی منظور شده است.

مزایا و محاسن حساب شخصی پی پال

برای دریافت تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال ، لازم است که مزایا و محاسن آن ها را نیز بررسی کنیم. در حساب شخصی، بابت نقل و انتقالات انجام شده از یک حساب بانکی مرتبط، نقدی پی پال یا مانده موجودی از PayPal Cash Plus هزینه ای پرداخت نمی شود. هیچ هزینه راه اندازی، هزینه ماهانه یا هزینه فسخ وجود ندارد. این یک روش سریع، آسان برای خریدهای آنلاین یا ارسال پول به دوستان و خانواده شما را ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهاپلیکیشن پی پال برای اندروید و آیفون

حساب شخصی پی پال، یک گزینه پرداخت آسان برای کسانی است که گاه به گاه در eBay ، Etsy یا وب سایت های دیگر فروش می کنند. انتقال پول از فروش به یک حساب بانکی شخصی مرتبط رایگان است. اگر ترجیح می دهی ، می توانید هزینه 1 درصدی حداکثر تا 10 دلار را برای انتقال فوری وجوه به حساب خود پرداخت کنید.

این در حالی است که پی پال هزینه های مربوط به پذیرش کارت های اعتباری را بصورت آنلاین دریافت می کند. همچنین دسترسی کاربران به فروش آنلاین کالاها و خدمات به بازرگان محدود است. ضمن آنکه جدا کردن معاملات شخصی و تجاری برای اهداف مالیاتی چالش برانگیز است.

تفاوت حساب های پی پال

مزایا و محاسن حساب تجاری پی پال

در بررسی تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال ، باید گفت که راه اندازی حساب تجاری پی پال آسان است. هیچ هزینه راه اندازی، هزینه نگهداری ماهانه یا هزینه پایان وجود ندارد. به لطف امکان ثبت حساب با نام شرکت یا تجارت، شما بیشتر از آنچه در حساب شخصی دارید، حریم خصوصی به دست می آورید. ضمن آنکه کاربران می توانند از طریق کارت اعتباری از مشتریانی که حساب PayPal ندارند ، پرداخت کنند.

حداکثر 200 کارمند می توانند به حساب دسترسی پیدا کنند و شما انتخاب می کنید که هر کارمند به کدام یک از ویژگی های حساب خود دسترسی داشته باشد. می توانید پرداخت ها، سودها و موارد دیگر را ردیابی کنید و شما پشتیبانی مستقیم مشتری دریافت می کنید. همچنین به ابزارها و محصولات تجاری PayPal دسترسی پیدا می کنید.

فروشندگان می توانند از طریق PayPal اینجا پرداخت ها را در فروشگاه جمع آوری و پردازش کنند. از سویی دیگر باید توجه داشته باشید که در مقایسه و تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال ، باید گفت که در حساب تجاری پی پال بازرگانان برای هر خرید هزینه دریافت می کنند. پس از تأسیس، هیچ راهی برای کاهش درجه اعتبار از یک حساب کاربری به یک حساب شخصی وجود ندارد. 

پیشنهاد مطالعهشرایط on hold کردن پرداخت PayPal پی پال

تفاوت حساب شخصی و بیزینس پی پال در هزینه ها

بهترین قسمت در مورد حساب های تجاری و شخصی PayPal این است که هیچ یک از آنها برای راه اندازی، نگهداری یا لغو هزینه ندارند. پردازنده پرداخت فقط هنگامی که اولین کالای خود را از طریق حساب PayPal خود می فروشد، هزینه های تراکنش را اعمال می کند.

فروش از حساب های شخصی برای حساب های داخلی  2.9 درصد مبلغ معامله به علاوه هزینه 0.30 دلار در هر فروش است و برای حساب بین المللی هزینه معامله 4.4 درصد ، به علاوه هزینه ثابت بر اساس ارز مورد استفاده در معامله می باشد. فروش از حساب های تجاری نیز به صورت فروش آنلاین داخلی 2.9 درصد مبلغ معامله به اضافه کارمزد ثابت بر اساس ارز بوده و برای فروش آنلاین بین المللی 4.4 درصد از مبلغ معامله به اضافه کارمزد ثابت بر اساس ارز می باشد.

برچسـب هـا : پی‌پال ، حساب پی پال
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد