خرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

خرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

توسط : تیم محتوا
760

آیا برای برقراری تماس ارزان با شماره تلفن های سراسر جهان به اعتبار اسکایپ بیشتری نیاز دارید؟ اکنون می توانید اعتبار گیفت کارت اسکایپ را بصورت آنلاین، تمام وقت و بصورت مستقیم خریداری کنید. بالا بردن حساب اسکایپ شما با کارت هدیه اسکایپ سریع، آسان و ایمن است. 

این کارت اعتباری دیجیتال از طریق ایمیل تحویل داده می شود و می توان مستقیماً از آن استفاده کرد. لازم به ذکر است که بایستی از اتمام اعتبار خودداری کنید و حساب Skype خود را با اعتبار پیش پرداخت همواره زنده نگه دارید. ضمن آنکه نیازی به پیوند دادن کارت اعتباری یا حساب بانکی نیست.

تحویل فوری کد تکمیل اسکایپ 

برای استفاده از گیفت کارت اسکایپ ، مقدار شارژ اسکایپ خود را انتخاب کنید. یکی از گزینه های پرداخت امن را انتخاب کرده و معامله خود را به پایان برسانید تا کد شارژ اسکایپ را فوراً از طریق ایمیل دریافت کنید. علاوه بر این، کد شما بلافاصله روی صفحه ظاهر می شود تا بتوانید حتی سریعتر آن را استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعهنحوه خرید از alibaba علی بابا

آیا شما دستورالعمل های استفاده را دنبال کرده اید، اما نمی توانید کد Skype خود را استفاده کنید؟ در این خصوص می توانید به سادیگ با خدمات مشتری اسکایپ تماس بگیرید. آنها از طریق چت یا ایمیل در دسترس هستند. ضمن آنکه می توانید اطلاعات کامل تری در این خصوص را از 20پیمنت دریافت کنید.

خرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

چرا اعتبار اسکایپ را شارژ می کنیم؟

درست است که تماس های ویدیویی در اسکایپ به صورت رایگان است. اما همچنین می تواند از اسکایپ برای برقراری ارتباط واقعاً ارزان و ثابت با شماره تلفن های ثابت در سراسر جهان استفاده کند. برای اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، باید حساب Skype خود و گیفت کارت اسکایپ را با اعتبار پیش پرداخت شارژ کنید. 

نرخ مکالمه اسکایپ ارزان بوده و پیگیری آن آسان است. علاوه بر این، می توانید از Skype برای برقراری تماس تلفنی از هر دستگاهی اعم از رایانه، لپ تاپ، تبلت یا تلفن همراه استفاده کنید. برای تمام تماس های تلفنی خود در خارج از اسکایپ استفاده کنید و دیگر هرگز قبض تلفن ناخوشایندی نخواهید داشت.

به شخصی اعتبار اسکایپ را هدیه دهید

آیا خانواده یا دوستانتان در خارج از کشور زندگی می کنند یا به مسافرت می روند؟ آیا می خواهید مطمئن شوید که هر از چند گاهی می توانند با شما ارتباط برقرار کنند؟ فقط یک گیفت کارت اسکایپ به آنها بدهید تا امکانات تماس با شما از سراسر جهان را در اختیار آنها قرار دهد. حتی می توانید یکی از الگوهای کارت هدیه رایگان را برای سفارشی کردن کارت هدیه خود انتخاب کنید. یک پیام شخصی اضافه کنید و کارت هدیه سفارشی خود را بارگیری کنید تا چاپ شود یا به صورت دیجیتالی ارسال شود.

پیشنهاد مطالعهنحوه خرید از alibaba علی بابا

امکان ارتباط با سراسر دنیا با گیفت کارت اسکایپ

با اندکی اعتبار اسکایپ از ویژگی های عالی پرداخت شده Skype لذت ببرید. با نرخ پایین با تلفن همراه و تلفن ثابت در سراسر دنیا تماس بگیرید، پیام متنی ارسال کنید و با بیش از دو میلیون نقطه اتصال WiFi آنلاین شوید. اگر تماس های زیادی برقرار می کنید، می توانید از اعتبار خود برای خرید اشتراک استفاده کنید و کمترین نرخ مکالمه را در بیش از 170 کشور دریافت کنید.

با اعتبار اسکایپ چه کاری می توانید انجام دهید؟

هنگامی که گیفت کارت اسکایپ خود را شارژ کردید، می توانید با تلفن همراه و تلفن ثابت تماس بگیرید، ارسال پیامک داشته باشید و از Skype WiFi استفاده کنید. همچنین شناسه تماس گیرنده دریافت کنید، تماسهای اسکایپ را با هر تلفنی به جلو هدایت کرده و برای شماره اسکایپ ثبت نام کنید و از راحتی شماره محلی که مردم می توانند با هر کجا که باشید با آن تماس بگیرند.

Skype To Go را تنظیم نمایید. از Skype به دوستان خود پیام مستقیم ارسال کنید. این سریع ، ساده و عالی برای ارسال پیام کوتاه در خارج از کشور است. هزینه ها در هر دقیقه بر اساس نرخ مکالمه 0.023 دلار در دقیقه و هزینه اتصال در هر تماس است. تعداد دقایق واقعی شما بسته به مقصد تماس و تعداد تماس های انجام شده متفاوت خواهد بود.

خرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

نحوه استفاده از گیفت کارت اسکایپ

مرحله 1 : برای استفاده از اعتبار خود به یک حساب Skype نیاز دارید.

مرحله 2 :  بر روی استفاده از کارت خود کلیک کنید و شماره کوپنی را که در پشت کارت اسکایپ ظاهر می شود وارد کنید.

مرحله 3 : با استفاده از اعتبار خود لذت ببرید. 

پیشنهاد مطالعهنحوه خرید از alibaba علی بابا

شرایط و ضوابط

گیفت کارت اسکایپ باید ظرف مدت یک سال از تاریخ خرید استفاده شوند. دقیقه تماس براساس نرخ 0.023 دلار در دقیقه است. هزینه اتصال برای هر تماس اعمال می شود. دقایق واقعی تماس ممکن است براساس مقصد تماس و تعداد تماس های انجام شده متفاوت باشد.

تماس ها به صورت یک دقیقه ای شارژ می شوند. هر دقیقه جزئی در مدت 5 ثانیه به دقیقه کامل بعدی تبدیل می شود. قیمت تماس ممکن است تغییر کند. برای نرخ های فعلی به skype.com مراجعه کنید و یا از خدمات 20پیمنت استفاده نمایید.

در این خصوص حساب پهن باند و اسکایپ مورد نیاز است. کد اعتبار اسکایپ باید در یک حساب اسکایپ استفاده شود. همچنین لازم است که از نظر سنی بالای 13 سال داشته باشید. هزینه اینترنت و تلفن همراه ممکن است اعمال شود. شرایط استفاده از اسکایپ اعمال می شود که می توانند بدون اطلاع قبلی در هر زمان تغییر کنند. همچنین بدون بازپرداخت وجه نقد است، مگر اینکه طبق قانون لازم باشد. با استفاده از اسکایپ نمی توان تماس اضطراری برقرار کرد. اسکایپ سرویس تعویض تلفنی نیست. در صورت ممنوع یا محدود بودن قانون، فاقد اعتبار خواهد شد. برای تهیه گیفت کارت اسکایپ می توانید با کارشناسان 20پیمنت ارتباط برقرار کنید.

برچسـب هـا : سایر ، اسکایپ ، skype
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد