خرید گیفت کارت اسپاتیفای

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

توسط : تیم محتوا
878

با خرید گیفت کارت اسپاتیفای ، یافتن موسیقی مناسب برای هر لحظه، در تلفن، رایانه، تبلت و موارد دیگر آسان است. میلیون ها آهنگ در Spotify وجود دارد. بنابراین خواه در حال تمرین، مهمانی یا آرامش باشید، موسیقی مناسب همیشه در دسترس شماست. آنچه را می خواهید گوش دهید انتخاب کنید یا بگذارید Spotify شما را شگفت زده کند. همچنین می توانید در مجموعه موسیقی دوستان، هنرمندان و افراد مشهور گشت بزنید یا ایستگاه رادیویی ایجاد کنید و فقط آرام بنشینید و با اسپاتیفای، زندگی خود را موسیقی متن کنید.

تهیه گیفت کارت اسپاتیفای

می توانید با خرید گیفت کارت اسپاتیفای ، برای تعطیلات و یا هدیه بیش از 50 میلیون آهنگ را تهیه کنید که به علاوه، پادکست های بیشتری را نیز در اختیار خواهید داشت. با داشتن کارت هدیه برای Spotify Premium ، می توانید به پخش جریانی موسیقی بدون تبلیغ بپردازید.

پیشنهاد مطالعهنحوه خرید از alibaba علی بابا

این یک رقابت نزدیک بین Spotify و Apple Music بود، اما Spotify یک انتخاب CNET به عنوان بهترین سرویس پخش جریانی موسیقی برای سرگرمی، رابط کاربری آسان، کاتالوگ گسترده و بهترین سازگاری دستگاه است. البته باید اشاره کنیم که اسپاتیفای خود کارت هدیه نمی فروشد، اما شما می توانید کارت هدیه الکترونیکی و کارت هدیه فیزیکی را به صورت آنلاین و در فروشگاه های آنلاین پیدا کنید. برای این منظور می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

گیفت کارت اسپاتیفای الکترونیکی 

سریع ترین و آسان ترین مسیر برای هدیه دادن Spotify کارت هدیه الکترونیکی یا گیفت کارت اسپاتیفای است که می توانید از طریق ایمیل برای گیرنده خود ارسال کنید. کارت های Spotify eGift را می توانید بصورت آنلاین در Target ، NewEgg ، Kroger و PayPal به طور معمول در 10 دلار ، 30 دلار و 60 دلار پیدا کنید.

اگر می خواهید بدانید که کارت هدیه چگونه عمل می کند، باید بدانید که Spotify Premium ماهیانه 9.99 دلار هزینه دارد. با این وجود نمی توانید از کارت هدیه Spotify در قبال تخفیف 4.99 دلار در ماه برنامه Spotify Student یا از برنامه 14.99 دلار در ماه Spotify Family استفاده کنید.

همچنین کارت های هدیه از تاریخ خرید 12 ماه اعتبار دارند. کارتای هدیه Spotify فقط در حساب های Spotify ثبت شده در همان کشوری که خریداری شده اند، قابل استفاده هستند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت SmartCAT اسمارت کت

گیفت کارت اسپاتیفای فیزیکی Spotify Premium

اگر می خواهید گیفت کارت اسپاتیفای تهیه کنید، می توانید کارت های هدیه Spotify فیزیکی را بصورت آنلاین از آمازون و بست خریداری کنید. با این حال، این فروشگاه های آنلاین هیچ یک از کارت های هدیه الکترونیکی را برای Spotify نمی فروشند. آمازون کارت های هدیه Spotify به قیمت 30 یا 60 دلار دارد و یک کارت هدیه Spotify جداگانه با قیمت 99 دلار نیز وجود دارد. Best Buy کارت های هدیه Spotify را به قیمت 10 ، 30 ، 60 یا 99 دلار به فروش می رساند. همچنین کارت های هدیه Spotify را می توانید در فروشگاه های Walmart  و Target خریداری کنید.

نحوه استفاده از کارت هدیه Spotify

گیفت کارت اسپاتیفای اعم از دیجیتال یا فیزیکی، با مراجعه به spotify.com/redeem و وارد کردن پین از پشت کارت هدیه قابل استفاده هستند. اگر به دنبال ایده ای منحصر به فرد و متفکرانه برای هدیه هستید که هرکسی آن را دوست داشته باشد، می توانید یک حساب Spotify Premium خریداری کنید.

این هدیه عالی برای هدیه تولد یا اعیاد به عزیزانتان مناسب است، اما حتی ممکن است آن را در مواردی که مناسبت های خاص است، در نظر بگیرید. چه کسی موسیقی را دوست ندارد؟ به عنوان مثال، هدیه موسیقی بدون آگهی برای کسی که دوستش دارید، عالی خواهد بود. 

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

مراحل خرید گیفت کارت اسپاتیفای 

سفارش آنلاین خدمات اشتراک گیفت کارت اسپاتیفای گاهی اوقات مشکل است. شما می خواهید گیرنده بر حساب خود کنترل داشته باشد، بنابراین نمی خواهید حساب را به نام خود باز کنید. در عین حال، پروتکل های حریم خصوصی، رمزهای عبور و احراز هویت دو مرحله ای، گاهی مانور را از طریق فناوری دشوار می کند.

ساده ترین راه برای هدیه دادن Spotify Premium به شخصی خرید کارت هدیه است. در اینجا نحوه خرید آمده است. می توانید به عنوان اولین انتخاب، آن را از آمازون خرید کنید. به دلایلی، شما نمی توانید کارت هدیه Spotify را از وب سایت آنها بخرید. 

از آنجا که قادر به خرید گیفت کارت اسپاتیفای در Spotify.com نیستید، باید یک کارت را در آمازون بخرید یا با کمک کارشناسان 20پیمنت برای خرید آن اقدام نمایید. وب سایت Spotify می گوید که کارت ها در پیشخوان فروشگاه های منتخب موجود هستند اما پیوندی وجود ندارد که لیست فروشگاههای منتخب را ذکر کند و همچنین توضیحی وجود ندارد. نگاهی گذرا و سریع به سایت Amazon.com نشان می دهد که کارت های هدیه را می توان به میزان 60 دلار خریداری کرد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Eldorado.GG و کسب درآمد دلاری از بازی

تهیه گیفت کارت اسپاتیفای برای هدیه

در صورت خرید کارت هدیه Spotify برای شخصی، چندین قانون وجود دارد که باید از آنها مطلع شوید. شما فقط می توانید برای افرادی که در همان کشور زندگی می کنند ،کارت هدیه بخرید. حتی ممکن است فروشگاه های دیگری نیز باشند که کارت های هدیه Spotify را از طریق وب سایت آمازون می فروشند. مطمئن شوید که آنها را فقط از طریق خرده فروش رسمی آمازون خریداری می کنند. 

گیفت کارت اسپاتیفای آنلاین که از آمازون خریداری می کنید، نمی تواند برای اشتراک خانوادگی یا دانشجویی استفاده شود. این مورد هنگام خرید کارت هدیه به وضوح بیان نشده است و بسیاری از بازرسان آنلاین به همین دلیل نقدهای تندی به کارت هدیه Spotify دادند. اطمینان حاصل کنید که می دانید چه چیزی خریداری می کنید. کارت های هدیه Spotify دارای حق بیمه از طریق آمازون و همراه با قابلیت بازگشت نیستند.

لازم به ذکر است که کارت هدیه 60 دلاری Spotify برای یک حساب شخصی شش ماهه پرداخت می شود. اگر می خواهید اشتراک یک ساله خریداری کنید، باید دو مورد خریداری کنید. قبل از خرید ، ممکن است لازم باشد از گیرنده بپرسید که آیا در حال حاضر اشتراک Spotify دارد یا خیر. 

برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای اگر شخص قبلاً مشتری باشد، ممکن است کار را برای او پیچیده کند. اگر گیرنده اشتراک خانوادگی یا دانشجویی داشته باشد، مدیریت به خصوص چالش برانگیز است. بهتر است به گیرنده خود در مورد هدیه اطلاع دهید.

خرید گیفت کارت اسپاتیفای

اشتراک های هدیه Spotify

علی رغم دردسر در خرید گیفت کارت اسپاتیفای ، اشتراک Spotify هدیه ای عالی است. باز هم، اگر گیرنده اشتراک خانوادگی یا دانشجویی داشته باشد، ممکن است در خرید تجدیدنظر کنید زیرا هدیه شما بدون استفاده می ماند. برای خرید این کارت هدیه وارد سایت شوید. اگر قبلاً اشتراک نداشته اید ممکن است لازم باشد اطلاعات یک حساب جدید را پر کنید. 

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

این یک فرآیند آسان است و شما را ملزم به اشتراک گذاری نام، تاریخ تولد و آدرس ایمیل خود می کند. مطمئناً ، شما باید برای حساب خود رمز عبوری ایجاد کنید که احتمالاً سریعاً آن را فراموش خواهید کرد. برای جلوگیری از این اتفاق ، ممکن است بخواهید از یک مدیر رمز عبور استفاده کنید. برای خرید گیفت کارت اسپاتیفای می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، اسپاتیفای ، spotify
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد