خرید گیفت کارت XBOX ایکس باکس

خرید گیفت کارت XBOX ایکس باکس

توسط : تیم محتوا
1,280

اگر قصد خرید گیفت کارت ایکس باکس را دارید، موارد زیادی وجود دارد که باید پیش از تهیه آن بدانید. به خاطر داشته باشید که این کارت هدیه معمولی شما نیست. Xbox یک کارت هدیه عالی است، زیرا شما می توانید کارهای زیادی با آن انجام دهید.

با کارت خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

می توانید بازی های کامل را به صورت آنلاین برای Xbox خریداری کنید که می توانید بلافاصله آن ها را بارگیری کرده و بازی کنید. همچنین برای برنامه ها پرداخت کرده، جدیدترین فیلم ها را بخرید، جدیدترین نمایش های تلویزیونی را خریداری کرده و حتی دستگاه ها را نیز بخرید.

نمی توانید از کارت هدیه خود در Microsoft Stores استفاده کنید، اما می توانید از آنها در Windows ، Xbox آنلاین استفاده کنید. برای اکثر خریدهای مربوط به سرگرمی می توانید گیفت کارت ایکس باکس خود را بازپرداخت کنید و این یکی از بهترین گزینه ها برای هر کاربر صاحب کنسول Xbox است. می توانید به سادگی هنگام تولد یک فرد یا فصل تعطیلات، یک کد دیجیتال به صورت آنلاین خریداری کرده و از طریق متن یا ایمیل برای عزیان خود ارسال کنید.

این یک روش سریع و آسان برای ارسال هدیه است. می توانید آن را در فروشگاه های آنلاین خارجی مانند آمازون و ایبی خریداری کنید. همچنین این امکان فراهم است که از طریق زاکولا اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعهنحوه خرید از alibaba علی بابا

درباره گیفت کارت ایکس باکس 

گیفت کارت ایکس باکس Xbox کارت هدیه معمولی شما نیستند. مایکروسافت می داند که اگر اهل بازی باشید و کارت هدیه بخرید، می خواهید سرگرمی خود را به سطح جدیدی برسانید. بازی ها، برنامه ها، فیلم ها و نمایش های تلویزیونی همه جالب هستند، اما برای لذت بردن از Xbox خود به لوازم جانبی نیاز دارید.

می توانید لوازم جانبی همچون کنترل کننده ها، هدست، لوازم جانبی مسابقه و یا لوازم جانبی کنسول را خرید کنید. حتی بهتر از این هم می شود. منظور این است که این لوازم جانبی نه تنها عالی هستند، بلکه Xbox به شما امکان می دهد تجربه بازی خود را کاملاً شخصی سازی کنید.

از طریق Xbox Designs می توانید کنترل کننده های سفارشی خود را ایجاد کنید. برای یک گیمر ، این شگفت انگیز است. فقط به خود یا شخصی که قصد دارید گیفت کارت ایکس باکس را به او اهدا نمایید فکر کنید. هر کس شخصیت خاص خود را دارد.

خرید گیفت کارت XBOX ایکس باکس

ویژگی های کارت هدیه ایکس باکس 

هنگامی که کارت هدیه Xbox را به صورت آنلاین خریداری می کنید، می توانید بهDesign  بروید و یک کنترل کننده سفارشی ایجاد کنید که دارای ویژگی هایی همچون میلیاردها ترکیب رنگ، 32 گزینه تیم NFL باشد. Design Labs امکان شخصی سازی کامل کنترل کننده بی سیم را فراهم می کند، بنابراین هر کسی می تواند کنترل کننده ای متناسب با سلیقه خود ایجاد کند. این روش عالی برای ورود به بازی است.

این ویژگی کنترل کننده های قابل تنظیم و سازگاری با ویندوز 7 / 8.1 و 10 هستند که سازگار با Xbox One بوده و برد 40 فوت (Xbox One S) دارد. همچنین دکمه ها را از طریق برنامه لوازم جانبی بازنویسی شده و به همراه جک هدست استریو 3.5 میلی متری همراه است که می توانید آن را با گیفت کارت ایکس باکس خود خریداری کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

خرید لوازم جانبی با کارت هدیه Xbox 

Xbox یا Microsoft Store به شما امکان می دهد لوازم جانبی مختلف کنسول را خریداری کنید. همه این لوازم جانبی تجربه بازی شما را تغییر خواهند داد و همچنین می توانند به شما در ایجاد ایستگاه بازی نهایی کمک کنند. به عنوان مثال آیا می خواهید Xbox One S خود را قائم نگه دارید؟ شما یک پایه عمودی دارید که این گزینه را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد همیشه کنسول خود را به حالت ایستاده نگه دارید.

همچنین یک پایه تلویزیون برای سنسور Kinect در دسترس است که تقریباً با هر تلویزیونی کار خواهد کرد.Forza Designs دارای یک دیواری عالی Xbox One S است که به شما امکان می دهد Xbox خود را به دیوار نصب کنید. از مزایای نصب دیوار می توان به افزایش امنیت و ایمنی در اثر ضربات اشاره کرد.

با خرید گیفت کارت ایکس باکس ، شما می توانید انواع درایوهای بازی را از فروشگاه خریداری کنید، از جمله مدل های نسخه ویژه و درایوهای SSD که گزینه های سرعت چشمگیر را ارائه می دهند. ضمن آنکه میکروفون Turtle Beach به شما امکان می دهد جریان صوتی را با کیفیت استودیویی شروع کنید.

همانطور که می بینید، گزینه ها و لوازم جانبی بسیار زیادی وجود دارد که می توانید با کارت هدیه خود خریداری کنید. این کارت هدیه جهانی است و به بازیکنان اجازه می دهد تجربه بازی خود را واقعاً افزایش دهند. والدین یا هر کسی که بازی نمی کند، مزیت داشتن یک درایو بازی با ظرفیت بالاتر را می تواند ببیند. اما برای یک بازیکن، این لوازم جانبی است که باعث لذت بیشتر بازی ها می شود.

خرید گیفت کارت XBOX ایکس باکس

نکات مهم در خرید گیفت کارت ایکس باکس 

هنگامی که گیفت کارت ایکس باکس را خریداری می کنید و وقتی محتوا را در Xbox مشاهده می کنید، متوجه می شوید که همه موارد خاص منطقه است. البته ارز هنگام تغییر مناطق تغییر می کند. خریدهای بازی ، مانند اکثر خریدها ، مالیات بر آنها اعمال می شود. هنگام خرید ، این امکان را دارید که مانده اضافی را با استفاده از روش پرداخت دیگری پرداخت کنید.

بنابراین ، شاید شما مجبور باشید 1 دلار مالیات اضافی پرداخت کنید. اگر کارت موجودی کافی برای پوشش مالیات داشته باشد، می توانید خرید را کامل کنید. به همین دلیل است که توصیه می کنیم کارت هایی با ارزش بالاتر خریداری کنید تا فردی که آن را دریافت می کند در خریدهای بعدی خود مشکلی نداشته باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت اسپاتیفای

نحوه استفاده از گیفت کارت Xbox

مایکروسافت استفاده از گیفت کارت ایکس باکس خود را تا حد ممکن آسان می کند. این کارت را برای خود یا شخص دیگری بخرید، می توانید کارت را به چند روش استفاده کنید. هنگامی که یک ایکس باکس وان دارید، می توانید به راحتی از کد استفاده کنید. کاری که می خواهید انجام دهید این است که مطمئن شوید به سیستم حساب وارد شده اید و سپس دکمه Xbox را بزنید و به صفحه اصلی بروید.

پس از ورود به این صفحه، به برگه فروشگاه بروید. وقتی در این برگه هستید، کارت هدیه خود را بگیرید و کد 25 حرفی را روی کارت پیدا کنید. این کدی است که برای وارد کردن آن به بخش استفاده از کد نیاز دارید. نگران اضافه کردن خط تیره یا موارد مشابه آن نباشید.اگر از کارت منطقه خود استفاده می کنید، تکمیل مراحل کار تقریباً یک دقیقه طول می کشد.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد