معرفی سایت Appen و کسب درآمد از آن

معرفی سایت Appen و کسب درآمد از آن

توسط : تیم محتوا
2,143

Appen شرکتی است که طیف وسیعی از مشاغل را ارائه می دهد که می توانید از خانه انجام دهید. این مشاغل بیشتر مربوط به مشاغل آموزش هوش مصنوعی یا ارزیابی خدمات ارائه شده توسط موتورهای جستجو و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی است. مدل یادگیری هوش مصنوعی سایت Appen از ورودی های انسانی برای بهبود کیفیت داده ها ، محصولات و فناوری ها برای مشتریان خود استفاده می کند. 

مشتریان شامل رهبران جهانی در فناوری، مانند مایکروسافت، اپل، گوگل و فیس بوک و همچنین شرکت های دیگر صنایع و همچنین دولت هستند.

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت XBOX ایکس باکس

درباره سایت Appen

این شرکت در سال 1996 در سیدنی استرالیا تاسیس شد. در سال 2011 ، آنها با خرید Butler Hill ، یک شرکت مستقر در ایالات متحده که مایکروسافت را به عنوان مشتری اصلی در اختیار داشت، به خدمات ارزیابی ارتباط جستجو گسترش دادند.

در سال 2017 ، Leapforce را خریداری كرده و یك شركت مستقر در آمریكا در سال 2008 تأسیس شد كه به اصلی ترین و بزرگترین فروشنده خدمات ارزیابی برای گوگل تبدیل شد. RaterLabs ، یكی از شركت های تابعه Leapforce است كه برای استخدام رأی دهندگان آمریكایی ایجاد شده است. در سال 2019 ، سایت Appen شکل هشت را به دست آورد که یکی از رهبران بازار در اکوسیستم آموزش هوش مصنوعی است.

معرفی سایت Appen و کسب درآمد از آن

کسب درآمد از سایت Appen

نیروی کار Appen از نمایندگان مستقلی تشکیل شده است که شرکت با آنها قرارداد 6 ماهه امضا می کند. این شرکت بسته به عملکرد پیمانکار ممکن است قرارداد را برای دوره مشابه دیگری به طور خودکار تمدید کند یا نکند. در زیر لیستی از مشاغل آنلاین موجود در Appen آورده شده است که بیشتر آنها برای کاربران از راه دور از هر زمینه، حتی افراد بدون تجربه مناسب است.

تحلیلگر اینترنت : کار منعطف، نیمه وقت و مستقر در خانه که به کامپیوتر و یا دستگاه همراه نیاز دارد. در سایت Appen از این مشاغل به عنوان مشاغل ارزیابی کننده یاد می شود. دو نوع مشاغل ارزیابی کننده که می توانند توسط تحلیل گران اینترنتی انجام شوند شامل ارزیابی موتور جستجو و ارزیاب رسانه های اجتماعی است. 

مشاغل زبان : کار انعطاف پذیر در رونویسی، ترجمه و زبانشناسی است.

کارهای کوچک : کارهای ساده ورود اطلاعات یا جمع آوری داده ها که می توانید در مدت زمان حدود یک ساعت از به راحتی در خانه خود به پایان برسانید.

مشاغل شرکتی : مشاغل وابسته به دفاتر جهانی Appen در مهندسی، بازاریابی، امور مالی و فروش متمرکز هستند.

پیمانکار هرگز ارتباط مستقیمی با مشتری ها ندارد که می تواند شرکت های بزرگی مانند Google ، Microsoft یا Facebook باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت اسپاتیفای

نحوه درخواست کار در سایت Appen 

سایت Appen از یک پلتفرم به نام Appen Connect برای مدیریت کلیه اطلاعات مربوط به پروژه از جمله استخدام و پردازنده استفاده می کند. داوطلبان برای دسترسی به آن باید یک حساب کاربری و نمایه ایجاد کنند که در اینجا قابل انجام است.

پس از تأیید درخواست، می توانید با انتخاب گزینه همه پروژه ها لیستی از پروژه های موجود را مشاهده کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر دستورالعمل های مربوط به هر فرصت را دنبال کنید. توجه داشته باشید که فقط به این دلیل که یک پروژه نشان داده می شود، همیشه به معنای پذیرش فعالانه شرکت کنندگان جدید در لیست نیست. 

با این حال، هنوز هم می توانید علاقه خود را در صفحه پروژه نشان دهید که ممکن است به شروع روند صلاحیت در باز شدن شکاف های رویداد کمک کند. همچنین، ممکن است دعوت نامه های مستقیم از مدیریت پروژه برای فرصت های جدید بر اساس مشخصات و رزومه خود در سایت Appen دریافت کنید.

اگر می خواهید برای پروژه های کوتاه مدت معروف به عنوان کارهای خرد درخواست دهید، می توانید از طریق این صفحه با ایجاد یک حساب کاربری در Appen Contributor Portal این کار را انجام دهید. لازم به ذکر است که در سال 2020 ، اپن پلت فرم دیگری را معرفی کرد که به Appen 9 معروف است. هنگام انتخاب پروژه های Appen 9 از طریق Appen China ، رأی دهندگان می توانند برای پروژه های دیگری که فقط از طریق آن سیستم عامل در دسترس هستند، درخواست دهند.

معرفی سایت Appen و کسب درآمد از آن

دستمزد در Appen

نرخ دستمزد در سایت Appen برای بیشتر کاربران مستقر در خانه در اپن از 3 دلار در ساعت تا 20 دلار در ساعت است. داوطلبان پس از دعوت به امتحانات صلاحیت، از میزان پرداخت مطلع می شوند. سطح پایین تر دستمزد Appen برای پروژه های در حال انجام اغلب حدود 7 و 9 دلار است، اما می تواند به طور قابل توجهی به سمت بالا باشد. 

متوسط هزینه های بسیاری از پروژه ها 12-16 دلار در ساعت است، اما دستیابی به آنها یا واجد شرایط بودن برای آنها دشوارتر است. برای کارهای ساده معمولاً با نرخ کمتر از 0.10 دلار برای هر شغل پرداخت می کنند و ممکن است کارها کم باشد. عملکرد مداوم با کیفیت می تواند راه را برای فرصت های سودآورتر هموار کند. میزان پرداخت دستمزد با توجه به پروژه، محل و تاریخ پذیرش متفاوت است.

Leapforce که بعداً توسط Appen خریداری شد، قبلاً بهترین نرخ پرداخت را در بازار برای خدمات ارزیابی جستجو داشت. بدون شک، این یکی از دلایل بسیاری بود که داوطلبان آنها را در لیست کارفرمایان مورد نظر خود در میان سه سایت بزرگ Leapforce ، Lionbridge و سایت Appen قرار می دهند.

پیشنهاد مطالعهخرید گیفت کارت اسکایپ بصورت آنلاین

اما اکنون آن زمان از بین رفته است. به دنبال کسب آنها توسط اپن ، نرخ پرداخت برای تازه واردان در برخی از کشورها بیش از 50 درصد سقوط کرد. این مطمئناً یک اقدام جسورانه توسط تیم مدیریتی Appen بود. در حقیقت، ممکن است که تقاضا خیلی تحت تأثیر قرار نگرفته باشد. زیرا در واقع بسیاری از افراد حتی برای نرخ های پایین تر به دنبال این مشاغل هستند. اما کیفیت احتمالاً تحت تأثیر قرار گرفته و این چنین است. 

این احتمالاً بر تنوع پس زمینه در رأی دهندگان سایت Appen تأثیر گذاشته است و مشتریانی مانند Google دوست دارند در مجموعه ارزیابی کنندگان خود تنوع داشته باشند. نیازی به ذکر نیست که میزان گردش مالی نیز احتمالاً افزایش یافته است.

در صورتی که قصد دارید برای کسب درآمد در سایت Appen اقدام کنید، می توانید برای دریافت درآمد ارزی خود و تبدیل آن به ریال، از خدمات برجسته 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، Appen ، کسب درآمد از Appen
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

برای فعالیت در سایت appen آمادگی خود را اعلام میدارم

avatar
یک سال قبل

سلام فرشته خانم ، در صورتی که به زبان خارجی مسلط هستید می توانید داخل این سایت و سایر سایت های که به صورت دور کاری امکان کار وجود دارد فعالیت نمایید. باتشکر

avatar
یک سال قبل

سلام آیا برای کار در Appen باید به ازای هر پروژه مبلغی را قبل از شروع پروژه به عنوان بیمه به آن شرکت پرداخت کنیم؟

avatar
یک سال قبل

سلام آقا معین عزیز ، در این خصوص اطلاعاتی دقیقی نداریم. ما بیشتر درآمد ارزی فریلنسرهای عزیز نقد میکنیم. باتشکر

avatar
یک سال قبل

سلام. من یک کار تایپینگ در این سایت دریافت کردم ولی برای شروع ۵۰ دلار به عنوان بیمه باید پرداخت کنم. آیا قابل اعتماد هستن؟

avatar
یک سال قبل

سلام سینا گرامی ، ما در خصوص نحوه فعالیت سایت اطلاعاتی دقیقی نداریم و توسط خود فریلنسرها سایت ها بررسی و فعالیت صورت میگیرد. باتشکر

avatar
11 ماه قبل

دوستان اپن هیچ وقت پولی را برای کاری نباید بگیره. دوستانی گفتن که قبلش پول برای بیمه میخواسته! این سایت قراره کی رو و یا چی رو بیمه کنه؟ دوستان خواهشا اول مطمئن باشید به زبان انگلیسی مسلط هستید وگرنه سرتون کلاه میره. اینم عین چیزی که اپن میگه: Appen will never ask you to send or transfer money

avatar

آقا نیما ممنون بابت نظر شما، تیم محتوا ما فقط مطالب ترجمه میکنید و در خصوص عملکرد سایت های خارجی تجربه ی نداریم که کاربرانی مثل با توجه به فعالیت نظر میدهند. باتشکر