نحوه تجارت در FTX و آموزش استفاده از آن

نحوه تجارت در FTX و آموزش استفاده از آن

توسط : تیم محتوا
1,277

تعداد مبادلات مشتقات ارز رمزنگاری شده هر روزه رو به افزایش است. مشتقات در حال جلب توجه معامله گران رمزنگاری هستند. زیرا این امکان را برای فرد فراهم می کند تا ریسک خود را مدیریت کند، با هزینه و سرمایه کمتری تجارت کند و به راحتی فروش نمایند. یکی از مبادلاتی که توانسته است در این مسیر موفق عمل نماید صرافی FTX است که در اینجا به بررسی نحوه تجارت در این صرافی خواهیم پرداخت. می توانید اطلاعات بیشتر را از 20پیمنت دریافت کنید.

مشتقات ابزارهای مالی، قراردادهایی هستند که ارزش آنها از یک دارایی اساسی حاصل می شود. وقتی شخصی مشتقات را معامله می کند، در حال خرید یا فروش قراردادهایی است که دارایی های واقعی را نشان می دهد. آنها عمدتا برای مقاصد هجینگ استفاده می شوند، به ویژه هنگامی که بازرگانان می خواهند خود را در برابر نوسانات قیمت محافظت کنند. 

نحوه تجارت در FTX و آموزش استفاده از آن

تاریخچه مختصری از FTX

صرافی FTX در ماه مه 2019 راه اندازی شد. این یک بورس مشتقات مستقر در آنتیگوا و باربودا است که امکان دسترسی به بیش از 204 جفت معاملاتی را فراهم می کند. FTX قراردادهای معاملات آتی ابدی، نشانه های اهرمی ، قراردادهای MOVE و معاملات فرابورس را ارائه می دهد. تیم عامل این صرافی ، Alameda Research ، یکی از بزرگترین سازندگان بازار در حوزه رمزنگاری است. آنها تجربه مدیریت بیش از 100 میلیون دلار دارایی دیجیتال را دارند و روزانه بین 600 تا 1.5 میلیارد دلار در هزاران محصول تجارت می كنند.

این تیم با درک اینکه بسیاری از اشکالات در بازدارندگی وجود دارد، FTX را با هدف ارائه یک پلت فرم به اندازه کافی قدرتمند برای شرکت های تجاری حرفه ای و به اندازه کافی بصری برای کاربران مبتدی در FTX توسعه داد. صرافی FTX اولین بار در بازار رمزنگاری بود که شاخص Futures را معرفی کرد.

این صرافی، اخیراً همکاری استراتژیک خود را با Binance به عنوان اولین و تنها سرمایه گذار خارجی اعلام کرد. FTX برای تأمین نقدینگی در کل مجموعه محصولات خود، از جمله Binance.com ، Binance OTC و Binance.US با Binance همکاری کرده است. این تأکید بر تلاش آنها برای ادامه همکاری در بازارهای Binance و FTX است که در حال حاضر روان ترین بورس جهانی و بورس مشتقات جهان هستند.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

درباره تیم  صرافی FTX

تیم صرافی FTX سالها تجربه کار در صندوق های سرمایه گذاری وال استریت و شرکت های فناوری از جمله Jane Street Capital ، Optiver ، Susquehanna ، Facebook و Google را دارد. این کارمندان این تیم در سراسر جهان حضور دارند. این صرافی ، همراه با تحقیق آلامدا ، متعهد شده است كه بخش قابل توجهی از درآمد خود را به موثرترین موسسات خیریه جهان اهدا كند.

سام بانکمن فرید ، مدیر عامل شرکت است که فارغ التحصیل فیزیک از MIT ، تاجر بین المللی ETF جین استریت پایتخت بود. او انواع ETF ، معاملات آتی، ارز و سهام را معامله کرد و سیستم تجارت خودکار OTC آنها را طراحی نمود. سام در اواخر سال 2017 پایتخت جین استریت را ترک کرد تا تحقیقات Alameda را آغاز کند. وی پس از تجارت در ده ها صرافی و شناسایی مسائل مختلف ، تصمیم گرفت صرافی FTX را از اوایل سال 2019 شروع کند.

از سویی دیگر، قبل از تأسیس Alameda و FTX ، گری مهندس نرم افزار در Google بود و در آنجا سیستم هایی را برای جمع آوری قیمت ها در میلیون ها معامله ایجاد می کرد که تاخیر و استفاده از حافظه را 50٪ کاهش می دهد. وی فارغ التحصیل رشته ریاضی با علوم کامپیوتر از دانشگاه MIT است. گری مسئولیت نوشتن اولین سیستم های معاملاتی Alameda را بر عهده گرفت و سپس به سمت FTX رفت و در ساخت محصول مبادله ای پیش قدم شد.

نحوه تجارت در FTX و آموزش استفاده از آن

پیشنهادات بی نظیر

محصولات بی نظیر صرافی FTX اگرچه نسبتاً جدید هستند، به رشد سریع آن کمک کرده اند. FTX معاملات آتی سه ماهه و همیشگی خود را روی 29 ارز رمزپایه مختلف انجام می دهد. اینها شامل ارزهای رمزپایه اصلی مانند BTC ، ETH ، ETC ، BCH ، BSV ، USDT ، BNB و LEO هستند.

موتور تصفیه منحصر به فرد FTX و سیستم تأمین کننده نقدینگی backstop یک راه حل سه مرحله ای برای رسیدگی به تماس های حاشیه ای و جلوگیری از بازپرداخت ارائه می دهد. ضمن آنکه برخلاف سایر مبادلات مشتقات ، FTX با ارائه یک کیف پول وثیقه متمرکز تجارت در سیستم عامل آنها را ساده و کارآمد می کند.

صرافی FTX به شما امکان می دهد کل بخش های اکوسیستم ارز رمزنگاری شده را از سکه های کلاه دار برای مبادله نشانه ها، به سبدهای منطقه ای معامله کنید. همچنین نشانه های اهرمی FTX شما را از کنترل خرد وثیقه یا خطر شما آزاد می کند. آنها نشانه های ERC20 هستند که در معرض رمزنگاری قرار گرفته اند.

نشانه های اهرمی BULL و BEAR آنها به طور خودکار در معرض قرار گرفتن را مدیریت می کنند. برای حفظ اهرم هدف خود و جلوگیری از تصفیه، تعادل برقرار می کنند. همانطور که آنها نشانه های ERC20 را دارند، می توانید آنها را از سیستم عامل خارج کرده و معامله کنید.

اولین قراردادهای MOVE صنعت FTX معاملات آتی هستند که در مدت زمانی معین با حرکات BTC منقضی می شوند. این به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به دانستن جهت، با مبلغی که BTC قرار است حرکت کند معامله کنند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی با نتورک مارکتینگ

رمز کاربری صرافی FTX

FTT رمز کاربری اکوسیستم FTX است. دارندگان FTT مزایای بی شماری از جمله خرید هفتگی و سوختن هزینه ها، هزینه های معاملاتی پایین تر FTX ، تخفیف های فرابورس، وثیقه برای معاملات آتی، دستاوردهای اجتماعی از ins و صندوق بیمه می باشد.

دسترسی به صرافی 

دسترسی به صرافی FTX آسان است. شما می توانید از طریق مرورگر رایانه یا تلفن همراه خود با استفاده از برنامه iOS یا Android آنها به سیستم عامل دسترسی پیدا کنید. توجه داشته باشید که بهتر است مانند همه تراکنش ها ، برای بهترین عملکرد از حالت ناشناس در مرورگر مورد نظر خود استفاده کنید. در این خصوص می توانید راهنمایی های لازم را از کارشناسان 20پیمنت نیز دریافت نمایید.

برچسـب هـا : ارز دیجیتال ، آموزش FTX ، FTX
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد