اهمیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

اهمیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

توسط : تیم محتوا
1,278

شکی وجود ندارد که ارزهای دیجیتال رشد چشمگیری داشته اند. با رشد باورنکردنی بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) ، حوزه ارزهای رمزنگاری شده در حال گسترش است. علاوه بر عرضه اولیه سکه (ICO) ، در حال حاضر انواع جدیدی از محصولات سرمایه گذاری بلاک چین وجود دارد که از منابع مالی غیر متمرکز گرفته تا توکن های غیرقابل تعویض را شامل می شود. در اینجا به بررسی دلایل مهم برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال خواهیم پرداخت.

بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال معتقدند که این سرمایه گذاری ها می تواند مجموعه جدیدی از میلیونرها یا میلیاردرهای ارز دیجیتال را تولید کند. اما کسانی که هنوز روی فضای ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکرده اند، ممکن است این سوال را داشته باشند که آیا دلایل قانع کننده ای برای شروع در حال حاضر وجود دارد یا خیر. در اینجا برخی از دلایلی که و ملاحظات دیگر را آورده ایم تا قبل از سرمایه گذاری مورد بررسی قرار می دهید.

پیشنهاد مطالعهنحوه استخراج ارز دیجیتال با موبایل

سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال 

ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک فناوری دگرگون کننده توصیف شده اند که می تواند انقلابی در صنایع مختلف ایجاد کند. از آنجا که نمی توان آنها را چاپ یا توقیف کرد، ارزهای رمزنگاری شده نیز می توانند یک ذخیره امن از ارزش را ارائه دهند. با این حال، آنها همچنان بسیار سوداگر هستند و هیچ تضمینی وجود ندارد که بتوانند به استفاده از جریان اصلی برسند. ضمن آنکه چندین پروتکل امنیتی پیچیده وجود دارد که باید قبل از خرید ارز رمزنگاری شده و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با دقت رعایت شود.

اهمیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

فناوری تحول آفرین

فناوری بلاکچین زیرساخت بیت کوین و دیگر ارزهای رمزنگاری شده به عنوان یک بازیگر بالقوه برای بسیاری از صنایع از زنجیره های حمل و نقل و بانکداری و خدمات درمانی توصیف شده است. با حذف واسطه ها و بازیگران مورد اعتماد از شبکه های رایانه ای، دفترهای توزیع شده می توانند انواع جدیدی از فعالیت های اقتصادی را که قبلاً امکان پذیر نبود، تسهیل کنند.

این پتانسیل برای افرادی که به آینده ارزهای دیجیتال اعتقاد دارند، سرمایه گذاری جذابی ایجاد می کند. برای افرادی که به این وعده اعتقاد دارند، سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال ، راهی برای کسب بازدهی بالا و حمایت از آینده فناوری است.

یکی دیگر از دلایل رایج برای سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده، تمایل به ذخیره ارزش قابل اعتماد و بلند مدت است. برخلاف پول فیات، اکثر رمز ارزها دارای محدودیت عرضه هستند که توسط الگوریتم های ریاضی مشخص شده است. این امر باعث می شود که هیچ ارگان سیاسی یا نهاد دولتی نتواند ارزش خود را از طریق تورم کاهش دهد. علاوه بر این، به دلیل ماهیت رمزنگاری ارزهای رمز پایه، غیرممکن است که یک نهاد دولتی بدون همکاری مالک، توکن ها را مشمول مالیات کرده یا مصادره کند.

این ویژگی باعث می شود ارزهای رمزنگاری شده برای افرادی که نگران رویدادهای فوق تورمی، ورشکستگی بانک ها یا سایر سناریوهای نامطلوب هستند، جذاب باشد. بیت کوین به دلیل ویژگی های ضد تورمی و مقاوم در برابر سانسور توجهات را به خود جلب کرده است و به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را مطلوب دانسته به طوری که طرفداران آن را به عنوان طلای دیجیتال توصیف کرده است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی بهترین ماینرهای ارزهای رمزنگاری شده

ارزش بالقوه یا حدس و گمان

مطالعات مربوط به فعالیت های بلاک چین نشان می دهد که معاملات مبادله همچنان رایج ترین استفاده برای ارزهای رمزنگاری شده است و فعالیت اقتصادی بسیار بیشتری را نسبت به معاملات و خریدهای معمولی به خود اختصاص می دهد. 

ارزهای رمزنگاری شده منحصر به فرد نیستند که در معرض دیوانگی های سوداگرانه و سرزندگی غیرمنطقی قرار گیرند. دارایی های دیگر مانند سهام فناوری، فلزات گرانبها و حتی خانه ها نیز در معرض حباب بازار قرار گرفته اند که برای بسیاری از سرمایه گذاران پایان ناخوشایندی داشته است.

به عنوان یک فناوری جدید، برخی رفتارهای سوداگرانه در سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال انتظار می رود، به ویژه با بلوغ فناوری بلاک چین می توان آن را انتظار داشت. با این حال، سرمایه گذاران جدید باید مراقب افتادن در دام های روانشناختی مانند ترس از دست دادن یا مغالطه بزرگتر باشند که می تواند تفاوت بین ریسک محاسبه شده و خطر را ایجاد کند.

اهمیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

سرقت ، کلاهبرداری و سایر زیانها

یکی از چشمگیرترین و منحصر به فردترین جنبه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال مسئولیت قابل توجهی در آن است. از آنجا که ارز رمزنگاری شده به یک واسطه مرکزی متکی نیست، بر عهده کاربر است که با خیال راحت کلیدهای رمزنگاری شده که آدرس بلاک چین آنها را کنترل می کند، ذخیره کند.

سرمایه گذاران که کاوش در فضای ارز دیجیتال را انتخاب می کنند، باید آگاه باشند که تعدادی از اقدامات امنیتی ویژه کاملاً ضروری هستند و حتی این اقدامات ممکن است به اندازه کافی از دارایی های خود در برابر هکرهایی که دائماً برای اصلاح تکنیک های خود کار می کنند، محافظت نکند.

سرقت یکی از رایج ترین تهدیدها برای کاربران ارزهای رمزنگاری شده است و هکرها توکن هایی به ارزش میلیاردها دلار از صرافی ها، نرم افزارهای کیف پول و کاربران عادی سرقت کرده اند. علاوه بر این، تعدادی طرح وجود دارد که کاربران را وادار می کند تا توکن خود را رها کنند، مانند کلاهبرداری دو برابر، مهندسی اجتماعی، دستکاری در بازار و حتی ICO های جعلی که تماما تاثیری سوء بر سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال داشته است.

با این حال، طرفداران ارزهای دیجیتال باید قبل از شروع سرمایه گذاری، مراقب خطرات ارزهای رمزنگاری شده باشند. علاوه بر تسلط بر پروتکل های امنیتی پیچیده و تحقیق کامل در مورد سرمایه گذاری های جدید، آنها باید زمانی را برای درک رایج ترین مشکلاتی که برای سرمایه گذاران تازه کار پیش می آید، اختصاص دهند.

پیشنهاد مطالعهبررسی صرافی CoinEx کوینکس

آیا رمزنگاری سرمایه گذاری خوبی است؟

ارزهای رمزنگاری شده و فناوری بلاک چین سراسر جهان را تحت تاثیر قرار داده است، بنابراین تعجبی ندارد که افراد بیشتری به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال روی آورده اند. دلایل مختلفی وجود دارد که چرا افراد برای رسیدن به اهداف مالی خود در رمزنگاری سرمایه گذاری می کنند. با این حال، کسانی هستند که به دلایل اشتباه در بازار رمزنگاری سرمایه گذاری می کنند.

کمی بیشتر از یک دهه از راه اندازی بیت کوین می گذردو با این وجود، هزاران پیشرفت فناوری، نوآوری و تغییر در دنیای پویای معاملات ارزهای رمزنگاری شده اتفاق افتاده است. ارزهای رمزنگاری شده با ماهیت غیر متمرکز خود، سیستم های مالی سنتی را به نقطه ای بدون بازگشت تغییر داده اند که معاملات خارج از مرزها را با هزینه کم و زمان پردازش سریع تسهیل می کند.

خبر خوب این است که نیاز به بانک های مرکزی به حداقل می رسد و به سرمایه گذاران آزادی و کنترل قابل توجهی بر داده ها و پول خود می دهد. بنابراین می توان گفت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال یک هوس هزاره ای نیست بلکه یک واقعیت است. ارزهای رمزنگاری شده اینجا هستند و ارزش سرمایه گذاری دارند. تعداد پروژه های رمزنگاری در حال افزایش است و طبق داده ها ، بیش از 5000 رمزنگاری برای سرمایه گذاری در خارج وجود دارد. در این باره می توانید اطلاعات بیشتری را از 20پیمنت دریافت کنید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد