سرویس گوگل میت Google Meet چیست و چه کاربردی دارد

سرویس گوگل میت Google Meet چیست و چه کاربردی دارد

توسط : تیم محتوا
4,756

Google Meet ، به گونه ای ساخته شده است که به ده ها نفر اجازه می دهد به یک جلسه مجازی بپیوندند و از هر کجا با دسترسی به اینترنت با یکدیگر صحبت کرده یا ویدیو به اشتراک بگذارند. این برای استفاده مشاغل و سایر سازمانها در نظر گرفته شده است و راهی عالی برای برقراری ارتباط برای همکارانی است که در یک ساختمان کار نمی کنند. یک برگزارکننده گوگل میت ، می تواند هر چیزی را که روی صفحه نمایش خود دارد در تماس با هرکسی به اشتراک بگذارد و هر شرکت کننده ای می تواند هر زمان که بخواهد، فید صوتی و یا تصویری خود را خاموش کند.

هزینه Google Meet 

برای راه اندازی و میزبانی یک جلسه Google Meet ، باید یک حساب G Suite پولی داشته باشید که هزینه آن در سطح پایه ماهانه 6 دلار است. هر کسی که دارای حساب Google باشد می تواند به جلسات گوگل میت بپیوندد و در آن شرکت کند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Design Bundles

G Suite دارای چند ردیف مختلف برای عضویت است و هرچه بیشتر پرداخت کنید، افراد بیشتری را می توانید در یک تماس داشته باشید. G Suite Basic ، همانطور که اشاره شد، هزینه 6 دلار در ماه برای هر کاربر دارد. با این کار می توانید همزمان با حداکثر 25 نفر ملاقات کنید. همچنین هزینه G Suite Business برای هر کاربر 12 دلار در ماه است. با این کار می توانید همزمان با حداکثر 50 نفر ملاقات کنید.

ضمن آنکه هزینه G Suite Enterprise برای هر کاربر 25 دلار در ماه است که می توانید همزمان با حداکثر 100 نفر ملاقات کنید. برای به دست آوردن قابلیت های بالاتر Google Meet می توانید پول بیشتری بپردازید. هر ردیف G Suite نیز دارای امکانات اضافی است.

سرویس گوگل میت Google Meet

نحوه پیوستن به تماس گوگل میت

شما با استفاده از کدی که هنگام برنامه ریزی برگزارکننده این جلسه ایجاد می شود، به جلسه Google Meet ملحق می شوید. هم در برنامه تلفن همراه Meet و هم در رایانه، به سادگی گوگل میت را بالا بیاورید و روی استفاده از کد جلسه کلیک کنید یا ضربه بزنید. می توانید با وارد کردن کد جلسه در تلفن همراه نیز اقدام کنید. پس از ورود کد، به شرط شروع جلسه، تماس را وارد کرده و می توانید با گروه خود صحبت کنید. قبل از پیوستن از شما خواسته می شود کد سفارشی جلسه را وارد کنید. 

سازنده جلسه همچنین می تواند یک پیوند مستقیم ارسال کند که برای پیوستن به جلسه کافی است یک بار روی آن کلیک کنید. فقط به یاد داشته باشید که هنگام راه اندازی باید به Google Meet اجازه دهید به تلفن یا دوربین و میکروفون رایانه شما دسترسی پیدا کند، در غیر این صورت برنامه به درستی کار نخواهد کرد.

به شرط داشتن دعوت نامه G Suite ، نیازی به حساب Google برای پیوستن به Google Hangout ندارید. از همان زیرساخت ایمن با طراحی، حفاظت داخلی و شبکه جهانی که Google برای ایمن سازی اطلاعات شما و حفظ حریم خصوصی شما استفاده می کند، بهره ببرید. جلسات ویدئویی Meet در حال انتقال، رمزگذاری می شوند و مجموعه اقدامات پیش فرض در برابر سوءاستفاده، جلسات شما را ایمن می کند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی انواع گیفت کارت

مزیت های استفاده از Google Meet

شما می توانید با استفاده از Google Meet از جلسات بدون اصطکاک لذت ببرید. Meet سردردهای ناشی از پیوستن به تماس ویدیویی در محل کار را از بین می برد. فقط یک جلسه تشکیل دهید و پیوند را به اشتراک بگذارید. نگران این نباشید که آیا هم تیمی ها و یا مشتریان حساب یا افزونه های مناسبی دارند. با رابط کاربری سریع و سبک و مدیریت مشارکت کنندگان هوشمند، این تماس های ویدئویی چند نفره بسیار راحت است.

به طور مستقیم از رویداد تقویم ، دعوت نامه ایمیل یا مستقیماً از Gmail به جلسات بپیوندید. همه جزئیات رویداد در آنجا که به آنها نیاز دارید، همانطور که از رایانه، تلفن یا اتاق کنفرانس به آن ملحق می شوید، وجود دارد. ویژگی های مفید مانند زیرنویس زنده، حالت نور کم و حذف نویز، جلسات را پربارتر می کند.

پیوستن در حال حرکت به جلسات 

به راحتی  با Google Meet همه جلسات برنامه ریزی شده خود را برای یک روز مشاهده کنید و فقط با یک ضربه، مستقیماً از برنامه تلفن همراه Gmail یا برنامه اختصاصی Meet به جلسه بپیوندید. جلسات سازماندهی شده توسط کاربران Google Workspace همچنین برای هر جلسه یک شماره تلفن تماس گیرنده ایجاد می کند، بنابراین هر مهمان یک تجربه عالی دارد.

لازم به ذکر است که Meet کاملاً با Google Workspace یکپارچه شده است. به طور یکپارچه از چت به تماس ویدیویی بروید یا با اتصال از طریق ویدئو، اسناد را به سطح بعدی انتقال دهید. در این جا همه چیز به هم متصل است، بنابراین همیشه می توانید متصل شوید و همکاری کنید.

تیم هایی که از Skype for Business یا سیستم های منطبق با استانداردهای SIP و H.323 استفاده می کنند، می توانند از طریق پلت فرم Pexip به صورت یکپارچه به جلسه Google Meet بپیوندند. با Google Workspace ، هر جلسه به طور خودکار جزئیات شماره گیری خود را شامل می شود. میهمانان می توانند با ضربه زدن روی تلفن هوشمند خود به سرعت شماره گیری کنند. افزونه شماره گیری جهانی نیز برای پشتیبانی گسترده تماس در دسترس است.

سرویس گوگل میت Google Meet

یکپارچه با Google Workspace

به راحتی به طور مستقیم از Gmail به جلسه ویدیویی Meet بپیوندید یا شروع کنید. اطلاعات جلسه از تقویم Google به طور مستقیم در جلسه موجود است، بنابراین می توانید به سرعت از دستور کار و جزئیات جلسه مطلع شوید. سخت افزار Google Meet هر اتاق جلسه یا فضا کار را با یک کلیک به جلسه ویدیویی متصل می کند. 

این برای استفاده و استقرار در مقیاس، ساده است و همه واحدها را می توان در چند دقیقه راه اندازی کرد و به صورت آنلاین مدیریت نمود. دستگاه های سیستم عامل Chrome برای کارهای ترکیبی نیز تجربه های آسان، ایمن و قابل اعتماد برای جلسه ویدیویی را ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعهاهمیت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

شرکت کنندگان خارجی می توانند به تماس بپیوندند. در واقع، می توانید پیوند یکسانی را با همه شرکت کنندگان در جلسه به اشتراک بگذارید و بدین ترتیب دسترسی افراد مورد نیاز در تماس را آسان تر کنید. برای کاربران در Chrome ، Firefox ، Safari و new Edge نیازی به نصب افزونه یا نرم افزاری نیست.

 Google Meet کاملاً در مرورگر کار می کند. این امر سطح حمله Meet و نیاز به بیرون کشیدن وصله های امنیتی مکرر در ماشین های کاربر نهایی را محدود می کند. در تلفن همراه ، توصیه می شود برنامه Meet یا Gmail را از Apple App Store یا Google Play Store نصب کنید. برای خرید اشتراک این برنامه، می توانید از طریق کارشناسان 20پیمنت اقدام نمایید.

برچسـب هـا : سایر ، گوگل میت ، Google Meet
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد
avatar
یک سال قبل

با سلام آیا ایجاد یک لینک ثابت گوگل میت برای گروه ، همیشه کاربردی است ؟ یعنی از یک لینک میتوان بارها و بارها استفاده کرد ؟

avatar
یک سال قبل

سلام آیدا گرامی ، اصولا با استفاده یک لینک گوگل میت میتوانید همیشگی استفاده کنید. باتشکر