گوگل ادورز Google AdWords چیست

گوگل ادورز Google AdWords چیست

توسط : تیم محتوا
1,446

تبلیغات دیجیتالی به سیستم عامل های تجارت الکترونیک کمک می کند تا آنجا که ممکن است مشتریان بیشتری را جذب کنند. شما راه های زیادی برای تعامل با خریداران احتمالی و هدایت آنها به سایت خود دارید. یکی از روش هایی که می تواند برای فروشگاه های تجارت الکترونیک موثر باشد ، Google AdWords است.

درباره Google AdWords 

AdWords یک سیستم تبلیغاتی است که Google برای کمک به مشاغل به بازارهای هدف آنلاین از طریق پلت فرم موتورهای جستجو و سایت های شریک خود توسعه داده است. این سایت های شریک میزبان یک تبلیغ متنی یا تصویری هستند که پس از جستجوی کاربر برای کلمات کلیدی و عبارات مربوط به یک تجارت و محصولات یا خدمات آن ، در صفحه ظاهر می شود. در Google.com ، تبلیغات گوگل ادورز ، معمولاً نتایج جستجو، در مکان های خاصی در بالا و سمت راست صفحه ظاهر می شود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برنامه ذخیره سازی Mega مگا

می توانید کلمات کلیدی مربوط به نام تجاری، محصولات، خدمات و صنعت خود را برای حساب AdWords خود انتخاب کنید. وقتی مشتریان این عبارات را جستجو می کنند، تبلیغات فروشگاه شما به آنها ارائه می شود. شما فقط زمانی پرداخت می کنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و از وب سایت شما دیدن کند یا با کسب و کار شما با استفاده از کلیک تماس بگیرند.

گوگل ادورز Google AdWords چیست

اهمیت گوگل ادورز برای مشاغل 

دو راه اصلی که Google AdWords می تواند به تجارت خرده فروشی آنلاین شما کمک کند که بهبود آگاهی از نام تجاری و افزایش ترافیک به سایت شما می باشد. استفاده از AdWords مزایای دیگری نیز برای کاربران دارد. مشتریان کلمات کلیدی و عبارات خاصی را با تجارت شما مرتبط می کنند. شما می توانید با AdWords هدف گذاری کنید، به این معنی که تبلیغات مشتری دیگری را در سایت های گوگل مانند یوتیوپ دنبال می کند که باعث بهبود تبدیل و کاهش هزینه برای هر کلیک می شود.

این انعطاف پذیری را دارید که تعیین کنید کدام سایتها تبلیغات شما را میزبانی می کنند و با تمرکز بر مناطق و شهرهای خاص بر بازار هدف خود تمرکز کنید. گوگل ادورز  مشخص می کند که چه کسی محصولات شما را جستجو می کند. همچنین AdWords به مشتریان آنچه را که قبلاً جستجو کرده بودند یادآوری می کند و نام تجاری شما را در ذهن آنها حفظ می نماید. ضمن آنکه کمک می کند تا کمپین های فعلی را بهینه کرده و از نتایج برای بهبود کلی موفقیت استفاده کنید.

در نهایت باید گفت که Google AdWords به مشتریان کمک می کند آنچه را که بدنبال آن هستند سریعتر و سفارشی تر پیدا کنند. گنجاندن موقعیت فروش منحصر به فرد در آگهی شما ، می تواند به مصرف کنندگان کمک کند تا تشخیص دهند که چرا کسب و کار شما بهتر است. بنابراین AdWords یک بستر تبلیغاتی مقرون به صرفه و آسان برای استفاده است که می تواند ترافیک و فروش تجارت الکترونیکی شما را افزایش دهد.

پیشنهاد مطالعهسرویس گوگل میت Google Meet چیست و چه کاربردی دارد

گوگل ادورز چگونه عمل می کند؟

گوگل ادورز ، سیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان بر روی کلمات کلیدی خاصی پیشنهاد می دهند تا تبلیغات قابل کلیک آنها در نتایج جستجوی گوگل ظاهر شود. از آنجا که تبلیغ کنندگان باید هزینه این کلیک ها را بپردازند، گوگل از این طریق از جستجو، درآمد کسب می کند. 

بسته به قابلیت رقابت کلمات کلیدی که پیشنهاد می دهید و ارتباط آن کلمه کلیدی با تبدیلات واقعی برای شرکت شما، ممکن است برای تجارت شما مفید بوده یا نباشد. در بیشتر موارد ، Google AdWords برای بسیاری از مشاغل بسیار موثر است. مادامی که پول خود را برای کلمات کلیدی اشتباه هدر ندهند یا تبلیغات CTR ضعیف ارائه ندهید، می توانید مطمئن باشید که این یک روش کارآمد است.

هزینه تبلیغات گوگل 

عوامل زیادی می توانند بر هزینه تبلیغات Google Ads برای کسب و کار شما تأثیر بگذارند. مشاغل می توانند با افتتاح حساب Google Ads در Google تبلیغ کنند. موقعیت واقعی آگهی، با رتبه آن تعیین می شود. بالاترین رتبه آگهی رتبه اول تبلیغ را دریافت می کند. CPC واقعی نیز بر اساس رتبه بالاترین آگهی بعدی در زیر ، تقسیم بر نمره کیفیت شما تعیین می شود. 

هنگامی که شما تنها کسی هستید که پیشنهاد خود را در Google AdWords ارائه داده یا کمترین پیشنهاد را دارید، استثنائاتی ایجاد می شود  که در این شرایط لازم است تا بیشتری پیشنهاد خود را جهت کلیک ها پرداخت نمایید. توجه داشته باشید که گوگل، تبلیغاتی که دارای نمراتی با سطح کیفیت کمتری هستند، را مجازات خواهد کرد. این درحالی است که برای کسانی که نمراتی با کیفیت بیشتر پیشنهاد می کنند، رتبه تبلیغاتی بیشتر و CPC کمتری خواهند داشت.

گوگل ادورز Google AdWords چیست

CPC چیست؟

هزینه هر کلیک یا CPC ، معادل مبلغی است که در هر مرحله از کلیک برای تبلیغ در گوگل ادورز ، می بایست پرداخت شود. سپس مطابق با رقابتی که در کلمات کلیدی وجود دارد، نمره کیفیت و حداکثری پیشنهاد شما مشخص خواهد شد. میانگین هزینه هر کلیک در گوگل ادورز ، بر اساس کلمات کلیدی و صنعت متفاوت است، اما در شبکه جستجو تقریباً 2.32 دلار و در شبکه نمایش 0.58 دلار است. 

همچنین امتیاز کیفیت گوگل ، معیاری است که Google برای تعیین میزان اهمیت و مفید بودن تبلیغ شما برای کاربر ، بر اساس CTR تبلیغات شما ، ارتباط کلمات کلیدی و کیفیت صفحه فرود شما استفاده می کند. هرچه امتیاز کیفیت شما بالاتر باشد، بهتر است. کلمات کلیدی با کیفیت بالا در هزینه شما صرفه جویی کرده و رتبه بندی تبلیغات بهتری را برای شما به ارمغان می آورد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی انواع گیفت کارت

رتبه آگهی در گوگل ادورز

گوگل میزان پرداختی را تعیین می کند. بدین ترتیب که هزینه ها با حداکثر پیشنهاد ، نمره کیفیت و رقابت کلمه کلیدی تعیین می شود. به خاطر داشته باشید که رتبه Google AdWords ، در حقیقت موقعیت تبلیغات شرکت در صفحه موتورهای جستجو بر اساس ترکیبی از حداکثر پیشنهاد و نمره کیفیت شرکت است.

این درحالی است که رتبه آگهی در مقابل امتیاز کیفیت، این است که تبلیغ در صفحه ای که نمایش داده می شود چقدر بالا است. از طرف دیگر، نمره کیفیت توسط ارتباط و مفید بودن برای جستجوگر تعیین می شود و تنها بخشی از فرایند موقعیت یابی تبلیغات است. از سال 2013 ، با تغییر میانگین نمره کیفیت از 7 به 5 ، نمره کیفیت گوگل ارزش بیشتری پیدا کرده است. می توانید اطلاعات جامع تر را در 20پیمنت بیابید.

برچسـب هـا : سایر ، Google AdWords ، گوگل ادورز
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد