راه های یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn لینکدین

راه های یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn لینکدین

توسط : تیم محتوا
1,435

LinkedIn روشهای زیادی برای یافتن آگهی های شغلی ارائه می دهد. می توانید برای یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn ، ضمن مطالعه این مقاله، راهنمایی های لازم را از کارشناسان با تجربه 20پیمنت دریافت کنید. در این جا روش هایی که می توانید فرصت های شغلی را در این شبکه اجتماعی قدرتمند بیابید آورده و به شما خواهیم گفت که چگونه از سوی دیگران دیده شوید.

انجمن مشاغل لینکدین

مشاغل ، یکی از آیتم های اصلی منوی LinkedIn است و روش های متعددی را برای دسترسی به بسیاری از آگهی هایی که کارفرمایان و استخدام کنندگان به لینکدین اختصاص می دهند و سایر مواردی که سایت در سراسر اینترنت جمع آوری می کند، در اختیار شما قرار می دهد.

با ساده کردن کارها ، سایت شما را از طریق فرآیندی هدایت می کند که می توانید بر اساس موقعیت مکانی، صنعت و موارد دیگر، مشخصات شخصی، شغل مورد نظر خود را ایجاد کنید. البته شما می توانید مشخصات خود را به دلخواه تغییر دهی ، اما به هر حال موارد تنظیم شده است که تعیین می کند برای یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn ، تبلیغات آن به شما چه خوراکی می دهد.

پیشنهاد مطالعهگوگل ادورز Google AdWords چیست

پس از کلیک روی پیوند مشاغل در منوی بالای اکثر صفحات لینکدین ، می توانید مشاغل را بر اساس عنوان، کلمه کلیدی یا شرکت کارفرما و محل جستجو کنید. پس از تایپ کردن درخواست و کلیک بر روی دکمه جستجو، به گزینه هایی که LinkedIn در ستون سمت راست صفحه نتایج به شما ارائه می دهد توجه کنید. 

می توانید نتایج جستجو را بر کارفرمایان خاص و مکان ها متمرکز کنید. LinkedIn همچنین فیلترهای جالب دیگری مانند تاریخ ارسال شغل ، سطح تجربه و عملکرد شغلی را که بسته به جستجوی اصلی شما متفاوت است، ارائه می دهد. ایده خوبی است که با یک جستجوی نسبتاً گسترده با تعداد محدودی پارامتر شروع کنید و سپس نتایج را اضافه کنید یا فیلتر نمایید. تا زمانی که تعداد معقولی از موقعیت ها را بدست آورید که می توانید به طور موثر آنها را بررسی کنید.

راه های یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn لینکدین

به روز رسانی فید

برای یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn ، باید در نظر داشته باشید که مرکز صفحه اصلی لینکدین شما به بروز رسانی اختصاص داده شده است. در اینجا ، شما نه تنها مقالاتی را مشاهده می کنید که به ویژگی هایی فکر می کند که به آنها علاقه دارید، بلکه،  بروز رسانی وضعیت اتصالات خود را مشاهده خواهید کرد. برای مرور منظم این به روزرسانی ها وقت بگذارید.

غالباً استخدام کنندگان، مدیران استخدامی یا کارکنان منابع انسانی چیزی مانند به دنبال استخدام و با پیوندی به شرح وظیفه ای که باید انجام شود، ارسال می کنند. سعی کنید از طریق به روزرسانی ها ، با استفاده از هشتگ هایی مانند #شغل ، #استخدام ، #فروش شغلی یا هر چیز دیگری که برای جستجوی کار شما مناسب است، جستجو کنید. هر به روزرسانی یک پست شغلی نخواهد بود، اما بسیاری از آنها این را ارسال خواهند کرد.

بررسی گروه ها برای یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn

برای یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn ، در هر زمان می توانید به 100 گروه لینکدین بپیوندید. گروه هایی بر اساس هر چیزی که قابل تصور است وجود دارد. فارغ التحصیلان دانشگاه ، گروهایی بر اساس مکان، مهارت، عملکرد شغلی، صنعت، سرگرمی ها و غیره که می توانید آن ها را در نظر بگیرید. گروه های زیادی نیز برای کمک به افراد در جستجوی کار وجود دارند.

برای پیدا کردن گروه ها، روی نماد شبکه Work در بالا سمت راست در اکثر صفحات لینکدین کلیک کنید. یک تصویر کشویی با چندین گزینه به شما باز می شود. گزینه های Groups در زیر حلقه شده است. هر گروه LinkedIn دارای پست هایی است که به ترتیب زمانی ارائه می شوند و اغلب بسته به گروه ، استخدام کنندگان مشاغل مربوط به شغل یا کارفرما را در گروه ها ارسال می کنند.

پیشنهاد مطالعهسرویس گوگل میت Google Meet چیست و چه کاربردی دارد

صفحات شرکت

صفحات شرکت در لینکدین فراوان است. آنها را با تایپ نام شرکت در نوار جستجو در بالای صفحه پیدا کنید. بیشتر اوقات از صفحات شرکت برای برندسازی کارفرما استفاده می شود. به این معنا که آنها بهترین تصویر ممکن را از یک شرکت معین به عنوان مکانی مطلوب برای کار ایجاد می کنند. 

هنگام جستجو و یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn ، درخواهید یافت که به طور معمول فهرستی از مشاغل آزاد در شرکت یا پیوندی به درگاه اشتغال شرکت در وب سایت آن وجود دارد که در آن تمام مشاغل آزاد ذکر شده است. می توانید اطلاعات مربوط به شرکت ها را در منوی اصلی منافع در بالای لینکدین پیدا کنید، یا می توانید شرکت ها را جستجو کنید.

راه های یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn لینکدین

روش یافتن مشاغل در لینکدین

در نظر داشته باشید که آسان ترین کار این است که به سادگی برای چندین شغل در مدت زمان کوتاه ، چندین بار اعمال شود. با این حال، هنگامی که این کار را انجام می دهید، یک جهش بسیار سریع، رزومه ناشناخته انجام می دهید. سپس راهی ندارید که مطمئن شوید رزومه شما واقعاً توسط تصمیم گیرنده خوانده می شود.

در عوض، برای هر شغل بزرگ، وقت بیشتری صرف کنید. از ویژگی های LinkedIn استفاده کنید تا ببینید چه کسی این شغل را ارسال کرده است و چه کسانی را می شناسید یا با آنها در ارتباط هستید. برای یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn این مخاطبین را به شرکای شبکه تبدیل کنید.

اکثر شرکت ها دارای نوعی برنامه پاداش ارجاع کارکنان هستند و اگر وی رزومه شما را به مدیر استخدام یا کارمند منابع انسانی که برای تکمیل موقعیت تعیین شده است، ارائه دهد، برای شما و شرکت شما یک مزیت خواهد بود. بدین ترتیب، احتمال ناپدید شدن رزومه خود را به حداقل می رسانید و احتمال اینکه اعتبارنامه شما با دقت بررسی شود را بالا خواهید برد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی انواع گیفت کارت

دیده شدن در لینکدین، توسط استخدام کنندگان 

با وجود شرایط متفاوت رسانه های اجتماعی در جستجوی کار ، LinkedIn به عنوان ابزار انتخابی بسیاری از استخدام کنندگان برای ارتباط با جویندگان کار برجسته می شود. آگاهی از نحوه استفاده از استخدام کنندگان از این ابزار ممکن است، نحوه یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn را در تلاش های جستجوی کار شما، روشن کند.

مسلماً ، استخدام کنندگان خوب از ابزارهای رسانه های اجتماعی زیادی برای یافتن نامزدها مانند فیس بوک و توییتر استفاده می کنند. با این حال ، LinkedIn.com بزرگترین شبکه اجتماعی برای متخصصان است. این بهترین راه را برای یک استخدام کننده فراهم می کند تا به سرعت اطلاعات کافی را در مورد یک شخص کسب کند تا ببیند آیا برای یک شغل خاص باید با او تماس بگیرد یا خیر. همچنین داوطلبان باید تا حد امکان از LinkedIn استفاده کنند تا در این جستجوها گنجانده شوند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد