خرید دامین ارزان قیمت از سایت های خارجی

خرید دامین ارزان قیمت از سایت های خارجی

توسط : تیم محتوا
2,284

اگر به دنبال بهترین ثبت کننده دامنه برای خرید نام دامنه وب سایت خود هستید و می خواهید دامین ارزان قیمت را جستجو کنید، در این جا لیستی از آن ها را معرفی می کنیم. می توانید برای  خرید خود از کارشناسان 20پیمنت یاری بگیرید. در اینجا در خواهید یافت که چگونه هر یک از نظر قیمت، سهولت استفاده و پشتیبانی مشتری سنجش می شوند. همه این ثبت کنندگان نام دامنه دارای مجوز ICANN هستند، به این معنی که شرکت اینترنتی نام ها و شماره های اختصاصی (ICANN) به طور رسمی به آنها اجازه ثبت نام دامنه را داده است.

بهترین ثبت کننده دامنه در سال 2021

Domain.com (www.domain.com)

Domain.com خدمات متنوعی را ارائه می دهد ، اما تمرکز اصلی آنها بر فروش دامنه است. آنها دامین با دات کام را به قیمت 9.99 دلار، دات کو را با قیمت 6.99 دلار و دات نت را به قیمت 12.99 دلار به فروش می رسانند. فرایند پرداخت Domain.com نسبتاً ساده است، اما دارای تعداد زیادی فروش متفاوت نیز می باشد. آنها همچنین زمان خرید دامنه را دو سال تعیین کرده اند، بنابراین اگر می خواهید فقط یک سال نام دامنه بخرید، باید آن را به صورت دستی تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی انواع گیفت کارت

Domain.com خدمات میزبانی وب ، از جمله وب سایت ساز سفارشی خود به عنوان دامین ارزان قیمت ، را ارائه می دهد. با این حال، این خدمات توصیه نمی شود. اگر از Domain.com برای دامنه خود استفاده می کنید، توصیه می شود در جای دیگری برای میزبانی جستجو کنید.

همچنین با توجه به بررسی ها ، خدمات مشتریان Domain.com بسیار دیر پاسخ می دهد. این بررسی ها بر اساس محصولات میزبانی است، اما بینش خوبی در مورد نحوه عملکرد پشتیبانی مشتری در صورت خرید دامنه از این منبع ارائه می دهد.

خرید دامین ارزان قیمت از سایت های خارجی

Bluehost (bluehost.com)

Bluehost بیشتر بر فروش برنامه های میزبانی تمرکز دارد تا نام دامنه. اگر راه حلی می خواهید که میزبانی و نام دامنه خود را در یک نقطه داشته باشید، یکی از بهترین ثبت کنندگان دامنه است که دامین ارزان قیمت ارائه می کند. قیمت ها استاندارد صنعتی است. با این حال، چیزی که این امر را بسیار خوب می کند، این واقعیت است که شما حتی با ارزان ترین بسته میزبانی که از 2.75 دلار در ماه شروع می شود، یک دامنه رایگان دریافت می کنید.

هنگامی که آماده ثبت نام برای حساب میزبانی وب هستید، مطمئن شوید که از یکی از پیوندهای Bluehost در این صفحه استفاده می کنید. مرور آنها منجر به دو مورد می شود. ابتدا آنها پیوندهای وابسته هستند، به این معنی که اگر از طریق آنها خرید کنید، کمیسیون کمی دریافت می کنید. همچنین قیمت 2.75 دلار در مقابل 3.95 دلار برای شما ثبت می شود. اگر از سایت Bluehost به روش دیگری دیدن کنید، از این تخفیف برخوردار نخواهید شد.

خرید اولین نام دامنه خود در Bluehost آسان است. آنها دارای رابط کاربری آسانی هستند و این واقعیت وجود دارد که با افزایش قیمت ها تهاجمی عمل نمی کنند. خدمات اضافی که Bluehost ارائه می دهد که همراه با ارائه دامین ارزان قیمت است. میزبانی وب ، یکی از خدمات آن ها می باشد. آنها حتی برنامه تخفیفی برای کاربران وردپرس دارند که شامل یک دامنه رایگان و گواهی SSL رایگان است. همچنین خدمات بازاریابی و طراحی وب سایت را خواهید داشت.

پیشنهاد مطالعهگوگل ادورز Google AdWords چیست

Namecheap (www.namecheap.com)

Namecheap کاملاً دارای مجوز ICANN است و به یکی از معتبرترین نام ها در صنعت تبدیل شده است. همچنین یکی از بهترین ثبت کننده های دامنه در مورد تعادل قیمت و پشتیبانی است که دامین ارزان قیمت را ارائه می کند. قیمت های Namecheap برای دات کام 8.88 دلار، دات نت 12.98 دلار و دات کو 6.48 دلار می باشد. 

اگر دامنه .com را با Namecheap ثبت کنید، آنها همچنین حفاظت از حریم خصوصی WhoisGuard را به صورت رایگان وارد می کنند. باید اشاره کنیم که خرید نام دامنه در Namecheap آسان است. فرایند پرداخت نیز ساده است و برخلاف GoDaddy ، آنها سعی نمی کنند تا آنجا که ممکن است پر فروش باشند.

پنل مدیریت دامنه Namecheap نیز ساده و بصری است و خدماتی اضافی ارائه می دهد که به عنوان دامین ارزان قیمت ، مورد توجه است. آنها ارسال ایمیل دامنه رایگان را دارند. Namecheap با بیشتر برنامه های میزبانی خود نصب یک کلیک را برای وردپرس ارائه می دهد. 
آنها همچنین میزبانی مدیریت شده وردپرس را ارائه می دهند. ضمن آن که خدمات VPN به شما کمک می کند تا حریم خصوصی خود را حفظ کنید. آنها انواع برنامه های وب سایت را ایجاد می کنند و در نهایت باید افزود که فقط چت زنده 24/7 را برای پشتیبانی ارائه می دهند، بنابراین نمی توانید تماس بگیرید.

خرید دامین ارزان قیمت از سایت های خارجی

(www.hover.com) hover

hover فروشنده دامنه ای نسبتاً جدید است که خود را به عنوان محلی که بهترین ایده های اینترنت نامگذاری می شوند اعلام می کند و دامین ارزان قیمت ارائه می کند. این ادعا تا حدودی ذهنی است، اما جذابیت hover را نمی توان نادیده گرفت. آنها یک شرکت ساده هستند که یک کار را انجام می دهند و دامنه ها و حساب های ایمیل مرتبط را به فروش می رسانند.

برای ثبت دامنه دات کام 12.99 دلار و دات نت 15.49 دلار دریافت می نمایند. hoverشرکتی است که به سادگی اختصاص داده شده است و این امر در مراحل پرداخت آنها نشان داده می شود. در طول فرایند خرید هیچگونه گرانفروشی وجود ندارد و آنها روش های بیشماری از جمله انواع کارت های اعتباری ، PayPal و Apple Pay را می پذیرند. همچنین آدرس های ایمیل را با دامنه های خود ارائه می دهد اما در حال حاضر خدمات دیگری ارائه نمی کند.

Hover به مشتریان امکان می دهد از طریق تلفن، ایمیل یا چت زنده با آنها تماس بگیرند. با این حال، نمایندگان خدمات مشتری آنها فقط از ساعت 8 صبح تا 8 بعد از ظهر دوشنبه تاجمعه و 12 تا 5 بعد از ظهر شنبه و یکشنبه ، در دسترس هستند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Design Bundles

GoDaddy (www.godaddy.com)

GoDaddy یکی از بزرگترین ثبت کننده های دامنه دارای مجوز ICANN است و تقریباً یک نام خانوادگی است که دامین ارزان قیمت را ارائه می کند. قیمت های GoDaddy برای دات کام 17.99 دلار و دات نت 19.99 دلار و دات کو 34.99 دلار است که شاید برای برخی ، این قیمت ها چندان مناسب نباشد. ضم نآنکه خدمات اضافی ارائه می کند.

خریدن نام های دامنه ای که قبلاً گرفته شده است ، در این جا ممکن است. اگر از GoDaddy میزبانی می گیرید، آنها با یک کلیک نصب وردپرس را ارائه می دهند. شما نیازی به دردسرهای نصب وردپرس به صورت دستی ندارید. در حالی که GoDaddy به خود می بالد که ثبت کننده دامنه معتبر شماره یک ICANN در جهان است، بسیاری در این خصوص اختلاف نظر هستند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد