خرید و نحوه ارسال از سایت ASOS.com

خرید و نحوه ارسال از سایت ASOS.com

توسط : تیم محتوا
2,267

در چند سال گذشته، ASOS خود را به عنوان یکی از مشهورترین فروشگاه های آنلاین مد و لوازم آرایشی در جهان معرفی کرده است، ASOS هزاران پوشاک ، کفش و لوازم جانبی ، از بیش از 850 مارک، از جمله برخی از مارک های برچسب خصوصی خود را که اغلب مخاطبان اصلی خود را در گروه سنی جوانان هدف قرار می دهد، به فروش می رساند. خرید از سایت ASOS.com می تواند برای بسیاری از کاربران که بدنبال کالاهای اصل و با کیفیت هستند، مفید باشد.

بررسی خرید آنلاین ASOS

برخی از مارک های اصلی که خریدهای آنلاین ASOS ارائه می دهند عبارتند از Levi’s ، Nike ، adidas ، Calvin Klein ، Hugo Boss ، Juicy Couture و موارد دیگر. اگر به دنبال پوشاک و لوازم آرایشی فوق العاده ارزان هستید، این را در اینجا پیدا نخواهید کرد. در عوض ، آنها مارک های معروف را می فروشند و تخفیف خرده فروشی را ارائه می دهند.

پیشنهاد مطالعهگوگل ادورز Google AdWords چیست

این خرده فروشی آنلاین تقریباً 20 سال است که تنوع را ترویج می دهد و همچنین بازار پوشاک با برچسب های بوتیک و لباس های قدیمی ارائه می دهد. بازار ASOS در سال 2010 با تنها 20 فروشنده افتتاح شد. از آن زمان، تبدیل به پلتفرم پیشرو آنلاین برای مارک های مستقل و بوتیک های قدیمی شد.

هنگام مرور محصولات انتخابی و خرید از سایت ASOS.com و بازار لباس ASOS ، می توانید طیف گسترده ای از لباس های شیک، مانند کت و شلوار ASOS ، کفش و شلوار جین را انتظار داشته باشید. مشتریان می توانند تصاویر با کیفیت بالا از کفش و لباس ASOS را مشاهده کنند که شامل توضیحات دقیق اندازه، مواد و اندازه گیری است.

خرید و نحوه ارسال از سایت ASOS.com

آیا ASOS ایمن است؟

بازار لباس ASOS ویژگی های فوق العاده ای را ارائه می دهد و کشف مارک های جدید مد را ساده می کند، اما آیا ASOS قانونی است؟ مهمتر از همه، آیا ASOS ایمن است؟ بسیاری از مشتریان تعجب می کنند که بازگشت ASOS چقدر آسان است. اگر از سفارش خود و یا زمان حمل و تحویل کالا خوشتان نمی آید، می تواند روی بازگشت کالا فکر کنید. 

البته  قیمت ها در این سایت پایین نیست، بنابراین هنگام خرید از سایت ASOS.com ،بیشتر از برخی سایت های تجارت الکترونیک آسیایی ریسک می کنید. از سوی دیگر ، ممکن است مبلغی را که برای کیفیت لباس و لوازم آرایشی پرداخت می کنید، منطقی باشد.

ASOS.com بصورت آنلاین در ژوئن سال 2000 به عنوان یک مقصد تجارت الکترونیکی لباس برای مد با کیفیت راه اندازی شد و باید گفت که فروشگاه اینترنتی ASOS یک تجارت قانونی است. بنیانگذاران این شرکت می خواستند شغلی داشته باشند که بتواند مشتریان خود را در سراسر جهان به دست آورد و به خریداران آنلاین اجازه دهد تا به راحتی از خانه های خود به دنبال روندهای جدید مد و لباس خود از خانه باشند. نه اینکه به یک فروشگاه خرده فروشی مراجعه کنند.

در نهایت ، خرید از سایت ASOS.com  و تهیه کفش و لباس ASOS ،با در نظر گرفتن فردیت ایجاد می شود. این شرکت معتقد است که مد بر اساس فردیت رشد می کند و می تواند به افراد این قدرت را بدهد که ظاهر ، احساس و بهترین ظاهر خود را داشته باشند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Design Bundles

حضور آنلاین سایت ASOS.com

بررسی ASOS نشان داد که این برند دارای حضور آنلاین قوی است که مطمئناً به پاسخ مثبت به سوال آیا ASOS قانونی است، پاسخی قانع کننده خواهد داشت. اکنون این سایت دارای 19 میلیون دنبال کننده در شبکه های اجتماعی، 4 میلیون مشتری فعال و 69 درصد ترافیک از دستگاه های تلفن همراه است.

آنها همچنین دارای هشتگی هستند که برای تبلیغات آنلاین ASOS ، #AsSeenOnMe ، از آنها استفاده می کند، که مشتریان را تشویق می کند تا عکس های یافته ها و خرید از سایت ASOS.com خود را بارگذاری کرده و آنها را در سیستم عامل های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند.

برای کسانی که علاقه مند به بررسی بیشتر سایت ASOS هستند، می توانید ASOS را در رسانه های اجتماعی همچون فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و یوتیوب دنبال کنند. این شرکت دارای یک حضور اجتماعی فعال است که توانسته است آن را در سرتاسر جهان شناسانده و دارای اعتبار نماید. در صفحه فیس بوک خود، این شرکت دارای نشان بسیار پاسخگو به پیام ها است که نشانه خوبی برای مشتریانی است که در مورد سوالات یا سفارشات به کمک نیاز دارند.

خرید از سایت ASOS

این شرکت به طور منحصر به فرد و به وضوح، اهداف خود را برای حفظ احساس قوی مسئولیت شرکتی ترسیم کرده است. برای ASOS ، خرید از سایت ASOS.com بدان معناست که با پذیرش شیوه های سازگار با محیط زیست و اهداف ابتکار سبز، ابتکار عمل را برای کاهش ردپای کربن خود در جهان در نظر بگیرید. به عنوان مثال، ASOS کالاهای خود را در جعبه هایی از 100 درصد مواد بازیافت شده برای مشتریان ارسال می کند. این شرکت همچنین که 34 درصد از الیاف مورد استفاده در مارک های ASOS را از منابع پایدار تهیه می کند.

در کنار مراقبت از محیط زیست، ASOS معتقد است که تجارت اخلاقی، منابع پایدار و رفاه، همه اجزای اصلی مدل تجاری آنها هستند. بنابراین نه تنها ASOS قانونی است، بلکه این شرکت احساس مسئولیت شرکتی قوی را ترویج می کند. اگر به دنبال برندی هستید که به همان اندازه علاقه مند به مد و شیوه های اخلاقی باشد، شاید کفش و لباس ASOS قابل توجه باشد.

خرید و نحوه ارسال از سایت ASOS.com

ASOS در کجا قرار دارد؟

دفتر مرکزی ASOS در لندن، انگلستان واقع شده است. منطقه تحویل ASOS شامل بیش از 200 کشور در سراسر جهان است که هنگام خرید از سایت ASOS.com ارسال ها صوتر می گیرد. مراکز تکمیل در اروپا ، انگلستان و ایالات متحده واقع شده است.

اخیراً ، تقاضای زیادی برای پوشاک ASOS در ایالات متحده وجود داشته است، زیرا این شرکت چند بار تاخیر حمل و نقل خود را از انبار خود در آتلانتا ، GA داشته است ، اما از آن زمان برای بهبود زمان حمل و تحویل ASOS تلاش کرده است. این شرکت به طور قانونی در انگلستان توسط Companies House ، که ثبت کننده رسمی شرکت های انگلستان است، ثبت شده و مشروعیت آنها را ثابت می کند.

تهیه و خرید از سایت ASOS.com 

از آنجایی که ASOS در درجه اول یک بازار آنلاین پوشاک و لوازم جانبی است، بهترین کار این است که بررسی لباس ASOS را به محبوب ترین دسته بندی هایی که مصرف کنندگان آن معمولاً خریداری می کنند، تقسیم کنیم.

پیشنهاد مطالعهمعرفی انواع گیفت کارت

بررسی کفش ASOS

این شرکت به مشتریان این فرصت را می دهد تا چندین تصویر با کیفیت از کفش ها را در ASOS مشاهده کنند تا بتوانند قبل از خرید از سایت ASOS.com ،  محصول مورد نظر خود را دریافت کنند. مشتریانی که اقلامی را از ASOS خریداری کرده اند خاطرنشان کرده اند که کفش هایی که خریداری نموده اند، اغلب با تصویری که به صورت آنلاین دیدند، مطابقت دارد. بسیاری از خریداران که از ASOS.com کفش سفارش داده اند از بسته بندی راضی بوده اند. همچنین، بسیاری احساس کردند که کیفیت ASOS انتظارات آنها را برآورده کرده است، بنابراین نظرات مثبت ASOS را به جا گذاشته است.

بررسی خرید کت و شلوار

ASOS دارای مجموعه ای شیک از کت و شلوار است که بسیاری از خریداران را به خود جذب می کند. کت و شلوارهای ASOS شامل طیف گسترده ای از سبک ها ، از جمله کت و شلوارهای مطابق با مد است. علاوه بر این، این فروشگاه مد آنلاین نیز کت و شلوارهایی در اندازه های متفاوت ارائه می دهد.

وقتی صحبت از خرید از سایت ASOS.com برای کت و شلوار می شود، برای مشتری بسیار سخت است که در این نوع خرید اینترنتی اطمینان داشته باشد. با این حال، بررسی ASOS مناسب نشان می دهد که این سایت به دلیل عکس های با کیفیت بالا از چندین زاویه و فیلم به رفع این نگرانی اساسی کمک می کند.

بسیاری از کت و شلوارها ویدئوهایی را نشان می دهند که مدل ها هنگام پوشیدن آن راه می روند و می چرخند که به خریداران آنلاین اجازه می دهد تناسب کت و شلوار را بر روی یک مدل مشاهده کنند و پیدا کردن بهترین کت و شلوارهای ASOS برای نوع بدن و سبک آنها را آسان تر می کند. بررسی کت و شلوار ASOS فاقد شکایت در مورد کیفیت کت و شلوار ASOS بوده است که نشانه خوبی است. 

خرید و نحوه ارسال از سایت ASOS.com

خرید از سایت ASOS.com برای شلوار جین

اجماع نظرات لباس ASOS در مورد شلوار جین، شامل ترکیبی سالم از نظرات مثبت و منفی بود. شما می توانید انواع شلوارهای جین را در مدل های متفاوت با خرید از سایت ASOS.com تجربه کنید. در این سایت مارک های متفاوتی از شلوار چین ارائه می شود که مطابق با مد بوده و طرح های مختلفی را در سبک های زیبایی عرضه کرده است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی با نتورک مارکتینگ

بررسی لباس های بارداری ASOS

اگرچه ASOS یک نام تجاری محبوب است، اما فاقد نظرات ویژه ASOS در مورد لباس های بارداری است. با این حال ، اجماع در ASOS.com شامل بررسی های مثبت ASOS در مورد کیفیت محصول بوده است. در این سایت به سادگی می توان در کیفیت بالا، لباس های دوران بارداری را در طرح و نقش های زیبایی تهیه نمود که هر یک می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

می توانید برای خرید از سایت ASOS.com ، اقدام کرده و برای پرداخت ارزی آن و تحویل در ایران، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، ASOS ، سایت ASOS.com
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد