کسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

کسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

توسط : تیم محتوا
1,826

Fiverr یک بازار آنلاین برای خدمات مستقل همراه با هزینه هایی اندک از سراسر جهان است. ایده پشت نام تجاری آنها، ساده سازی روند استخدام به عنوان یک فریلنسر است. بازار آنلاین آنها به عنوان واسطه استخدام ، اخراج و منابع انسانی را قطع می کند. مشاغل کوچکتر می توانند کارها را به صورت موردی انجام دهند و فریلنسرها می توانند خدمات خود را در هر زمان به هر شرکتی بفروشند. بدین ترتیب می توانید به عنوان یک فریلنسر برای کسب درآمد ارزی از Fiverr اقدام کنید.

Fiverr به مشتریان این امکان را می دهد تا هزینه Gigs را که شامل هرگونه سرویس دیجیتالی از طراحی وردپرس ، طراحی لوگو ، خدمات نوشتاری ، رونویسی و حتی کارهای صوتی است، پیش پرداخت کنند. اگرچه همه خدمات در زمان راه اندازی سایت 5 دلار قیمت گذاری شده بودند، اما فریلنسرها اکنون می توانند قیمت خود را بر روی هر آنچه که انتخاب می کنند تعیین کرده و می توانند معاملات بسته یا Gig Packages را ارائه دهند.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت ویزا

Fiverr چگونه کار می کند؟

Fiverr با اجازه دادن به خریداران این امکان را فراهم می کند که برای هرگونه خدمات مستقل، از طراحی وب گرفته تا بازاریابی در رسانه های اجتماعی یا کپی نویسی، پیش پرداخت کنند. هنگامی که Fiverr برای اولین بار راه اندازی شد، قیمت تمام اجراها در ابتدا 5 دلار بود، اما اکنون فروشندگان مستقل می توانند تصمیم بگیرند هزینه بیشتری دریافت کنند یا بسته های خدمات را ارائه دهند و بدین ترتیب بتوانند به سادگی برای کسب درآمد ارزی از Fiverr اقدام کنند.

لازم به ذکر است که سفارشات معمولاً ظرف یک یا دو روز تکمیل می شوند، اما زمان تحویل توسط فروشنده تعیین می شود و اگر فروشنده، تعداد سفارشات را داشته باشد، ممکن است بیشتر طول بکشد. هنگامی که سفارش شما با موفقیت انجام شد، فروشنده 80 درصد از کل ارزش سفارش را دریافت می کند. به عنوان مثال، یک گیگ 5 دلار به این معنی است که فریلنسر 4 دلار برای سفارش تکمیل شده دریافت می کند.

کسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

شرایط Fiverr

دو روش برای مشاهده سایت وجود دارد که به عنوان فریلنسر یا خریدار خواهد بود. ابتدا ، اصطلاحاتی را که در سایت Fiverr استفاده می شود را توضیح داده و سپس نحوه عملکرد این فرآیند را برای خریدار و فروشنده شرح خواهیم داد. آگاهی از آن ها برای کسب درآمد ارزی از Fiverr مهم است.

Gig: سرویس ارائه شده در وب سایت  Fiverrاست. 

فروشنده : یک کاربر ثبت شده (فریلنسر) که Gigs را ارائه می دهد.

خریدار : کاربر ثبت شده ای که Gigs را خریداری می کند (وقتی Gig خریداری می شود، به آن سفارش می گویند)

ارسال درخواست : درخواست خریداران برای خدمات (Gigs) در صورت نیاز خاص می باشد.

پیشنهاد مطالعهخرید دامین ارزان قیمت از سایت های خارجی

Fiverr برای خریداران

به عنوان یک خریدار، می توانید صفحات دسته بندی را مرور کنید یا از ابزار جستجو برای پیدا کردن یک Gig که به دنبال خرید آن هستید استفاده کنید. به عنوان مثال وقتی روی چیزی مانند مترجم جستجو می کنید، متوجه می شوید که لیستی از مترجمان ظاهر می شود که می تواند برای کسب درآمد ارزی از Fiverr برای آن ها مفید باشد.

مرتب سازی همه گزینه ها می تواند دشوار باشد، به همین دلیل مهم است که توضیحات هر یک از خدمات ارائه شده را مطالعه کرده و نمونه کارها را بررسی کنید. همچنین می توانید با هرگونه سوال به فروشنده پیام دهید و ببینید آیا پروژه خاص شما کاری است که می تواند انجام دهد.

هنگامی که آماده خرید هستید ، روش های مختلفی برای پرداخت وجود دارد. Fiverr توصیه می کند که از سایت آنها دیدن کنید تا مطمئن شوید پرداخت مطمئن است. همه خریدها دارای هزینه پردازش 1 دلار در خریدهای 20 دلار و کمتر و 5 درصد در برنامه های بالای 20 دلار است.

پس از خرید یک برنامه، سفارش به فروشنده ارسال می شود. این پول تنها پس از تکمیل سفارش به فروشنده می رسد. قبل از اتمام سفارش، شما می توانید قبل از پرداخت کامل، بسته به ماهیت برنامه، تغییرات را بررسی کرده و به طور بالقوه درخواست تغییرات کنید.

کسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

Fiverr برای فروشندگان

فروشندگان برای کسب درآمد ارزی از Fiverr ، باید پروفایل خود را تنظیم کرده و نمایش های سفارشی برای فروش در سایت ایجاد کنند. شما به عنوان یک فروشنده، قیمت خود را تعیین می کنید و می توانید به منظور افزایش هزینه ، برنامه های اضافی را در سفارش های خود ارائه دهید.

هنگامی که خریدار تصمیم می گیرد سفارش شما را خریداری کند، پول از حساب او گرفته می شود و تا زمان تکمیل سفارش برای شما در حالت تعلیق قرار می گیرد. فروشندگان 80 درصد از درآمد خود را در هر برنامه که با موفقیت می فروشند و تحویل می دهند ، نگه می دارند.

هرچه فروش بیشتری داشته باشید، در رتبه بندی فروشنده بهتری در سایت خواهید بود. این بدان معناست که شما به طور بالقوه قادر خواهید بود برای خدمات ارائه شده هزینه بیشتری دریافت کنید. به عنوان یک فروشنده ، شما این پتانسیل را دارید که بسته به میزان فروش خوب خود و تعداد برنامه های خود ، ماهانه حدود 1000 دلار تا 2000 دلار درآمد داشته باشید. برای بسیاری از فروشندگان، استفاده از مجموعه مهارتهایی که در این سایت ارائه شده است، راهی عالی برای کسب تجربه بیشتر و کسب درآمد ارزی از Fiverr است.

Fiverr حتی یک بستر برای کمک به فروشندگان خود با نام AND.co ایجاد کرده است And.co ردیابی زمان، هزینه ها و نرم افزار پیشنهادی را برای فروشندگان ارائه می دهد. 

پیشنهاد مطالعهخرید و نحوه ارسال از سایت ASOS.com

آیا Fiverr برای شما مناسب است؟

برای مترجمان آزاد ، Fiverr به کار و بازاریابی زیادی نیاز دارد، درست مانند هر کسب و کاری لازم است که برای آن وقت بگذارید. پاداش استفاده از این خدمات، کار درساعت های شخصی شما در خانه و امکان کسب درآمد بیشتر از آنچه می توانید در یک کار اداری دیگر کسب کنید، است. 

برای کارفرمایان یا خریداران، این فرصت را خواهند داشت که با دور زدن منابع انسانی و پرداخت هزینه کارکنان تمام وقت ، تا 30 درصد در هزینه حقوق و دستمزد خود صرفه جویی کنید. Fiverr همچنین به شما این امکان را می دهد که با انواع مختلف افراد کار کنید تا بتوانید بدون نیاز به استخدام و اخراج افراد در طول مسیر ، بهترین افراد را برای خود جذب کنید.

می توانید برای کسب درآمد ارزی از Fiverr اقدام کرده و با کمک آن به یک شغل بین المللی دست یابید. برای این کار می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، Fiverr ، فایور ، معرفی Fiverr
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد