معرفی سایت Toptal مناسب فریلنسر ها

معرفی سایت Toptal مناسب فریلنسر ها

توسط : تیم محتوا
1,596

Toptal یک شبکه مستقل و محبوب است که مشتریان را با استعدادهای بالا، مورد بررسی قرار داده و متصل می کند. در ابتدا این سایت، فقط به توسعه دهندگان نرم افزار که به صورت مستقل کار می کردند پیشنهاد می داد. از آن زمان به بعد به شکلی عمودی گسترش یافته است و شامل طراحان مستقل، کارشناسان مالی، مدیران محصول و مدیران پروژه می شود که توانسته است شرایط را برای کسب درآمد از سایت Toptal فراهم نماید.

ویژگی های کلیدی Toptal فرآیند غربالگری دقیق آن و اجتماع زیادی از استعدادهای با کیفیت است. فرایند بررسی چند مرحله ای آن شامل بررسی کد، بررسی نمونه کارها، آزمایش در زمان مشخص و یک آزمون مهارت زبان انگلیسی است. این سایت ادعا می کند که این بررسی دقیق به آن کمک می کند تا استعدادهای برتر را انتخاب نماید.

در طول فرآیند غربالگری ، استخدام کنندگان Toptal شایستگی های اصلی، مهارت ها و تجربه کاری قبلی فریلنسرها را درک می کنند. با دریافت نیاز مشتری، این سایت، نیازهای آنها را با جزئیات درک می کند و بر این اساس، آنها را با فریلنسر مناسب از مجموعه استعدادهای خود مطابقت می دهد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

با این حال ، استخدام از Toptal ارزان نیست. احتمالاً به همین دلیل است که فقط شرکت های برتر با درآمد خوب می توانند هزینه استخدام مترجمان فریلنسر از این پلت فرم را داشته باشند. اما اگر تصمیم دارید برای کسب درآمد از سایت Toptal اقدام کنید، می تواند شرایط خوبی را برای شما ایجاد کند.

معرفی سایت Toptal مناسب فریلنسر ها

سابقه ای در مورد Toptal

Toptal در سال 2010 توسط Taso du Val و Breanden Beneschott تأسیس شد. بنشات در سال 2018 در میان اختلافات ،از شرکت خارج شد که حتی باعث شکایت این شرکت از وی شد. گزارش شده است که از زمان تاسیس Toptal ، این شرکت همچنان سودآور بوده است. جالب اینجاست که فقط یکبار سرمایه افزایش داده است. مرحله اولیه که شامل سرمایه گذاران مانند آندریسن هورویتز بود.

Toptal چگونه کار می کند؟

Toptal متکی بر فرایند تطبیق شخصی است تا فریلنسرها را با پروژه های مربوطه که توسط مشتریان در وب سایت خود ارسال شده است، متصل کند. برای ثبت نام در این سایت و کسب درآمد از سایت Toptal مراحل ذیل را دنبال کنید.

ابتدا در سایت ثبت نام کنید و درخواست کار ارسال کنید. مشتریانی که به دنبال استخدام فریلنسر هستند باید شرایط خود را از طریق فرم در وب سایت Toptal با جزئیات مربوط به کار ارسال کنند. سپس با تیم Toptal تماس بگیرید و نیازهای خود را با جزئیات به اشتراک بگذارید. 

پس از ارائه توضیحات شغل توسط مشتری، تیم داخلی Toptal آن را بررسی می کند و با مشتری در ارتباط است. طی یک مکالمه، تیم Toptal سعی می کند درک عمیقی از الزامات بدست آورد. در مرحله بعدی، توصیه هایی از Toptal دریافت می کنید. پس از به دست آوردن بررسی های لازم ، Toptal دست به کار می شود تا فریلنسرهایی را پیدا کند که برای کار مورد نظر مناسب باشند. 

اگر فریلنسرها بلافاصله در دسترس باشند، Toptal با به اشتراک گذاشتن رزومه های دیجیتالی آنها ، فریلنسر را به مشتری توصیه می کند. که بدین ترتیب، کسب درآمد از سایت Toptal انجام خواهد شد.

هنگامی که فریلنسرهای توصیه شده را از طریق مصاحبه های خود مرور و ارزیابی نمود، مشتری می تواند فریلنسرهای توصیه شده را انتخاب کرده و آنها را بر اساس شرایط خود ارزیابی کند. در نهایت، فریلنسر مناسب برای این شغل را انتخاب کرده و کار با یک دوره آزمایشی آغاز خواهد شد. 

اگر مشتری از فریلنسر راضی باشد، می تواند بلافاصله پس از امضای قرارداد با آنها شروع به کار کند. Toptal همچنین به سپرده اولیه 500 دلار توسط مشتریان نیاز دارد که به عنوان اعتبار در نظر گرفته شده و در اولین فاکتور آنها در تعهد تسویه می شود.

پیشنهاد مطالعهراه های یافتن فرصت های شغلی در LinkedIn لینکدین

دروه آزمایشی در Toptal

Toptal یک دوره آزمایشی بدون ریسک را ارائه می دهد، تا مشتریان بتوانند عملکرد فریلنسر را ارزیابی کرده و تناسب خوبی را تأیید کنند. اگر مشتری تصمیم نگیرد که در تعهد خود پیش برود، هیچگونه مبلغی را پرداخت نمی کند. Toptal سپرده 500 دلاری را به طور کامل بازپرداخت می کند.

این یک راه مناسب کسب درآمد از سایت Toptal است که فریلنسرهای برتر معمولاً از راه دور کار می کنند. با این حال، مشتریان همچنین می توانند درخواست کنند که فریلنسر در دفتر آنها کار خود را شروع کند. هرچند در دسترس بودن چنین فریلنسرهایی بسیار کم است. این بستر راه حل های پرداخت انعطاف پذیر را ارائه می دهد. به طور معمول، صورتحساب هر دو هفته یکبار انجام می شود و پرداخت ها ظرف 10 روز پس از صدور صورت حساب صورت می گیرد. 

معرفی سایت Toptal مناسب فریلنسر ها

مدل تجاری Toptal

مدل تجاری Toptal را می توان به عنوان سیستم عامل های چند طرفه، مانند یک بازار ، نسبت داد. مانند همه بازارها ، وابستگی به اثرات شبکه ای است که ارزش کافی را برای مشتریان و فریلنسرها فراهم کند.

به عنوان مثال برای تحقق وعده خود مبنی بر ارتباط مشتریان با مترجمان آزاد مناسب در عرض 24 ساعت ، Toptal باید تعداد زیادی از مترجمان آزاد را در مجموعه استعدادهای خود همراه با وضعیت کاری آنها در زمان واقعی داشته باشد. به طور مشابه، Toptal به مشتریان به اندازه کافی نیاز دارد تا جریان مداوم پروژه ها را برای مترجمان آزاد خود تضمین کند و کسب درآمد از سایت Toptal را برای ایشان فراهنم نماید.

فرض Toptal برای کسب درآمد ساده است. در طول مدت پروژه مستقل ، به مشتریان مستقیماً فاکتور می دهد و مبلغ را دریافت می کند، حق کمیسیون را نگه می دارد و به مترجمان نرخ پایین تر و از پیش تعیین شده می پردازد. به فریلنسرها این امکان داده می شود که نرخ ساعتی خود را بر اساس نرخهای توصیه شده Toptal تعیین کنند. اینها با در نظر گرفتن عواملی مانند محل سکونت و تخصص فریلنسرها استخراج می شود.

Toptal مبلغ هنگفتی را صرف بازاریابی، برندسازی و فروش صرف می کند. هزینه هایی که باعث می شود تا هزینه های این سایت نیز بالا برود. این سوالاتی را ایجاد کرده است که آیا هزینه های بالای این سایت، با کیفیت استعدادهای ارائه شده توجیه می شود یا خیر. یا اینکه آیا قیمت بالا فقط نتیجه سربارهای زیاد است که با شرکت بزرگی مانند Toptal همراه است.

پیشنهاد مطالعهگوگل ادورز Google AdWords چیست

بررسی جوانب کسب درآمد از سایت Toptal

برای ساده نگه داشتن مسائل، اجازه دهید فقط به برخی از گزینه ها بپردازیم. از محاسن این سایت می توان گفت :

توسعه دهندگان با تجربه : Toptal بر استخدام استعدادهای با کیفیت تمرکز می کند. این تأکید بر توسعه دهندگان آنها کاملاً برجسته است. بخش معینی از آنها همچنین سابقه کار در شرکت های معتبر را دارند.

توصیه های شخصی : درک دقیق این سایت از الزامات شغلی و مهارت های فریلنسرها این امکان را به او می دهد تا توصیه های داوطلب بسیار شخصی را به مشتریان ارائه دهد.

شرکت تاسیس شده : Toptal رهبر صنعت در شبکه های مستقل است و از نام تجاری معتبری برخوردار است. این شرکت دارای تعداد زیادی شرکت بزرگ به عنوان مشتری است.

معرفی سایت Toptal مناسب فریلنسر ها

معایب سایت Toptal

از عواملی که می تواند بر کسب درآمد از سایت Toptal تاثیر بگذارد، می توان به موارد ذیل اشاره نمود.

هزینه بالا : Toptal برای اکثر استارتاپ ها و شرکت های دارای نقدینگی بسیار گران است. این نتیجه کمیسیون های عظیم است که علاوه بر هزینه های فریلنسر از آنها اخذ می شود.

پشتیبانی ضعیف از مشتریان : پشتیبانی مشتریان از سوی مشتریان و فریلنسرها در سایتهای نقد و رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفته است که در پاسخگویی کند بوده و همچنین با سرعت پایین عمل می کند.

ساختار سخت : اگرچه خود را به عنوان یک راه حل مقیاس پذیر برای مشاغل در همه اندازه ها نشان می دهد، اما قراردادهای استخدام انعطاف ناپذیری دارد. مشتریان باید قراردادهای هفتگی 20 یا 40 ساعته را انتخاب کنند که هیچ محدودیتی برای انطباق آن با نیازهای خاص خود ندارد. علاوه بر این، هیچ گزینه ای برای کاهش هزینه ها به جای ارائه کار طولانی مدت به فریلنسرها وجود ندارد که بر کسب درآمد از سایت Toptal تاثیرگذار است.

برای پروژه های کوچک قابل اجرا نیست : برای پروژه های کوچکتر که نیاز به حداقل نظارت و ورودی دارند، استخدام فریلنسرها از طریق Toptal می تواند بیش از حد گران باشد ، زیرا هزینه اغلب توجیه نمی شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Design Bundles

هزینه Toptal 

قیمت Toptal برای محدوده پروژه، منطقه جغرافیایی و سطح تجربه توسعه دهندگان مستقل متفاوت است. طبق وب سایت این شرکت، قیمت ها معمولاً در محدوده های زیر قرار می گیرند :

ساعتی : 60 تا 150 دلار

استخدام پاره وقت (20 ساعت در هفته) : 1000 تا 2400 دلار

استخدام تمام وقت (40 ساعت در هفته) : 2،000 تا 4800 دلار

برچسـب هـا : سایر ، Toptal ، سایت Toptal
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد