خرید بازی از نینتندو

خرید بازی از نینتندو

توسط : تیم محتوا
1,616

سیستم سرگرمی نینتندو (NES) که در سال 1985 معرفی شد، یک موفقیت سریع بود. در طول دو سال، تقریباً به تنهایی صنعت بازی های ویدیویی را احیا کرد. با فروش بیش از 60 میلیون واحد، گیمرها، بازی هایی مانند Mario و Zelda را برای اولین بار در NES تهیه کردند. این باعث شد تا خرید بازی نینتندو نیز در رونق قرار گیرد.

Game Boy ، که در سال 1989 عرضه شد، هنگام شروع بازی تتریس با بازی کلاسیک ارتباط تنگاتنگی داشت. این موفق ترین سیستم بازی ویدیویی است که تا به حال منتشر شده است. از زمان معرفی آن در سال 1989 ، بیش از 150 میلیون سیستم در سراسر جهان فروخته است. در ابتدا همراه با بازی ، Tetris ، به یک پدیده فوری تبدیل شد.

این در حالی است که سیستم سرگرمی Super Nintendo (SNES) در سال 1991 منتشر شد و دارای فناوری 16 بیتی بود. قدرت پردازشی بیشتر به معنای بازیهای سرگرم کننده تر بود که به SNES کمک کرد بیش از 49 میلیون سیستم در سراسر جهان بفروشد.

نینتندو 64 (N64) استانداردهای جدیدی را در بازی های سه بعدی واقع گرایانه در سال 1996 ارائه کرد. Super Mario 64 بازی ویترین سیستم بود و میلیون ها نفر را با گرافیک و گیم پلی شگفت انگیز خود به وجد آورد که به خرید بازی نینتندو نیز کمک نمود.

خرید بازی از نینتندو

بازی های مهیج در نینتندو

همان سال که N64 عرضه شد، Game Boy Pocket راه خود را در سراسر جهان باز کرد. این بازی کوچکتر از Game Boy اصلی بود و در رنگهای متنوع موجود بود. GBA با صفحه نمایش بزرگتر و گرافیک بهتر نسبت به نسخه های قبلی Game Boy ، پس از اولین نمایش خود در آمریکای شمالی در سال 2001 ، ده ها میلیون دستگاه در سراسر جهان فروخت.

2001 همچنین شاهد انتشار بازی نینتندو GameCube بود که گرافیک و گیم پلی بازی N64 را ارتقا داد. این اولین سیستم نینتندو بود که از دیسک های نوری به جای کارتریج برای بازی های خود استفاده کرد و رونق خرید بازی نینتندو در سراسر جهان را باعث شد.

Game Boy Advance SP در سال 2003 عرضه شد و اندازه صفحه نمایش Game Boy Advance را داشت، اما GBA SP به طور چشمگیری کوچکتر و سبک تر بود و در یک طرح تاشو قرار گرفت تا واقعاً جیبی شود. همچنین دارای یک باتری قابل شارژ و صفحه نمایش با نور پس زمینه است.

(Nintendo DS (DS با داشتن دو صفحه از جمله صفحه لمسی، میکروفون ، قابلیت Wi-Fi داخلی و سازگاری با گذشته، یک دستگاه بازی قابل حمل فوق العاده موفق است که رقبای خود را در بازار با اختلاف زیادی شکست می دهد.

Nintendo DS کوچکتر و سبک تر بوده و دارای صفحه نمایش روشن تر از مدل قبلی است و مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. ده ها میلیون DS Lites از زمان انتشار در اوایل سال 2006 در سراسر جهان فروخته شده است و خرید بازی نینتندو را گسترش داده است.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

پیشرفت خرید بازی نینتندو

در سال 2006 ، نینتندو Wii و چندین ویژگی پیشرفته و انقلابی را به همراه آن معرفی کرد. کنترل از راه دور حساس به حرکت بی سیم، قابلیت Wi-Fi داخلی و بسیاری از ویژگی های دیگر Wii را به پرفروش ترین سیستم کنسول نسل جدید در جهان تبدیل کرده است.

در ماه آوریل، نینتندو DSi یک سیستم قابل حمل اصلاح شده با دو دوربین و دسترسی بی سیم به بازی های قابل بارگیری را از طریق فروشگاه نینتندو DSi معرفی کرد. Wii Sports Resort بر اساس پدیده Wii Sports ساخته شده است و شامل لوازم جانبی جدید Wii MotionPlus است و کنترل حرکت را حتی دقیق تر می کند. 

Wii Fit Plus گزینه ها و فعالیت های جدیدی را به نرم افزار وارد کرد و New Super Mario Bros. Wii بازی دستی را به کنسول خانگی آورد. خانواده سیستم های نینتندو DS رکورد جدید فروش سالانه را برای هر نوع کنسول یا سیستم دستی ثبت کردند که خرید بازی نینتندو را نیز افزایش داد.

نینتندو DSi XL با نمایشگرهایی 93 درصد بزرگتر از نمایشگرهای نینتندو دی اس لایت معرفی شد. نینتندو و Netflix همکاری خود را اعلام کردند که به اکثر مشترکان Netflix اجازه می دهد فیلم ها و برنامه های تلویزیونی را مستقیماً از طریق کنسول های Wii خود پخش کنند. ضمن آنکه در 27 مارس 2011 ، نینتندو سیستم Nintendo 3DS را راه اندازی کرد که به کاربران اجازه می دهد محتوای سه بعدی را بدون عینک مخصوص مشاهده کنند.

خرید بازی از نینتندو

کارت دیجیتالی نینتندو

کارت های Nintendo eShop فقط از طریق Nintendo eShop در سیستم های خانواده Wii U یا Nintendo 3DS قابل خریداری هستند. موجودی کارت ها را می توان در خانواده سیستم های Wii U و Nintendo 3DS به اشتراک گذاشت، اما ممکن است فقط در یک حساب Nintendo eShop استفاده شود.

اگر برای خرید بازی نینتندو ، قبلاً از آن استفاده نکرده اید، یک اتصال اینترنت به سیستم خود تنظیم کنید و مطمئن شوید دستگاه شما دارای آخرین به روزرسانی سیستم است. سپس از منوی HOME ، نماد Nintendo eShop را انتخاب کنید وBalance را از منوی سمت چپ صفحه انتخاب نمایید.

روی دکمه Nintendo eShop Card ضربه بزنید و کد را انتخاب نمایید. از صفحه لمسی برای وارد کردن کد فعال سازی کارت دیجیتال استفاده کنید و روی تأیید ضربه بزنید. توجه داشته باشید که  فقط از طریق Nintendo eShop و سایر خدمات خرید نینتندو در خانواده سیستم های Nintendo 3DS یا سیستم Wii U برای دریافت محتوا مانند بازی ها و سایر ویژگی ها یا خرید اقلام اقدام نمایید.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت ویزا

استفاده از این کارت دیجیتال برای خرید بازی نینتندو ، نیاز به سیستم Nintendo 3DS یا Wii U ، دسترسی به اینترنت پهن باند ، پذیرش توافقنامه کاربر و ممکن است نیاز به شناسه شبکه نینتندو داشته باشد. لطفاً قبل از خرید ، توافقنامه کاربر را در مرور کنید. وقتی کد فعال سازی کارت دیجیتال را در سیستم Nintendo 3DS یا Wii U خود وارد می کنید، کل موجودی با حساب Nintendo eShop شما مرتبط می شود و قابل انتقال نیست. 

هیچ مانده ای روی کارت دیجیتال باقی نمی ماند و کارت دیجیتال قابل بارگیری مجدد نیست. موجودی کارت دیجیتال فقط در یک حساب نینتندو eShop قابل استفاده است. برای خرید بازی و تهیه گیفت کارت نینتندو می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

برچسـب هـا : سایر ، نینتندو ، خرید بازی
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد