کسب درآمد از سایت Smule اسمول

کسب درآمد از سایت Smule اسمول

توسط : تیم محتوا
2,358

نرم افزار موسیقی ساز Smule ، همراه با تعدادی از برنامه های تلفن همراه محبوب، با موضوع موسیقی، از جمله Sing Karaoke ، Guitar ، Ocarina ، Magic Piano و I Am T-Pain راه اندازی شده است تا بتواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کند. در حال حاضر وب سایت خود را نیز به یک شبکه اجتماعی تبدیل کرده است که آن را Smule Nation می نامد و عملکردهای همه برنامه های آن را برجسته می کند. شما می توانید برای کسب درآمد از سایت Smule اقدام کنید.

Smule چیست؟

برنامه ها همیشه بر اشتراک گذاری تأکید کرده اند. فیلم های YouTube از بهترین اجراها را ارائه کرده است. اما در این برنامه،  اگر کاربران می خواستند عملکردهای خود را به اشتراک بگذارند، مجبور بودند این کار را خود در برنامه ها انجام دهند یا به طور کلی از سایت Smule خارج شوند.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی از نینتندو

اکنون، با Smule Nation ، این شرکت می تواند بهترین عملکردها را در همه برنامه های خود برجسته کند. این وب سایت شامل بخشی از محبوب ترین موسیقی در سراسر شبکه و همچنین انتخاب های برگزیده شرکت است. اگر مجری مورد علاقه خود را پیدا کردید، می توانید برای مشاهده سایر اجراها از صفحه نمایه وی دیدن کرده و در هنگام افزودن محتوای جدید، آنها را دنبال کنید. در عین حال، آن مجریان برای کار خود در برنامه های مختلف حضور یکپارچه ای دارند و اگر می خواهند محتوا را به اشتراک بگذارند، اکنون می توانند فقط یک پیوند را به اشتراک بگذارند.

کسب درآمد از سایت Smule اسمول

هدف اصلی سایت Smule

به نظر می رسد یکی از اهداف اصلی سایت Smule برجسته کردن میزان فعالیتی است که در حال حاضر در برنامه ها اتفاق می افتد که بر روی آواز خواندن تمرکز دارد. کاربران کارائوکه بیش از 20000 آهنگ در ساعت می خوانند، در حالی که کاربران Magic Piano بیش از 50،000 آهنگ می نوازند. به عنوان مثال، Sing در واقع گروهی از نوازندگان را که هرگز در زندگی واقعی یکدیگر را ملاقات نکرده اند، به هم متصل کرده است.

به طور کلی، این شرکت می گوید بیش از 125 میلیون کاربر و بیش از 1 میلیارد آهنگ را به اشتراک گذاشته اند. این در حالی است که برخی از این محتواها چندان خوب نیست. اما به نظر می رسد با ترویج گوش دادن کاربران به اجراها، در نهایت برخی از محتوای خوب به اوج می رسد. در این صورت، این سایت می تواند به مقصدی برای کشف موسیقی جدید تبدیل شود و از آنجا که همه محتواهای تولید شده توسط کاربران است، هزینه های زیادی برای سایر خدمات موسیقی ندارد.

با وجود این دید برجسته سایت Smule ، برنامه ای برای کسب درآمد مستقیم از Smule Nation ندارد. در عوض، او آن را راهی برای یکپارچه سازی و تبلیغ برنامه ها می داند. برای ایجاد عملکردهای برجسته شده در سایت، هنوز به آن برنامه ها نیاز خواهید داشت. این سایت در نظر دارد تا در طول زمان کارهای بیشتری در وب انجام دهد، اما برخی ویژگی ها وجود دارد که فقط قادر خواهید بود بومی آنها را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

استفاده رایگان از سایت Smule

در اصل ، سایت Smule را می توان به طور دائم و بدون اشتراک VIP و بدون هیچ هزینه ای استفاده کرد. ایده اصلی Smule این است که ابتدا یک خواننده یک قطعه آوازی از یک آهنگ می خواند و سپس یک خواننده دوم آهنگ دوم را ادامه داده است. 

محدودیتی که بدون اشتراک VIP دارید، این است که در کنار خوانندگان دیگر به عنوان خواننده دوم می خوانید. بدون اشتراک VIP ممکن نیست اولین خواننده ای باشید که آهنگ های خود را باز کرده یا آهنگها را به طور جداگانه بخوانید. این تنها با اشتراک VIP امکان پذیر است. 

علاوه بر این، به عنوان یک کاربر VIP شما انتخاب بالاتری از تنظیمات جلوه دارید. با این حال، هر دو کاربر VIP با جلوه Super Studio و کاربر غیر VIP با جلوه Studio مهمترین طنین مشابه را دارند. کاربر VIP این امکان را دارد که آن را کمی دقیق تر تنظیم کند، اما این کاملاً ضروری نیست.

با این حال ، برای اصل اساسی سایت Smule ، مهم است که تعداد کافی کاربر وجود داشته باشد که در کنار سایر کاربران بخوانند. چندان جالب نیست، اگر یک خواننده ترانه ای را باز کند بدون اینکه خواننده دوم همراه آن آواز بخواند. بنابراین اگر هر خواننده ای آهنگ هایی را باز کند و اولین قطعه را بخواند، منطقی نخواهد بود. بنابراین ایده Smule زمانی مفید است که نه تنها کاربران پولی، بلکه تعداد بیشتری از کاربران رایگان نیز وجود داشته باشد. بنابراین از خواندن در Smule نترسید، حتی اگر هزینه اشتراک VIP گران به نظر برسد.

کسب درآمد از سایت Smule اسمول

هزینه خوانندگی در Smule چقدر است؟

تجربه نشان داده است که هزینه اشتراک VIP به طور منظم متفاوت است. همچنین حسابهای قدیمی تر که قبلاً با آنها اشتراک VIP بسته شده بود، قیمتهای کمتری نسبت به کاربران جدید دریافت می کردند. قیمتها نیز در کشورهای مختلف متفاوت است.

اما به طور کلی ، ارزان ترین راه برای دریافت اشتراک VIP ، وب سایت Smule است. در این وب سایت می توانید با حسابی که قبلاً در تلفن همراه خود استفاده می کنید، وارد شوید. متأسفانه اشتراک VIP از طریق وب سایت تنها با کارت اعتباری امکان پذیر است. در حال حاضر قیمت اشتراک سالانه 44.99 دلار آمریکا یا 29.99 یورو است. توصیه می شود بلافاصله پس از تکمیل اشتراک سالانه VIP ، آن را لغو کنید تا از تمدید خودکار جلوگیری شود. اگر بلافاصله پس از تکمیل اشتراک سالانه کنسلی را لغو کنید، مطمئناً مدت پرداخت 12 ماهه را خواهید داشت.

اگر از طریق وب سایت Smule یک اشتراک VIP منعقد کردید، این اشتراک را می توانید در دستگاه های Apple iOS مانند iPhone و iPad و همچنین در تلفن های هوشمند Android استفاده کنید. اگر اشتراک VIP را از طریق Apple App Store یا Google Play Store انجام دهید، هزینه های اشتراک سالانه می تواند به طور قابل توجهی گران تر باشد.

پیشنهاد مطالعهگیفت کارت ویزا

چرا هزینه در سایت Smule گران است؟

اگر دسترسی VIP خود را از طریق Smule خریداری نمی کنید، هزینه های آن به طور قابل توجهی گران تر است. در صورت خرید از اپ استور اپل، اپل بابت خرید شما 30 درصد کارمزد دریافت می کند. در Android در فروشگاه Google Play نیز وضعیت مشابه است. 

علاوه بر این، Smule باید مالیات را به دارندگان مجوز آهنگهای کارائوکه منتقل کند، به طوری که کل مبلغ به خود Smule ختم نشود. به همین دلیل ، به نفع Smule است که اشتراک VIP از طریق وب سایت انجام شود. نسبت بالاتری از مبلغ پرداخت شده مستقیماً به سایت Smule می رسد و هزینه ها برای شما کمتر است. می توانید برای اشتراک در این سایت، از طریق 20پیمنت اقدام کنید.

برچسـب هـا : سایر ، اسمول ، Smule
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد