معرفی روش پرداخت Paysafe

معرفی روش پرداخت Paysafe

توسط : تیم محتوا
1,638

Paysafe یک ارائه دهنده خدمات تجاری با حضور جهانی است. راه حل های پرداخت را برای بازرگانان در بیش از 40 کشور مختلف ارائه می دهد و به دلیل تنوع گسترده روش های پرداخت، به طور فزاینده ای محبوب شده و مشهور است. با این حال، از نظر قیمت و شرایط شفافیت ندارد. این در حالی است که انواع خدمات پردازش پرداخت منحصر به فرد و آینده نگر دیگری نیز موجود است.

این روش، به عنوان ارائه دهنده خدمات تجاری، محصولات نرم افزاری متنوعی را می فروشد که با نقطه فروش (POS) کسب و کار شما ادغام شده و به شما این امکان را می دهد که روش های مختلف پرداخت را بپذیرید. همچنین راه حل POS و محصولات وام خود را به فروش می رساند.

این شرکت خدمات خود را از طریق انواع شرکت های تابعه ای که طی این سالها به دست آورده است، از جمله Skrill و Netbanx ارائه می دهد. این امر غیر معمول نیست، زیرا بسیاری از ارائه دهندگان خدمات عمده تجاری ترکیبی از سایر خدمات پرداخت کوچکتر هستند.

توجه داشته باشید که Paysafe خدمات خود را از طریق سازمانهای فروش مستقل (ISO) و نمایندگان به فروش می رساند. در حالی که این یک روش معمول در فضای خدمات تجاری است، به این معنی است که قیمت خدمات آن ، بسته به مشتری و خدمات مورد نیاز متفاوت است. آنها راه حل هایی را برای تجار ، فروشندگان تجارت الکترونیکی و بازرگانانی که در بازار فعالیت می کنند، تبلیغ می کند.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی از نینتندو

پرداخت های کارت

Paysafe از پرداخت های اعتباری و بدهی حضوری و آنلاین از اکثر ارائه دهندگان اصلی کارت اعتباری، از جمله Visa ، MasterCard ، American Express و Discover پشتیبانی می کند. همانطور که از نامش پیداست، این شرکت امنیت را هنگام پرداخت با ابزارهای جلوگیری از کلاهبرداری، رمزگذاری، توکن و سیستم مدیریت شارژ که اطمینان می دهد تجارت شما ایمن است، در اولویت قرار می دهد.

همچنین، برای تجار آنلاین، ویژگی ای به نام Secure Checkout ارائه می دهد که این امکان را می دهد اطلاعات پرداخت مشتری را ذخیره کرده، پرداخت های برنامه ریزی شده ایجاد نموده ، داده های تراکنش های خود را پیگیری کرده و یک صفحه پرداخت سفارشی را در وب سایت خود ادغام کنید. برای پرداخت کارت در فروشگاه ، سخت افزار و نرم افزار POS را ارائه می دهد. ضمن آنکه هزینه پردازش پرداخت به صورت موردی تعیین می شود. به طور کلی ، تجار با حجم معاملات بیشتر، هزینه پردازش پرداخت کمتری دریافت می کنند.

معرفی روش پرداخت Paysafe

کیف پول های دیجیتال

Paysafe چندین روش پرداخت جایگزین را تسهیل می کند. یکی از این روش های پرداخت کیف پول دیجیتالی است که یک نرم افزار کاربردی می باشد که امکان پرداخت الکترونیکی را برای مصرف کنندگان و پذیرش آن را برای صاحبان مشاغل فراهم می کند. نمونه های معروف کیف پول های دیجیتال شامل Venmo و Square Cash است.

همچنین، خدمات کیف پول دیجیتال را از طریق شرکت های تابعه Skrill و Neteller ارائه می دهد. ادغام با Skrill و Neteller به کسب و کار شما امکان می دهد پرداختی را از کاربرانی که این برنامه ها را بر روی دستگاه تلفن همراه خود دارند، از طریق کارت خوان بپذیرد. در مجموع ، آنها در بیش از 170 کشور استفاده می شوند و می توانند 40 نوع مختلف ارز را بپذیرند.

نقل و انتقالات بانکی

Paysafe از بدهی مستقیم حسابهای بانکی مشتریان و همچنین حسابهای بانکی شخص ثالث پشتیبانی می کند. همچنین ویژگی به نام انتقال سریع ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد با وجوه حساب بانکی آنلاین خود به صورت آنی پرداخت کنند. قابلیت انتقال سریع با مجموعه ای از ویژگی های امنیتی پشتیبانی می شود.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

پرداخت آنلاین بدون کارت

ضمن آنکه این روش پرداخت آنلاین، امکان انجام معاملات آنلاین بدون استفاده از کارت اعتباری را از طریق دو ابزار منحصر به فرد فراهم می کند که شامل :

Paysafecard : 

Paysafecard یک کوپن فیزیکی Paysafe است که مشتریان وجوه را روی آن قرار می دهند و برای تکمیل خریدهای آنلاین از آن استفاده می کنند. برای دریافت این کوپن، کاربران باید برنامه Paysafecard را بارگیری کنند که به آنها فروشندگان منطقه خود را نشان می دهد که این کوپن ها را می فروشند. 

می توانید کوپن را از فروشنده خریداری کنید و هرچقدر هم که نیاز داشته باشید مبلغی را روی آن بارگذاری کنید. Paysafecard  47 نوع مختلف ارز را می پذیرد. سپس برای تکمیل خرید آنلاین با تاجری که Paysafecard را می پذیرد، از شما خواسته می شود پین 16 رقمی را در کوپن خود وارد کنید. در نهایت هزینه خرید از موجودی کوپن شما کسر می شود.

پذیرش Paysafecard یک راه خوب برای مشاغل است تا از مشتریانی که نمی خواهند اطلاعات کارت اعتباری خود را به صورت آنلاین در Paysafe به اشتراک بگذارند، مراقبت کند. شروع پذیرش این کوپن، برای یک کسب و کار، خارج از هزینه پردازش ، هیچ هزینه دیگری ندارد.

معرفی روش پرداخت Paysafe

Paysafe Pay Later

یکی دیگر از روش های پرداخت دیگر ، Paysafe Pay Later نام دارد. ارائه Pay Later به مشتریان این امکان را می دهد تا محصولات خود را از فروشگاه آنلاین شما بدون پرداخت هزینه اولیه برداشت کنند. هنگامی که مشتری در هنگام پرداخت گزینه Pay Later را انتخاب می کند ، Paysafe مبلغ خالص خرید را از طریق تاجر تأمین می کند، سپس مبلغ موجودی را از مشتری فاکتور می گیرد. مشتری می تواند محصول را امتحان کرده و سپس فاکتور را پرداخت یا آن را پس دهد. این شرکت ادعا می کند که تجار ارائه دهنده Pay Later شاهد رشد 35 درصدی فروش بوده اند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Smule اسمول

نقطه فروش

Paysafe نسخه هایی از سخت افزار و نرم افزار POS خود را ارائه می دهد که می تواند برای مشاغل خدمات و خرده فروشان کار کند. این نرم افزار دارای موجودی، مدیریت کارکنان و ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری و همچنین گزارشات مربوط به جزئیات معاملات، فعالیت حساب گذشته، سابقه سپرده گذاری و داده های بازپرداخت است. گزینه های سخت افزاری POS ارائه شده توسط شرکت شامل کارت خوان است که می تواند روش های پرداخت  متفاوتی را بپذیرد. 

ضمن آن که این روش پرداخت آنلاین، به تجار اجازه می دهد تا کارت های اعتباری Visa و Mastercard را به مصرف کنندگان بفروشند که با مارک تجاری آنها سفارشی شود. Paysafe با پیش پرداخت نقدی تجاری، در ازای درصدی از فروش روزانه کارت اعتباری و کارت نقدی ، بعلاوه هزینه، به شما پول نقد می دهد. این مبلغ تا 500000 دلار پیش پرداخت نقدی تجاری با تأیید در کمتر از 48 ساعت و تأمین بودجه در کمتر از یک روز ارائه می دهد. می توانید اطلاعاتی جامع تر را از 20پیمنت دریافت کنید.

برچسـب هـا : سایر ، Paysafe ،
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد