برترین دانشگاه های انگلستان 2021

برترین دانشگاه های انگلستان 2021

توسط : تیم محتوا
1,704

اگر می خواهید در انگلستان تحصیل کنید، لازم است تا با برترین دانشگاه های انگلستان آشنا شوید. در این جا دانشگاه های انگلستان، بر اساس رتبه بندی های معتبر دانشگاه جهانی تایمز درسال 2021 ، نشان داده شده است. بدین ترتیب ، دانشگاه آکسفورد و دانشگاه کمبریج دو رتبه اول را به خود اختصاص داده اند.

از بین دانشگاههای برتر انگلستان، حدود 20 دانشگاه در لندن هستند که از جمله موسسات معروف مانند Imperial College London و UCL و دانشگاههای تازه تأسیس مانند دانشگاه وست مینستر و دانشگاه گرینویچ می باشند. برای آن که بتوانید با موفقیت پذیرش این دانشگاه های معتبر جهانی را دریافت کنید، لازم است که پیشاپیش، مشاوره های لازم را کسب نمایید. ضمن آنکه برای ارسال درخواست پذیرش، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعهبهترین دانشگاه های آلمان

پنچ دانشگاه برتر انگلستان 2021

1. دانشگاه آکسفورد

یکی از قدیمی ترین و برترین دانشگاه های انگلستان و جهان، دانشگاه آکسفورد است که دانشمندان و دانشجویان برتر را به دانشکده های خود که شامل چهل و چهار دانشکده است، جذب می کند. استانداردهای ورود در این دانشگاه، بالا بوده و پذیرش رقابتی است. به طور متوسط، برای هر مکان، پنج برنامه دریافت می کند.

همانطور که در انگلستان متداول است، دانشگاه تعدادی برنامه مشترک را ارائه می دهد که دو موضوع را در سطح کارشناسی ترکیب می کند. در کل، 250 ترکیب مدرک کارشناسی وجود دارد. ترکیبی از فلسفه، سیاست و اقتصاد یک دوره درجه معتبر است که ارائه می شود، اگرچه دیگر این روند، مختص آکسفورد نیست.

کارشناسی و کارشناسی ارشد به یک کالج تعلق دارند و اغلب دانشجویان، در ساختمان کالج یا محل اقامت متعلق به کالج زندگی می کنند. به عنوان یکی از برترین دانشگاه های انگلستان ، زندگی اجتماعی و فعالیتهای تفریحی، مانند قایقرانی، رویدادهای فرهنگی و اجتماعات، نیز حول کالج می چرخد. دانشجویان دوره کارشناسی تقریباً توسط معلمان در کالج خود تدریس می شوند، در حالی که دانشجویان تحصیلات تکمیلی در درجه اول توسط یک دانشکده متمرکز به صورت آکادمیک خدمت می کنند.

بیش از 100 کتابخانه در آکسفورد وجود دارد که معروف ترین آنها Bodleian است که در سال 1602 ساخته شده است. این شهر همچنین دارای تعدادی موزه از جمله موزه تاریخ طبیعی دانشگاه آکسفورد است. موزه تاریخ علم نیز وجود دارد که تخته سیاه مورد استفاده آلبرت اینشتین را نمایش می دهد. در این دانشگاه به طور کلی می توان دارنده پنجاه برنده جایزه نوبل و یکصدو بیست دارنده مدال المپیک را نام برد.

برترین دانشگاه های انگلستان 2021

2. دانشگاه کمبریج

مانند آکسفورد، دانشگاه کمبریج اساساً دانشگاهی است و همچنین یکی از قدیمی ترین و معتبرترین دانشگاه های جهان است. این شهر تنها یک ساعت با لندن فاصله دارد. این دانشگاه محل زندگی بیش از 19000 دانشجو و 9000 پرسنل است. 31 کالج وجود دارد که برخی از آنها متعلق به قرن سیزدهم است و بیش از 100 گروه دانشگاهی در خود جای داده است.

کمبریج به دلیل برتری در ریاضیات مشهور است و برخی از مشهورترین دانشمندان انگلیسی را آموزش داده است. در مجموع ، 117 برنده نوبل وابسته به دانشگاه هستند و ریاضیدانان وابسته به کمبریج 11 مدال فیلدز کسب کرده اند. گرفتن محل کارشناسی در دانشگاه آکسفورد به عنوان برترین دانشگاه های انگلستان بسیار رقابتی است. میزان پذیرش کمتر از 25 درصد است و بیش از نیمی از داوطلبان رد شده برای تمام امتحانات نهایی خود، نمره A دریافت کرده اند.

در مقطع کارشناسی از طریق سخنرانی آموزش داده می شود.- آموزشهای خصوصی فقط با چند دانش آموز دیگر است. حجم کار بسیار سنگین است، اما شرایط نسبت به بسیاری از دانشگاه های دیگر در بریتانیا کوتاه تر و ساده می باشد. کتابخانه های کمبریج میزبان مجموعه گسترده ای از نسخه های خطی قرون وسطایی است و موزه های دانشگاه مجموعه ای از آثار باستانی و نمونه های جانورشناسی را به نمایش می گذارد.

فارغ التحصیلان برجسته شامل بازیگران، سیاستمداران، اعضای خانواده سلطنتی ، ورزشکاران و شخصیت های فرهنگی، از جمله زیست شناس چارلز داروین، کارشناس محیط زیست دیوید آتنبرو ، جین گودال و بازیگر زن اولیویا کلمن است.

پیشنهاد مطالعهمعرفی برترین دانشگاه های استرالیا

3. کالج امپریال لندن

کالج امپریال لندن به طور مداوم در بین برترین دانشگاه های انگلستان و جهان ، از نظر علم ، فناوری ، مهندسی ، پزشکی و تجارت رتبه بندی می شود. دانشگاه امپریال از سال 1907 فعالیت خود را شروع نمود که با ترکیب سه دانشکده در لندن ایجاد شد و در حال حاضر دارای هشت هزار کارمند و هفده هزار دانشجوست که از ملیت های مختلفی در دنیا پذیرش شده اند.

امپریال علاوه بر دانشمندان برجسته، دارنده مدال های فیلدز و برندگان جایزه نوبل، مشاوران و سیاست گذاران دولتی با نفوذ نیز تولید می کند. بسیاری از فارغ التحصیلان به نوآوری های پیشرفته ای در صنعت و تجارت دست می یابند و مورد استقبال شرکت های نوپا و استارت آپ ها قرار می گیرند. در نزدیکی کاخ کنزینگتون، پردیس اصلی این دانشگاه واقع شده و سایر پردیس ها در اطراف شهر می باشند.

برترین دانشگاه های انگلستان 2021

4. UCL

UCL یکی از برترین و اولین دانشگاه هایی در کشور انگلستان است که دانشجویان خود را بدون در نظر گرفتن مذهب و نژاد پذیر ش نموده و زنان و مردان را با شرایط مساوی و با رعایت تمامی اصول و استانداردهای آموزشی، پذیرفته است. این یکی از برترین دانشگاه های انگلستان است و تصور می شود که فارغ التحصیلانی را برای فعالیت سریع و به بازار اشتغال راهی می کند.

پردیس اصلی UCL در منطقه مرکزی لندن در بلومزبری است. برای پذیرش در مقطع کارشناسی، داوطلبان عموماً دارای تمام نمرات A A یا معادل نمره 6 در موضوعات مورد مطالعه در سطح بالاتر در مدرک کارشناسی بین المللی هستند. رقابتی ترین مدرک کارشناسی فلسفه، سیاست و اقتصاد است که برای هر مکان 30 متقاضی دریافت می کند.

تقریباً تعداد زیادی از دانشجویان دانشگاه UCL از آسیا می باشند که در مقایسه با دانشجویانی که از اروپا به این دانشگاه آمده اند، تفاوت تعدادی زیادی دارد. فارغ التحصیلان مشهور عبارتند از مهاتما گاندی می باشد، همچنین الکساندر گراهام بل، مخترع تلفن و کریس مارتین از کلدپلی از اعضای مشهور این دانشگاه بودند.

پیشنهاد مطالعهراهنمای تحصیل در ژاپن

5. مدرسه اقتصاد و علوم سیاسی لندن

از بین برترین دانشگاه های انگلستان ، دانشکده اقتصاد و علوم سیاسی لندن (LSE) دارای بالاترین نسبت دانشجویان بین المللی با 70 درصد است. این دانشگاه دارای نقاط قوت خاصی در حقوق ، اقتصاد ، تاریخ ، فلسفه و سیاست است. در حال حاضر، 26 درصد از تمام جوایز نوبل اقتصاد به فارغ التحصیلان یا شرکت های وابسته به LSE اهدا شد. مشهور است که نظریه پردازان اقتصادی در LSE مدتهاست با نظریه پردازان کمبریج به ویژه در مورد حل مشکلات اقتصادی در جامعه اختلاف نظر دارند.

پردیس LSE در منطقه Clare Market در لندن ، نزدیک موسسات مهمی مانند Royal Court of Justice ، Lincoln's Inn ، Royal College of Surgeons و موزه بریتانیا قرار دارد. مانند دیگر دانشگاه های برتر انگلستان، LSE به طور کلی به استانداردهای ورود به کلاس A یا بالاتر نیاز دارد.

بسیاری از دوره های تحصیلات تکمیلی، مانند دوره های اقتصاد ، مدیریت و حقوق ، دارای نرخ پذیرش کمتر از 7 درصد هستند. چهره های برجسته فرهنگی ، سیاسی و دانشگاهی ، از جمله نلسون ماندلا و جورج سوروس ، به عنوان بخشی از مجموعه سخنرانی های معتبر دانشگاه در LSE ،سخنرانی های عمومی کرده اند.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد