کسب درآمد از miPic

کسب درآمد از miPic

توسط : تیم محتوا
1,452

سایت miPic ، توسط کارل توماس که معمار و کارآفرین بوده است راه اندازی شده است که سایتی خلاق و فنی است که با یکدیگر ترکیب شده و به ابزاری موفق تبدیل شده است تا فریلنسرها بتوانند برای کسب درآمد از miPic از آن استفاده کنند. این یک بازار اجتماعی، وب سایت و برنامه آیفون است که در آن نه تنها هنرمندان مشهور، عکاسان و اینستاگرامی عکس های خود را چاپ کرده، به اشتراک می گذارند و می فروشند، بلکه تهیه آن ها از سوی کاربران نیز ممکن است، زیرا چاپ هر یک از تصاویر برای همگان آزاد است. 

با تقسیم بندی به سه دسته هنر ، مد و سبک زندگی، می توانید عکس خود را به چاپ گالری حرفه ای تبدیل کنید، یا آن را روی کیف دستی یا کیف تلفن خود قرار دهید. این موارد می توانند پیشنهاد سفارشی باشند.  این سایت، تصمیم دارد تا miPic به دکمه چاپ اینترنت تبدیل شود تا به محبوب ترین تولیدکنندگان محتوا قدرت دهد تا استعداد خود را به مردم نشان دهند. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Smule اسمول

درباره کارل توماس 

کارل توماس می گوید من در کودکی در لیورپول از تیت مدرن دیدن می کردم، اما بازدیدهای اولیه دانشگاهی از لوور پاریس توجه من را به خود جلب کرد، همچنین معماری گائودی در بارسلونا مرا در جوانی به معماری علاقه مند کرد. من همیشه هنر را به عنوان محرک اکثر صنایع، مانند ساختمان، ماشین یا عکس می بینم. طراحی از دوران کودکی من را به سمت هنرهای زیبا ، مجسمه سازی و در نهایت معماری سوق داد که اکنون با این فناوری همراه است که می تواند باعث کسب درآمد از miPic باشد.

CT در ابتدا به مدت یک سال در حال توسعه miPhonepic نامیده می شد. اما اپل مانع از راه اندازی این برنامه در سال 2014 شد. زیرا نام آنها شامل iPhone بود، بنابراین آنها 3 روز به فرصت دادند تا نام تجاری خود را تغییر دهند. نام B&C طرح Artograph و miPic بود. به لطف اپل، آنها گزینه ای مناسب را پیدا کردند. miPic یک کلمه اسپانیایی عکس من و هشتگ موجود در رسانه های اجتماعی است، بنابراین هنگامی که این مجموعه راه اندازی شد، مردم برنامه را در اسپانیا و آمریکای جنوبی بلافاصله بارگیری کردند.

کسب درآمد از miPic

نحوه کسب درآمد از miPic

سنتی ترین وب سایت های چاپ هنر و عکاسی تمایل دارند که کاربران را زیر یک چتر مارک تجاری قرار دهند، بنابراین miPic هنرمندان را قادر می سازد فروشگاه چاپ اختصاصی خود را به صورت رایگان راه اندازی کنند. برخلاف Shopify ، هیچ هزینه ماهانه یا دانش فنی مورد نیاز نیست و برای شروع به حداقل زمان یا ایجاد دارایی نیاز است تا بتوانید برای کسب درآمد از miPic اقدام کنید.

محتوا و محصولات با کیفیت بهتر از خرده فروشان یا گالری های برتر در این سایت عرضه می شود که با قیمتی منصفانه تولید شده است. البته این سایت تصمیم ندارد تولید را فقط به هنرمندان خوب محدود کند، بنابراین miPic می تواند برای چاپ خصوصی عکس های شما به عنوان هدیه نیز استفاده شود. که این می تواند به درآمدزایی فریلنسرها نیز کمک موثری نماید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد ارزی از Fiverr فایور

فروش موفق در miPic

در این سایت می توانید محصولات خود را چاپ کرده و پس از ثبت سفارش و ارسال به مشتری ظرف چند روز در آمد خود را دریافت کنید. همه اینها به طور خودکار با شرکای تولیدی در سراسر جهان اتفاق می افتد. اینستاگرامی ها ، علاقه مندان به هنر و عکاسی در هر سن و سال و قشری، از این سایت استفاده می کنند و در صورتی که مهارتی در این کار دارند می توانند برای کسب درآمد از miPic اقدام نمایند.

در این سایت، مردم از مفهوم مد سریع تولید انبوه دور شده و مستقیماً از یکدیگر خرید کنند و به خلاقیت و علاقه افراد کمک می کنند. این روزها بیشتر مردم از افزودن محصولات نهایی به خانه خود با آثار هنری زیبا لذت می برند یا حتی از گوشی خود با یک قاب زیبا محافظت می کنند، این جاست که حضور موفق سایت miPic روشن می شود.

کسب درآمد از miPic

نحوه عملکرد miPic 

شما یک عکس بارگذاری می کنید، هشتگ اضافه می کنید و می توانید تصاویر خود را در محصولات مختلف سبک زندگی بفروشید و فوراً درآمد کسب کنید و آن را از طریق Paypal دریافت کنید. شما می توانید آثار هنری یا عکاسی را از سایر کاربران در سراسر جهان خریداری کنید که miPic عکس های شما را انتخاب یا چاپ می کند.

شما می توانید برای کسب درآمد از miPic اقدام کرده و با استفاده از تخصص و مهارت خود در زمینه طراحی و معماری، نقش های فوق العاده خود را در این سایت معتبر به چاپ برسانید تا بتوانید در سطحی بین المللی و در کیفیتی عالی، آن ها را به چاپ برسانید. ضمن آنکه امکان چاپ سفارشی نقوش بر روی محصولاتی مانند قاب گوشی نیز ممکن است که می تواند جذابیت طرح های موجود را افزایش دهد. 

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Design Bundles

برای این کار و استفاده از این سایت ارزشمند و کسب درآمد از آن، می توانید از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید. همچنین می توانید برای افتتاح حساب پی پال خود و دریافت درآمد های ارزی خود، از کارشناسان 20پیمنت کمک بگیرید.

برچسـب هـا : سایر ، miPic ، درآمد از miPic
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد