معرفی سایت Scribd اسکرایبد

معرفی سایت Scribd اسکرایبد

توسط : تیم محتوا
2,644

وقتی صحبت از کتابخانه های آنلاین می شود، گروه آمازون تقریباً برتری دارد. آمازون چه برای کتابهای الکترونیکی Kindle Unlimited و چه برای کتابهای صوتی Audible ، به طور مداوم در صدر جدول قرار می گیرد. اما آیا مدعی دیگری برای تکان دادن اوضاع وجود دارد؟ آیا آنها می توانند قهرمان فعلی را از قدرت کنار بگذارند؟ خوب، این دقیقاً همان کاری است که سایت Scribd در تلاش است انجام دهد. اما آیا آنها واقعاً می توانند این کار را انجام دهند و آیا ارزشش را دارد؟

Scribd چیست؟

Scribd که در سال 2007 تأسیس شد، قصد داشت گزینه شماره یک کتابخانه های آنلاین شود و با 700000 مشترک ماهانه در سراسر جهان پیشرفت بزرگی در جهت رسیدن به این هدف داشته است. این سایت که غالباً Netflix of Books نامیده می شود، به بیش از 1000 انتشارات مختلف دسترسی دارد. سایت Scribd می تواند به شما بیش از یک میلیون عنوان کتاب الکترونیکی مختلف و عنوان کتاب های صوتی دسترسی دهد.

درست است. Scribd به عنوان یک سرویس همه کاره عمل می کند و هر دو کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در هر پلتفرمی مانندMac ، PC ، iOS ، Android و حتی Kindle آن را بررسی و مطالعه کنید. یکی از مزایای مرتب این سایت این است که هر دو کتاب صوتی و کتاب الکترونیکی را در یک مکان ارائه می دهد.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی از نینتندو

Scribd چگونه عمل می کند؟

اکنون بیایید بررسی کنیم که آیا واقعاً Netflix of Books می تواند Audible و Kindle Unlimited را از بالای سلسله مراتب کتابخانه آنلاین کنار بکشد؟ بررسی سایت Scribd می تواند آن را نشان دهد. در حال حاضر، این سایت، یک آزمایش رایگان عالی 30 روزه دارد. 

پس از اتمام دوره آزمایشی، باید به سرویس پرداخت شده آنها بروید. با این حال، در مورد قیمت ، در مقایسه با رقبای خود، Scribd دارای مزیت است. اشتراک ماهانه فقط 8.99 دلار در ماه است و برای کتابهای نامحدود، این یک معامله عالی است. ضمن آنکه درست مانند هر سرویس کتاب دیگری که در آنجا وجود دارد ، این یک اشتراک مکرر است ، اما در هر زمان می توانید آن را لغو کنید.

معرفی سایت Scribd اسکرایبد

ویژگی های اضافی عالی سایت Scribd

با استفاده آسان و مملو از ویژگی های شگفت انگیز، می توانید به سرعت کتاب خود را به یک کتاب حرفه ای تبدیل کنید. سایت Scribd فقط یک کتابخانه دیجیتالی استاندارد نیست. پس از ثبت نام ، می توانید از خدمات دیگری استفاده کنید.

آیا تا به حال یک کتاب خاطره انگیز یا غیر داستانی عالی انتخاب کرده اید و آرزو می کنید که بتوانید بدون گذراندن زمان خواندن آن ، بینش های خوبی را از آن بیرون آورید؟ اغلب اوقات، خواندن این کتابها ممکن است طولانی یا حتی سخت باشد، اما اطلاعات درون آن ارزشمند است. اینجاست که Blinkist وارد کار می شود. Blinkist بصورت صوتی یا متنی سریع ، بینش ها و درس های کلیدی آموخته شده از کتاب را به شما می دهد. 

حالا اگر بچه دارید، این می تواند یک مزیت عالی برای شما باشد. Farfaria یک سرویس پخش کتاب است که فقط برای کودکان ساخته شده است. عناوینی که در اینجا مشاهده می شود را می توان با چرخاندن خودکار صفحه با صدای بلند خواند، وقتی صفحه را برگرداند کودک با صدای بلند بخواند یا اصلاً بدون روایت صوتی بخواند. این برنامه در سایت Scribd این پتانسیل را دارد که نه تنها به فرزندان شما کمک کند که چگونه بخوانند، بلکه از خواندن نیز لذت ببرند.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از سایت Smule اسمول

MUBI

MUBI یک سرویس پخش آنلاین عالی برای علاقه مندان سینما است. این امکان را برای شما فراهم می کند تا به برخی از بزرگترین فیلم های تولید شده در سراسر جهان دسترسی داشته باشید. همه آنها را می توانید در هر نقطه مشاهده کنید. 

AUDM

ما همیشه مکان مناسبی برای آوردن و خواندن روزنامه نداریم. اما آیا این بدان معناست که ما باید از میزان روزانه اخبار صرف نظر کنیم؟ AUDM در اصل نسخه کتاب صوتی روزنامه نگاری طولانی است. فقط کافی است وصل شوید و از رویدادهای جهان که توسط راویان درجه یک روایت می شوند، مطلع شوید.

Pocket

Pocket یک نرم افزار کامل در سایت Scribd است که برای افراد شلوغ و در حال حرکت است. گاهی اوقات ، ما با مقالات و عناوینی روبرو می شویم که دوست داریم در آنها غرق شویم ، اما در آن لحظه وقت نداریم. با Pocket ، می توانید آن مقاله را به سادگی در نسخه آفلاین ذخیره کنید که در صورت اختصاص وقت برای خواندن ، قادر خواهید بود آن را بخوانید.

معرفی سایت Scribd اسکرایبد

بارگذاری اسناد خود در سایت Scribd

آیا چیزی دارید که دوست دارید با جهان به اشتراک بگذارید؟ سایت Scribd یک پلت فرم انتشار کامل مانند آمازون یا Kobo نیست، هنوز می توانید اسنادی را که دوست دارید به اشتراک بگذارید، بارگذاری کنید. شاید شما یک کتاب عالی نوشته اید که دوست دارید به اشتراک بگذارید یا یک گزارش کامل کتاب در مورد آخرین نسخه آن را دارید. اینها تنها برخی از موارد فوق العاده ای است که می توانید در Scribd قرار دهید.

البته در نظر داشته باشید که محدودیت بارگذاری وجود دارد. فقط می توانید در هر فایل حداکثر 100 مگابایت بارگذاری کنید. به خاطر داشته باشید که وقتی فایل های شما برای Scribd تبدیل می شوند ، حجم آنها بیشتر می شود. 75 مگابایت احتمالاً یک اندازه قطع مناسب برای بارگذاری است. این سایت، تعداد زیادی فرمت فایل برای بارگذاری شامل EPUB و PDF را می پذیرد. با این حال ، فایل های MOBI پذیرفته نمی شوند.

بررسی جوانب مثبت و منفی

در هسته اصلی خود، سایت Scribd همانند سایر کتابخانه های آنلاین موجود فعالیت می کند. اما در مورد این سایت نکات مثبت و منفی منحصر به فردی وجود دارد.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از miPic

مزایای Scribd

در این سایت، کتابهای الکترونیکی را می توان برای دسترسی آفلاین بارگیری کرد یا به صورت آنلاین خواند. می توانید تایمر خواب را بین 5 دقیقه تا 2 ساعت تنظیم کنید. همچنین برای پیگیری پیشرفت خود می توانید موارد برجسته و نشانک ها را اضافه کنید. 

معایب سایت Scribd

Scribd هنگام تسویه حساب خود، کتابهای با تقاضای بالا را اغلب محدود می کند. همچنین در مورد مدیریت حساب و پیشرفت کتاب در چندین دستگاه کوتاهی می کند. توجه شده است که لغو اشتراک Scribd به یک مسئله مهم تبدیل شده است. می توانید برای استفاده این سایت  Scribd، از کارشناسان 20پیمنت، مشاوره دریافت نمایید. 

برچسـب هـا : سایر ، اسکرایبد ، Scribd
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد