معرفی سایت SiteGround سایت گراند

معرفی سایت SiteGround سایت گراند

توسط : تیم محتوا
1,239

SiteGround یک شرکت بلغاری است که در سال 2004 توسط دانشجویان راه اندازی شده است. از آن زمان، به طور پیوسته رشد کرده و در حال حاضر دارای بیش از 500 کارمند و نزدیک به 2 میلیون دامنه است. تیم پشتیبانی آن نیز، به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته و در طول سال، در دسترس است. با توجه به وب سایت آنها ، به نظر می رسد که آنها سرعت بارگذاری را نیز بسیار ارزشمند می دانند.

کارهای زیادی برای پردازش وجود دارد و این سایت مزایای زیادی را وعده می دهد. واضح است که این سایت در همه جنبه های مهم میزبانی وب ، یعنی عملکرد  زمان به روز ، امنیت و پشتیبانی مشتری، برتری دارد. علاوه بر آن، خدمات میزبانی شرکت دارای ویژگی های فوق العاده ای است که برخی از آنها توسط دیگر میزبانان وب ارائه نمی شود.

استفاده از سایت SiteGround

بنابراین، چه مبتدی باشید و چه حرفه ای، SiteGround با بهره مندی از کارآیی ، زمان کارکرد مطمئن ، عملکرد بی عیب و نقص ، پشتیبانی فوق العاده ، امنیت پیشرو در کلاس و ویژگی های ممتاز،  صرف نظر از اینکه کدام برنامه میزبانی را خریداری می کنید، یک میزبان وب عالی انتخاب می کند. 
همچنین برای درخواست بازپرداخت، یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه دریافت می کنید، اما توصیه می شود همیشه قبل از سررسید تعهد به هر ارائه دهنده میزبانی، تکالیف خود را انجام دهید.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Scribd اسکرایبد

ویژگی های برنامه میزبانی

SiteGround  3 برنامه میزبانی مشترک ارائه می دهد که در اکثر موارد با نیازهای اکثر کاربران مطابقت دارد. مگر اینکه وب سایت واقعا بزرگی داشته باشید. توجه داشته باشید که همه برنامه ها دارای ویژگی های زیر هستند:

آنها ترافیک وب سایت شما را محدود نمی کنند. اما البته، اگر تعداد زیادی بازدیدکننده ماهانه ، به عنوان مثال بیش از 100،000 بازدید داشته باشید، میزبانی مشترک ممکن است کوتاه بیاید. از جمله ویژگی های این برنامه می توان به پایگاه های داده و حساب های ایمیل نامحدود، ضمانت برگشت 30 روزه پول، دیسک های SSD و سیستم ذخیره سازی خود، پشتیبانی 24 ساعته تلفن ، چت و ایمیل که تماما می تواند مزیت های استفاده از این برنامه SiteGround باشد. این را هم در نظر داشته باشید که تمامی برنامه های آن یکسان نبوده و تفاوت های اساسی دارند.

معرفی سایت SiteGround

انواع برنامه های میزبانی

راه اندازی : ایده آل برای کاربرانی که دارای یک وب سایت کوچک تا متوسط هستند و به کمتر از 10 گیگابایت فضا نیاز دارند. در این طرح شما سرویس کش دارید، اما به PHP Ultrafast دسترسی ندارید. ویژگی های پیشرفته ،به عنوان مثال مرحله بندی نیز بخشی از این بسته نیستند.

 GrowBig : این طرح برای ذخیره سایت های نامحدود و 20 گیگابایت فضا ایجاد شده است. به ابزار مرحله بندی و سیستم پشتیبان گیری هوشمند (هوشمند) آنها دسترسی خواهید داشت. این طرح امکان استفاده از Ultrafast PHP را فراهم می کند.

 GoGeek: علاوه بر ارائه فضای بیشتر (40 گیگابایت) و امکان میزبانی سایت های نامحدود، دارای سرورهای با عملکرد بهتر و مخازن Git از پیش نصب شده است. 

مزایا و معایب SiteGround

زمان استفاده عالی : SiteGround دارای بهترین ارقام در دسترس بودن است. 

میزبانی با سرعت بالا : به دلیل سخت افزاری که از آنها استفاده می شود و راه حل نرم افزاری، سرعت های بالاتر از متوسط ارائه می دهند.

استفاده آسان و بصری : استفاده از سیستم شما آسان است و ویژگی ها کاملاً بین آنها ادغام شده است.

پیشنهاد مطالعهپرداخت هزینه آزمون علمی PTE پی تی ای

پشتیبانی و مساعدت عالی : سطح کاملی از مراقبت از مشتری را ارائه می دهد. آموزش ها و راهنماهای آن نیز از کیفیت بالایی برخوردار است.

مکان سرور : وقتی حساب خود را با SiteGround باز می کنید، می توانید بین سرورهای مختلف یکی را انتخاب کنید.

ویژگی های پیشرفته : شامل ویژگی هایی است که بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی دیگر ندارند. به عنوان مثال، مرحله بندی، ذخیره سازی خود یا مخازن Git. 

ترافیک نامحدود : آنها میزان بازدید وب سایت شما را اندازه گیری نمی کنند.

همکاران : با SiteGround می توانید کاربران بیشتری با دسترسی به وب سایت های مختلف مدیریت شده خود ایجاد کنید.

قیمت: قیمت و کیفیت خوبی ارائه می دهد، اما مطمئناً ارزان ترین در بازار نیست.

مهاجرت های حرفه ای : اگر می خواهید نماینده پشتیبانی مراقبت از مهاجرت وب سایت شما را انجام دهد، از شما 30 دلار هزینه درخواست می شود. یک افزونه مهاجرت رایگان وردپرس وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید.

اندازه پایگاه داده : هر طرح در این سایت، دارای حداکثر اندازه برای هر پایگاه داده 1 گیگابایت است که برای سایت های بزرگتر مشکل ساز خواهد بود.

معرفی سایت SiteGround

SiteGround برای چه مواردی استفاده می شود؟

SiteGround خدمات بی نظیری را ارائه می دهد و برای پروژه های جدی مناسب است و اگر به عملکرد بیشتری در خط نیاز دارید، می توانید به یکی از برنامه های میزبانی برتر آن (به عنوان مثال ابر یا اختصاصی) ارتقا دهید. این برنامه می تواند به راحتی برای فروشگاه های آنلاین، وبلاگ نویسان حرفه ای، وب سایت هایی که روی وردپرس اجرا می شوند، وب سایت های شرکتی بزرگ، توسعه دهندگان و طراحانی که کیفیت و پشتیبانی خوب می خواهند و کسانی که به دنبال ویژگی هایی مانند مرحله بندی ، مخازن Git یا دسترسی SSH هستند، مناسب است. به طور کلی، هر چیزی که نیاز به راه حل های با کارایی بالا دارد، می تواند از این برنامه استفاده کند. به یاد داشته باشید که می توانید SiteGround را به مدت 30 روز بدون هیچ گونه تعهدی امتحان کنید.

پیشنهاد مطالعهخرید بازی از نینتندو

چه زمانی از میزبانی SiteGround استفاده نکنیم؟

حتی اگر این سایت با بسیاری از نمایه ها سازگار باشد، در برخی موارد ممکن است بهترین گزینه نباشد، به عنوان مثال، اگر به دنبال هاست ارزان هستید، اگر سرورهای مبتنی بر ویندوز می خواهید و اگر به فضای وب زیادی نیاز دارید و بودجه کمی دارید، شاید بهتر باشد به دنبال میزبانی دیگری باشید.

اگر از نوع مصرف کنندگان هستید که فروشگاهی خلاق را به مارک بزرگ ترجیح می دهند، SiteGround باید در فهرست میزبانی وب شما باشد. بسیاری از شرکت های میزبانی توسط شرکت های بزرگ دچار مشکل می شوند. گاهی اوقات ویژگی های خاصی که میزبان را تعریف می کند، در این روند عقب می ماند. در مقابل ، افتخار این سایت این است که راه حل های میزبانی داخلی ایجاد شده است.

مقیاس بندی بدون اصطکاک برای مشاغل کوچک داشته و بهینه سازی پیشرفته معماری میزبانی آنها برای ارائه عملکرد و سرعت عالی وجود دارد. همچنین راه حل های نرم افزاری برای بهبود عملکرد و افزایش امنیت در دسترس است که مانند هوش مصنوعی برای محافظت از وب سایت شما در برابر هک ها و بهبود سیستم عامل ها که به عنوان هسته لینوکس شناخته شده اند.

برچسـب هـا : سایر ، SiteGround
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد