معرفی سایت Bodybuilding بادی بیلدینگ

معرفی سایت Bodybuilding بادی بیلدینگ

توسط : تیم محتوا
1,975

یکی از سایت های معتبر در خصوص سلامتی و تناسب اندام، سایت Bodybuilding است که در 18 سال اول فعالیت Bodybuilding.com ، کتابخانه مطالب و فیلم های گسترده ای را با تمرکز بر تغذیه، آموزش و مکمل به شکل کاملا رایگان، راه اندازی کرد. این سایت، از طریق آن کتابخانه محتوای گسترده و با آموزش آنها در طول سفرهای سلامتی و تناسب اندام ، توانسته بر میلیون ها زندگی تأثیر بگذارد.

سپس این سایت کار متفاوتی انجام داد. در نوامبر 2017 ، آنها یک بخش محتوای پولی راه اندازی کردند که All Access نام داشت و تقریباً همان کتابخانه محتوای دقیق ترین برنامه های جامع را ارائه می دهد، اما اکنون دسترسی به آن حدود 10 دلار در ماه برای شما هزینه دارد. این تصمیم تجاری، اعتراض ذینفعان را برانگیخت.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از miPic

بازدیدکنندگان سایت و مشتریان از این تصمیم چندان راضی نبودند. در اغلب موارد، مصرف کنندگان در میانه برنامه های تمرینی و تغذیه ای بودند که اکنون پشت دیوار پرداخت قرار گرفته بودند.

معرفی سایت Bodybuilding بادی بیلدینگ

فروشندگان در سایت Bodybuilding

فروشندگان سایت Bodybuilding بسیاری از برنامه های تمرینی و تغذیه ای را ایجاد و پرداخت کرده اند. به برندهای مکمل این فرصت داده شد که از طریق استفاده از منویی از برنامه های بازاریابی سالانه و دارایی های رسانه ای با این برند ، وب سایت را در معرض نمایش قرار دهند. با انتخاب این دارایی ، فروشندگان هزینه ای را پرداخت کردند که عناصر این برنامه ها ایجاد و به بازار عرضه شد تا در وب سایت در اختیار مصرف کنندگان قرار گیرد.

وضعیت فعلی Bodybuilding.com

این شرکت خرده فروشی مکمل اینترنتی با این واقعیت روبرو است که درآمد اصلی آنها در سقوط آزاد بوده و هنوز هم هست. فعالیت تهاجمی تبلیغاتی و قیمت گذاری با خنثی سازی رقبای دیگر هیچ نتیجه ای نداشت. علاوه بر این، آنها با این تصمیم روبرو بودند که استراتژی طولانی مدت آنها در استفاده از محتوای رایگان برای ایجاد ترافیک جستجوی ارگانیک دیگر موثر نبود.

کاهش ترافیک وب سایت، کل تغییرات را کاهش داد و سایت Bodybuilding مجبور شد برای نجات تجارت، دیوارهایی را در اطراف دارایی های ارزشمند خود ایجاد کند. واقعیت این است که بدنسازی برای ایجاد چسبندگی به مدل تجاری خود تلاش می کرد و هنوز هم می کند. پس از ارزیابی چشم انداز کسب و کار ، آنها می دانستند که اگر می خواهند با خرده فروشان بیشتر و بزرگتر که کالاهای مشابه و وب سایت ها ، برنامه ها و رسانه های اجتماعی محتوای مشابه را منتشر می کنند رقابت کنند، باید شرایط تغییر کند.

تغییر استراتژی در سایت

در طول دو سال گذشته، مشاهده کرده اید که Bodybuilding.com با زحمت، تنظیم مجدد عمومی را انتخاب کرده است. این را می توان با استراتژی های تجاری و محتوایی آنها مشاهده کرد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت SiteGround سایت گراند

خرید و فروش

سایت Bodybuilding  به روابط خود با حدود 2/3 مشتریان عمده خاتمه داده است. این روند برای پاکسازی مارک ها و محصولات کند که مقدار زیادی از پول نقد خرده فروش اینترنتی را به هم وصل می کردند، مورد نیاز بود. با این اوصاف ، این سایت، اخیراً فعالیت تجاری خود را در دسته بندی های اصلی محصولات مرتبط با تناسب اندام که از محصولات جانبی برای تغذیه ورزشی هستند، گسترش داده است. 

علاوه بر این ، آنها شروع به پیشبرد همکاری های جدید با مارک های نوظهور کرده اند. اگرچه ممکن است این داستان تکراری به نظر برسد، اما تفاوت بارزی در این بازنشانی تجاری وجود دارد. سایت Bodybuilding در حال حاضر از یک استراتژی بازار تعیین شده استفاده می کند که بر روی آزمایش محموله اجرا می شود تا خطر استفاده از پول نقد برای شرکای آزمایش نشده را محدود کند و همچنین قراردادهای انحصاری قدیمی را برای ایجاد تمایز از بین ببرد.

معرفی سایت Bodybuilding بادی بیلدینگ

محتوا

این حوزه از تجارت از زمان اعلام Bodybuilding.com All Access تقریباً بدون تغییر باقی مانده است. اکثر مقالات و ویدئوهای وب سایت رایگان باقی مانده است. برای تأیید تصمیم سخت این سایت برای کسب درآمد از برخی محتواها ، منابع مالی 2019 اشاره کردند که محتوا سود کمی به همراه دارد.

در هفته اول سال 2020 ، سایت Bodybuilding برنامه محتوای پولی All Access خود را به BodyFit تغییر نام داد. همراه با تغییر نام ، برخی تغییرات از جمله یک دیواره پرداخت اضافی نیز به وجود آمد. Bodybuilding.com اکنون مستقیماً از محتوای خود درآمدزایی می کند و بازدیدکنندگان و مشتریان را مجبور می کند یا هزینه آن محتوا را بپردازند و یا از طریق منابع منتشر شده دیگر آن را بیابند.

از سویی دیگر، در حالی که تقریباً تمام اطلاعات در اینترنت منتشر می شود ، اما دریافت اطلاعات از طریق برچسب گذاری و سازماندهی در پایگاه داده جدید بازسازی شده حتی برای پیشرفته ترین مصرف کننده ، دشوار است.

در پایگاه داده جدید ، سایت Bodybuilding عناصری از هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی را برای شخصی سازی تجربه محتوا بر اساس اطلاعات شناخته شده مشتری و خرید خرید اضافه کرد. واقعیت این است که این پیشنهادات ارزشمند اکنون می توانند به عنوان یک محتوی سطح ابتدایی به فروش برسند که به مصرف کنندگان کمک می کند تا در یافتن بهترین مسیر برای دستیابی به اهداف خود اقدام کنند. 

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت های استخدام متخصص سئو

قیمت ها در سایت Bodybuilding

قیمت کمتر همچنین فرصتی را برای این سایت ایجاد می کند تا مشتریان اولیه بیشتری داشته باشد. همانطور که این مشتریان محصول را آزمایش می کنند و ارزش آنها بیش از انتظارات آنها است، سایت Bodybuilding شانس بیشتری برای تبدیل آنها به محصول Elite BodyFit خواهد داشت.

با این حرکت، این سایت، یک قدم جلوتر به سمت ایجاد تجربه ای دلچسب با محتوا آن پیش رفته است، اما آیا آن را با فروش محصولات فیزیکی مرتبط کرده اند؟ این نکته کلیدی است. زیرا درآمد محتوا به تنهایی نمی تواند این سایت را در کوتاه مدت بازسازی کند، مگر اینکه واقعاً به طور کامل روی آن کار کنند.
شما می توانید برای خرید از سایت Bodybuilding اقدام کنید و برای این کار، راهنمایی های لازم را از گروه حرفه ای 20پیمنت دریافت نمایید. 

برچسـب هـا : سایر ، Bodybuilding ، بادی بیلدینگ
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد