برتری های لینکدین در مقایسه با دیگر رسانه ها

برتری های لینکدین در مقایسه با دیگر رسانه ها

توسط : تیم محتوا
1,357

LinkedIn مکانی عالی برای ایجاد شبکه و توسعه تجارت است. بنابراین، آگاهی از نکات برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها ، به شما کمک می کند تا از بستر رسانه های اجتماعی بهتر استفاده کنید. مشاغل با استفاده از LinkedIn و با ارسال محتوای جذاب و مشارکت در مباحث مربوط به صنعت، می توانند برای مشتریان و شرکای بالقوه خود بازاریابی کنند. صاحبان مشاغل این امکان را دارند تا از این رسانه ، برای افزایش لیست بازاریابی ایمیل خود با ارتباطات و شبکه حرفه ای خود استفاده کنند.

از ایجاد ارتباطات و ایجاد مشارکت گرفته تا ایجاد سرنخ و افزایش آگاهی از نام تجاری خود، می توانید کارهای زیادی را با بازاریابی در لینکدین انجام دهید که آن را به یک افزودنی ارزشمند برای استراتژی بازاریابی دیجیتال تبدیل کرده و برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها را نشان می دهد. برخلاف فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ، LinkedIn یک پلت فرم حرفه ای است که به شما در ایجاد و تقویت روابط تجاری کمک می کند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت SiteGround سایت گراند

بازاریابی LinkedIn چیست؟

LinkedIn فقط برای افراد حرفه ای و جویای کار نیست. آنچه که روشن است این است که متخصصین زیادی ، به صورت مداوم از این رسانه استفاده می کنند تا بتوانند حرفه خود را توسعه دهند. بنابراین شما نیز می توانید از LinkedIn برای توسعه کسب و کار خود نیز استفاده کنید. این ابزار رسانه های اجتماعی و تجارت شما را در معرض میلیون ها ارتباط قرار می دهد که می توانید از آنها برای ایجاد روابط با افراد و شرکت های دیگر برای تقویت نام تجاری خود استفاده کنید.

در هسته اصلی خود، لینکدین، یک شبکه اجتماعی حرفه ای است. همه چیز در مورد توسعه شغلی، ارتباطات حرفه ای ، بحث در صنعت و سایر فعالیت های مرتبط با تجارت است که برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها را نشان می دهد. شما می توانید مشتریان ، کارکنان و شرکای خود را در LinkedIn پیدا کنید. بنابراین می توانید از اتصالات و فرصت های شبکه ای که LinkedIn فراهم می کند برای ایجاد و تبلیغ نام تجاری خود استفاده کنید.

برتری های لینکدین در مقایسه با دیگر رسانه ها

اهمیت استراتژی بازاریابی لینکدین

LinkedIn در مورد فروش یا بازاریابی محصولات و خدمات شما کمتر از سایر سیستم عامل های اجتماعی فعالیت می کند. در LinkedIn ، به طور آشکار به کسب و کار خود تمرکز می کنید . به همین دلیل داشتن یک استراتژی بازاریابی خاص برای پلتفرم بسیار مهم است. نکته قابل توجه این است که این رسانه دارای مخاطبینی متفاوت است ، بنابراین به جهت برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها ، لازم است تا در این رسانه، با رویکردی متفاوت عمل کنید.

بازاریابی مشاغل در این رسانه به طور متوسط ، درصد بیشتر از کسانی که فقط در بازاریابی فیس بوک مشغول هستند، منجر به کسب درآمد می شود. بازاریابان اعتقاد دارند که لینکدین، مسئول رهبری رسانه های اجتماعی آنها است. هنگامی که از LinkedIn به درستی استفاده می شود، یک ابزار بازاریابی موثر است که می تواند تجارت شما را به سطح بعدی برساند.

توجه به این نکته مهم است که فروش و تبلیغات تهاجمی در LinkedIn خوب کار نمی کند. شما به طرحی خاص برای این رسانه نیاز دارید تا دسترسی مصرف کننده و نتایج مورد نظر را به شما ارائه دهد و ارتباطات و سایر مشاغل شما را جذب کند.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت های استخدام متخصص سئو

راه اندازی صفحه LinkedIn کسب و کار 

داشتن یک صفحه LinkedIn تجاری به اندازه داشتن یک وب سایت برای شرکت شما مهم است. تا زمانی که نام و ایمیل شرکت دارید، می توانید یک صفحه تجاری به صورت رایگان ایجاد کنید. برای داشتن یک بازاریابی در لینکدین ، لازم است تا صفحه خود را راه اندازی کنید تا بتوانید به برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها آگاه شوید.

بنابراین در صفحه اصلی LinkedIn ، روی نماد Work در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید. "ایجاد یک صفحه شرکت" را انتخاب کرده و گزینه ای را از لیست انتخاب کنید که متناسب با نوع صفحه مورد نیاز برای کسب و کار شما باشد.

شما برای نوع کسب و کار این گزینه های مانند مشاغل کوچک، مشاغل متوسط تا بزرگ، صفحه ویترین و موسسه آموزشی را دارید. مشخصات صفحه  مشخصات شرکت و مشخصات خود را پر کنید. پس از پر کردن تمام اطلاعات خود ، کادر تأیید را علامت بزنید تا تأیید کنید که مجاز به اداره حساب از طرف مشاغل خود هستید.

 "ایجاد صفحه" را انتخاب کنید. اگر صفحه شرکت شما الزامات را رعایت نکند که شامل داشتن یک شرکت واقعی و ایمیل تجاری است، ممکن است یک پیام خطا دریافت کنید. همچنین ممکن است به دلیل فراتر رفتن از حد ایجاد صفحه خود، شما را رد کنند. در صورت عدم دریافت پیام خطا ، گزینه سفارشی سازی را شروع کنید، را انتخاب نمایید.

برتری های لینکدین در مقایسه با دیگر رسانه ها

نکات مهم برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها 

بهترین راه استفاده از بازاریابی با توجه به برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها ، برای توسعه کسب و کار در این جا پیشنهاد شده است که می توانید اطلاعات بیشتر را از 20پیمنت دریافت کنید.

1. مشتریان و ارتباطات بسیار هدفمند را پیدا کنید.

هدف گذاری در LinkedIn در حوزه تبلیغات دیجیتال بی نظیر است. مشاغل کوچک می توانند صنعت، اندازه شرکت و نقش شغلی را که به طور معمول می دانند محصول یا خدمات آنها را خریداری می کنند، نشان کنند. به عنوان مثال، اگر شما در حال فروش نرم افزارهای پشتیبانی مشتری به مشاغل کوچک هستید، می توانید کمپین های تبلیغاتی خود را فقط برای مشاغل زیر 100 کارمند و فقط به مدیران آن شرکت ها نشان دهید. 

2. روی نظرات مشتریان بمانید.

به روز رسانی وضعیت روزانه و پست های هفتگی وبلاگ LinkedIn را انجام دهید تا نام مشتری در دسترس باشد. همچنین ماهانه ایمیل هایی ارسال کنید که اطلاعات مربوط به انواع مشکلاتی را که مشتریان به اشتراک می گذارد مشاهده کنید که می تواند در بازاریابی در لینکدین موثر باشد که برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها را نشان می دهد.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت Bodybuilding بادی بیلدینگ

3. لیست بازاریابی ایمیل خود را افزایش دهید.

LinkedIn به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان به 50 نفر پیام دهید. در ایمیل خود پیوند مستقیم ثبت نام ایمیل را وارد کنید. ضروری است که در پیام دارای ارتباط متقابل باشید. مشتریان با ثبت نام در لیست ایمیل آنچه دریافت خواهند کرد را پیشنهاد می دهند. 

4. از به روزرسانی های پشتیبانی شده استفاده کنید.

با توجه به برتری لینکدین در برابر دیگر رسانه ها ، به روز رسانی پشتیبانی شده می تواند راهی عالی باشد برای تبلیغ محتوای فکری که عمدتا برای مخاطبان هدف با یک دعوت قوی مفید است. مردم دیگر نمی خواهند تبلیغات خالص ببینند و چیزهای مفید را رایگان می خواهند. با تبلیغ محتوای شرکت از طریق با پشتیبانی از LinkedIn ، یک شرکت می تواند مخاطبان خوبی را هدف قرار دهد، بازدیدکنندگان وب سایت را افزایش دهد و اگر محتوا به اندازه کافی قانع کننده است، منجر به فروش شود. 

برچسـب هـا : سایر ، برتری های لینکدین
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد