روش کسب درآمد از تم های وردپرس

روش کسب درآمد از تم های وردپرس

توسط : تیم خبری
1,390

وردپرس پرکاربردترین سیستم مدیریت محتوا در جهان برای ایجاد وب سایت های خود میزبان است. اگر تصمیم گرفته اید از وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید لازم است که بدانید چگونه قالب وردپرس را نصب کنید. این کار می تواند به کسب درآمد از تم های وردپرس منجر شود.

شما می توانید برای شروع، نسخه ی نمایشی رایگان را امتحان کنید. درک نحوه افزودن موضوعات وردپرس به وب سایت شما اصلاً پیچیده نیست، مهم نیست از کدام روش استفاده می کنید، چند مورد در این خصوص وجود دارد. نکته جالب این است که وقتی تم شما نصب شد، آماده هستید که بلافاصله شروع به ایجاد یک وب سایت برجسته کنید.

پیشنهاد مطالعهبرتری های لینکدین در مقایسه با دیگر رسانه ها

تهیه تم های وردپرس رایگان و پولی

یادگیری نحوه نصب قالب وردپرس در وب سایت شما کار سختی نیست. اما آنچه سخت است، انتخاب تم مناسب برای نیازهای شما است. اما قبل از اینکه به آنچه برای موفقیت در آن نیاز دارید ، نگاهی بیاندازیم ، اجازه دهید نگاهی سریع به جایی که می توانید تم های وردپرس را بیابید بیندازیم.

از جمله مکان هاییی که می توانید جهت یافتن افزونه ها و یا موضوعات رایگان و دارای اعتبار از آن استفاده کنید، مخزن وردپرس است که به راحتی می تواند بر عملکرد وب سایت وردپرس و کسب درآمد از تم های وردپرس تاثیرگذار باشد. در حقیقت، بیش از 7،400 تم تنها در این برنامه وجود دارد. علاوه بر این، هزاران موضوع رایگان و ممتاز برای کاربران وردپرس موجود است که می توانید آنها را در بازارهای مختلف پیدا کنید. با این وجود، مشهورترین بازار موضوعی تا به امروز Themeforest است که در حال حاضر بیش از 46،000 تم وردپرس برای انتخاب دارد.

روش کسب درآمد از تم های وردپرس

نحوه انتخاب قالب مناسب وردپرس

اما چگونه باید بدانید که کدام قالب وردپرس برای شما مناسب است؟ در اینجا چند نکته برای کمک به شما آمده است:

بین تم وردپرس رایگان یا ممتاز تصمیم بگیرید

بحث تم رایگان و پولی وردپرس مدتهاست که مطرح شده است. این امر دشوار است که بدانید آیا باید پول خود را پس انداز کنید و به سراغ یک موضوع رایگان بروید یا مبلغ کمی را برای یک محصول برتر سرمایه گذاری کنید و از مزایای آن استفاده کنید. اگر با یک سایت وردپرس با موضوعی که دوست دارید برخورد کردید، می توانید از ابزار تشخیص موضوع استفاده کنید تا دریابید از کدامیک استفاده می کند.

این واقعا به بودجه شما بستگی دارد، قبل از انتخاب نهایی مواردی را باید در نظر بگیرید. استفاده از قالب رایگان وردپرس دارای مزایای زیادی است. استفاده از آنها رایگان است، به این معنی که اگر در نهایت آن را دوست ندارید و می خواهید قالب وردپرس خود را تغییر دهید، هیچ پولی برای امتحان کردن آن از دست نداده اید که در کسب درآمد از تم های وردپرس شما تاثیرگذار خواهد بود.

پیشنهاد مطالعهمعرفی سایت SiteGround سایت گراند

موضوعات رایگان موجود در مخزن وردپرس پس از گذراندن یک فرآیند بررسی دقیق، به طور رسمی تأیید می شود. با این وجود ، تم های رایگان دارای معایبی نیز هستند. به عنوان مثال، آنها معمولاً مجموعه محدودی از ویژگی ها را دارند ، توسط بسیاری از افراد استفاده می شود و معمولاً در صورت وجود مشکل پشتیبانی کمی وجود دارد. 

مزایای استفاده از تم برتر وردپرس

درست مانند استفاده از یک تم رایگان، تم های برتر دارای مزایای خاص خود هستند که بر کسب درآمد از تم های وردپرس موثر می باشند. شما از پشتیبانی بهره مند می شوید تا در مواردی مانند اشکالات، مشکلات فنی و سفارشی سازی به شما کمک کند. به روزرسانی های مکرری دریافت خواهید کرد که با افزایش امنیت و ویژگی ها همراه است.

مجموعه ویژگی ها متغیر است، بنابراین می توانید سایت خود را طوری طراحی کنید که هر کاری را که می خواهید انجام دهید. اگر از یک بازار تم ، شرکت یا توسعه دهنده معتبر هستید، می دانید که تم برتر شما با آخرین نسخه های وردپرس ، HTML ، CSS و PHP به روز است.

با این حال، تم های ممتاز هزینه دارند. برخی از موضوعات پولی نیاز به پرداخت سالیانه دارند و برخی دیگر نیاز به پرداخت یک بار دارند. این بدان معناست که اگر یکی را خریداری کرده اید و بعداً تصمیم به تغییر آن گرفته اید، هر چه پول خرج کرده اید از دست خواهید رفت.

روش کسب درآمد از تم های وردپرس

کسب درآمد از تم های وردپرس برتر

وردپرس انواع وب سایت ها را پوشش می دهد، بنابراین می توانید انتظار داشته باشید تم های وردپرس نیز همین کار را انجام دهند. دانستن جایگاه خود قبل از تصمیم گیری در مورد موضوع به شما کمک می کند تا موضوعات وردپرس را پیدا کنید که طراحی و عملکرد مورد نیاز شما را داشته باشد و باعث کسب درآمد از تم های وردپرس شود.

به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ غذایی وردپرس راه اندازی می کنید، باید به دنبال یک موضوع وبلاگ نویسی وردپرس باشید که به وب سایت های غذا توجه می کند. از این بهتر ، اگر فکر می کنید که می خواهید محصولات و خدمات خود را به همکاران غذایی خود بفروشید، ممکن است بخواهید برخی از موضوعات تجارت الکترونیک را بررسی کنید که به منظور ایجاد یک کسب و کار آنلاین و وبلاگ در زمینه عملکرد مفید است.

برای تصمیم گیری خوب، به نوع محتوایی که می خواهید منتشر کنید، ویژگی های کلیدی مورد نیاز موضوع ، مخاطبان مورد نظر و صنعت مورد نظر خود فکر کنید، بنابراین می توانید گزینه های خود را محدود کرده و تصمیم گیری را کمی ساده تر کنید و به راحتی به کسب درآمد از تم های وردپرس برسید.

پیشنهاد مطالعهکسب درآمد از miPic

استفاده از منابع معتبر 

لازم به ذکر است که با ایجاد قالب وردپرس، خواهید توانست از آن کسب سود کنید. اما باید دقت داشته باشید که ممکن است قالب همراه با کدهای بد، پیوندهای ناخواسته و یا ویروس باشد. اگر به یک تم برتر نیاز دارید یا می خواهید از یک تم رایگان از یک شرکت تم شخص ثالث استفاده کنید، مواردی همچون، شهرت آن، فرکانس به روز رسانی، نظرات مثبت مشتریان و تعداد فروش را بررسی کنید. در نهایت ، مهم نیست که به چه نوع قالب وردپرس نیاز دارید. 

آنچه واقعاً مهم است این است که از استفاده از قالب های وردپرس خالی خودداری کنید، بنابراین در آینده با امنیت سایت، خرابی و بازدیدکنندگان سایت از دست رفته مشکلی نخواهید داشت و به سادگی می توانید برای کسب درآمد از تم های وردپرس اقدام کنید. می توانید برای خرید این قالب و تم های وردپرس، از خدمات 20پیمنت بهره مند شوید.

لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد